Ja, klotebeesten, die weegschapen!quote:Op zondag 27 februari 2011 10:11 schreef J0ycie88 het volgende:
Wow egeltje! Dat ben je zeker onder de 80 als carnaval begint! Goed zeg!
Ga morgen zelf weer wegen en ik week niet in vergelijking met andere afvalpogingen ben ik nu bang voor de weegschaap, bang dat er niets af is. Terwijl daar eigenlijk geen aanleiding toe is. Naja misschien mijn menstruatie.. Zou zo'n domper zijn als er niets af is, en ik denk dat ik daar bang voor ben. Maar goed het is bijna morgen
Edit: ik heb al gewogen.. Er is 6 ons af.. Wat ik weinig vind na de 3,8 van vorige week. Dus ben wel een beetje teleurgesteld. Maar goed ik hou mijn menstruatie wel in mijn achterhoofdEn ik moet doe moed niet verliezen! (Ik wou dat ik me zo positief voelde!
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, klotebeesten, die weegschapen!
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
6 ons eraf is overigens heel netjes. 4 kg per week verwachten, is alleen realistisch als je gewoon opgehouden bent met eten.
Account maken bij Lilyslim, Ticker maken, bbc-code of zoiets knippen en plakken en hier neer zetten in een post, Topic Report maken en vragen aan een mod of ie in de OP mag.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Dank je wel voor alle opbeurende reacties. Echt fijn
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn ticker in de OP komt?
De eerste stappen heb ik al gedaan. Maar hoe maak ik zo'n topic report? (of is het echt heel stom dat ik niet weet wat het is?)quote:Op zondag 27 februari 2011 12:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Account maken bij Lilyslim, Ticker maken, bbc-code of zoiets knippen en plakken en hier neer zetten in een post, Topic Report maken en vragen aan een mod of ie in de OP mag.Want ik kan de OP niet meer editten nu, te lang geleden.
Waarom zie je de toegevoegde waarde niet? Blijkbaar is het zonder diėtist niet gelukt, want anders had je geen verwijzing gekregen.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb ook een verwijzing naar een diėtist gekregen. Ik wil eigenlijk niet, want zie niet de toegevoegde waarde ervan op het moment
Paar weken achter elkaar gehad(nagenoeg gestopt met eten icm veel sporten), en geloof me, dat wil je echt niet... stond te shaken op m'n benen...quote:Op zondag 27 februari 2011 11:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
6 ons eraf is overigens heel netjes. 4 kg per week verwachten, is alleen realistisch als je gewoon opgehouden bent met eten.
quote:Op maandag 28 februari 2011 09:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Gefeliciteerd Egel
Zelf vanaf vandaag -11 kg..
Jeuh!quote:Op maandag 28 februari 2011 10:58 schreef flugeltje het volgende:
Egeltje nice
Paarsbeestje, jij ook netjes
Hier weer een keertje een uitschieterje, afgelopen week gewoon 1,5 kilo eraf![]()
Ik ga nu in de vierde maand gewoon sneller dan in de eerste
13.9 kilo nu in 4 maanden...
Juistquote:Op maandag 28 februari 2011 12:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik doe het op blote voeten met m'n fitnessmatje eronder (en dan nog maakt het geluid, ik woon op de 4e verdieping van een appartementencomplex wat gelukkig redelijk geluidsdicht is, op het geblaf van de buurvrouw haar rothondje na dan). Hier een betonnen vloer, maar ik betwijfel of dat genoeg dempt als ik ook nog eens schoenen draag, dus dan maar op blote voeten. Vandaag een vrije dag en dus maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om 4 miles te doen (blijft nog steeds moeilijk op het hele snelle stuk). Op doordeweekse dagen heb ik gewoon geen tijd daarvoor en doe ik maar 2 of 3 miles.
Geen ideequote:Op maandag 28 februari 2011 12:34 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ken jij trouwens de nummers die leslie sansone gebruikt? Ik ken ze bijna allemaal, maar bij een Mile is er een nummer waar ik een blije doos van word, die voeg ik nu ook toe bij walking pilates. Helaas ken ik het nummer niet
Ik zal haar eens mailen, lid worden van haar walking club. Toe maarquote:Op maandag 28 februari 2011 12:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Geen ideeKun je haar niet mailen? Op FB is ze ook redelijk benaderbaar (en anders haar team wel, dus volgens mij kun je daar best antwoord op krijgen).
Zit erover te denken om voor 30 dollar per jaar lid te worden van haar Walking Club. Dan krijg je online nog meer video's. Dat lijkt me wel wat (+korting op haar andere dvd's).
Jajajajajaja... dat had ik ook niet gedacht hoor in december toen ik begonquote:Op maandag 28 februari 2011 12:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik zal haar eens mailen, lid worden van haar walking club. Toe maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |