Helemaal zelf gemaakt voor mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:10 schreef lezzer het volgende:
Is dat op maat gemaakt of kun je dat kopen
Ik zou mezelf niet meer in de hand hebben. Ik zou denk ik gaan huilenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:10 schreef lezzer het volgende:
Stel, je komt haar tegen in de stad.
Zou je dan gaan bakvisgiebelen?![]()
Ik wel denk ik
Vooral zo van: "Niet weglopen!!! Het duurt maar een dag of drie voor ik mezelf weer in de hand heb en dan kunnen we rustig naar jouw hotel lopen. Dus nu niet weglopen!"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:14 schreef lezzer het volgende:
Zo van 'kan mij het schelen, ik zie haar nooit meer"![]()
Wegrennen. Als JB voor de Bijenkorf voor je staatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:18 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou denk ik heel hard wegrennen uit angst dat ik mezelf onsterfelijk belachelijk zou maken.
Dit lijkt mij de meest waarschijnlijke optie ja....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:18 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou denk ik heel hard wegrennen uit angst dat ik mezelf onsterfelijk belachelijk zou maken.
Justin Bieber tourt ook pas vanaf maart.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:56 schreef Bakfiets. het volgende:
Nu bij Bijenkorf.
Kan JB niet vinden.
Waar zij is?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:14 schreef skunkasaur het volgende:
KIJK dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sprékend.
Amen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:14 schreef skunkasaur het volgende:
KIJK dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sprékend.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:03 schreef Bakfiets. het volgende:
Gevonden! Ze was lingerie aan het passen. Staat d'r leuk hoor, kant.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:14 schreef skunkasaur het volgende:
KIJK dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sprékend.
Zonder kant staat ze nog leukerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:03 schreef Bakfiets. het volgende:
Gevonden! Ze was lingerie aan het passen. Staat d'r leuk hoor, kant.
Ze heeft zo'n lang hoofd......quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar ik vind haar nog steeds gierend lekker
Oke dat beeld krijg ik dus nooit weer van mn netvliesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:14 schreef skunkasaur het volgende:
KIJK dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sprékend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |