SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een standbeeld voor multi-tasking Bakfiets"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Kan niet wachten tot ik ouder benquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet goed wat er mis met jou is (in jouw ogen). Maar hoe dan ook gaat dat wel over naarmate je ouder wordt, dat je beter in je vel groeit.
Ja dat sowiesoquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:25 schreef wonderer het volgende:
Zou goed kunnen, dat restant. Ik ben juist blij met alles wat me uniek maakt, maar het levert ook problemen op. Misschien focus jij je te veel op de problemen in plaats van de leuke dingen.
Goed zo. Meer van dat soort dagen maken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
Maar vandaag voelde ik me prima. Er is niets gebeurd wat me tegenstond.
Gelukkig maar; dacht even dat je je er erg eenzaam door voeldequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:48 schreef wonderer het volgende:
Oh, het is niet iets waar ik dagelijks mee zit hoor. Maar soms is het gewoon een beetje jammer, dat ik ondanks dat ik iets gemeen heb met een groep mensen, TOCH een groot deel van de ervaringen die door dat specifieke kenmerk komen mis.
Wáárom? Wat is er aan het gebeurenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de laatste tijd dat ik soms denk dat mijn zelfacceptatie stappen achteruit gaat. Ook een ontwikkeling die ik niet echt toejuich
.
Soms. Maar meestal niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig maar; dacht even dat je je er erg eenzaam door voelde
[..]
Wáárom? Wat is er aan het gebeurenDit is niet de bedoeling Erik
Glijdend naar de lesbo's. Wat een feestquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:35 schreef wonderer het volgende:
En nu ga ik naar twee lesbo's die ik heb ontmoet op de pride een paar jaar geledenHopen dat ik de afrit afkom met dat ijs nog
Ik weet het, maar soms sluipt de gedachte binnen. Maar ik probeer 'm te bevechtenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:33 schreef ElisaB het volgende:
Wáárom? Wat is er aan het gebeurenDit is niet de bedoeling Erik
Kom maar eens twee uur tegenover me zitten; ben je er voor goed vanafquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het, maar soms sluipt de gedachte binnen. Maar ik probeer 'm te bevechten. En soms lukt het
.
Dat vind ik eng. Niet zo zeer het tegenover je zitten (quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kom maar eens twee uur tegenover me zitten; ben je er voor goed vanaf
I knowquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat vind ik eng. Niet zo zeer het tegenover je zitten () maar dat soort intensieve gesprekken enzo.
Lesbeau is de buitencategoriequote:Op donderdag 17 februari 2011 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[Lesbeau] is toch wel leuk. Ben blij dat ik het weer een beetje teruggevonden heb
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Laten we samen gaanquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[Lesbeau] is toch wel leuk. Ben blij dat ik het weer een beetje teruggevonden heb
![]()
.
*boks*quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook nog steeds. In wat voor groep ben ik (/voel ik me) altijd de buitenstaander. Heel vervelend.
Ik zoek eigenlijk zelf iemand die dat even kan doen....quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Wat fijn. Dan kan iemand vast wel mijn schouder masseren.
Ik reis toch al gratis.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:51 schreef Vanyel het volgende:
Das ook oneerlijk. Moet zij als enige reizen. Dan betaal je neem ik aan op zn minst de reiskosten?
quote:
Nomnomnomquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:55 schreef NanKing het volgende:
Ik kom even een kusje aan Ewik geven
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mag ik Elies zeggen? Ja? Bedankt!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:17 schreef lezzer het volgende:
Ik had vandaag al bijna een damnyouautocorrect-situatie toen ik iemand smste over hoe goed iemand anders kan rikken.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:23 schreef Vanyel het volgende:
Heel vroeg in bed. Even met zn drieën knuffelen en hopelijk slapen.
Komt door het roteren van de wielen vorige weekquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik stel me Elies (Mag ik Elies zeggen? Ja? Bedankt!) nu voor als een soort Dr. Phil!
Ja, daar nog even over: ik heb Erik in het echt meegemaakt en het is echt zo'n leuke vent!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Elisa in het echt wel meegemaakt. Die zie ik liever dan Dr. Phill, met z'n Texaans accent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die van mij is niet happy, maar lucky!
[ afbeelding ]
O dan kan het nog wel. Post is hier notoir traag. Tlijkt wel 1880. Dat is als de goede naam er op staatquote:
Want anders 880?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O dan kan het nog wel. Post is hier notoir traag. Tlijkt wel 1880. Dat is als de goede naam er op staat
Maar in beginsel wel?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb ook een wake-up light. Van Philips.
'T werkt alleen na een tijd niet meer goed.
Ik dacht in het begin eigelijk alleen van 'wtf, waarom schijnt er licht in mijn gezicht.' maar daarna is het wel fijn. Je hebt ook van die geluiden d'r in zitten als vogelgezang en bongo's.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar in beginsel wel?
Word je dan fijner wakker eigenlijk?
Ja ik moest ook aan van die marimba's ofzo denken, dat lijkt me ook wel wat. Of een xylofoon vibrafoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:15 schreef Bakfiets. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, ik sta er van te kijken, normaal is ze er niet zo scheutig mee....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik al die foto's vandaan heb.
Nizno?quote:
euhm... wat voor idee had jij bij de naam Nizno dan??quote:
en jij??quote:
Men zegt dat ik dat wel kan. Waarbij heb je hulp nodig?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:09 schreef Qebbel het volgende:
Is hier iemand goed in sollicitatie-/motivatiebrieven?
ow.... zie jij mij als zoiets engs???quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:05 schreef lezzer het volgende:
Ja weet ik veel.![]()
Ik moest meer aan Gizmo denken altijd.
[ afbeelding ]
Ze zeggen dat ik het ook wel lekker kanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:09 schreef Qebbel het volgende:
Is hier iemand goed in sollicitatie-/motivatiebrieven?
Ik sta eigenlijk op het punt 'm gewoon te versturen. Volgens mij is hij wel goed gewoon. Ik pm m wel even.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik het ook wel lekker kan
niets bijzonders een topic dat al een paar jaar soms loopt en waar pics gepost worden door kwijlerige jochies.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:20 schreef lezzer het volgende:
Iemand die weet wat dit is?
Een vraag aan Yvonne over Lesbische Tieners.
Soms denk ik dat ik weet niet wat gemist hebquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
niets bijzonders een topic dat al een paar jaar soms loopt en waar pics gepost worden door kwijlerige jochies.
enige voordeel is dat je er niets aan mistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ik weet niet wat gemist heb
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:10 schreef Qebbel het volgende:
Een motivatiebrief. Ofwel hij is klaar (had 'm al bijna verzonden!), maar misschien is het fijn als iemand hem misschien even leest. Mn vriendin vindt 'm goed. Normaal laat ik 'm aan mn moeder lezen (=neerlandica), maar ze is er niet. Dus dacht misschien hier iemand. Mag ik m anders even pm-en?
Ohquote:
Omdat ie de vorige keer nog vrolijk "zij" en "haar" zei. Maar alles ging goed. Geen gaatjes, gezond tandvlees zelfs, dus ik was blijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:10 schreef lezzer het volgende:
Waarom denk je dat de tandarts er iets over gaat zeggen?
Ik beschouw "hey how are you" niet als iets zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, een Goedemorgen had er best van af gekund.
hoiquote:
quote:AfterEllen.com zegt:Jennifer Beals told People she turned down the offer to compete on Dancing With the Stars because she is "not a dancer." I have a feeling everyone who has seen Flashdance or the Tina tango she did on The L Word would strongly disagree."
waar beweren ze anders dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Vanyel het volgende:
Dat was een jongetje!
edit: haar dansdubbel in flashdance dus
dacht dat je een plaatje van Emma wel kon waarderenquote:
Geen heeeel bijzondere, maar wel lekker!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
O kind wat heerlijk! Geniet er van!
Heb je wel een lekkere en heul goede uitgekozen?
Laten we er gelijk heen gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef Bakfiets. het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Gaan we boze brieven schrijven?
Sterk. Mooi, ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag ik spammen met mijn tweewekelijkse column?
http://frontpage.fok.nl/c(...)d-de-terugwegen.html
Ik heb ook wel zin in een lekkere stevige rode... maar ik drink nooit .... wijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh ik heb ook zin in een lekkere stevige rode wijn.
Eerlijk. Dapper.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Dacht ik al niet nee. Maar wel mooi. DIt kun je gebruiken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
De bedoeling was een fictief stuk (want inspiratieloos). En toen ontstond dit. Niet echt fictief.
Raak!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Prayers for Bobby is een nogal ontroerende film.quote:
Ahhh, okequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:58 schreef wonderer het volgende:
Prayers for Bobby is een nogal ontroerende film.
Oh, daar heb ik ook bij zitten huilen zeg.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Prayers for Bobby is een nogal ontroerende film.
Wel fijn om te weten, soms was ik wel eens bang dat ik helemaal geen emoties meer had.quote:
Dat was boarden. En toen hebben we besloten om een skiles te nemenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:52 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht dat je al eens geweest was, of was dat boarden?
Pics or...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:05 schreef lezzer het volgende:
Mooi Erik!![]()
Vandaag gaat het gebeuren, ik ga skiën! Met vieren in een klasje, ik verwacht dat de rest van het klasje er niet blij mee gaat zijn dat wij meedoen
De hoop op de bankquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och ik lig gewoon met een megakoffie en een liter fles water te wachten tot de hoop op de bank wakker is. En dat combineert mooi met het laten zakken van de hoofdpijn
Ik twijfel tussen vriendin, scharrel of katquote:
Of ze denkt dat die hoop was op de bank tot leven kan komenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen vriendin, scharrel of kat.
Wow, jij praat écht in raadselenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hihihi. De hoop is wakker en terwijl ik Prayers for Bobby lig te kijken hopt de hoop al "IM ON THE RIGHT TRACK I WAS BOOOOOOOOOORN THIS GAY" gillend door het huis!
![]()
![]()
Tssskkk... JIj snapt hetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:46 schreef Vanyel het volgende:
Haar fag is wakker en huppelt al zingend door het huis terwijl zij een serieuze film probeert te kijken.
Jij hebt vaker met dr getongd?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:14 schreef Vanyel het volgende:
Ze spreekt vaker in tongen. Ik heb wat meer oefening gehad in het vertalen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:46 schreef Vanyel het volgende:
Haar fag is wakker en huppelt al zingend door het huis terwijl zij een serieuze film probeert te kijken.
quote:Op zondag 20 februari 2011 07:02 schreef Vanyel het volgende:
Mogge. Ik ben weer bezig met mijn leuke nieuwe baan in de melkvoorziening.
Eng he. DP 2.0 oidquote:
Drink je wel genoeg water?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:46 schreef lezzer het volgende:
Skiën was een bad idea
Verzuring alom, van die schoenen.
Dus, wintersport gaan bestaan uit "met warme choco in de zon".
Ik ga het later nog wel eens proberen denk ik, maar dan wel na het trainen van de beenspieren
Ik droom nogal eens dat ik kan skieen en dat voelt wel lekker. Maar ik heb de conditie van een natte krant, dus voor ik het echt ga doen toch maar een beetje trainenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:04 schreef lezzer het volgende:
Nee, niet leuker. Ik denk dat ik skiën leuker vind, alleen mijn conditie laat het echt heel erg afweten
Wow, wat een resultaat! Daar mag je wel trots op zijn! Ook op dat van die snickersquote:Op zondag 20 februari 2011 16:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja nou ja twas meer dak eik heel trots ben heeee, dak geen snickers ging kopen!
(Dr is al 25 af en ik wil er nog 10, dus een mens moet wat...)
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wow, wat een resultaat! Daar mag je wel trots op zijn! Ook op dat van die snickers![]()
* lezzer ook bezig is met het kweken van een badpakacceptabel figuur
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef Bakfiets. het volgende:
DP praat leuk.
En ik zit nu in mijn huisje in Zweden. Inclusief bevroren woonkamer.
ik zie ineens doctor zhivago voor me, van dat ze in die bevroren woning komenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef Bakfiets. het volgende:
En ik zit nu in mijn huisje in Zweden. Inclusief bevroren woonkamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:20 schreef Vanyel het volgende:
Als het facebook was had ik nu "like" geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:20 schreef Vanyel het volgende:
Oooooooooh jullie worden LEUKE mama's!! Niet van dat benauwde!!! Lieflief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:20 schreef Vanyel het volgende:CoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
speciale groeten aan Mrs. V!
Ik moest googlen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik zie ineens doctor zhivago voor me, van dat ze in die bevroren woning komen
Een van de mooiste films die ik ooit (12x zeg maar) gezien heb.quote:
Friends!quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:20 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Als het facebook was had ik nu "like" geklikt.
Wat het wel te doen? En hoe reageerde Dottir? En hoe eet ze dr ribeye graag?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:11 schreef Vanyel het volgende:
Dat terwijl je in die tijd ook gewoon Buffy had kunnen kijken
En ja, we zijn weer terug hoor. Eerste kroeguitstapje moet ook niet te lang duren.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En hoe eet ze dr ribeye graag?
Als het goed is net als haar moeder: bloederig. Helaas was deze wel heel bloederig, hij was nog niet eens warmquote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat het wel te doen? En hoe reageerde Dottir? En hoe eet ze dr ribeye graag?
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:50 schreef lezzer het volgende:
- ik ben zo'n Miep die het dan doorgebakken moet hebben-
Dan moet je ook kauwen tot je een ons weegt en 18x slikken. Yak.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan smaakt het toch nergens meer naar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef lezzer het volgende:
Ik vind nou net dat je met zo'n bloederig ding moet kauwen tot je een ons weegt...Huh... niet-doorbakken vlees is juist veel makkelijker kauwen. Mits goed stuk vlees en niet doorregen met pezen enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Vanyel het volgende:
Sterker nog, voor je het überhaupt in de pan gooit is t pas echt botermals
quote:Op maandag 21 februari 2011 08:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nomnomnomnom creusli!! It's a sugarparty in a bowl!!
Bestaat er cruesli zonder suiker?quote:Op maandag 21 februari 2011 08:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee tuulk niet hehe, ik heb neurotisch etiketten staan checken.
Of nietquote:Op maandag 21 februari 2011 10:26 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon een buurtbaby kapen en elke dag aanleggen. Wie weet werkt het op den duur.
En dan komt de moeder van de baby binnen. Of vrouw Lezzer.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:26 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon een buurtbaby kapen en elke dag aanleggen. Wie weet werkt het op den duur.
Nope; ik heb nog nooit een aflevering van het begin tot het eind gezienquote:Op zondag 20 februari 2011 19:03 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die hooguit een handvol Friends-afleveringen heeft gezien...
Dat dan weer welquote:Op zondag 20 februari 2011 19:29 schreef lezzer het volgende:
Ook een ontzettende seriekijkert hier trouwens
Het gaat vooral om het woordje "fleece" in bovenstaande zin.quote:[...] he could have put up a sign saying that he refused to fleece needy motorists in a time of crisis; acting against his own self-interest [...] in this way certainly would have made him more likeable [...]
Afzettenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:20 schreef skunkasaur het volgende:
Hello hello,
Even though my English is said to be fairly good, I can't figure out what this sentence actually means.
Hoe is jullie Engels? Help?
[..]
Het gaat vooral om het woordje "fleece" in bovenstaande zin.
Dank
Ja, ik ook! Dus wat mij betreft staat daar dat 'ie automobilisten geen warmte wil verkopenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken fleece alleen als in zo'n zacht wollig deken/vest.
Aaaaaaah... ja dat kan wel, past inderdaad. Fleece, though? Afzetten? Hoe dat?quote:
Ik kan het je niet vertellen; ik volg vertalen.nuquote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef skunkasaur het volgende:
Aaaaaaah... ja dat kan wel, past inderdaad. Fleece, though? Afzetten? Hoe dat?
Ghehe, ik google translatequote:Op maandag 21 februari 2011 13:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan het je niet vertellen; ik volg vertalen.nu
en dan zul je zien dat het een verschrikkelijk saai stuk isquote:Op maandag 21 februari 2011 15:06 schreef ElisaB het volgende:
Tadaaa; opgelost!
Ik vind het overigens een intrigerende zin; ik ben benieuwd naar het verhaal er achter
Ja, dat dit de al-ler-mooiste zin uit het heule stuk isquote:Op maandag 21 februari 2011 15:15 schreef Nizno het volgende:
en dan zul je zien dat het een verschrikkelijk saai stuk is
dat de rest alleen maar zinnen als....quote:Op maandag 21 februari 2011 15:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat dit de al-ler-mooiste zin uit het heule stuk is
Bo-ooooringquote:Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef Nizno het volgende:
dat de rest alleen maar zinnen als....
Though he sold them the pieces and they lived happely ever after.
Nou, daar ga je.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:06 schreef ElisaB het volgende:
Tadaaa; opgelost!
Ik vind het overigens een intrigerende zin; ik ben benieuwd naar het verhaal er achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tadaaaa.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:59 schreef skunkasaur het volgende:
Nou, daar ga je.Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tadaaaa.
Briljant overigens; ik ben er gek op
Wat studeer je?Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Topic is dicht, dus je kunt zelf niet meer editten. Heb ik vandaarom dus ff gedaanquote:Op maandag 21 februari 2011 16:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank je
Briljant overigens; ik ben er gek op
Wat studeer je?
[ Bericht 12% gewijzigd door ElisaB op 21-02-2011 17:49:24 ]h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Leuk! Een combi - al is het maar half - is volgens mij altijd goedquote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef skunkasaur het volgende:
Niet gequote, want dat zou ik nooit doen als het niet gewenscht is
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:12 schreef ElisaB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:18 schreef lezzer het volgende:
Waar, wat welkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat er gewoon in, sufkut
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Uitkleden, lijkt mequote:
Dat dit nou weer van jou moet komenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef wonderer het volgende:
Uitkleden, lijkt me(en dan natuurlijk niet letterlijk).
Lesbeaus meeten niet; het is besmettelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er eigenlijk nog wel eens een Lesbeaumeet geweest? of zijn jullie allemaal zo teruggetrokken en anoniem?
Zou zomaar kunnen; ik hobbelde hier twee weken geleden per ongeluk binnen, dus 'wij' gaan niet zover terugquote:Op maandag 21 februari 2011 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Back in de days was er wel een Lesbeaumeet! Daar was toen Lezzer en d'r mrs, NanKing, Stroekie, ik en volgens mij nog wel iemand die ik nu even vergeet.
Ja, die ligt nog in zijn nest (President's day).quote:Op maandag 21 februari 2011 17:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat dit nou weer van jou moet komen
Is de heer al weer thuis?
Valt niet tegen; en je leeft nogquote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar jou heb ik ook gemeet. Wat ben ik eigenlijk een meetslet
. En dat met mijn zwakke zenuwen.
En jij leeft ook nog; niet vermoord door een inbreker en niet van de trap gevallenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef wonderer het volgende:
Ja, die ligt nog in zijn nest (President's day).
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Back in de days was er wel een Lesbeaumeet! Daar was toen Lezzer en d'r mrs, NanKing, Stroekie, ik en volgens mij nog wel iemand die ik nu even vergeet.
En ook niet aangerand door ranzige mannetjes bij een homomeetquote:Op maandag 21 februari 2011 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Valt niet tegen; en je leeft nog
[..]
En jij leeft ook nog; niet vermoord door een inbreker en niet van de trap gevallen
Dan hadden we niet slecht gegoktquote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef wonderer het volgende:
En wat dat uitkleden betreft: voor zover ik weet is "to fleece" een schaap ontdoen van zijn vacht. Dus vandaar. En misschien zelfs niet "scheren" maar er een schapenvacht van maken, dus met de huid er nog uit. Echt uitkleden.
Nee, dat is dan wel jammer. Maar je kunt niet alles hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:37 schreef wonderer het volgende:
En ook niet aangerand door ranzige mannetjes bij een homomeet
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:38 schreef wonderer het volgende:
Ik wil ook helemaal niet alles hebben
Je eigen heer of het ranzige mannetjequote:Op maandag 21 februari 2011 17:39 schreef wonderer het volgende:
Hij verontschuldigde zich trouwens wel. Dat vond ik dan wel weer okee.
Dat ranzige mannetje. Dat ie dat niet had moeten zeggen enzo.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Je eigen heer of het ranzige mannetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |