Die luxe heb ik nietquote:
Gewoon even lekker samen naar bedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:31 schreef Qebbel het volgende:
Meestal is het andersom, dus nu wel luxe ja! maar ik vind het ook leuker dan haar. Maar ik ben soort van overleden (MEGA slaapgebrek) en morgen sollicitatie!!!'k Heb het erg handig ingepland, not. En dan denk ik continue; ik moet slapen, ik moet slapen, ik MOET slapen: nou vergeet het dan maar.
Ja, dat werkt niet (helaas). Zo heb ik menig nacht boos op mezelf liggen worden omdat ik verdomme toch zeker wel in slaap kan vallen! (quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:31 schreef Qebbel het volgende:
Meestal is het andersom, dus nu wel luxe ja! maar ik vind het ook leuker dan haar. Maar ik ben soort van overleden (MEGA slaapgebrek) en morgen sollicitatie!!!'k Heb het erg handig ingepland, not. En dan denk ik continue; ik moet slapen, ik moet slapen, ik MOET slapen: nou vergeet het dan maar.
Houdt dat verband danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:46 schreef wonderer het volgende:
Dat je uberhaupt nog zin hebt in eten als je zo moe bent...
Bij mij wel...Ik heb echt geen honger als ikzo moe ben.quote:
Honger is bij mij een op zichzelf staand iets, dat houdt rekening met niets of niemandquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bij mij wel...Ik heb echt geen honger als ikzo moe ben.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gewoon even lekker samen naar bed
Keiveel succes morgen, ik ga echt wel duimen!
Niet als je een datalimiet hebt...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:18 schreef lezzer het volgende:
De mobiele layout zou eigenlijk ook een auto-update moeten hebben
Nou ok dan, het zou instelbaar moeten zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:26 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Niet als je een datalimiet hebt...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:34 schreef wonderer het volgende:
Spannend, Qeb, ik denk aan je (tenzij ik lig te slapen naturlijk, dan droom ik over je).
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |