Ieh bah gratis castratiequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij de vereniging waar ik nu bij zit is er al eens eentje op zijn zak geraakt
we stonden in de zon en uit de wind houten balken te leggen, ik had bijna m'n shirt ook nog uit gedaanquote:
Ik weet heus wel wie het isquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben het nietIk raakte er zelfs van in de war
Stom zeg, zo voel je er niks vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Verplicht
Niet dat het zoveel pijn doet, hooguit een blauwe plek, maar het is verplicht hè?
Toch, het bevat niet zo'n dermate bevredigende aroma.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je kunt de paintballs ook opeten zonder er wat van te krijgen.
Dankje!quote:
No pain, no game. Ook al rijmt dat niet zo tof.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Verplicht
Niet dat het zoveel pijn doet, hooguit een blauwe plek, maar het is verplicht hè?
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wie het is...
En knuffel voor de in de war dan maar [ afbeelding ]![]()
En dan thuisquote:
Das een klein geheimpjequote:
Nee, eerst fietsen!quote:
Ik heb zo mijn eigen kloonscanquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een klein geheimpje...
Maar ik bén natuurlijk omkoopbaar...
Lijkt me heel pijnlijk als daar een bal terecht komtquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
éxtra bal
![]()
loopt wel wat moeilijk neem ik aan
Wat heerlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en dinsdag pas weer naar kantoor. Thuiswerken.
Hé, misschien is dat wat voor Wokquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
éxtra bal
![]()
loopt wel wat moeilijk neem ik aan
Hoe weet jij nou of het een man isquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn eigen kloonscanIk vraag het altijd op de man af
He, krijg jij dm's?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of het een man is?
Neequote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Hé, misschien is dat wat voor Wok!
...
wat bedoel je?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
Wat hebben ze nu weer met Hotmail gedaan?![]()
![]()
[..]
...
Lay-out, maar nu staat ie weer normaalquote:
ik kwam er tijdje terug achter dat je nu kan msnen via hotmailquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lay-out, maar nu staat ie weer normaal
[..]
...
Echt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kwam er tijdje terug achter dat je nu kan msnen via hotmail
ook erg irriterend
Handig voor op schoolquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook erg irriterend
Jij bent zo gemakkelijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof ik mezelf laat weggeven aan MPG.
Hé, bedankt voor de tipquote:
Ik ontvang inderdaad liever een lieve, leuke, mooie jongedamequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof ik mezelf laat weggeven aan MPG.
hee Gier, vertel eens, dat akn van pas komen bij een maatje van me, die heeft zo'n hele ouwe barrel met xp zónder servicepacks en kan dus MSN niet normaal gebruiken,,,,,,,,,quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook erg irriterend
Tot laterquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:27 schreef DaMart het volgende:
Fietsen.
Tot over ongeveer een half uur.
Lekker, met dit weerquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:27 schreef DaMart het volgende:
Fietsen.
Tot over ongeveer een half uur.
Smakelijkquote:
Laat em pidgin downloadenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
hee Gier, vertel eens, dat akn van pas komen bij een maatje van me, die heeft zo'n hele ouwe barrel met xp zónder servicepacks en kan dus MSN niet normaal gebruiken,,,,,,,,,
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:28 schreef friemelaar het volgende:
Ik lees het straks wel want .....
+
=
Mobiel op school? Nahh da's er bij ons niet bijquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hé, bedankt voor de tip
Maar ik heb toch mobiel internet, dus het maakt niet erg uit.
Ik dacht vroeger dat ik zulke balkjes en doorgestreepte dingen kon weggummen met paint, maar het bleek niet te lukken, toen ik het ooit probeerdequote:
Dat dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mobiel op school? Nahh da's er bij ons niet bijDoet wel iedereen trouwens
Whehequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat ik zulke balkjes en doorgestreepte dingen kon weggummen met paint, maar het bleek niet te lukken, toen ik het ooit probeerde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |