quote:Op maandag 28 februari 2011 09:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Gefeliciteerd Egel
Zelf vanaf vandaag -11 kg..
Jeuh!quote:Op maandag 28 februari 2011 10:58 schreef flugeltje het volgende:
Egeltje nice
Paarsbeestje, jij ook netjes
Hier weer een keertje een uitschieterje, afgelopen week gewoon 1,5 kilo eraf![]()
Ik ga nu in de vierde maand gewoon sneller dan in de eerste
13.9 kilo nu in 4 maanden...
Juistquote:Op maandag 28 februari 2011 12:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik doe het op blote voeten met m'n fitnessmatje eronder (en dan nog maakt het geluid, ik woon op de 4e verdieping van een appartementencomplex wat gelukkig redelijk geluidsdicht is, op het geblaf van de buurvrouw haar rothondje na dan). Hier een betonnen vloer, maar ik betwijfel of dat genoeg dempt als ik ook nog eens schoenen draag, dus dan maar op blote voeten. Vandaag een vrije dag en dus maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om 4 miles te doen (blijft nog steeds moeilijk op het hele snelle stuk). Op doordeweekse dagen heb ik gewoon geen tijd daarvoor en doe ik maar 2 of 3 miles.
Geen ideequote:Op maandag 28 februari 2011 12:34 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ken jij trouwens de nummers die leslie sansone gebruikt? Ik ken ze bijna allemaal, maar bij een Mile is er een nummer waar ik een blije doos van word, die voeg ik nu ook toe bij walking pilates. Helaas ken ik het nummer niet
Ik zal haar eens mailen, lid worden van haar walking club. Toe maarquote:Op maandag 28 februari 2011 12:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Geen ideeKun je haar niet mailen? Op FB is ze ook redelijk benaderbaar (en anders haar team wel, dus volgens mij kun je daar best antwoord op krijgen).
Zit erover te denken om voor 30 dollar per jaar lid te worden van haar Walking Club. Dan krijg je online nog meer video's. Dat lijkt me wel wat (+korting op haar andere dvd's).
Jajajajajaja... dat had ik ook niet gedacht hoor in december toen ik begonquote:Op maandag 28 februari 2011 12:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik zal haar eens mailen, lid worden van haar walking club. Toe maar!
Ik doe wel Yoga op de Wii inderdaad, maar dat is niet bepaald een ingewikkelde variant (en het is geen constante stroom aan oefeningen, je kiest een oefening die duurt 30 seconden en dan moet je weer naar de remote grijpen om een volgende te kiezen, lastig). Ik zoek eigenlijk een goede abs-dvd/video, maar heb ik gewoon nog niet gevonden.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:52 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik moet heel eerlijk bekennen dat Miles lopen bij mij ook een blijvertje is. Terwijl de eerste keer dat ik het deed zoiets had van, wtf is dit nu weer
Je doet toch yoga op de wii, dat is toch goed voor de abs? Wii heeft ook een walking programma he''walk it out'' ofzo
Welcome backquote:Op maandag 28 februari 2011 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt ook weer eens om een hoekje kijken.
Zolang ik me goed voel gaat het ook wel oke.. Ik kom niet aan.. en op dat punt ben ik nu.
De zelfdiscipline schort er gewoon aan. Misschien kan ik weer een beetje motivatie krijgen door hier weer mee te posten
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:11 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo als de koffie op is doe ik het walking segment van Vol 2 en de een Mile van Leslie. Dat wordt meer dan 3 Mile aangezien dat ene nummer waar ik zo blij van wordt wel drie keer doe![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt ook weer eens om een hoekje kijken.
Zolang ik me goed voel gaat het ook wel oke.. Ik kom niet aan.. en op dat punt ben ik nu.
De zelfdiscipline schort er gewoon aan. Misschien kan ik weer een beetje motivatie krijgen door hier weer mee te posten
Nou heb ik vandaag het walking maar op mijn pilates mat gedaan (gebruik ik dat ding ook eensquote:Op maandag 28 februari 2011 13:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]Ik ben altijd blij als ik aan het einde ben, laat staan dat ik sommige stukken nog een keer doe.
[..]
Gewoon streep zetten en weer beginnen LL, dan komt het vanzelf wel weer.
Tof!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nou heb ik vandaag het walking maar op mijn pilates mat gedaan (gebruik ik dat ding ook eens) op me sokken zonder sneakers. Dat ging heel goed
, aangezien pilates matten dikker en groter zijn dan yogamatten (mijn mat is 1,5 cm dik!) denk ik dat het zelfs beter is voor mijn gewrichten. Ik kon alle oefeningen op de mat doen, zelfs die van 4 stappen naar voren en 4 stappen naar achteren (ik ben 1.58). Plus ik denk dat het fijner voor het gehoor is voor de beneden buren en ff de mat achter de bank pakken is sneller dan sneakers aan doen
Ach ik draai gewoon een kwartslag, ik kan de walking pilates dvd's inmiddels dromenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Tof!![]()
Ik heb zelf een mat die nog geen 1cm dik is en toevallig heb ik van de week gekeken of ik ergens ook zo'n dikke mat kan vinden. Het scheelt toch inderdaad druk op de gewichten, die normaal wordt opgevangen door de schoenen. Ik leg 'm zelf breed neer, zodat ik de sidesteps ook op de mat kan doen. Het 2for/2back komt minder vaak voor dan de sidesteps, vandaar
Tijd voor nieuwe dvd's?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:31 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ach ik draai gewoon een kwartslag, ik kan de walking pilates dvd's inmiddels dromenMijn mat komt bij Perry Sport vandaan, het is van het mer INQ en is groenig met ribbels. Kost 26 euro
He? Kun je je zo weinig bewegen dat je de diëtist niet haalt dan? Anders kun je er toch vast heen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, het is duidelijk. De dietist moet. Zodra ik me weer fatsoenlijk mag bewegen (heb nu een hernia) maar eens heen dus. Tot die tijd opletten wat ik eet.
Ik moet voorlopig bedrust houden. Naar de winkel mocht al bijna nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
He? Kun je je zo weinig bewegen dat je de diëtist niet haalt dan? Anders kun je er toch vast heen.
Autsj! Sterktequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet voorlopig bedrust houden. Naar de winkel mocht al bijna niet
Beterschap.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb vanochtend 4 keer overgegeven, dus vandaag niks gedaan. Wel er voor gezorgd dat ik minimaal 1200 kcal heb binnen gekregen.
Woow. Ik heb juist besloten me als een malle te gaan misdragen met carnaval. Dat gaat ook schelen op de weegschaal, maar dan in negatieve zin.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb besloten dat ik niet ga drinken met de carnaval. Dat zal zeker schelen op de weegschaal maandag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |