quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:27 schreef Lotusss het volgende:
Ik meld me hier ook maar... ben er nog niet aan toe om mijn gewicht te vertellen
Maar over een halfuurtje de eerste afspraak bij een diėtiste. Ben wel lid van de sportschool maar door chronisch energiegebrek (depressie) kom ik daar momenteel even nauwelijks...
Diėtiste was heel aardig. Heb zelf al aangegeven waar ik dacht dat het aan lag: ik eet te weinig, dronk teveel wijn (nu sowieso al mee gestopt) en mijn stofwisseling ligt op z'n gat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:19 schreef egeltje1985 het volgende:
Hoe gaat het met iedereen? Nog steeds goed bezig allemaal? En Lotusss, hoe was het bij de diėtist(e)? Is hij/zij aardig?
Bij mij gaat het nog steeds prima.Gisteren wel een alcoholische versnapering op (whisky
) maar wel maar 1.
Kga zo weer sporten, bodybalance.
Heb je ook tips gekregen wat je dan moet eten? En is helemaal stoppen met wijn niet te lastig dan? Alcohol schrappen lukt mij echt niet. Ik drink wel minder en ben ook nog eens sneller dronken, omdat ik minder drink.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Diėtiste was heel aardig. Heb zelf al aangegeven waar ik dacht dat het aan lag: ik eet te weinig, dronk teveel wijn (nu sowieso al mee gestopt) en mijn stofwisseling ligt op z'n gat.
Als ik at, dan at ik gezond, mijn enige zonde was wijn, en is nu nog steeds kaas. Verder eet ik geen vet vlees, snoep niet en drink nauwelijks cola oid.
Ze zei dat ik elke 3 uur wat moest eten om het weer op gang te krijgen en genoeg vocht binnen moet krijgen, en over 2 weken kan ik terugkomen om te kijken of het een beetje werkt.
Ik heb zo'n folder meegekregen, wat wel handig is, en daar zit ik grotendeels ook wel aan qua voedingsmiddelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Heb je ook tips gekregen wat je dan moet eten? En is helemaal stoppen met wijn niet te lastig dan? Alcohol schrappen lukt mij echt niet. Ik drink wel minder en ben ook nog eens sneller dronken, omdat ik minder drink.
Sporten doet natuurlijk wel de endorfines loskomen, dus misschien toch in ieder geval een half uurtje per dag bewegen? Niet dat je daar zin in hebt als je een depressie hebt natuurlijk, maar het helpt echt wel een beetje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:27 schreef Lotusss het volgende:
Ik meld me hier ook maar... ben er nog niet aan toe om mijn gewicht te vertellen
Maar over een halfuurtje de eerste afspraak bij een diėtiste. Ben wel lid van de sportschool maar door chronisch energiegebrek (depressie) kom ik daar momenteel even nauwelijks...
Ik heb het gewoon niet in huis. Als ik het in huis heb, moet het op. Dan denk ik 'Och een handje chips moet kunnen' en dan kaan ik die halve zak leeg.. *geen wilskracht heeft*quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Khad net een verjaardag. Geen taart op. Nja, een hapje. En ook geen nootjes. Als er andere mensen bij zijn vind ik het makkelijker. En thuis moet ik gewoon niks kopen. Khad laatst een recept met pinda's erin. Rest heb ik maar weggegooid, anders eet ik het op. Dat moet ik nog leren. Handjes chips kunnen eten, niet de hele zak.
goedzo! Na t sporten heb ik ook altijd veel minder honger, best gek. En ik heb het nu dus ook niet in huis. Maar dat moet ooit wel kunnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet in huis. Als ik het in huis heb, moet het op. Dan denk ik 'Och een handje chips moet kunnen' en dan kaan ik die halve zak leeg.. *geen wilskracht heeft*
Ondetussen heb ik zojuist *trots momentje*voor het eerst de 4 miles (= een uur aerobics) achter elkaar kunnen volhouden. Yeah me!
Goed hč? Voor het eerst dat ik niet ff moest uitpuffen tussendoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
goedzo! Na t sporten heb ik ook altijd veel minder honger, best gek. En ik heb het nu dus ook niet in huis. Maar dat moet ooit wel kunnen natuurlijk.
Yeah PaarsBeestjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet in huis. Als ik het in huis heb, moet het op. Dan denk ik 'Och een handje chips moet kunnen' en dan kaan ik die halve zak leeg.. *geen wilskracht heeft*
Ondetussen heb ik zojuist *trots momentje*voor het eerst de 4 miles (= een uur aerobics) achter elkaar kunnen volhouden. Yeah me!
Ja, klotebeesten, die weegschapen!quote:Op zondag 27 februari 2011 10:11 schreef J0ycie88 het volgende:
Wow egeltje! Dat ben je zeker onder de 80 als carnaval begint! Goed zeg!
Ga morgen zelf weer wegen en ik week niet in vergelijking met andere afvalpogingen ben ik nu bang voor de weegschaap, bang dat er niets af is. Terwijl daar eigenlijk geen aanleiding toe is. Naja misschien mijn menstruatie.. Zou zo'n domper zijn als er niets af is, en ik denk dat ik daar bang voor ben. Maar goed het is bijna morgen
Edit: ik heb al gewogen.. Er is 6 ons af.. Wat ik weinig vind na de 3,8 van vorige week. Dus ben wel een beetje teleurgesteld. Maar goed ik hou mijn menstruatie wel in mijn achterhoofdEn ik moet doe moed niet verliezen! (Ik wou dat ik me zo positief voelde!
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, klotebeesten, die weegschapen!
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
6 ons eraf is overigens heel netjes. 4 kg per week verwachten, is alleen realistisch als je gewoon opgehouden bent met eten.
Account maken bij Lilyslim, Ticker maken, bbc-code of zoiets knippen en plakken en hier neer zetten in een post, Topic Report maken en vragen aan een mod of ie in de OP mag.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Dank je wel voor alle opbeurende reacties. Echt fijn
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn ticker in de OP komt?
De eerste stappen heb ik al gedaan. Maar hoe maak ik zo'n topic report? (of is het echt heel stom dat ik niet weet wat het is?)quote:Op zondag 27 februari 2011 12:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Account maken bij Lilyslim, Ticker maken, bbc-code of zoiets knippen en plakken en hier neer zetten in een post, Topic Report maken en vragen aan een mod of ie in de OP mag.Want ik kan de OP niet meer editten nu, te lang geleden.
Waarom zie je de toegevoegde waarde niet? Blijkbaar is het zonder diėtist niet gelukt, want anders had je geen verwijzing gekregen.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb ook een verwijzing naar een diėtist gekregen. Ik wil eigenlijk niet, want zie niet de toegevoegde waarde ervan op het moment
Paar weken achter elkaar gehad(nagenoeg gestopt met eten icm veel sporten), en geloof me, dat wil je echt niet... stond te shaken op m'n benen...quote:Op zondag 27 februari 2011 11:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
6 ons eraf is overigens heel netjes. 4 kg per week verwachten, is alleen realistisch als je gewoon opgehouden bent met eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |