ow ja daar blijf ik idd heel hard voor gillenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee heul wel/nie.
Hier blijven jij.
![]()
Je zit toch ook in het cheer-team voor Qebbels sollicitatie?
![]()
ow ja..... nou ja dan moet ik sowieso wel blijvenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en wie moet er dan de afwijkende meningen laten horen die goed zijn voor de vruchtbare discussie
Ja, jezus, hoe moeten wij daar nou nog overheen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja daar blijf ik idd heel hard voor gillen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
ow ja..... nou ja dan moet ik sowieso wel blijven
Ja zeg, streberquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, jezus, hoe moeten wij daar nou nog overheen?
jij wilt over mij heen???????????????????????quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, jezus, hoe moeten wij daar nou nog overheen?
Als je het niet erg vindt heb ik genoeg aan m'n eigen vrouwquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij wilt over mij heen???????????????????????
ammenevernooitniet!
Als je daar beelden van zou plaatsen, dat zou ik wel te ver vinden gaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:12 schreef Vanyel het volgende:
We worden hier wel steeds intiemer he.
Zal ik dan ook maar vertellen dat vrijwel elke keer als ik fok tegelijkertijd iemand aan mijn tepel zuigt of wordt dat tmi?
Maar dat is een heel klein iemand dus dat mag.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:12 schreef Vanyel het volgende:
We worden hier wel steeds intiemer he.
Zal ik dan ook maar vertellen dat vrijwel elke keer als ik fok tegelijkertijd iemand aan mijn tepel zuigt of wordt dat tmi?
dikke knuffel!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:09 schreef Qebbel het volgende:
I wish. Ik ga het over 6mnd gewoon nog een keer proberen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:35 schreef Qebbel het volgende:
Lesbeau knokploeg.
Ja, kan dus inderdaad nadelig zijn zo 1 op 1. Maargoed. Voel me al iets beter. Ik ga aan mezelf werken en ervaring opdoen.Goed zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:35 schreef Qebbel het volgende:
Lesbeau knokploeg.
Ja, kan dus inderdaad nadelig zijn zo 1 op 1. Maargoed. Voel me al iets beter. Ik ga aan mezelf werken en ervaring opdoen.Heel goed! Dat zal ze lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik dacht dat jij hartstikke veel zwom!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:25 schreef Nizno het volgende:
Sjokola en vrouwen.... Klinkt goed!!
Maar deze lesbeau gaat eens het zwembad van binnen bekijken.... Eens zien of het er nog staat en ach laten we ook maar eens baantjes gaan trekken.... Is wel weer even goed voor me
Ik dacht dat je het over de baby van V had.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
En... Ze is heel mooi hoor! Jullie mochten willen dak er een foto van plaatste! Tis een kunstwerkje op zich!
Oh!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de baby van V had.![]()
Maar het gaat zeker over je punani?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |