abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 februari 2011 @ 10:58:58 #91
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_93431991
Egeltje nice *O*

Paarsbeestje, jij ook netjes :D

Hier weer een keertje een uitschieterje, afgelopen week gewoon 1,5 kilo eraf *O* *O* Ik ga nu in de vierde maand gewoon sneller dan in de eerste :o 13.9 kilo nu in 4 maanden...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_93432656
Heel goed Flugel! *O* Zo fijn om van die getallen op de weegschaal te zien hè? *O* *O* Ik kan niet wachten totdat ik ook bijna 14 kg ben afgevallen :9
  maandag 28 februari 2011 @ 11:52:27 #93
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93433568
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Gefeliciteerd Egel *O*

Zelf vanaf vandaag -11 kg.. *O*
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:58 schreef flugeltje het volgende:
Egeltje nice *O*

Paarsbeestje, jij ook netjes :D

Hier weer een keertje een uitschieterje, afgelopen week gewoon 1,5 kilo eraf *O* *O* Ik ga nu in de vierde maand gewoon sneller dan in de eerste :o 13.9 kilo nu in 4 maanden...
Jeuh!

Hierbij een liedje om het te vieren!

pi_93433614
Paars Beestje, hoe woon jij en hoe jij dat walk at home fitness?

Ik woon op bovenste verdieping van een oud huis (houten vloeren) met laminaat erop. En ik doe de walking pilates met sneakers aan >:) Gelukkig is er nooit iemand in het gehele pand, maar als er mensen op tweede verdieping zijn dan voel ik me toch bezwaard om ''walk at home fitness'' te doen :@ Daarom doe ik het ook nooit zo laat of supervroeg, hoe sta jij daar in :P
pi_93434653
Ik doe het op blote voeten met m'n fitnessmatje eronder (en dan nog maakt het geluid, ik woon op de 4e verdieping van een appartementencomplex wat gelukkig redelijk geluidsdicht is, op het geblaf van de buurvrouw haar rothondje na dan). Hier een betonnen vloer, maar ik betwijfel of dat genoeg dempt als ik ook nog eens schoenen draag, dus dan maar op blote voeten. Vandaag een vrije dag en dus maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om 4 miles te doen (blijft nog steeds moeilijk op het hele snelle stuk). Op doordeweekse dagen heb ik gewoon geen tijd daarvoor en doe ik maar 2 of 3 miles.
pi_93435099
quote:
Op maandag 28 februari 2011 12:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik doe het op blote voeten met m'n fitnessmatje eronder (en dan nog maakt het geluid, ik woon op de 4e verdieping van een appartementencomplex wat gelukkig redelijk geluidsdicht is, op het geblaf van de buurvrouw haar rothondje na dan). Hier een betonnen vloer, maar ik betwijfel of dat genoeg dempt als ik ook nog eens schoenen draag, dus dan maar op blote voeten. Vandaag een vrije dag en dus maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om 4 miles te doen (blijft nog steeds moeilijk op het hele snelle stuk). Op doordeweekse dagen heb ik gewoon geen tijd daarvoor en doe ik maar 2 of 3 miles.
Juist :P voor ik hier kwam wonen heb ik tegen mijn huisbaas gezegd dat ik dansoefeningen doe :+ en dat dat te horen is :P Hij haalde zijn schouders op en zei regel dat maar met de mensen beneden. In principe is de afspraak nooit voor 11 uur s'ochtends en nooit na 9 uur s'avonds. Verder heb ik gezegd dat het 20 (Vol1) tot maximaal 30 minuten (Vol2) duurt en als ik me aan mijn tijden hou dat er niet discussieren valt met mij hierover.

Mijn huisbaas heeft mijn huurcontract verlengd dus er is niets aan het handje. Ik doe nu meer Miles omdat ik weet dat er niemand is :P

Ken jij trouwens de nummers die leslie sansone gebruikt? Ik ken ze bijna allemaal, maar bij een Mile is er een nummer waar ik een blije doos van word, die voeg ik nu ook toe bij walking pilates. Helaas ken ik het nummer niet :'(
pi_93435301
quote:
6s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:34 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ken jij trouwens de nummers die leslie sansone gebruikt? Ik ken ze bijna allemaal, maar bij een Mile is er een nummer waar ik een blije doos van word, die voeg ik nu ook toe bij walking pilates. Helaas ken ik het nummer niet :'(
Geen idee :P Kun je haar niet mailen? Op FB is ze ook redelijk benaderbaar (en anders haar team wel, dus volgens mij kun je daar best antwoord op krijgen).

Zit erover te denken om voor 30 dollar per jaar lid te worden van haar Walking Club. Dan krijg je online nog meer video's. Dat lijkt me wel wat (+korting op haar andere dvd's).
pi_93435485
quote:
Op maandag 28 februari 2011 12:39 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Geen idee :P Kun je haar niet mailen? Op FB is ze ook redelijk benaderbaar (en anders haar team wel, dus volgens mij kun je daar best antwoord op krijgen).

Zit erover te denken om voor 30 dollar per jaar lid te worden van haar Walking Club. Dan krijg je online nog meer video's. Dat lijkt me wel wat (+korting op haar andere dvd's).
Ik zal haar eens mailen, lid worden van haar walking club. Toe maar :D!
pi_93435642
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:43 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik zal haar eens mailen, lid worden van haar walking club. Toe maar :D!
Jajajajajaja... dat had ik ook niet gedacht hoor in december toen ik begon _O- Maar miles lopen bevalt me eigenlijk erg goed. Af en toe probeer ik af te wisselen met andere video's maar ik vind die zo ingewikkeld.. (ben nogal gehandicapt als het om pasjes e.d. gaat :+ ). Ik heb vanochtend een versie geprobeerd die zo snel veranderde van pasjes iedere keer dat ik regelmatig nog aan het bedenken was hoe ik de vorige moest doen, terwijl zij al drie varianten verder was.. :@

-Edit- Heb eigenlijk alleen nog iets nodig waarmee je je abs goed traint, want dat voel ik hier toch niet heel erg mee ondanks de tientallen kneelifts e.d.
pi_93435834
Ik moet heel eerlijk bekennen dat Miles lopen bij mij ook een blijvertje is. Terwijl de eerste keer dat ik het deed zoiets had van, wtf is dit nu weer :')

Je doet toch yoga op de wii, dat is toch goed voor de abs? Wii heeft ook een walking programma he :P ''walk it out'' ofzo
pi_93436079
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:52 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik moet heel eerlijk bekennen dat Miles lopen bij mij ook een blijvertje is. Terwijl de eerste keer dat ik het deed zoiets had van, wtf is dit nu weer :')

Je doet toch yoga op de wii, dat is toch goed voor de abs? Wii heeft ook een walking programma he :P ''walk it out'' ofzo
Ik doe wel Yoga op de Wii inderdaad, maar dat is niet bepaald een ingewikkelde variant (en het is geen constante stroom aan oefeningen, je kiest een oefening die duurt 30 seconden en dan moet je weer naar de remote grijpen om een volgende te kiezen, lastig). Ik zoek eigenlijk een goede abs-dvd/video, maar heb ik gewoon nog niet gevonden.

Walk it out zie ik nu ook inderdaad... Ik denk dat ik die nodig heb :P (maar nu niet.. eerst Leslie denk ik...)
pi_93436572
Zo als de koffie op is doe ik het walking segment van Vol 2 en de een Mile van Leslie. Dat wordt meer dan 3 Mile aangezien dat ene nummer waar ik zo blij van wordt wel drie keer doe :@ :')
pi_93436644
* LovelyLady komt ook weer eens om een hoekje kijken.
Zolang ik me goed voel gaat het ook wel oke.. Ik kom niet aan.. en op dat punt ben ik nu.
De zelfdiscipline schort er gewoon aan. Misschien kan ik weer een beetje motivatie krijgen door hier weer mee te posten :@
pi_93436696
quote:
Op maandag 28 februari 2011 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
Zolang ik me goed voel gaat het ook wel oke.. Ik kom niet aan.. en op dat punt ben ik nu.
De zelfdiscipline schort er gewoon aan. Misschien kan ik weer een beetje motivatie krijgen door hier weer mee te posten :@
Welcome back *O*
pi_93437295
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:11 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo als de koffie op is doe ik het walking segment van Vol 2 en de een Mile van Leslie. Dat wordt meer dan 3 Mile aangezien dat ene nummer waar ik zo blij van wordt wel drie keer doe :@ :')
_O- Ik ben altijd blij als ik aan het einde ben, laat staan dat ik sommige stukken nog een keer doe.

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
:W

Gewoon streep zetten en weer beginnen LL, dan komt het vanzelf wel weer. :Y
  maandag 28 februari 2011 @ 13:38:40 #106
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_93437618
Hai LL, noprobs joh... Gewoon de boel weer afstoffen en er voor gaan. De boog kan niet altijd gespannen zijn... ;)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_93440134
quote:
Op maandag 28 februari 2011 13:31 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O- Ik ben altijd blij als ik aan het einde ben, laat staan dat ik sommige stukken nog een keer doe.

[..]

:W

Gewoon streep zetten en weer beginnen LL, dan komt het vanzelf wel weer. :Y
Nou heb ik vandaag het walking maar op mijn pilates mat gedaan (gebruik ik dat ding ook eens :+) op me sokken zonder sneakers. Dat ging heel goed :P, aangezien pilates matten dikker en groter zijn dan yogamatten (mijn mat is 1,5 cm dik!) denk ik dat het zelfs beter is voor mijn gewrichten. Ik kon alle oefeningen op de mat doen, zelfs die van 4 stappen naar voren en 4 stappen naar achteren (ik ben 1.58). Plus ik denk dat het fijner voor het gehoor is voor de beneden buren en ff de mat achter de bank pakken is sneller dan sneakers aan doen :+
pi_93442193
quote:
6s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:39 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Nou heb ik vandaag het walking maar op mijn pilates mat gedaan (gebruik ik dat ding ook eens :+) op me sokken zonder sneakers. Dat ging heel goed :P, aangezien pilates matten dikker en groter zijn dan yogamatten (mijn mat is 1,5 cm dik!) denk ik dat het zelfs beter is voor mijn gewrichten. Ik kon alle oefeningen op de mat doen, zelfs die van 4 stappen naar voren en 4 stappen naar achteren (ik ben 1.58). Plus ik denk dat het fijner voor het gehoor is voor de beneden buren en ff de mat achter de bank pakken is sneller dan sneakers aan doen :+
Tof! ^O^

Ik heb zelf een mat die nog geen 1cm dik is en toevallig heb ik van de week gekeken of ik ergens ook zo'n dikke mat kan vinden. Het scheelt toch inderdaad druk op de gewichten, die normaal wordt opgevangen door de schoenen. Ik leg 'm zelf breed neer, zodat ik de sidesteps ook op de mat kan doen. Het 2for/2back komt minder vaak voor dan de sidesteps, vandaar :Y
pi_93442331
quote:
Op maandag 28 februari 2011 15:27 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Tof! ^O^

Ik heb zelf een mat die nog geen 1cm dik is en toevallig heb ik van de week gekeken of ik ergens ook zo'n dikke mat kan vinden. Het scheelt toch inderdaad druk op de gewichten, die normaal wordt opgevangen door de schoenen. Ik leg 'm zelf breed neer, zodat ik de sidesteps ook op de mat kan doen. Het 2for/2back komt minder vaak voor dan de sidesteps, vandaar :Y
Ach ik draai gewoon een kwartslag, ik kan de walking pilates dvd's inmiddels dromen :+ Mijn mat komt bij Perry Sport vandaan, het is van het mer INQ en is groenig met ribbels. Kost 26 euro :P
pi_93458900
quote:
6s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:31 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ach ik draai gewoon een kwartslag, ik kan de walking pilates dvd's inmiddels dromen :+ Mijn mat komt bij Perry Sport vandaan, het is van het mer INQ en is groenig met ribbels. Kost 26 euro :P
Tijd voor nieuwe dvd's? :P
Ik heb Leslie gemaild voor een abonnement maar nog geen reactie terug. Ben benieuwd :Y
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:39:51 #111
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_93508158
Oke, het is duidelijk. De dietist moet. Zodra ik me weer fatsoenlijk mag bewegen (heb nu een hernia) maar eens heen dus. Tot die tijd opletten wat ik eet.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:52:25 #112
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93509142
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, het is duidelijk. De dietist moet. Zodra ik me weer fatsoenlijk mag bewegen (heb nu een hernia) maar eens heen dus. Tot die tijd opletten wat ik eet.
He? Kun je je zo weinig bewegen dat je de diëtist niet haalt dan? Anders kun je er toch vast heen.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 21:56:46 #113
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_93514214
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:52 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

He? Kun je je zo weinig bewegen dat je de diëtist niet haalt dan? Anders kun je er toch vast heen.
Ik moet voorlopig bedrust houden. Naar de winkel mocht al bijna niet :X
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_93563392
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:56 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ik moet voorlopig bedrust houden. Naar de winkel mocht al bijna niet :X
Autsj! Sterkte :*

Hier vandaag 3 miles gedaan en vanochtend was ik 11.3 kg afgevallen. Met andere woorden.. ik zie getallen op de weegschaal die ik echt al in geen jaren meer heb gezien *O*
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:54:05 #115
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93563528
Kheb vandaag bodypump gedaan en toen nog even 10 minuten gerend. :)
pi_93563702
Ik heb vanochtend 4 keer overgegeven, dus vandaag niks gedaan. Wel er voor gezorgd dat ik minimaal 1200 kcal heb binnen gekregen.
pi_93565639
Beterschap, MC! :*
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:34:13 #118
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_93566492
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb vanochtend 4 keer overgegeven, dus vandaag niks gedaan. Wel er voor gezorgd dat ik minimaal 1200 kcal heb binnen gekregen.
Beterschap.

Weinig te melden hier, qua eten is het deze week een ramp, vorig week jarig en nu komt de carnaval eraan *zucht* de weegschaal gaat dit niet leuk vinden :{
Be happy with the little things in life
pi_93567116
Ik heb besloten dat ik niet ga drinken met de carnaval. Dat zal zeker schelen op de weegschaal maandag :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:28:11 #120
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93570383
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb besloten dat ik niet ga drinken met de carnaval. Dat zal zeker schelen op de weegschaal maandag :)
Woow. Ik heb juist besloten me als een malle te gaan misdragen met carnaval. Dat gaat ook schelen op de weegschaal, maar dan in negatieve zin. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')