Wel opletten hoor, dus msn is er niet bijquote:
et is gewoon hotmail openen en dan opent ie automatisch je msnquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
hee Gier, vertel eens, dat akn van pas komen bij een maatje van me, die heeft zo'n hele ouwe barrel met xp zónder servicepacks en kan dus MSN niet normaal gebruiken,,,,,,,,,
Omdat het al een tijdje stil isquote:
bedoel @ workquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat het al een tijdje stil is
jullie hebben anders al een heel topic er doorheen gejaagd terwijl ik de lampen aan het hangen wasquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat het al een tijdje stil is
Haiquote:
Oh sorryquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie hebben anders al een heel topic er doorheen gejaagd terwijl ik de lampen aan het hangen was
Heb je nu dan eindelijk foto's?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie hebben anders al een heel topic er doorheen gejaagd terwijl ik de lampen aan het hangen was
Ga erheen en bekijk het resultaat zelf. Of moet ik meegaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je nu dan eindelijk foto's?![]()
ik ben net klaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je nu dan eindelijk foto's?![]()
Haiquote:
He hequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben net klaar![]()
de foto's ga ik zo maken
Welthuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |