SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nou, dan weet je in ieder geval zeker dat je een meisje/jongedame bent.
Je nu niet weer vergissen he!?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onderweg post ik ook nog mee hoor.
Niks mis met een dipsausje op z'n tijd, hoorquote:
Ik heb het toch echt vorig jaar nog gedaanquote:
Zo'n dipje niet neequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Niks mis met een dipsausje op z'n tijd, hoor
Jaquote:
Dat kan wel maar dat zegt niet dat het officieel was toegestaan. Er zijn nog steeds velden die spelers onder de 18 toelaten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb het toch echt vorig jaar nog gedaan
Jaaaquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb lekker de Mumford & Sons CD
Ik helaas dit jaar nog nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb het toch echt vorig jaar nog gedaan
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ja geen zin, hij lag nog diep te slapen
ohja
wheelie filmpjuhWheelieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Hé! Jij hierquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat kan wel maar dat zegt niet dat het officieel was toegestaan. Er zijn nog steeds velden die spelers onder de 18 toelaten.
Whehehehehehequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:08 schreef MarijkeYoga het volgende:
[..]
Je nu niet weer vergissen he!?
Jaahquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaa![]()
The Cave & Little Lion Man
Bij de Gouden Wok boven de A4 vlakbij Schipholquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Sol
Lekker, wat ga je dan eten?
En koffiequote:
Dat kloptquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij de Gouden Wok boven de A4 vlakbij Schiphol
Friemelquote:
Ik ben het nietquote:
'Moggûh.quote:
Jaaaa, zekerquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:15 schreef friemelaar het volgende:
Weten jullie wel wat voor lekker weer het was vandaag![]()
Ach, kan veel erger. Laatst nog op m'n adamsappel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Als ik ga paintballen, word ik altijd alleen maar geraakt op de plekken waar ik niet beschermd ben,
zoals net tussen de borst -en rug plaat,
recht op m'n vingers,
of op het roostertje voor je mond, zodat je de hele tijd als je inademt de geur van die bittere boter in je bek krijgt
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Als ik ga paintballen, word ik altijd alleen maar geraakt op de plekken waar ik niet beschermd ben,
zoals net tussen de borst -en rug plaat,
recht op m'n vingers,
of op het roostertje voor je mond, zodat je de hele tijd als je inademt de geur van die bittere boter in je bek krijgt
Je kunt de paintballs ook opeten zonder er wat van te krijgen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker he Paint
en bescherming waarom zou je, oke op je hand geraakt worden is wel minder
Duitsquote:
Succes dan!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Later pas weer, eerst voor het eerst fitnessen sinds m'n ongeluk.
Klinkt gek, maar ik denk toch dat ik pasquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je kunt de paintballs ook opeten zonder er wat van te krijgen.
Bij de vereniging waar ik nu bij zit is er al eens eentje op zijn zak geraaktquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ach, kan veel erger. Laatst nog op m'n adamsappel.![]()
Verplichtquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker he Paint
en bescherming waarom zou je, oke op je hand geraakt worden is wel minder
Bedankt, gaat goed komenquote:
Ik ook want ze zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt gek, maar ik denk toch dat ik pas
Ieh bah gratis castratiequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij de vereniging waar ik nu bij zit is er al eens eentje op zijn zak geraakt
we stonden in de zon en uit de wind houten balken te leggen, ik had bijna m'n shirt ook nog uit gedaanquote:
Ik weet heus wel wie het isquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben het nietIk raakte er zelfs van in de war
Stom zeg, zo voel je er niks vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Verplicht
Niet dat het zoveel pijn doet, hooguit een blauwe plek, maar het is verplicht hè?
Toch, het bevat niet zo'n dermate bevredigende aroma.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je kunt de paintballs ook opeten zonder er wat van te krijgen.
Dankje!quote:
No pain, no game. Ook al rijmt dat niet zo tof.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Verplicht
Niet dat het zoveel pijn doet, hooguit een blauwe plek, maar het is verplicht hè?
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wie het is...
En knuffel voor de in de war dan maar [ afbeelding ]![]()
En dan thuisquote:
Das een klein geheimpjequote:
Nee, eerst fietsen!quote:
Ik heb zo mijn eigen kloonscanquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een klein geheimpje...
Maar ik bén natuurlijk omkoopbaar...
Lijkt me heel pijnlijk als daar een bal terecht komtquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
éxtra bal
![]()
loopt wel wat moeilijk neem ik aan
Wat heerlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en dinsdag pas weer naar kantoor. Thuiswerken.
Hé, misschien is dat wat voor Wokquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
éxtra bal
![]()
loopt wel wat moeilijk neem ik aan
Hoe weet jij nou of het een man isquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn eigen kloonscanIk vraag het altijd op de man af
He, krijg jij dm's?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of het een man is?
Neequote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Hé, misschien is dat wat voor Wok!
...
wat bedoel je?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
Wat hebben ze nu weer met Hotmail gedaan?![]()
![]()
[..]
...
Lay-out, maar nu staat ie weer normaalquote:
ik kwam er tijdje terug achter dat je nu kan msnen via hotmailquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lay-out, maar nu staat ie weer normaal
[..]
...
Echt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kwam er tijdje terug achter dat je nu kan msnen via hotmail
ook erg irriterend
Handig voor op schoolquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook erg irriterend
Jij bent zo gemakkelijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof ik mezelf laat weggeven aan MPG.
Hé, bedankt voor de tipquote:
Ik ontvang inderdaad liever een lieve, leuke, mooie jongedamequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof ik mezelf laat weggeven aan MPG.
hee Gier, vertel eens, dat akn van pas komen bij een maatje van me, die heeft zo'n hele ouwe barrel met xp zónder servicepacks en kan dus MSN niet normaal gebruiken,,,,,,,,,quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook erg irriterend
Tot laterquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:27 schreef DaMart het volgende:
Fietsen.
Tot over ongeveer een half uur.
Lekker, met dit weerquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:27 schreef DaMart het volgende:
Fietsen.
Tot over ongeveer een half uur.
Smakelijkquote:
Laat em pidgin downloadenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
hee Gier, vertel eens, dat akn van pas komen bij een maatje van me, die heeft zo'n hele ouwe barrel met xp zónder servicepacks en kan dus MSN niet normaal gebruiken,,,,,,,,,
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:28 schreef friemelaar het volgende:
Ik lees het straks wel want .....
+
=
Mobiel op school? Nahh da's er bij ons niet bijquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hé, bedankt voor de tip
Maar ik heb toch mobiel internet, dus het maakt niet erg uit.
Ik dacht vroeger dat ik zulke balkjes en doorgestreepte dingen kon weggummen met paint, maar het bleek niet te lukken, toen ik het ooit probeerdequote:
Dat dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mobiel op school? Nahh da's er bij ons niet bijDoet wel iedereen trouwens
Whehequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat ik zulke balkjes en doorgestreepte dingen kon weggummen met paint, maar het bleek niet te lukken, toen ik het ooit probeerde
Wel opletten hoor, dus msn is er niet bijquote:
et is gewoon hotmail openen en dan opent ie automatisch je msnquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
hee Gier, vertel eens, dat akn van pas komen bij een maatje van me, die heeft zo'n hele ouwe barrel met xp zónder servicepacks en kan dus MSN niet normaal gebruiken,,,,,,,,,
Omdat het al een tijdje stil isquote:
bedoel @ workquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat het al een tijdje stil is
jullie hebben anders al een heel topic er doorheen gejaagd terwijl ik de lampen aan het hangen wasquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat het al een tijdje stil is
Haiquote:
Oh sorryquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie hebben anders al een heel topic er doorheen gejaagd terwijl ik de lampen aan het hangen was
Heb je nu dan eindelijk foto's?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie hebben anders al een heel topic er doorheen gejaagd terwijl ik de lampen aan het hangen was
Ga erheen en bekijk het resultaat zelf. Of moet ik meegaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je nu dan eindelijk foto's?![]()
ik ben net klaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je nu dan eindelijk foto's?![]()
Haiquote:
He hequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben net klaar![]()
de foto's ga ik zo maken
Welthuisquote:
jij wil te graag!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga erheen en bekijk het resultaat zelf. Of moet ik meegaan?
Nee, alleen als ik aan een leuke jongedame word gegeven. MPG draagt dan wel rokjes, maar ik schaar hem niet onder die categoriequote:
Smakelijkquote:
gaat toch wat later worden met de foto'squote:
K's Choicequote:Op donderdag 17 februari 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
Dan zal ik ook maar met die jonkies meedoen en een songtekst neerzetten
My precious present, will you bloom
To make this fourth dimension womb
Stop asking. Stop asking why
All I know is all I am
Will never fully understand my breathing
I try, how I try to feel, hear, see and it confuses me
I am wrong
I am here now
Is mine
I'll take it all around the world
Take my future past, it's fine
But now is mine
Smaakt het naar FICKSCHNITZEL?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Iemand ervaring met het gevoel in je maag nadat je een Duits proefwerk hebt opgegeten?
Hoeveel kreeg je ervoor?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Iemand ervaring met het gevoel in je maag nadat je een Duits proefwerk hebt opgegeten?
Hoiquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Smaakt het naar FICKSCHNITZEL?
[..]
[..]
wacht zequote:
Koffiekopjes zijn heldenquote:Koffiekopje verjaagt overvallers
Uitgegeven: 16 februari 2011 14:58
Laatst gewijzigd: 16 februari 2011 14:58
HANNOVER - Twee mannen die dinsdagavond laat probeerden een goktent in de buurt van het Duitse Hannover te overvallen, zijn van een koude kermis thuisgekomen. Ze waren bewapend met pistolen en messen, maar bleken niet bestand tegen een eenvoudig koffiekopje.
Dat meldden Duitse media woensdag. De overvallers eisten geld uit de kassa van het etablissement, maar een 49-jarige medewerkster weigerde resoluut mee te werken.
Ze gooide het kopje naar de overvallers, die ogenblikkelijk zonder buit op de vlucht sloegen.
qftquote:
Lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:59 schreef DaMart het volgende:
Zo, eten is bijna klaar... spaghetti![]()
.
Niks, had een 3,8, en daar was ik niet blij mee, dus tja, dan is er nog maar één optie om m'n frustratie te verwerken...quote:
Had dat ff gezegd, nu ben ik de verkeerde kant op getreind...quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:59 schreef DaMart het volgende:
Zo, eten is bijna klaar... spaghetti![]()
.
En echt zo helemaal hap?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Niks, had een 3,8, en daar was ik niet blij mee, dus tja, dan is er nog maar één optie om m'n frustratie te verwerken...
Nee joh, dat lukt nooit, in kleine stukjes, met een beetje appelsap.quote:
Wat staat er daar dan op het menu, ik vond het hier vandaag niet erg om andijviestamppot te etenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Had dat ff gezegd, nu ben ik de verkeerde kant op getreind...
Naja, dan maar hier thuis eten.
Maar smaakte het nou naar FICKSCHNITZEL of niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee joh, dat lukt nooit, in kleine stukjes, met een beetje appelsap.
Morgen eet ik denk ik brood.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Had dat ff gezegd, nu ben ik de verkeerde kant op getreind...
Naja, dan maar hier thuis eten.
Ik heb geen idee hoe een fickschnitzel smaakt, het spijt me.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar smaakte het nou naar FICKSCHNITZEL of niet?
Ik weet wel zeker dat ik morgen brood eet, anders val ik voor 12 uur al omquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen eet ik denk ik brood.
Dan weet je het alvast.
Bahquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee joh, dat lukt nooit, in kleine stukjes, met een beetje appelsap.
Viel mee, het is meer droog en smaakloos.quote:
Toch bahquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Viel mee, het is meer droog en smaakloos.
gekke chinezen ook altijdquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Whuuut![]()
http://www.zie.nl/video/o(...)ese-man/m1fzxdifwecs
Whaa zekerwelquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik las eerst "Artsen ontdekken hoofd Chinese Man"
Woowww, extraordinairy
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Woowww, extraordinairy
Als avondeten bedoel ik... of ik warm de andijvie uit de vriezer opquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik morgen brood eet, anders val ik voor 12 uur al om
Ik dacht dat ze een hoofd in een hoofd ontdektenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Woowww, extraordinairy
ik klikte even door, en toen viel mijn oog op: Wat zou jij doen, als je dit hoorde?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een hoofd in een hoofd ontdekten![]()
Nijntjequote:
en aangezien [ONZ] toch al vol zit met humorloze baquer, opende ik er maar gelijk een topique over...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik klikte even door, en toen viel mijn oog op: Wat zou jij doen, als je dit hoorde?
Liever jij dan ik, ik wil nadat ik gewerkt het graag een goede warme maaltijdquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als avondeten bedoel ik... of ik warm de andijvie uit de vriezer op.
Dat is wel een ernstige foutquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en aangezien [ONZ] toch al vol zit met humorloze baquer, opende ik er maar gelijk een topique over...
Toch lijkt het me minder erg dan een ledemaat.quote:
Van mij hoeft allebij niet als het niet nodig isquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Toch lijkt het me minder erg dan een ledemaat.
Nee, ok, maar om er achteraf achter te komen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van mij hoeft allebij niet als het niet nodig is
Zal ik in alle gevallen behoorlijk boos zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, ok, maar om er achteraf achter te komen.
dat in ieder geval.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik in alle gevallen behoorlijk boos zijn
Welk hoofdstuk?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
Even natuurkunde maken overschrijven
4 over die stroomdingetjes enzo, heb de antwoorden al opgeslagenquote:
Heb ik al gehad, had een 5,8 voor de toets, [ja, da's goed voor mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
4 over die stroomdingetjes enzo, heb de antwoorden al opgeslagen
Maar dat is toch ook een ledemaat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Toch lijkt het me minder erg dan een ledemaat.
Och, hij ziet er niet uit alsof hij 'm vaak gebruikt...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook een ledemaat?En ik denk he dat als ik en man was en kon kiezen tussen het niet hebben van een teen/vinger/voet/hand en het niet hebben van een lul dat die keus snel gemaakt is
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Och, hij ziet er niet uit alsof hij 'm vaak gebruikt...
True.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?En geen seks wil niet zeggen geen genot toch?
In mijn tijd leende je bij de les ervoor het schrift van een klasgenoot en schreef je alles snel over. Er waren alleen maar 386's in school die bij hoge uitzondering gebruikt mochten wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
4 over die stroomdingetjes enzo, heb de antwoorden al opgeslagen
Dat dus, iets met eer en zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook een ledemaat?En ik denk he dat als ik en man was en kon kiezen tussen het niet hebben van een teen/vinger/voet/hand en het niet hebben van een lul dat die keus snel gemaakt is
doen wij ook vooral, maarja, beetje de kat op het spek binden als je de antwoorden online zet...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:28 schreef OA het volgende:
[..]
In mijn tijd leende je bij de les ervoor het schrift van een klasgenoot en schreef je alles snel over. Er waren alleen maar 386's in school die bij hoge uitzondering gebruikt mochten worden
15 jaar geleden was er geen 'online' voor gewone mensen... windows 95 was net uitgevonden...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
doen wij ook vooral, maarja, beetje de kat op het spek binden als je de antwoorden online zet...
Ik vind het een baggerhoofdstukquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heb ik al gehad, had een 5,8 voor de toets, [ja, da's goed voor mij] dus heel moeilijk is het niet!
15 jaar geleden volgens mij wel hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:30 schreef OA het volgende:
[..]
15 jaar geleden was er geen 'online' voor gewone mensen... windows 95 was net uitgevonden...
Lucky bastardquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:31 schreef OA het volgende:
Hmm, even afwassen
Net wel lekker Vietnamees gegeten, gekocht van een gevonden briefje van 20
wij hadden 'm 2 jaar geleden nog op de oude PCquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
15 jaar geleden volgens mij wel hoor13 jaar geleden in elk geval zeker en toen hadden wij het ook al thuis
In mijn eindexamenjaar. Een van mijn stellingen ging toch nog over het internet
Zo da's nog eens handigquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:31 schreef OA het volgende:
Hmm, even afwassen
En waar heb je dat briefje dan gevonden?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:31 schreef OA het volgende:
Hmm, even afwassen
Dat is wel tof, wat had je toen geschreven?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
15 jaar geleden volgens mij wel hoor13 jaar geleden in elk geval zeker en toen hadden wij het ook al thuis
In mijn eindexamenjaar. Een van mijn stellingen ging toch nog over het internet
Ik moest er nog 7 euro bijleggenquote:
In de kassa van de Viëtnameesquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
En waar heb je dat briefje dan gevonden?
Geen flauw idee, maar wel iets moralistisch, iets met goed of slecht in de stellingquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel tof, wat had je toen geschreven?
Dan moet je minder etenquote:
Op straatquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel grappig als je zo terug denktquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar wel iets moralistisch, iets met goed of slecht in de stelling
[..]
Dan moet je minder eten![]()
Wat een mazzel, ik meestal alleen maar in mijn portemonneequote:
Ik normaal ook. Ik was er ook bijna overheen gestapt, maar besloot toch te kijken wat er voorbij waaidequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
Wat een mazzel, ik meestal alleen maar in mijn portemonnee
Stiekem zat het aan zo'n vishengelquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik normaal ook. Ik was er ook bijna overheen gestapt, maar besloot toch te kijken wat er voorbij waaide
Deze keer loonde het dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik normaal ook. Ik was er ook bijna overheen gestapt, maar besloot toch te kijken wat er voorbij waaide
Bojour monsieurquote:
bonsoir marijkequote:
quote:
Toedeloequote:
Ik zie nu pas dat ik een n misquote:
Olaquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik een n mis
Hoe ist?
Druk dagje gehad?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:44 schreef crv het volgende:
[..]
zoals gewoonlijk verrot 's avonds, maar tevreden.verrot
Waar staat je naam eigenlijk voor?quote:
elke dag is druk en veel telefoongesprekken met india/indiers.quote:
Ik hoop het niet!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
Gisteren keelpijn, vandaag hoofdpijn, word ik ziek?![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Waar staat je naam eigenlijk voor?
Ahh, okquote:
Bah slapenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik hoop het niet!
Op tijd slapen!
niet te hopen,quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
Gisteren keelpijn, vandaag hoofdpijn, word ik ziek?![]()
quote:
Oei da's niet goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:47 schreef crv het volgende:
[..]
niet te hopen,
Ik hoest af en toe gewoon mijn longen uit me lijf. Ga morgenavond maar eens naar de dokter
Gelukkig heb je dat niet gedaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Eerst dacht ik erover om 2Shae te kiezen, maar dat leek me ook weer zo'n kale naam die niemand zou begrijpen.
En ook nog VoCMentaliteit.
Indeed, gelukkig nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat niet gedaan
Ik vind 'm wel koelquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
Eigenlijk geen idee hoe ik op mijn naam kom![]()
oehh, dat zou ik niet te hard zeggen, als ik jou was!quote:
Jouw naam is coolerderquote:
PLEURISKARquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oehh, dat zou ik niet te hard zeggen, als ik jou was!
is nu al 2 maanden. gaat een tijde (half uur max) goed en dan moet ik even zwaar hoesten en dan gaat het weer even.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oei da's niet goedZeker naar de dokter gaan ja
Rook je?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:50 schreef crv het volgende:
[..]
is nu al 2 maanden. gaat een tijde (half uur max) goed en dan moet ik even zwaar hoesten en dan gaat het weer even.
Heb alleen het gevoel dat het mijn longen zijn en dat ik te lang gewacht heb.
minderaantrekkelijkeautomobielquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ook nooit gedaanquote:
Dat is wel minderquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:50 schreef crv het volgende:
[..]
is nu al 2 maanden. gaat een tijde (half uur max) goed en dan moet ik even zwaar hoesten en dan gaat het weer even.
Heb alleen het gevoel dat het mijn longen zijn en dat ik te lang gewacht heb.
Kan ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
minderaantrekkelijkeautomobiel
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
Deze is mooierLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Oh oke, nouja dat zou een boel verklaren, maar nu niet danquote:
Dat was toen het plaatje het nog niet deed, ninjaquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat?![]()
Moet je billekoek met slagroom?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Deze is toch echt wel de mooisteUit de tijd van je UI-meneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Deze is toch echt wel de mooisteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Heb nu 5 jaar m'n fietsexamen, nog maar één boete gehad, en nog nooit aangereden
Ja echt geweldig gewoonquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Heb nu 5 jaar m'n fietsexamen, nog maar één boete gehad, en nog nooit aangereden
Onschuldige Brugger: Maar ik reed door oranje!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:03 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ruim 10 jaar m'n rijbewijs en nog nooit een boete gehad...
Ikke nu in ruim 5 jaar nog geen een, valt me nog meequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:03 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ruim 10 jaar m'n rijbewijs en nog nooit een boete gehad...
Gewoon niet door oranje fietsenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Onschuldige Brugger: Maar ik reed door oranje!
Besnorde, geïrriteerde meneer de agent die al de hele morgen in de vrieskou in de zeiknatte bosjes zat te verkleumen en blij was dat hij een kleuter kon afstraffen: Oranje is al bijna rood!
bruggers ook...quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Onschuldige Brugger: Maar ik reed door oranje!
Besnorde, geïrriteerde meneer de agent die al de hele morgen in de vrieskou in de zeiknatte bosjes zat te verkleumen en blij was dat hij een kleuter kon afstraffen: Oranje is al bijna rood!
Ja mij ook, zo netjes ben ik niet altijdquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke nu in ruim 5 jaar nog geen een, valt me nog mee
ja hè?quote:
Hai Toekjequote:
Oh okequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja hè?
Als ik die Zwarts wannabe was, had ik nog een trap na gegeven ook.
Bruggers vinden van alles stoer wat niet stoer isquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh oke
Bruggers die denken dat het stoer is om mensen te duwen___!
Die zijn leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh oke
Bruggers die denken dat het stoer is om mensen te duwen___!
Jaa inderdaadquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef OA het volgende:
[..]
Bruggers vinden van alles stoer wat niet stoer is
2e en 3e jaars ook nogquote:
Valt op Havo/VWO mee hoorquote:
Jup.quote:
Dat dusquote:
Weet ik uit ervaringquote:
Uit eigen ervaring?quote:
Hoe bedoel je dat? dat ik zo eentje ben?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:12 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik uit ervaring![]()
[..]
Uit eigen ervaring?
Huh wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |