Wonderer en ik (of eigenlijk Wonderer) hadden een speurtocht-meet bedacht. Met hapjes en appelsap onderweg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:52 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Crappy quote omdat mobiel.
Maar ik. Tenminste, nu, vroeger niet. En leiding. Waarom?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wonderer en ik (of eigenlijk Wonderer) hadden een speurtocht-meet bedacht. Met hapjes en appelsap onderweg.
Een soort van slampaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet ze op de fax (wel even de drumrol invetten, anders blijft ie plakken)quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Amerikanische Pfannkuchen! Das hört mir gutes an!!
Daar zit dat biologische vanille-ijs van Bakfiets nog in....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zet ze op de fax (wel even de drumrol invetten, anders blijft ie plakken)
Duitse pannenkoeken. Zijn iets zoeter dan nederlandse pannenkoeken.quote:
Ik had wat officiëler moeten formuleren.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:08 schreef Jufoli het volgende:
[..]
Duitse pannenkoeken. Zijn iets zoeter dan nederlandse pannenkoeken.
Ow, dan gaat het niet werken denk ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:59 schreef lezzer het volgende:
Daar zit dat biologische vanille-ijs van Bakfiets nog in....
Op zich wél een aardige combinatiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dan gaat het niet werken denk ik
Ja, bij mij werkt dat prima!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Op zich wél een aardige combinatie
Ze is nog aan t werk dus moet nog even afwachtenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik had wat officiëler moeten formuleren.![]()
Zijn ze te eten? Of, binnen te houden?
Zijn ze lekker?
Dat is pre-nostalgischquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:47 schreef lezzer het volgende:
Bakfiets doet een rondje "nostalgisch"?
Dat is balen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:43 schreef lezzer het volgende:
Ja wie niet
Oh, en kut kutterdekut, KPN beweert ineens dat ik m'n abo nog niet kan verlengen.
Echt?quote:
Ik! Maar ik ben dan ook geen vrouwquote:
Echt heus. Ik vind dat ze zo'n bambi gezicht heeft. Vind d'r wel stoer enzo, maar niet aantrekkelijk.quote:
Hoe is het mogelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:28 schreef skunkasaur het volgende:
Echt heus. Ik vind dat ze zo'n bambi gezicht heeft. Vind d'r wel stoer enzo, maar niet aantrekkelijk.
En ik dacht dat ik erg wasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk
Ik zou haar nog doen in een vuilniszak. Als ik dat hoofd zie, dan ben ik verliefd. Zwáár verliefd. Ik denk dat ik een hartaanval zou krijgen als ik haar moest doen, maar los daarvan: ik zou haar doen. Most def!
Juist. Alweer een vrouw met smaak. Maarree... achteraan sluiten graagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:18 schreef Vanyel het volgende:
Vrouw loopt langs beeldscherm op moment dat heel toevallig de tweede Jennifer Beals pic van Erik in beeld is:
"Joehoe"
Niet zo'n sexy geluid, maar ik geloof dat ie werd gewaardeerd
Ja ik lees net dat ik me nergens voor hoef te generenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vergeleken bij mij? Onmogelijk waar het JB betreft
Nope, behalve als je voordringtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:07 schreef lezzer het volgende:
Ja ik lees net dat ik me nergens voor hoef te generen
Is dat op maat gemaakt of kun je dat kopenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:09 schreef ElisaB het volgende:
Oe, ik heb lekker een 'Mijn Bette' verjaardagskalender van mijn beeb gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |