Graaf is een mannelijk woord...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:21 schreef GraafZanto het volgende:
heb geen penis weet niet wat ik zal doen
Zo heet mijn katquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Graaf is een mannelijk woord...
Jijquote:
Leuk hoor, die man heeft geen leven meer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:19 schreef Taartjeh het volgende:
Wahahah hoe hij huilt..
Ik weet niet wat ik zou doen..
quote:
Ik zou zeggen dat je een klootzak bent.quote:
Vrouwen hebben gevoel? Nog even en je gaat vertellen dat vrouwen ook klaar kunnen komen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:26 schreef Dimens het volgende:
Ach ja, genoeg meisjes/vrouwen die al op jonge leeftijd geen clitoris meer hadden, die hebben dus nog nooit het gevoel van sex kunnen beleven.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:29 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Vrouwen hebben gevoel? Nog even en je gaat vertellen dat vrouwen ook klaar kunnen komen.
>>BNWquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:29 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Vrouwen hebben gevoel? Nog even en je gaat vertellen dat vrouwen ook klaar kunnen komen.
hoax!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:29 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Allemaal linkse hobby's, niet naar luisteren dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:29 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |