quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Deze is toch echt wel de mooisteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Heb nu 5 jaar m'n fietsexamen, nog maar één boete gehad, en nog nooit aangereden
Ja echt geweldig gewoonquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Heb nu 5 jaar m'n fietsexamen, nog maar één boete gehad, en nog nooit aangereden
Onschuldige Brugger: Maar ik reed door oranje!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:03 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ruim 10 jaar m'n rijbewijs en nog nooit een boete gehad...
Ikke nu in ruim 5 jaar nog geen een, valt me nog meequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:03 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ruim 10 jaar m'n rijbewijs en nog nooit een boete gehad...
Gewoon niet door oranje fietsenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Onschuldige Brugger: Maar ik reed door oranje!
Besnorde, geïrriteerde meneer de agent die al de hele morgen in de vrieskou in de zeiknatte bosjes zat te verkleumen en blij was dat hij een kleuter kon afstraffen: Oranje is al bijna rood!
bruggers ook...quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Onschuldige Brugger: Maar ik reed door oranje!
Besnorde, geïrriteerde meneer de agent die al de hele morgen in de vrieskou in de zeiknatte bosjes zat te verkleumen en blij was dat hij een kleuter kon afstraffen: Oranje is al bijna rood!
Ja mij ook, zo netjes ben ik niet altijdquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke nu in ruim 5 jaar nog geen een, valt me nog mee
ja hè?quote:
Hai Toekjequote:
Oh okequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja hè?
Als ik die Zwarts wannabe was, had ik nog een trap na gegeven ook.
Bruggers vinden van alles stoer wat niet stoer isquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh oke
Bruggers die denken dat het stoer is om mensen te duwen___!
Die zijn leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh oke
Bruggers die denken dat het stoer is om mensen te duwen___!
Jaa inderdaadquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef OA het volgende:
[..]
Bruggers vinden van alles stoer wat niet stoer is
2e en 3e jaars ook nogquote:
Valt op Havo/VWO mee hoorquote:
Jup.quote:
Dat dusquote:
Weet ik uit ervaringquote:
Uit eigen ervaring?quote:
Hoe bedoel je dat? dat ik zo eentje ben?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:12 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik uit ervaring![]()
[..]
Uit eigen ervaring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |