SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nou, dan weet je in ieder geval zeker dat je een meisje/jongedame bent.
Je nu niet weer vergissen he!?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onderweg post ik ook nog mee hoor.
Niks mis met een dipsausje op z'n tijd, hoorquote:
Ik heb het toch echt vorig jaar nog gedaanquote:
Zo'n dipje niet neequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Niks mis met een dipsausje op z'n tijd, hoor
Jaquote:
Dat kan wel maar dat zegt niet dat het officieel was toegestaan. Er zijn nog steeds velden die spelers onder de 18 toelaten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb het toch echt vorig jaar nog gedaan
Jaaaquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb lekker de Mumford & Sons CD
Ik helaas dit jaar nog nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb het toch echt vorig jaar nog gedaan
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ja geen zin, hij lag nog diep te slapen
ohja
wheelie filmpjuhWheelieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Hé! Jij hierquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat kan wel maar dat zegt niet dat het officieel was toegestaan. Er zijn nog steeds velden die spelers onder de 18 toelaten.
Whehehehehehequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:08 schreef MarijkeYoga het volgende:
[..]
Je nu niet weer vergissen he!?
Jaahquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaa![]()
The Cave & Little Lion Man
Bij de Gouden Wok boven de A4 vlakbij Schipholquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Sol
Lekker, wat ga je dan eten?
En koffiequote:
Dat kloptquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij de Gouden Wok boven de A4 vlakbij Schiphol
Friemelquote:
Ik ben het nietquote:
'Moggûh.quote:
Jaaaa, zekerquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:15 schreef friemelaar het volgende:
Weten jullie wel wat voor lekker weer het was vandaag![]()
Ach, kan veel erger. Laatst nog op m'n adamsappel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Als ik ga paintballen, word ik altijd alleen maar geraakt op de plekken waar ik niet beschermd ben,
zoals net tussen de borst -en rug plaat,
recht op m'n vingers,
of op het roostertje voor je mond, zodat je de hele tijd als je inademt de geur van die bittere boter in je bek krijgt
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Als ik ga paintballen, word ik altijd alleen maar geraakt op de plekken waar ik niet beschermd ben,
zoals net tussen de borst -en rug plaat,
recht op m'n vingers,
of op het roostertje voor je mond, zodat je de hele tijd als je inademt de geur van die bittere boter in je bek krijgt
Je kunt de paintballs ook opeten zonder er wat van te krijgen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker he Paint
en bescherming waarom zou je, oke op je hand geraakt worden is wel minder
Duitsquote:
Succes dan!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Later pas weer, eerst voor het eerst fitnessen sinds m'n ongeluk.
Klinkt gek, maar ik denk toch dat ik pasquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je kunt de paintballs ook opeten zonder er wat van te krijgen.
Bij de vereniging waar ik nu bij zit is er al eens eentje op zijn zak geraaktquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ach, kan veel erger. Laatst nog op m'n adamsappel.![]()
Verplichtquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker he Paint
en bescherming waarom zou je, oke op je hand geraakt worden is wel minder
Bedankt, gaat goed komenquote:
Ik ook want ze zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt gek, maar ik denk toch dat ik pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |