gekke chinezen ook altijdquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Whuuut![]()
http://www.zie.nl/video/o(...)ese-man/m1fzxdifwecs
Whaa zekerwelquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik las eerst "Artsen ontdekken hoofd Chinese Man"
Woowww, extraordinairy
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Woowww, extraordinairy
Als avondeten bedoel ik... of ik warm de andijvie uit de vriezer opquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik morgen brood eet, anders val ik voor 12 uur al om
Ik dacht dat ze een hoofd in een hoofd ontdektenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Woowww, extraordinairy
ik klikte even door, en toen viel mijn oog op: Wat zou jij doen, als je dit hoorde?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een hoofd in een hoofd ontdekten![]()
Nijntjequote:
en aangezien [ONZ] toch al vol zit met humorloze baquer, opende ik er maar gelijk een topique over...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik klikte even door, en toen viel mijn oog op: Wat zou jij doen, als je dit hoorde?
Liever jij dan ik, ik wil nadat ik gewerkt het graag een goede warme maaltijdquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als avondeten bedoel ik... of ik warm de andijvie uit de vriezer op.
Dat is wel een ernstige foutquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en aangezien [ONZ] toch al vol zit met humorloze baquer, opende ik er maar gelijk een topique over...
Toch lijkt het me minder erg dan een ledemaat.quote:
Van mij hoeft allebij niet als het niet nodig isquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Toch lijkt het me minder erg dan een ledemaat.
Nee, ok, maar om er achteraf achter te komen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van mij hoeft allebij niet als het niet nodig is
Zal ik in alle gevallen behoorlijk boos zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, ok, maar om er achteraf achter te komen.
dat in ieder geval.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik in alle gevallen behoorlijk boos zijn
Welk hoofdstuk?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
Even natuurkunde maken overschrijven
4 over die stroomdingetjes enzo, heb de antwoorden al opgeslagenquote:
Heb ik al gehad, had een 5,8 voor de toets, [ja, da's goed voor mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
4 over die stroomdingetjes enzo, heb de antwoorden al opgeslagen
Maar dat is toch ook een ledemaat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Toch lijkt het me minder erg dan een ledemaat.
Och, hij ziet er niet uit alsof hij 'm vaak gebruikt...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook een ledemaat?En ik denk he dat als ik en man was en kon kiezen tussen het niet hebben van een teen/vinger/voet/hand en het niet hebben van een lul dat die keus snel gemaakt is
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Och, hij ziet er niet uit alsof hij 'm vaak gebruikt...
True.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?En geen seks wil niet zeggen geen genot toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |