abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93149001
quote:
Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

He? Daarmee bedoelend dat je geen vorderingen maakt? Echt, als sport-instructrices dat tegen mij zouden zeggen zou ik ze met een halter op hun hoofd slaan. :P
Ik snap je punt ;), het is eigenlijk een combinatie van ballet en pilates en bij dans kan het er nogal eens anders aan toe gaan. Ik ben bekend met de houding en kan er mee omgaan, wat niet wil zeggen dat ik het goedkeur.
pi_93162400
Ik vind in ieder geval de opmerking wat minder sympathiek, MC.. ik snap dat ze streven naar verbetering, maar motivering van de deelnemers zou in dit geval toch ook een belangrijk onderdeel moeten zijn.
pi_93163812
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 18:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik vind in ieder geval de opmerking wat minder sympathiek, MC.. ik snap dat ze streven naar verbetering, maar motivering van de deelnemers zou in dit geval toch ook een belangrijk onderdeel moeten zijn.
Ik snap je punt helemaal, maar :+ als je op een bepaald nivo getraind hebt en weer naar dat nivo toe wilt dan ''hoort'' dit er kennelijk bij :+ Ik doe het zelf, betaal er 35 euro per les voor :P

Ik wens haar regelmatig tijdens de les de meest erge dingen toe hoor. Toen ik haar dat ik een keertje vertelde schrok ze zich dood. Na de les is ze namelijk een supersympathieke petit ballerina O+

En na haar lessen voel ik me zo los en lenig O+ en slaap ik als een baby.
pi_93167115
Ok, ok, we zeggen al niets meer :+

Ik heb vandaag 3 miles gedaan + 750 steps (toen veranderden m'n benen in slappe soepstengels). Collega's beginnen nu wel het verschil te zien O+ Top!
pi_93167778
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 20:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ok, ok, we zeggen al niets meer :+

Ik heb vandaag 3 miles gedaan + 750 steps (toen veranderden m'n benen in slappe soepstengels). Collega's beginnen nu wel het verschil te zien O+ Top!
Netjes hoor *O*

Ik heb niks gedaan vandaag, morgen weer een dag hoor :+
pi_93188827
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:26 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Netjes hoor *O*

Ik heb niks gedaan vandaag, morgen weer een dag hoor :+
Ik doe vandaag niets (woensdag en vrijdag zijn rustdagen hier)... *O*
pi_93201467
Ik heb even een vraag: ben een tijdje aan het afvallen, gaat best goed. Maar ik merk iets vreemds..
Ik heb een dieet met weinig vet maar relatief veel eiwitten. In de weken dat ik veel krachttraining doe word ik nauwelijks lichter terwijl ik echt niet meer dan 1900 calorieen eet. Hoe kan dat?
Ow ja, max 1900 calorieen lijkt veel maar ik ben een man, 26 jaar, 1,84m en nu 87 kg. Mijn verbruik ligt op minimaal 2500 p/d. Mijn doel is om per dag rond de 16-1700 calorieen te eten. Ik woog eerst boven de 95 kg. Mijn doel is 80 of minder.
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:23:30 #58
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93202531
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:05 schreef the85mc het volgende:
Ik heb even een vraag: ben een tijdje aan het afvallen, gaat best goed. Maar ik merk iets vreemds..
Ik heb een dieet met weinig vet maar relatief veel eiwitten. In de weken dat ik veel krachttraining doe word ik nauwelijks lichter terwijl ik echt niet meer dan 1900 calorieen eet. Hoe kan dat?
Ow ja, max 1900 calorieen lijkt veel maar ik ben een man, 26 jaar, 1,84m en nu 87 kg. Mijn verbruik ligt op minimaal 2500 p/d. Mijn doel is om per dag rond de 16-1700 calorieen te eten. Ik woog eerst boven de 95 kg. Mijn doel is 80 of minder.
Krachttraining = spieren opbouwen. Daarbij helpen eiwitten ook nog eens extra bij het opbouwen van spieren. En spieren zijn zwaarder. Dus dan val je waarschijnlijk wel af (je verliest vet) maar doordat je spieren kweekt zie je dat niet terug op de weegschaal. Wel kun je het zien als je een weegschaal hebt die vetpercentage meet of als je jezelf opmeet met een meetlint ofzo. En in je kleren.
pi_93203441
Dat kan wel kloppen, broeken zitten wel steeds losser. Maar als ik meet varieert het nogal.. Borstomtrek is wel redelijk stabiel, rond de 113-114 cm. Taille is laatste tijd 96 cm maar soms ook 94 en een andere dag 98. Dat blijf ik wel apart vinden. Misschien heeft het iets te maken met hoeveel ik heb gegeten en/of gesport de vorige dag..
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:50:50 #60
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93204020
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:40 schreef the85mc het volgende:
Dat kan wel kloppen, broeken zitten wel steeds losser. Maar als ik meet varieert het nogal.. Borstomtrek is wel redelijk stabiel, rond de 113-114 cm. Taille is laatste tijd 96 cm maar soms ook 94 en een andere dag 98. Dat blijf ik wel apart vinden. Misschien heeft het iets te maken met hoeveel ik heb gegeten en/of gesport de vorige dag..
Ja, bij mij schommelt het ook veel. Maar over het algemeen gaat alles wel gestaag naar beneden. En ik heb wel een weegschaal die ook vetpercentage e.d. meet, dan kun je vaak wel goed zien dat het gewichtsverschil in spieren of juist in vocht zit. Al schijnen ze niet zo betrouwbaar te zijn. Mja, als je telkens op dezelfde weegschaal staat kun je natuurlijk wel de verschillen zien.
  donderdag 24 februari 2011 @ 13:27:38 #61
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93252188
Ik meld me hier ook maar... ben er nog niet aan toe om mijn gewicht te vertellen :P
Maar over een halfuurtje de eerste afspraak bij een diėtiste. Ben wel lid van de sportschool maar door chronisch energiegebrek (depressie) kom ik daar momenteel even nauwelijks...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  donderdag 24 februari 2011 @ 13:33:14 #62
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93252419
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:27 schreef Lotusss het volgende:
Ik meld me hier ook maar... ben er nog niet aan toe om mijn gewicht te vertellen :P
Maar over een halfuurtje de eerste afspraak bij een diėtiste. Ben wel lid van de sportschool maar door chronisch energiegebrek (depressie) kom ik daar momenteel even nauwelijks...
*O* Welkom!

En ik had geen last van een depressie maar bracht ook vele maanden lang geld voor nop naar de sportschool. :P

Succes bij de diėtiste! :)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 17:19:18 #63
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93314316
Hoe gaat het met iedereen? Nog steeds goed bezig allemaal? En Lotusss, hoe was het bij de diėtist(e)? Is hij/zij aardig?

Bij mij gaat het nog steeds prima. :) Gisteren wel een alcoholische versnapering op (whisky :9 ) maar wel maar 1. :P Kga zo weer sporten, bodybalance.
pi_93314827
Ik heb de afgelopen dagen woe t/m nu Vol 1 gedaan en een extra mile van Leslie Sansone :)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 17:35:20 #65
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93314831
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:19 schreef egeltje1985 het volgende:
Hoe gaat het met iedereen? Nog steeds goed bezig allemaal? En Lotusss, hoe was het bij de diėtist(e)? Is hij/zij aardig?

Bij mij gaat het nog steeds prima. :) Gisteren wel een alcoholische versnapering op (whisky :9 ) maar wel maar 1. :P Kga zo weer sporten, bodybalance.
Diėtiste was heel aardig. Heb zelf al aangegeven waar ik dacht dat het aan lag: ik eet te weinig, dronk teveel wijn (nu sowieso al mee gestopt) en mijn stofwisseling ligt op z'n gat.

Als ik at, dan at ik gezond, mijn enige zonde was wijn, en is nu nog steeds kaas. Verder eet ik geen vet vlees, snoep niet en drink nauwelijks cola oid.

Ze zei dat ik elke 3 uur wat moest eten om het weer op gang te krijgen en genoeg vocht binnen moet krijgen, en over 2 weken kan ik terugkomen om te kijken of het een beetje werkt.
... and I feel fine.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 17:41:02 #66
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93315015
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:35 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Diėtiste was heel aardig. Heb zelf al aangegeven waar ik dacht dat het aan lag: ik eet te weinig, dronk teveel wijn (nu sowieso al mee gestopt) en mijn stofwisseling ligt op z'n gat.

Als ik at, dan at ik gezond, mijn enige zonde was wijn, en is nu nog steeds kaas. Verder eet ik geen vet vlees, snoep niet en drink nauwelijks cola oid.

Ze zei dat ik elke 3 uur wat moest eten om het weer op gang te krijgen en genoeg vocht binnen moet krijgen, en over 2 weken kan ik terugkomen om te kijken of het een beetje werkt.
Heb je ook tips gekregen wat je dan moet eten? En is helemaal stoppen met wijn niet te lastig dan? Alcohol schrappen lukt mij echt niet. Ik drink wel minder en ben ook nog eens sneller dronken, omdat ik minder drink.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:02:11 #67
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93315745
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:41 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Heb je ook tips gekregen wat je dan moet eten? En is helemaal stoppen met wijn niet te lastig dan? Alcohol schrappen lukt mij echt niet. Ik drink wel minder en ben ook nog eens sneller dronken, omdat ik minder drink.
Ik heb zo'n folder meegekregen, wat wel handig is, en daar zit ik grotendeels ook wel aan qua voedingsmiddelen.

En ik drink nog wel af en toe hoor. Maar het was op een gegeven moment dat als er een fles wijn open was, dat-ie dan ook compleet op ging op een avond (in mijn eentje). En de laatste tijd ging er bijna elke avond wel een fles wijn open :X

Dus vandaar ;)
... and I feel fine.
pi_93339734
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:27 schreef Lotusss het volgende:
Sporten doet natuurlijk wel de endorfines loskomen, dus misschien toch in ieder geval een half uurtje per dag bewegen? Niet dat je daar zin in hebt als je een depressie hebt natuurlijk, maar het helpt echt wel een beetje.

*zwaait naar haar miles buddy MC* :W

Gisteren teveel gesnoept, maar vandaag weer goed aan de gang en de dag maar eens begonnen met 3 miles *O* Nu ontbijt :Y) Hopelijk zie ik maandag toch iets meer dan of precies 11 kg eraf.
pi_93340823
Gister had in echt een rotdag. Heb toen ook veel gegeten wat ik eigenlijk niet mocht. Maar vandaag en morgen weer goed mijn best doen. En dat hoop ik dat er maandag toch wat af is!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_93344989
Ik heb gister aan de wijn pizza en chips gezeten en dat was te merken op de weegschaal 0,4 kilo erbij :P Straks vol 1 doen met een een mile van leslie sansone. Dan heb ik vandaag iets meer dan 2 mile afgelegd.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:48:44 #71
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93363829
Khad net een verjaardag. Geen taart op. Nja, een hapje. En ook geen nootjes. Als er andere mensen bij zijn vind ik het makkelijker. En thuis moet ik gewoon niks kopen. Khad laatst een recept met pinda's erin. Rest heb ik maar weggegooid, anders eet ik het op. Dat moet ik nog leren. Handjes chips kunnen eten, niet de hele zak.
pi_93364716
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Khad net een verjaardag. Geen taart op. Nja, een hapje. En ook geen nootjes. Als er andere mensen bij zijn vind ik het makkelijker. En thuis moet ik gewoon niks kopen. Khad laatst een recept met pinda's erin. Rest heb ik maar weggegooid, anders eet ik het op. Dat moet ik nog leren. Handjes chips kunnen eten, niet de hele zak.
Ik heb het gewoon niet in huis. Als ik het in huis heb, moet het op. Dan denk ik 'Och een handje chips moet kunnen' en dan kaan ik die halve zak leeg.. *geen wilskracht heeft*

Ondetussen heb ik zojuist *trots momentje* *O* voor het eerst de 4 miles (= een uur aerobics) achter elkaar kunnen volhouden. Yeah me!
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:12:23 #73
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93364935
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:07 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik heb het gewoon niet in huis. Als ik het in huis heb, moet het op. Dan denk ik 'Och een handje chips moet kunnen' en dan kaan ik die halve zak leeg.. *geen wilskracht heeft*

Ondetussen heb ik zojuist *trots momentje* *O* voor het eerst de 4 miles (= een uur aerobics) achter elkaar kunnen volhouden. Yeah me!
goedzo! Na t sporten heb ik ook altijd veel minder honger, best gek. En ik heb het nu dus ook niet in huis. Maar dat moet ooit wel kunnen natuurlijk.
pi_93365249
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

goedzo! Na t sporten heb ik ook altijd veel minder honger, best gek. En ik heb het nu dus ook niet in huis. Maar dat moet ooit wel kunnen natuurlijk.
Goed hč? Voor het eerst dat ik niet ff moest uitpuffen tussendoor _O-

En minder honger heb ik ook inderdaad. Soms ga ik maar een mile of wat doen 's avonds als ik snackneigingen krijg. Verbrand ik tenminste calorieėn in plaats van dat ik ze naar binnen stop. :@
pi_93367031
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 21:07 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Yeah PaarsBeestje *O*
  zondag 27 februari 2011 @ 08:58:19 #76
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93380789
80.2! Damn, misschien morgen onder de 80. :P ik wilde voor carnaval onder de 80, morgen is de laatste dag dat ik kan wegen. Nja, 80.2 is ook al best goed. :)
pi_93381444
Wow egeltje! Dat ben je zeker onder de 80 als carnaval begint! Goed zeg!

Ga morgen zelf weer wegen en ik week niet in vergelijking met andere afvalpogingen ben ik nu bang voor de weegschaap, bang dat er niets af is. Terwijl daar eigenlijk geen aanleiding toe is. Naja misschien mijn menstruatie.. Zou zo'n domper zijn als er niets af is, en ik denk dat ik daar bang voor ben. Maar goed het is bijna morgen :)

Edit: ik heb al gewogen.. Er is 6 ons af.. Wat ik weinig vind na de 3,8 van vorige week. Dus ben wel een beetje teleurgesteld. Maar goed ik hou mijn menstruatie wel in mijn achterhoofd :) En ik moet doe moed niet verliezen! (Ik wou dat ik me zo positief voelde!

[ Bericht 26% gewijzigd door J0ycie88 op 27-02-2011 10:23:33 ]
  zondag 27 februari 2011 @ 11:21:07 #78
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93382754
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 10:11 schreef J0ycie88 het volgende:
Wow egeltje! Dat ben je zeker onder de 80 als carnaval begint! Goed zeg!

Ga morgen zelf weer wegen en ik week niet in vergelijking met andere afvalpogingen ben ik nu bang voor de weegschaap, bang dat er niets af is. Terwijl daar eigenlijk geen aanleiding toe is. Naja misschien mijn menstruatie.. Zou zo'n domper zijn als er niets af is, en ik denk dat ik daar bang voor ben. Maar goed het is bijna morgen :)

Edit: ik heb al gewogen.. Er is 6 ons af.. Wat ik weinig vind na de 3,8 van vorige week. Dus ben wel een beetje teleurgesteld. Maar goed ik hou mijn menstruatie wel in mijn achterhoofd :) En ik moet doe moed niet verliezen! (Ik wou dat ik me zo positief voelde!
Ja, klotebeesten, die weegschapen!

En verder was 3.8 natuurlijk ook kei veel! Ik ben afgelopen week dus ook 6 ons afgevallen. :) En dat gaat redelijk gestaag al verschillende weken zo. En al die 6 onsjes bij elkaar is toch al mooi 16 kilo! Dus gewoon doorzetten en de moed niet opgeven. :)
pi_93382789
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2011 11:21 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ja, klotebeesten, die weegschapen!

[ afbeelding ]
_O- _O-

6 ons eraf is overigens heel netjes. 4 kg per week verwachten, is alleen realistisch als je gewoon opgehouden bent met eten.
pi_93382909
quote:
Op zondag 27 februari 2011 11:22 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O- _O-

6 ons eraf is overigens heel netjes. 4 kg per week verwachten, is alleen realistisch als je gewoon opgehouden bent met eten.
Dit dus.

Ik ga zo Vol 2 doen met 1 Mile van Leslie erbij. Dus dat wordt iets meer dan 3 Mile.
pi_93383833
Hahaha! Ik zie die spelfout serieus nu pas :p Leuk op je mobiel fokken :p
0.6 kilo is ook wel iets en als dat elke week zo gaat is dat heel mooi :) maar was een domper na die 3,8 van vorige week :)
Maar ga gewoon doorzetten, en dan komt het vanzelf goed :)
Ga denk ik ook zo'n ticker maken :d
  zondag 27 februari 2011 @ 12:04:47 #82
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_93383955
@Paarsbeestje, ik vind juist dat je haske veel wilskracht hebt. Wow, zomaar de hele 4 miles aan een stuk. _O_

Fijn dat je je streven gaat halen egeltje, je gaat goehoed *O*

Joyce, jouw gewichtsverlies van vorige week was dan ook wel een enorme uitschieter. Bij een koolhydratendieet is een gewichtsverlies tussen de 500 en 1000 gram per week heel netjes... En je menstruatie moet je zeker meetellen :Y
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_93384197
Dank je wel voor alle opbeurende reacties. Echt fijn :D

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn ticker in de OP komt?
  zondag 27 februari 2011 @ 12:25:36 #84
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93384582
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Dank je wel voor alle opbeurende reacties. Echt fijn :D

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn ticker in de OP komt?
Account maken bij Lilyslim, Ticker maken, bbc-code of zoiets knippen en plakken en hier neer zetten in een post, Topic Report maken en vragen aan een mod of ie in de OP mag. :) Want ik kan de OP niet meer editten nu, te lang geleden.
pi_93384864
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:25 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Account maken bij Lilyslim, Ticker maken, bbc-code of zoiets knippen en plakken en hier neer zetten in een post, Topic Report maken en vragen aan een mod of ie in de OP mag. :) Want ik kan de OP niet meer editten nu, te lang geleden.
De eerste stappen heb ik al gedaan. Maar hoe maak ik zo'n topic report? (of is het echt heel stom dat ik niet weet wat het is?)

Edit: Ben er al achter :D

[ Bericht 6% gewijzigd door J0ycie88 op 27-02-2011 12:39:01 ]
pi_93386077
Ik heb ook een verwijzing naar een diėtist gekregen. Ik wil eigenlijk niet, want zie niet de toegevoegde waarde ervan op het moment :?
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  zondag 27 februari 2011 @ 13:56:02 #87
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93388285
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb ook een verwijzing naar een diėtist gekregen. Ik wil eigenlijk niet, want zie niet de toegevoegde waarde ervan op het moment :?
Waarom zie je de toegevoegde waarde niet? Blijkbaar is het zonder diėtist niet gelukt, want anders had je geen verwijzing gekregen.

Ik ga ook naar een diėtiste, en krijg dan tips over wat te eten e.d. Duurt ook niet heel lang ofzo, 20 minuten. En ik ga eens in de twee maanden. Ik heb veel informatie gekregen over wat te eten en hoeveel. En ondanks dat ik al veel diėten heb gedaan en al dacht veel kennis te hebben, vind ik het toch erg handig. Ik heb nu een wat normaler eetpatroon geleerd/ ben aan het leren.

Je moet het alsnog zelf doen natuurlijk, maar toch kan een diėtiste wel helpen. Ook wil ik elke keer dat ik ga een goed resultaat kunnen laten zien op de weegschaal daar, ook weer een extra motivatie.
pi_93389149
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2011 11:22 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O- _O-

Paar weken achter elkaar gehad(nagenoeg gestopt met eten icm veel sporten), en geloof me, dat wil je echt niet... stond te shaken op m'n benen...
beter rustig aan doen, en wat langer bezig zijn dan 4kg per week na willen streven
Als het doen niet deugt,is het laten beter.
  maandag 28 februari 2011 @ 09:34:44 #89
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93429934
79.4! Jaah! Spannend wat het na de carnaval is. :P
pi_93430140
Gefeliciteerd Egel *O*

Zelf vanaf vandaag -11 kg.. *O*
  maandag 28 februari 2011 @ 10:58:58 #91
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_93431991
Egeltje nice *O*

Paarsbeestje, jij ook netjes :D

Hier weer een keertje een uitschieterje, afgelopen week gewoon 1,5 kilo eraf *O* *O* Ik ga nu in de vierde maand gewoon sneller dan in de eerste :o 13.9 kilo nu in 4 maanden...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_93432656
Heel goed Flugel! *O* Zo fijn om van die getallen op de weegschaal te zien hč? *O* *O* Ik kan niet wachten totdat ik ook bijna 14 kg ben afgevallen :9
  maandag 28 februari 2011 @ 11:52:27 #93
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93433568
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Gefeliciteerd Egel *O*

Zelf vanaf vandaag -11 kg.. *O*
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:58 schreef flugeltje het volgende:
Egeltje nice *O*

Paarsbeestje, jij ook netjes :D

Hier weer een keertje een uitschieterje, afgelopen week gewoon 1,5 kilo eraf *O* *O* Ik ga nu in de vierde maand gewoon sneller dan in de eerste :o 13.9 kilo nu in 4 maanden...
Jeuh!

Hierbij een liedje om het te vieren!

pi_93433614
Paars Beestje, hoe woon jij en hoe jij dat walk at home fitness?

Ik woon op bovenste verdieping van een oud huis (houten vloeren) met laminaat erop. En ik doe de walking pilates met sneakers aan >:) Gelukkig is er nooit iemand in het gehele pand, maar als er mensen op tweede verdieping zijn dan voel ik me toch bezwaard om ''walk at home fitness'' te doen :@ Daarom doe ik het ook nooit zo laat of supervroeg, hoe sta jij daar in :P
pi_93434653
Ik doe het op blote voeten met m'n fitnessmatje eronder (en dan nog maakt het geluid, ik woon op de 4e verdieping van een appartementencomplex wat gelukkig redelijk geluidsdicht is, op het geblaf van de buurvrouw haar rothondje na dan). Hier een betonnen vloer, maar ik betwijfel of dat genoeg dempt als ik ook nog eens schoenen draag, dus dan maar op blote voeten. Vandaag een vrije dag en dus maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om 4 miles te doen (blijft nog steeds moeilijk op het hele snelle stuk). Op doordeweekse dagen heb ik gewoon geen tijd daarvoor en doe ik maar 2 of 3 miles.
pi_93435099
quote:
Op maandag 28 februari 2011 12:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik doe het op blote voeten met m'n fitnessmatje eronder (en dan nog maakt het geluid, ik woon op de 4e verdieping van een appartementencomplex wat gelukkig redelijk geluidsdicht is, op het geblaf van de buurvrouw haar rothondje na dan). Hier een betonnen vloer, maar ik betwijfel of dat genoeg dempt als ik ook nog eens schoenen draag, dus dan maar op blote voeten. Vandaag een vrije dag en dus maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om 4 miles te doen (blijft nog steeds moeilijk op het hele snelle stuk). Op doordeweekse dagen heb ik gewoon geen tijd daarvoor en doe ik maar 2 of 3 miles.
Juist :P voor ik hier kwam wonen heb ik tegen mijn huisbaas gezegd dat ik dansoefeningen doe :+ en dat dat te horen is :P Hij haalde zijn schouders op en zei regel dat maar met de mensen beneden. In principe is de afspraak nooit voor 11 uur s'ochtends en nooit na 9 uur s'avonds. Verder heb ik gezegd dat het 20 (Vol1) tot maximaal 30 minuten (Vol2) duurt en als ik me aan mijn tijden hou dat er niet discussieren valt met mij hierover.

Mijn huisbaas heeft mijn huurcontract verlengd dus er is niets aan het handje. Ik doe nu meer Miles omdat ik weet dat er niemand is :P

Ken jij trouwens de nummers die leslie sansone gebruikt? Ik ken ze bijna allemaal, maar bij een Mile is er een nummer waar ik een blije doos van word, die voeg ik nu ook toe bij walking pilates. Helaas ken ik het nummer niet :'(
pi_93435301
quote:
6s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:34 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ken jij trouwens de nummers die leslie sansone gebruikt? Ik ken ze bijna allemaal, maar bij een Mile is er een nummer waar ik een blije doos van word, die voeg ik nu ook toe bij walking pilates. Helaas ken ik het nummer niet :'(
Geen idee :P Kun je haar niet mailen? Op FB is ze ook redelijk benaderbaar (en anders haar team wel, dus volgens mij kun je daar best antwoord op krijgen).

Zit erover te denken om voor 30 dollar per jaar lid te worden van haar Walking Club. Dan krijg je online nog meer video's. Dat lijkt me wel wat (+korting op haar andere dvd's).
pi_93435485
quote:
Op maandag 28 februari 2011 12:39 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Geen idee :P Kun je haar niet mailen? Op FB is ze ook redelijk benaderbaar (en anders haar team wel, dus volgens mij kun je daar best antwoord op krijgen).

Zit erover te denken om voor 30 dollar per jaar lid te worden van haar Walking Club. Dan krijg je online nog meer video's. Dat lijkt me wel wat (+korting op haar andere dvd's).
Ik zal haar eens mailen, lid worden van haar walking club. Toe maar :D!
pi_93435642
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:43 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik zal haar eens mailen, lid worden van haar walking club. Toe maar :D!
Jajajajajaja... dat had ik ook niet gedacht hoor in december toen ik begon _O- Maar miles lopen bevalt me eigenlijk erg goed. Af en toe probeer ik af te wisselen met andere video's maar ik vind die zo ingewikkeld.. (ben nogal gehandicapt als het om pasjes e.d. gaat :+ ). Ik heb vanochtend een versie geprobeerd die zo snel veranderde van pasjes iedere keer dat ik regelmatig nog aan het bedenken was hoe ik de vorige moest doen, terwijl zij al drie varianten verder was.. :@

-Edit- Heb eigenlijk alleen nog iets nodig waarmee je je abs goed traint, want dat voel ik hier toch niet heel erg mee ondanks de tientallen kneelifts e.d.
pi_93435834
Ik moet heel eerlijk bekennen dat Miles lopen bij mij ook een blijvertje is. Terwijl de eerste keer dat ik het deed zoiets had van, wtf is dit nu weer :')

Je doet toch yoga op de wii, dat is toch goed voor de abs? Wii heeft ook een walking programma he :P ''walk it out'' ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')