abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93900488
Ik ben weer 7 ons afgevallen sinds maandag! Weeg nu 91,0!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:19:31 #182
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93935697
Vandaag weer naar de diëtiste geweest... ondanks het meer bewegen en het beter eten, meer drinken en nauwelijks wijn ben ik in 2 weken 8 ons aangekomen -O-

Maar... de vitamine D werkt wel als een speer, ik heb veel meer energie! Vriendje is ook blij aangezien ik nu ook meer in het huishouden kan doen :P
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 07:28:43 #183
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_93944134
hmz, dat is klote Lotusss... Bij mij ging het in het begin ook heel erg moeizaam, alsof m'n lichaam moest wennen ofzo...

Fijn Joyce dat er weer wat vanaf is, nette score :Y

Ik lijk op een plateau te zitten, ik blijf rond hetzelfde gewicht hangen. Nu al 2 weken op een rij -O-

Hopen dat ik er snel doorheen ben, echt motiverend werkt het niet.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 11 maart 2011 @ 14:41:36 #184
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_93957377
Ja, ik moet hier ook maar eens gaan posten want het schiet allemaal maar niet op hier. Ik ga maar even mijn verhaal doen, moet t eigenlijk een beetje kwijt. Het is nogal een lap tekst, sorry. Het komt er dus op neer dat ik te dik ben ;)

Ik heb vorig jaar april voor het laatst colleges gehad, sindsdien zit ik thuis aan mijn scriptie te werken achter de pc of op de bank. Sporten leek ik verleerd omdat ik jaren rustig aan heb gedaan vanwege een whiplash.
Afgelopen zomer heb ik me dik en ongemakkelijk gevoeld, ik woog 81 terwijl ik me al niet superslank voel met 78 (wel ok, niet super). Ik wilde 2 dingen doen, afvallen en stoppen met roken. Ik ben begonnen met stoppen met roken omdat je daar ook van aankomt en je alles er net zo goed in een keer af kan lijnen was de theorie.
3 Maanden later was ik 13 kilo aangekomen, ongeveer dus een kilo per week. Ik dacht dat de kilo's door het stoppen met roken kwamen en door het gebrek aan lichaamsbeweging. En omdat ik graag snoep en eet natuurlijk.

Na die 3 maanden kwam ik bij de huisarts voor iets en toen vertelde ik ook dat ik al maanden een soort brok in mijn keel heb. Gelijk bloed prikken, ik blijk een behoorlijke schildklierafwijking te hebben. Ik zit nu dus 4 weken aan de medicijnen. Ik moet elke 2 weken verhogen. Dat zorgt ervoor dat ik me dan een week waardeloos voel en om de haverklap oververhit raak en dus ook niet kan sporten. Ik was overigens in januari begonnen met hardlopen, de lessen van Evy. Dat ging super maar ik moet nu dus elke keer een week missen dus ik ga niet echt vooruit. Hardlopen doe ik om de dag en ik probeer op de andere dag (in ieder geval 2 x per week) te Wii-dansen.

Qua eten is het nu ook lastig, minder eten zit er niet in omdat ik me dan heel slecht ga voelen met die medicijnen. Dus anders eten is de enige optie. Ik heb een berg folders van de Hartstichting doorgenomen en heb besloten om goed voor mijn lijf te gaan zorgen wat betreft onverzadigde vetten enzo. Ik eet nu gezondere tussendoortjes (mueslirepen, japanse mix, smoothie, etc.) Ik moet vanwege de medicatie ook op regelmatige tijdstippen eten en vooral ontbijten. Dat deed ik eerst ook niet echt.

Conclusie: ik ben 20 kilo te zwaar, zit 4 weken aan de medicijnen voor de schildklier, sport zoveel mogelijk, eet zo gezond mogelijk. En er gaat nog geen grammetje af. Ik begin me af te vragen of ik iets fout doe. Ik moet geduldig zijn, ik zit tenslotte nog niet op de juiste hoeveelheid medicijnen maar ik ben dit extra gewicht zo zat. Als je in korte tijd heel veel aankomt, merk je echt goed hoe dat je belemmerd in je dagelijks leven.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lucky_Strike op 11-03-2011 15:00:35 ]
Spoilers!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 15:00:20 #185
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_93958318
Dubbel.
Spoilers!
pi_93972269
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:06 schreef droomvrouwtje het volgende:
Zo carnaval overleefd. Alleen de zondag uit de ban gesprongen en maandag was een flutdag, ritme erin gooien was nog best een uitdaging, gister gelukkig weer normaal gegeten, wat was ik daar aan toe. Vandaag weer gewerkt, dus meteen weer ritme, ontbijt, lunch, avondeten, ik merk dat ik dan beter functioneer, dan als ik ontbijt of een lunch oversla, vandaag ook maar meteen begonnen met een eetdagboek op advies van de diëtiste, die moet ik de volgende keer meenemen.
Netjes! *O* Gewoon volhouden dan :)
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben weer 7 ons afgevallen sinds maandag! Weeg nu 91,0!
Jij wilt veel te snel afvallen. Crashdiëten krijg je spijt van :Y

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef Lotusss het volgende:
Vandaag weer naar de diëtiste geweest... ondanks het meer bewegen en het beter eten, meer drinken en nauwelijks wijn ben ik in 2 weken 8 ons aangekomen -O-

Maar... de vitamine D werkt wel als een speer, ik heb veel meer energie! Vriendje is ook blij aangezien ik nu ook meer in het huishouden kan doen :P
Vaak kom je bij de diëtiste eerst aan hè voordat het afvallen begint :Y Misschien moet je lichaam eerst wennen aan het nieuwe eetpatroon voordat je gaat vallen. Wel fijn dat je zoveel nieuwe energie hebt *O*

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 07:28 schreef flugeltje het volgende:
hmz, dat is klote Lotusss... Bij mij ging het in het begin ook heel erg moeizaam, alsof m'n lichaam moest wennen ofzo...

Fijn Joyce dat er weer wat vanaf is, nette score :Y

Ik lijk op een plateau te zitten, ik blijf rond hetzelfde gewicht hangen. Nu al 2 weken op een rij -O-

Hopen dat ik er snel doorheen ben, echt motiverend werkt het niet.
Flugel -O- Balen als het zo lang duurt. Sport je er wel bij? Misschien iets extra's doen zodat het weer in beweging komt?

Zelf weet ik niet wat er afgelopen zaterdag is gebeurd toen ik compleet total loss uit bed kwam, maar waar ik eerst best netjes door 4 miles kwam, haal ik nu nauwelijks de 2 miles. Ik ben ook de hele week echt onwijs moe geweest. Hogelijk irritant. Gisteren lag ik zelfs om 7 uur al in bed _O-

Woensdag en donderdag qua excercise maar overgeslagen en vandaag voor het eerst weer wat geprobeerd qua miles, maar het is erg vermoeiend. Lijkt wel of ik helemaal opnieuw moet beginnen met conditieopbouw. -O-

Ben benieuwd of er a.s. maandag op het officiële weegmomentje er nog wat af is.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:43:07 #187
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_93977582
Ik ga ook maar eens aan dat miles gebeuren, t klinkt goed!
Spoilers!
  maandag 14 maart 2011 @ 10:43:54 #188
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_94084980
@paarsbeestje, kan natuurlijk altijd wel eens dat je iets minder lekker in je vel zit ofzo.

Gelukkig was er afgelopen week toch weer iets vanaf hier.... Bijna 15 kilo nu. Begint ergens op te lijken dus. :) Ik begin het nu ook eindelijk in m'n kleren wel te merken, dat is de grootste motivator wat mij betreft, nog groter dan de weegschaal.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 14 maart 2011 @ 15:21:37 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_94095376
Ik heb net mijn eerste mile gedaan en dat ging prima. Ik voel me beter dan gedacht na de laatste ophoging van de medicatie, ik heb eigenlijk wel zin om nog een mile te gaan doen.
Spoilers!
pi_94095759
quote:
Op maandag 14 maart 2011 15:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net mijn eerste mile gedaan en dat ging prima. Ik voel me beter dan gedacht na de laatste ophoging van de medicatie, ik heb eigenlijk wel zin om nog een mile te gaan doen.
Dan doe je dat toch? Vanochtend gaf de weegschaal 75 kilo aan, ben nu 8 kilo afgevallen.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:44:18 #191
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_94108067
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:29 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dan doe je dat toch? Vanochtend gaf de weegschaal 75 kilo aan, ben nu 8 kilo afgevallen.
Ik heb het inderdaad gedaan, ging lekker. Die Leslie is best leuk als je aan die Amerikaansheid gewend bent.

Net gewicht, 75 is mijn streven...
Spoilers!
pi_94108309
quote:
Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb het inderdaad gedaan, ging lekker. Die Leslie is best leuk als je aan die Amerikaansheid gewend bent.

Net gewicht, 75 is mijn streven...
Ik ben 1.58, dus zo netjes is dat gewicht niet :P
  maandag 14 maart 2011 @ 19:51:05 #193
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_94108547
quote:
12s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Haha, nette hoeveelheid afgevallen dan? Ik ben een kleine centimeter of 20 langer, ik kan voorlopig alleen maar dromen van de 75. Maar we komen er wel!
Spoilers!
  maandag 14 maart 2011 @ 19:56:10 #194
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94108897
Ik kom hier maar eens kijken aangezien ik sinds vandaag probeer af te vallen. Ik ben nu nog fanatiek en enthousiast moet dit wel volhouden anders verval ik weer in mijn oude patroon.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_94130618
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:43 schreef flugeltje het volgende:
@paarsbeestje, kan natuurlijk altijd wel eens dat je iets minder lekker in je vel zit ofzo.

Gelukkig was er afgelopen week toch weer iets vanaf hier.... Bijna 15 kilo nu. Begint ergens op te lijken dus. :) Ik begin het nu ook eindelijk in m'n kleren wel te merken, dat is de grootste motivator wat mij betreft, nog groter dan de weegschaal.
Netjes Flugel.. 15 kg is best heel veel hoor :Y Ik zag trouwens dat je ongeveer hetzelfde doel had als ik
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:29 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Nice! *O*

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
Ik kom hier maar eens kijken aangezien ik sinds vandaag probeer af te vallen. Ik ben nu nog fanatiek en enthousiast moet dit wel volhouden anders verval ik weer in mijn oude patroon.
Welkom :W

Vanochtend was ik tussen de 12,5 en 13 kg afgevallen. Veel te veel, maar grieperig (dat ik de 2 miles nauwelijks haalde, was dus niet zo gek :P ) en ik was te misselijk om te eten (als ik geen zelfs geen zin heb in ijs, is er echt wat mis :+ ). Vandaag gaat het gelukkig een stuk beter dus ik heb m'n lunchbox gevuld met dingen die ik lekker vind (wel gezonde dingen), dus ik hoop dat ik daarmee weer in een normaal patroon kan vervallen.

Ik hoop tegen het einde van de week toch weer miles te kunnen doen, want stiekem mis ik het best wel..
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:27:05 #196
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_94132189
Zo daar ben ik weer. Lucky_strike en heloef welkom :W

Fluugs fijn dat je toch weer langzaam afvalt

Paarsbeestje dat verklaard idd, hopelijk heb je snel weer je patroon terug..

Mag ik even *O* Ik ben vandaag begonnen met rennen *O* Ik heb gewoon mijn sportkleding aan gedaan en ben gegaan. Heerlijk.. Heb een app nu voor op mijn iPhone die het langzaam opbouwt.. Ik vind het helemaal super, voel me nu ook heel fit.. Donderdag mag ik weer rennen. Hopelijk laat de weegschaal dat volgende week ook zien dat ik de goede kant op ga
Be happy with the little things in life
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:28:53 #197
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_94132233
quote:
Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik ben 1.62 en het streven is 75kg nog wel aan de zware kant, maar al beter dan nu
Be happy with the little things in life
  dinsdag 15 maart 2011 @ 15:05:17 #198
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_94143639
Pff, pilates is echt veel te suf voor mij. Wat is die Moira Stott een slaapverwekkende vrouw zeg. En ik heb ook teveel last van mijn vetrollen :+ Maar ik ga morgen nog wel een ander filmpje opzetten, misschien had ik gewoon een niet zo leuke uitgezocht.

En ik had al 2 miles gelopen vanochtend, dat was zeker lekker. Het was alleen de healthy heart 2 miles omdat de andere nog niet binnen is.
Spoilers!
pi_94143758
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 15:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pff, pilates is echt veel te suf voor mij. Wat is die Moira Stott een slaapverwekkende vrouw zeg. En ik heb ook teveel last van mijn vetrollen :+ Maar ik ga morgen nog wel een ander filmpje opzetten, misschien had ik gewoon een niet zo leuke uitgezocht.

En ik had al 2 miles gelopen vanochtend, dat was zeker lekker. Het was alleen de healthy heart 2 miles omdat de andere nog niet binnen is.
Heb je van Stott the secrtet to weightloss gedaan? Dat zijn nou net mijn favoriete dvd's heerlijk ontspannen na een dag werken _O-
  dinsdag 15 maart 2011 @ 15:11:15 #200
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_94143853
Die Secret to Weight Loss had ik gezocht n.a.v. opmerkingen hier in het topic maar ik kan ze niet vinden. Onze fileserver ligt plat dus even geen usenet en torrents voor mij, alleen eMule. Hopelijk dit weekend weer. Mocht je een tip hebben, PM please ;)
Spoilers!
pi_94144054
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die Secret to Weight Loss had ik gezocht n.a.v. opmerkingen hier in het topic maar ik kan ze niet vinden. Onze fileserver ligt plat dus even geen usenet en torrents voor mij, alleen eMule. Hopelijk dit weekend weer. Mocht je een tip hebben, PM please ;)
Als je stott niks vind ga je juist die dvd's niet leuk vinden, want die hebben naast een walking segment een pilates gedeelte. Ik persoonlijk vind die combinatie perfect en doe dus zowat dagelijks een van die dvd's.
Je hoeft de pilates oefeningen niet te doen natuurlijk :P
Wat je dan zou kunnen doen is ''walk on to weight loss'' dat is 3,5 mile walking pilates zonder oefeningen en bij leslie blijven ;)
Welke pilates dvd heb je gedaan?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 15:35:26 #202
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_94144791
Ik weet nog niet zeker dat ik het echt niet leuk vind. Ik heb net Basic Matwork gedaan, die is 30 minuten. Van welke DVD die komt kan ik niet goed terugvinden. Ik heb allemaal losse filmpjes, nog geen complete DVD's gevonden. Walk on to Weight Loss heb ik ook nog niet kunnen vinden. Maar ik moet gewoon nog even uitvogelen wat mij ligt, Leslie is sowieso een blijvertje.

Ik heb ook nog wat filmpjes met zo'n grote bal, dat wil ik ook nog eens proberen. Moet alleen even een pomp kopen, met mijn mond krijg ik hem net niet helemaal opgeblazen.
Spoilers!
pi_94145017
Wat mij opvalt is dat ik het ik liefst ''the secret to weightloss'' en de andere pilates dvd's s'avonds doe. En bijv. Leslie of walk on to weightloss het liefst s'ochtends. Missichien is ''barefoot cardio'' van ellen nogwat, wat voor je? Een vriendin van mij is er weg van, ik kan dat getetter van dat wijf niet uitstaan :')
  dinsdag 15 maart 2011 @ 15:50:05 #204
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_94145389
Thanks voor de tip, barefoot cardio staat aan! Ik denk dat dit is wat ik zoek, iets waarbij je constant maar niet te heftig aan het bewegen bent waarvan je ook nog lenig wordt. Dit kan ik mooi afwisselen met Leslie dan. Ik geloof dat we nogal verschillende sporters zijn, ik vind dat 'getetter' juist wel gezellig en die Moira Stott maar een zeikwijf, lol.

Het is de hoogste tijd om naar kantoor te gaan, de buurman is zojuist met zijn levenslieduurtje begonnen :{w
Spoilers!
pi_94281159
Kijk al tijdje mee hier, zelf ook aan dieeten.. Nu net gewogen, en voor het eerst er iets bij.. Snap het niet zo goed, omvang is wel iets afgenomen, maar moet dus toch weer scherper opletten... In 10 weken trouwens ruim 12 kilo eraf nu.. Tips nog? :-) Eet veel kwark, kip, groente en ei.
pi_94297043
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 10:24 schreef Almanack het volgende:
Kijk al tijdje mee hier, zelf ook aan dieeten.. Nu net gewogen, en voor het eerst er iets bij.. Snap het niet zo goed, omvang is wel iets afgenomen, maar moet dus toch weer scherper opletten... In 10 weken trouwens ruim 12 kilo eraf nu.. Tips nog? :-) Eet veel kwark, kip, groente en ei.
Geen tips, wel complimenten *O* en een vraag. Dat dieet van kwark, kip, groente en ei, ga je dat de rest van je leven volhouden?
pi_94297567
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Geen tips, wel complimenten *O* en een vraag. Dat dieet van kwark, kip, groente en ei, ga je dat de rest van je leven volhouden?
Nope, maar moet toch eerst wat af... Wel hulp van dietiste... patroon sowieso al anders, maar dat is meer later zorg... Of denk je daar anders over? Tips welkom :-)
pi_94298025
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 17:07 schreef Almanack het volgende:

[..]

Nope, maar moet toch eerst wat af... Wel hulp van dietiste... patroon sowieso al anders, maar dat is meer later zorg... Of denk je daar anders over? Tips welkom :-)
Nee hoor, was gewoon nieuwsgierig :P
pi_94298488
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:19 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Nee hoor, was gewoon nieuwsgierig :P
Hehe, oke.. Zelf wel bang voor stiekem, dat 't er weer aanvliegt als ik regime loslaat, maar ja, bewust zijn van 't risico moet maar helpen :-)
pi_94299074
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef Almanack het volgende:

[..]

Hehe, oke.. Zelf wel bang voor stiekem, dat 't er weer aanvliegt als ik regime loslaat, maar ja, bewust zijn van 't risico moet maar helpen :-)
Daar heb je dan toch een dietiste voor, om je te begleiden, of denk ik nu te simpel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')