In een klein half jaartje. Zou moeten kunnen maar is wel ambitieus. Ik ga ervoor en dan zie ik wel hoever ik komquote:Op zondag 6 maart 2011 08:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nog 10 kg dus in een paar maanden of lees ik dat nu verkeerd?
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:12 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb gister flink gehost, hoeveel miles zou dat zijn MC?
Whoei, goed bezig flugel!!quote:
quote:
Niet opgeven!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zit echt in een megadip vandaag. Vind het moeilijk om fanatiek door te gaan naar het teleurstellende resultaat dat ik vanmorgen op de weegschaal zag
Volgens ''prevention magazine'' is het heel gezond om elke dag 2 miles in een half uur tijd te doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:17 schreef Lotusss het volgende:
Inmiddels de Leslie dvd's ook "gekocht"... is wel een goede oplossing als ik geen zin/energie heb om naar de sportschool te gaan!
Nu eerst even lekker buiten wandelen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Volgens ''prevention magazine'' is het heel gezond om elke dag 2 miles in een half uur tijd te doen
Conditieverbetering en energieopbouw?quote:
Amazon, play.com, volgens mij kun je er zelfs een paar via bol.com bestellen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Waar kun je die dvd's van leslie bestellen? Alleen bij amazon?
Ebay, en je ''hoeft'' ze niet te kopen hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Waar kun je die dvd's van leslie bestellen? Alleen bij amazon?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ebay, en je ''hoeft'' ze niet te kopen he
Ondanks mijn achtergrond ben ik behoorlijk dom als het op beweging aankomtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Conditieverbetering en energieopbouw?
[..]
Amazon, play.com, volgens mij kun je er zelfs een paar via bol.com bestellen.
Ik denk dat er wat dames hier zijn die je kunnen helpen, lukt dat niet. Dan mag je mij een lege usb stick sturenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat weet ik ik kan alleen geen goede vinden
[..]
Thnxquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:45 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik denk dat er wat dames hier zijn die je kunnen helpen, lukt dat niet. Dan mag je mij een lege usb stick sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |