SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L-Word openingspost.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MIJNquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij studeerde toch bij V in de stad he?
Ideaal zo'n oppas
Dat ben ik al gofferquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:18 schreef NanKing het volgende:
Ik ben wel de toffe tante die in 't buitenland woont.
Dat is lezzer al.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:18 schreef NanKing het volgende:
Ik wil hodfr ook oppassen! Ik ben wel de toffe tante die in 't buitenland woont.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
zeg jij woont heul niet in 't buitenland.
Alhoewel
Effe serieus, ik woon best ver van mijn neefje en nichtje en dat is niet leuk. I know....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:26 schreef NanKing het volgende:
Wrijf het maar in. Ik heb nl wel echt een neefje die ik haske zal gaan missen.
Ja, ik zie er best tegenop om hem niet meer zo zien op te groeien als dat ik altijd heb gedaan. mijn broer woont niet zo ver en ik pas vaak op of haal 'm uit school op woensdagmiddag.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Effe serieus, ik woon best ver van mijn neefje en nichtje en dat is niet leuk. I know....
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, ik zie er best tegenop om hem niet meer zo zien op te groeien als dat ik altijd heb gedaan. mijn broer woont niet zo ver en ik pas vaak op of haal 'm uit school op woensdagmiddag.
We hebben wel afgesproken dat hij in de zomervakantie komt logeren bij ons en gelukkig klikt het heel goed met mijnen hem.
Plaatjes!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:29 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een neefje en een nichtje die in het buitenland wonen. Heb ik nu iets gewonnen?
Nee, want 3/4 van mijn familie woont in het buitenland.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:29 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een neefje en een nichtje die in het buitenland wonen. Heb ik nu iets gewonnen?
maar nu welquote:
Ja, Duits he...quote:
Jouw computer kan Duitsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:38 schreef NanKing het volgende:
Ja graag want ik zit weer voor het scherm "computer konnte nicht gestartet werden, starthilfe überprüft, ob im System Probleme vorliegen..."
Ja ja, een beetje je typgedrag willen vergoeilijken....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:41 schreef NanKing het volgende:
En ik heb toch zo'n raar probleem met deze laptop. Sommige hoofdletters doen 't niet, althans de shiftknop doet niets icm die letters.
Ik ben gewoon online op msn hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:50 schreef Bakfiets. het volgende:
Lezzer, ich brauche dich so sehr(tuut-tuut-tuut-tuut).
Crappy quote omdat mobiel.quote:lezzer zei ergens gister ofzo
Heeft er iemand op scouting gezeten hier?
Wonderer en ik (of eigenlijk Wonderer) hadden een speurtocht-meet bedacht. Met hapjes en appelsap onderweg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:52 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Crappy quote omdat mobiel.
Maar ik. Tenminste, nu, vroeger niet. En leiding. Waarom?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wonderer en ik (of eigenlijk Wonderer) hadden een speurtocht-meet bedacht. Met hapjes en appelsap onderweg.
Een soort van slampaquote:
Zet ze op de fax (wel even de drumrol invetten, anders blijft ie plakken)quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Amerikanische Pfannkuchen! Das hört mir gutes an!!
Daar zit dat biologische vanille-ijs van Bakfiets nog in....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zet ze op de fax (wel even de drumrol invetten, anders blijft ie plakken)
Duitse pannenkoeken. Zijn iets zoeter dan nederlandse pannenkoeken.quote:
Ik had wat officiëler moeten formuleren.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:08 schreef Jufoli het volgende:
[..]
Duitse pannenkoeken. Zijn iets zoeter dan nederlandse pannenkoeken.
Ow, dan gaat het niet werken denk ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:59 schreef lezzer het volgende:
Daar zit dat biologische vanille-ijs van Bakfiets nog in....
Op zich wél een aardige combinatiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dan gaat het niet werken denk ik
Ja, bij mij werkt dat prima!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Op zich wél een aardige combinatie
Ze is nog aan t werk dus moet nog even afwachtenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik had wat officiëler moeten formuleren.![]()
Zijn ze te eten? Of, binnen te houden?
Zijn ze lekker?
Dat is pre-nostalgischquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:47 schreef lezzer het volgende:
Bakfiets doet een rondje "nostalgisch"?
Dat is balen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:43 schreef lezzer het volgende:
Ja wie niet
Oh, en kut kutterdekut, KPN beweert ineens dat ik m'n abo nog niet kan verlengen.
Echt?quote:
Ik! Maar ik ben dan ook geen vrouwquote:
Echt heus. Ik vind dat ze zo'n bambi gezicht heeft. Vind d'r wel stoer enzo, maar niet aantrekkelijk.quote:
Hoe is het mogelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:28 schreef skunkasaur het volgende:
Echt heus. Ik vind dat ze zo'n bambi gezicht heeft. Vind d'r wel stoer enzo, maar niet aantrekkelijk.
En ik dacht dat ik erg wasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk
Ik zou haar nog doen in een vuilniszak. Als ik dat hoofd zie, dan ben ik verliefd. Zwáár verliefd. Ik denk dat ik een hartaanval zou krijgen als ik haar moest doen, maar los daarvan: ik zou haar doen. Most def!
Juist. Alweer een vrouw met smaak. Maarree... achteraan sluiten graagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:18 schreef Vanyel het volgende:
Vrouw loopt langs beeldscherm op moment dat heel toevallig de tweede Jennifer Beals pic van Erik in beeld is:
"Joehoe"
Niet zo'n sexy geluid, maar ik geloof dat ie werd gewaardeerd
Ja ik lees net dat ik me nergens voor hoef te generenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vergeleken bij mij? Onmogelijk waar het JB betreft
Nope, behalve als je voordringtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:07 schreef lezzer het volgende:
Ja ik lees net dat ik me nergens voor hoef te generen
Is dat op maat gemaakt of kun je dat kopenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:09 schreef ElisaB het volgende:
Oe, ik heb lekker een 'Mijn Bette' verjaardagskalender van mijn beeb gekregen
Helemaal zelf gemaakt voor mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:10 schreef lezzer het volgende:
Is dat op maat gemaakt of kun je dat kopen
Ik zou mezelf niet meer in de hand hebben. Ik zou denk ik gaan huilenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:10 schreef lezzer het volgende:
Stel, je komt haar tegen in de stad.
Zou je dan gaan bakvisgiebelen?![]()
Ik wel denk ik
Vooral zo van: "Niet weglopen!!! Het duurt maar een dag of drie voor ik mezelf weer in de hand heb en dan kunnen we rustig naar jouw hotel lopen. Dus nu niet weglopen!"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:14 schreef lezzer het volgende:
Zo van 'kan mij het schelen, ik zie haar nooit meer"![]()
Wegrennen. Als JB voor de Bijenkorf voor je staatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:18 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou denk ik heel hard wegrennen uit angst dat ik mezelf onsterfelijk belachelijk zou maken.
Dit lijkt mij de meest waarschijnlijke optie ja....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:18 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou denk ik heel hard wegrennen uit angst dat ik mezelf onsterfelijk belachelijk zou maken.
Justin Bieber tourt ook pas vanaf maart.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:56 schreef Bakfiets. het volgende:
Nu bij Bijenkorf.
Kan JB niet vinden.
Waar zij is?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:14 schreef skunkasaur het volgende:
KIJK dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sprékend.
Amen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:14 schreef skunkasaur het volgende:
KIJK dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sprékend.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:03 schreef Bakfiets. het volgende:
Gevonden! Ze was lingerie aan het passen. Staat d'r leuk hoor, kant.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:14 schreef skunkasaur het volgende:
KIJK dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sprékend.
Zonder kant staat ze nog leukerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:03 schreef Bakfiets. het volgende:
Gevonden! Ze was lingerie aan het passen. Staat d'r leuk hoor, kant.
Ze heeft zo'n lang hoofd......quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar ik vind haar nog steeds gierend lekker
Oke dat beeld krijg ik dus nooit weer van mn netvliesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:14 schreef skunkasaur het volgende:
KIJK dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sprékend.
Die luxe heb ik nietquote:
Gewoon even lekker samen naar bedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:31 schreef Qebbel het volgende:
Meestal is het andersom, dus nu wel luxe ja! maar ik vind het ook leuker dan haar. Maar ik ben soort van overleden (MEGA slaapgebrek) en morgen sollicitatie!!!'k Heb het erg handig ingepland, not. En dan denk ik continue; ik moet slapen, ik moet slapen, ik MOET slapen: nou vergeet het dan maar.
Ja, dat werkt niet (helaas). Zo heb ik menig nacht boos op mezelf liggen worden omdat ik verdomme toch zeker wel in slaap kan vallen! (quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:31 schreef Qebbel het volgende:
Meestal is het andersom, dus nu wel luxe ja! maar ik vind het ook leuker dan haar. Maar ik ben soort van overleden (MEGA slaapgebrek) en morgen sollicitatie!!!'k Heb het erg handig ingepland, not. En dan denk ik continue; ik moet slapen, ik moet slapen, ik MOET slapen: nou vergeet het dan maar.
Houdt dat verband danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:46 schreef wonderer het volgende:
Dat je uberhaupt nog zin hebt in eten als je zo moe bent...
Bij mij wel...Ik heb echt geen honger als ikzo moe ben.quote:
Honger is bij mij een op zichzelf staand iets, dat houdt rekening met niets of niemandquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bij mij wel...Ik heb echt geen honger als ikzo moe ben.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gewoon even lekker samen naar bed
Keiveel succes morgen, ik ga echt wel duimen!
Niet als je een datalimiet hebt...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:18 schreef lezzer het volgende:
De mobiele layout zou eigenlijk ook een auto-update moeten hebben
Nou ok dan, het zou instelbaar moeten zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:26 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Niet als je een datalimiet hebt...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:34 schreef wonderer het volgende:
Spannend, Qeb, ik denk aan je (tenzij ik lig te slapen naturlijk, dan droom ik over je).
quote:
Dat dénkt ze maarquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Euhm. JB. In het echt? Is die van de vrouwen of de mannen?
En Qebbel succes!!
Thnx!quote:
Ik dacht dat faghags samen gingen jongens kijken of zo, dat zie ik ons nog niet doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:51 schreef Bakfiets. het volgende:
Ben ik nou je faghagfag?Of fagfag. Of wat ook.
MIsschien moeten we maar een standbeeld voor d'r oprichten of zo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:22 schreef ElisaB het volgende:
En dan ook nog posten bij De Bijenkorf. Hoe doet die Bakfiets het
Beter dan met een dansjequote:
Tenzij ze die capriolen die in eerdere topics besproken werden met homomannen doet, lijkt mij van wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:06 schreef Vanyel het volgende:
Vraag me af of t kind überhaupt hetero's kent.
Met een inlegkruisje vlekt het niet zo.quote:
Ja. Wat moet ik daar nu weer op zeggen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Inlegkruisjes zijn niet goed voor je punaniflora.
en wat ga je daar aan doen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er wordt maar weinig ontvangen tegenwoordig hoor
Open huis houden?quote:
quote:
Met punanifoto's in het topic leert ze wel snel nieuwe hetero's kennen. Hoewel, kennen... topic vol "geil kutjequote:Op woensdag 16 februari 2011 08:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Punani-meet.
Maar goed, moeten we eerst foto's zien om te zien of dat een geschikt plan is.
-nee, niet van die punani-
Sowieso foto's van wiens punani dan ook. Of ben ik hiermee nu de afwijking?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:17 schreef lezzer het volgende:
Eerlijk gezegd zit ik zo op de woensdagochtend ook niet echt op foto's van de punani van DP te wachten
Nee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sowieso foto's van wiens punani dan ook. Of ben ik hiermee nu de afwijking?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:20 schreef Nizno het volgende:
Voor mij wel!!!!
o nee eigenlijk ook niet maar wilde even een andere mening geven dan de rest
ach ik vlucht gewoon weer eens een paar topics... Niemand die me mistquote:
Nee heul wel/nie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach ik vlucht gewoon weer eens een paar topics... Niemand die me mist
Ja, en wie moet er dan de afwijkende meningen laten horen die goed zijn voor de vruchtbare discussiequote:Op woensdag 16 februari 2011 10:36 schreef Nizno het volgende:
ach ik vlucht gewoon weer eens een paar topics... Niemand die me mist
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee heul wel/nie.
Hier blijven jij.
![]()
Je zit toch ook in het cheer-team voor Qebbels sollicitatie?
![]()
ow ja daar blijf ik idd heel hard voor gillenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee heul wel/nie.
Hier blijven jij.
![]()
Je zit toch ook in het cheer-team voor Qebbels sollicitatie?
![]()
ow ja..... nou ja dan moet ik sowieso wel blijvenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en wie moet er dan de afwijkende meningen laten horen die goed zijn voor de vruchtbare discussie
Ja, jezus, hoe moeten wij daar nou nog overheen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja daar blijf ik idd heel hard voor gillen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
ow ja..... nou ja dan moet ik sowieso wel blijven
Ja zeg, streberquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, jezus, hoe moeten wij daar nou nog overheen?
jij wilt over mij heen???????????????????????quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, jezus, hoe moeten wij daar nou nog overheen?
Als je het niet erg vindt heb ik genoeg aan m'n eigen vrouwquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij wilt over mij heen???????????????????????
ammenevernooitniet!
Als je daar beelden van zou plaatsen, dat zou ik wel te ver vinden gaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:12 schreef Vanyel het volgende:
We worden hier wel steeds intiemer he.
Zal ik dan ook maar vertellen dat vrijwel elke keer als ik fok tegelijkertijd iemand aan mijn tepel zuigt of wordt dat tmi?
Maar dat is een heel klein iemand dus dat mag.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:12 schreef Vanyel het volgende:
We worden hier wel steeds intiemer he.
Zal ik dan ook maar vertellen dat vrijwel elke keer als ik fok tegelijkertijd iemand aan mijn tepel zuigt of wordt dat tmi?
dikke knuffel!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:09 schreef Qebbel het volgende:
I wish. Ik ga het over 6mnd gewoon nog een keer proberen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:35 schreef Qebbel het volgende:
Lesbeau knokploeg.
Ja, kan dus inderdaad nadelig zijn zo 1 op 1. Maargoed. Voel me al iets beter. Ik ga aan mezelf werken en ervaring opdoen.Goed zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:35 schreef Qebbel het volgende:
Lesbeau knokploeg.
Ja, kan dus inderdaad nadelig zijn zo 1 op 1. Maargoed. Voel me al iets beter. Ik ga aan mezelf werken en ervaring opdoen.Heel goed! Dat zal ze lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik dacht dat jij hartstikke veel zwom!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:25 schreef Nizno het volgende:
Sjokola en vrouwen.... Klinkt goed!!
Maar deze lesbeau gaat eens het zwembad van binnen bekijken.... Eens zien of het er nog staat en ach laten we ook maar eens baantjes gaan trekken.... Is wel weer even goed voor me
Ik dacht dat je het over de baby van V had.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
En... Ze is heel mooi hoor! Jullie mochten willen dak er een foto van plaatste! Tis een kunstwerkje op zich!
Oh!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de baby van V had.![]()
Maar het gaat zeker over je punani?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef wonderer het volgende:
Ik heb me trouwens al een week niet geschoren, het is nu eindelijk echt duidelijk waar ik haargroei heb en waar nietToch jammer dat het zo blond is.
Mja. Mijn onderbenen zijn wel donkerder en mijn navelstreepje ook. Toch gek.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:54 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Daar ben ik dan juist weleens blij mee.
ik zou je bijna zo'n shirt sturenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef wonderer het volgende:
De oprit is half af, maar ik heb er de kracht niet meer voor
Ik denk dat ik daar vannacht voor de verandering eens geen last van ga hebben. Wat maar goed is ook want ik moet morgen om acht uur op om te protesteren tegen een voorgenomen wetswijziging om het homohuwelijk hier weer terug te draaien.quote:
Nou ja, Hawaii en (ik meen) Ohio hebben wel net weer civil union goedgekeurd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooh noeeeees }:{
Eeuwig gezeik ook altijd! Wat dat betreft heb je maar een stom land "uitgekozen" hoor!
Al zijn de landen waar men gewoon allemaal niet zo zeikt over irrelevanties als deze helaas in de minderheid.
Kunnen ze niet gewoon eens iets laten wat ze eerder gekozen hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar vannacht voor de verandering eens geen last van ga hebben. Wat maar goed is ook want ik moet morgen om acht uur op om te protesteren tegen een voorgenomen wetswijziging om het homohuwelijk hier weer terug te draaien.
Ik moet zeggen dat het ook wel weer wat heeft om de straat op te kunnen met zo'n doel, en actie voeren voor je eigen rechten. Beetje een Milk-ideequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooh noeeeees }:{
Eeuwig gezeik ook altijd! Wat dat betreft heb je maar een stom land "uitgekozen" hoor!
Al zijn de landen waar men gewoon allemaal niet zo zeikt over irrelevanties als deze helaas in de minderheid.
No offence, ik kan me voorstellen dat je blij bent met de mogelijkheid. Maar ik vind dat toch een beetje een rijstewafel terwijl je gewoon zin hebt in een zompige brownie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, Hawaii en (ik meen) Ohio hebben wel net weer civil union goedgekeurd.
Kunnen ze dat soort acties niet gewoon 's middags doen in plaats van zo vroeg?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon eens iets laten wat ze eerder gekozen hebben.
[..]
Ik moet zeggen dat het ook wel weer wat heeft om de straat op te kunnen met zo'n doel, en actie voeren voor je eigen rechten. Beetje een Milk-idee.
Ik heb weinig aan Ohio en Hawaiiquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
No offence, ik kan me voorstellen dat je blij bent met de mogelijkheid. Maar ik vind dat toch een beetje een rijstewafel terwijl je gewoon zin hebt in een zompige brownie.
Mja. Een blaar doorprikken geeft ook een tof gevoel. Maar liever had ik helemaal geen blaar. Want een blaar is evil en verpest mijn dag. Ik kan me voorstellen dat niet mogen trouwen met je lief en -imo belangrijker- niet dezelfde rechten genieten als ieder ander met zijn/haar lief een blaar tot de macht 3000 is. Er iets aan (tegen) doen, voelt vast fijn, maar liever was het helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het ook wel weer wat heeft om de straat op te kunnen met zo'n doel, en actie voeren voor je eigen rechten. Beetje een Milk-idee.
Ik rijd straks op de terugweg wel even langs de supermarkt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh, zei er iemand zompige brownie en zo ja, waar kan ik die krijgen?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja. Een blaar doorprikken geeft ook een tof gevoel. Maar liever had ik helemaal geen blaar. Want een blaar is evil en verpest mijn dag. Ik kan me voorstellen dat niet mogen trouwen met je lief en -imo belangrijker- niet dezelfde rechten genieten als ieder ander met zijn/haar lief een blaar tot de macht 3000 is. Er iets aan (tegen) doen, voelt vast fijn, maar liever was het helemaal niet nodig.
Oh great, een brownie 20000 kilometer ver wegquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik rijd straks op de terugweg wel even langs de supermarkt.
Je vroeg waar je die kon krijgen, dat is het antwoord. Moet je maar een andere vraag stellenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh great, een brownie 20000 kilometer ver weg.
Je hebt ook wel gelijk hoor, maar toch (en ja, ik heb Milk gisteren weer gekeken en ik krijg daar altijd zo'n gevoel bij van "Ik zou daar bij hebben willen zijn!!!") geven dat soort protesten me het gevoel dat wat je doet er iets toe doet. Dat je voor iets belangrijks strijdt. En dat gevoel mis ik soms een beetje in dit ingekakte Nederland. Niet dat ik wil dat hier het homohuwelijk wordt ingetrokkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja. Een blaar doorprikken geeft ook een tof gevoel. Maar liever had ik helemaal geen blaar. Want een blaar is evil en verpest mijn dag. Ik kan me voorstellen dat niet mogen trouwen met je lief en -imo belangrijker- niet dezelfde rechten genieten als ieder ander met zijn/haar lief een blaar tot de macht 3000 is. Er iets aan (tegen) doen, voelt vast fijn, maar liever was het helemaal niet nodig.
Gemeenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je vroeg waar je die kon krijgen, dat is het antwoord. Moet je maar een andere vraag stellen
Ik ben mijn valsenichterigheid aan het oefenen, lukt het?quote:
Het kan valser. Maar ik houd niet van valse nichten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben mijn valsenichterigheid aan het oefenen, lukt het?
En ook al niet van blonde stoppelbaarden... volgens mij wordt het nooit wat tussen ons, Erik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het kan valser. Maar ik houd niet van valse nichten.
Denk het ook niet. Het spijt me (het ligt aan mij, niet aan jou).quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
En ook al niet van blonde stoppelbaarden... volgens mij wordt het nooit wat tussen ons, Erik.
Relatie tussen collega's is ook niet zo verstandig. Dus misschien maar beter ook, zo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Het spijt me (het ligt aan mij, niet aan jou).
Whehe, da's nog best een leuk idee. Maar denk dat die tegenwoordig niet zo snel meer een uitgever vinden, tenzij we allebei keiberoemd worden over twintig jaar of zo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
We hadden misschien wel, in verband met de afstand, een briefroman kunnen beginnen.
Ik ga meteen een mailtje tikken!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word natuurlijk keiberoemd binnen nu en twintig jaar. En dan neem ik wel wat mensen mee in mijn beroemdheid.
Ik kreeg Skunks kerstkaart half februari... snail mail lijkt me niet zo heel handigquote:
Amen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aww, lieverd, ik zat maar een beetje te plagen...quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Snapt niemand mijn dingen? Ik mis soms dat samenhorigheidsgevoel, that's all
. Bij een groep horen enzo.
Ik snap je wel hoor; had ik 20 jaar geleden ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Snapt niemand mijn dingen? Ik mis soms dat samenhorigheidsgevoel, that's all
. Bij een groep horen enzo.
Ik heb het zelf ook nog steeds. In wat voor groep ben ik altijd de buitenstaander. Heel vervelend.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor; had ik 20 jaar geleden ook
Ja, dát lijkt me nou pas écht vervelend. Hoewel; er is ook helemaal niemand helemaal gelijk aan mij, maar ik heb wel met veel mensen overeenkomsten. Dat geldt natuurlijk ook voor jou.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:34 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het zelf ook nog steeds. In wat voor groep ben ik altijd de buitenstaander. Heel vervelend.
Maar het is vaak maar een of twee overeenkomsten, niet een hele hoop. En het zijn ook grote verschillen, niet dat de ene van klassiek houdt en de andere van jazz of zo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dát lijkt me nou pas écht vervelend. Hoewel; er is ook helemaal niemand helemaal gelijk aan mij, maar ik heb wel met veel mensen overeenkomsten. Dat geldt natuurlijk ook voor jou.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook nog steeds. In wat voor groep ben ik altijd de buitenstaander. Heel vervelend.
Maar toch hoeft het niet. Ik kan de vinger er niet op leggen, maar het heeft iets van doen met thuis zijn bij jezelf; gewoon zijn wie je bent en jezelf daarin helemaal accepteren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:44 schreef wonderer het volgende:
Maar het is vaak maar een of twee overeenkomsten, niet een hele hoop. En het zijn ook grote verschillen, niet dat de ene van klassiek houdt en de andere van jazz of zo.
Oh, het is niet iets waar ik dagelijks mee zit hoor. Maar soms is het gewoon een beetje jammer, dat ik ondanks dat ik iets gemeen heb met een groep mensen, TOCH een groot deel van de ervaringen die door dat specifieke kenmerk komen mis.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar toch hoeft het niet. Ik kan de vinger er niet op leggen, maar het heeft iets van doen met thuis zijn bij jezelf; gewoon zijn wie je bent en jezelf daarin helemaal accepteren.
Maakt het niet minder lastig hoor. Zo bedoel ik het niet. Maar het komt nog wel
Ik snap nog steeds niet goed wat er mis met jou is (in jouw ogen). Maar hoe dan ook gaat dat wel over naarmate je ouder wordt, dat je beter in je vel groeit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de laatste tijd dat ik soms denk dat mijn zelfacceptatie stappen achteruit gaat. Ook een ontwikkeling die ik niet echt toejuich
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |