quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef wonderer het volgende:
Ik heb me trouwens al een week niet geschoren, het is nu eindelijk echt duidelijk waar ik haargroei heb en waar nietToch jammer dat het zo blond is.
Mja. Mijn onderbenen zijn wel donkerder en mijn navelstreepje ook. Toch gek.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:54 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Daar ben ik dan juist weleens blij mee.
ik zou je bijna zo'n shirt sturenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef wonderer het volgende:
De oprit is half af, maar ik heb er de kracht niet meer voor
Ik denk dat ik daar vannacht voor de verandering eens geen last van ga hebben. Wat maar goed is ook want ik moet morgen om acht uur op om te protesteren tegen een voorgenomen wetswijziging om het homohuwelijk hier weer terug te draaien.quote:
Nou ja, Hawaii en (ik meen) Ohio hebben wel net weer civil union goedgekeurd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooh noeeeees }:{
Eeuwig gezeik ook altijd! Wat dat betreft heb je maar een stom land "uitgekozen" hoor!
Al zijn de landen waar men gewoon allemaal niet zo zeikt over irrelevanties als deze helaas in de minderheid.
Kunnen ze niet gewoon eens iets laten wat ze eerder gekozen hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar vannacht voor de verandering eens geen last van ga hebben. Wat maar goed is ook want ik moet morgen om acht uur op om te protesteren tegen een voorgenomen wetswijziging om het homohuwelijk hier weer terug te draaien.
Ik moet zeggen dat het ook wel weer wat heeft om de straat op te kunnen met zo'n doel, en actie voeren voor je eigen rechten. Beetje een Milk-ideequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooh noeeeees }:{
Eeuwig gezeik ook altijd! Wat dat betreft heb je maar een stom land "uitgekozen" hoor!
Al zijn de landen waar men gewoon allemaal niet zo zeikt over irrelevanties als deze helaas in de minderheid.
No offence, ik kan me voorstellen dat je blij bent met de mogelijkheid. Maar ik vind dat toch een beetje een rijstewafel terwijl je gewoon zin hebt in een zompige brownie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, Hawaii en (ik meen) Ohio hebben wel net weer civil union goedgekeurd.
Kunnen ze dat soort acties niet gewoon 's middags doen in plaats van zo vroeg?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon eens iets laten wat ze eerder gekozen hebben.
[..]
Ik moet zeggen dat het ook wel weer wat heeft om de straat op te kunnen met zo'n doel, en actie voeren voor je eigen rechten. Beetje een Milk-idee.
Ik heb weinig aan Ohio en Hawaiiquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
No offence, ik kan me voorstellen dat je blij bent met de mogelijkheid. Maar ik vind dat toch een beetje een rijstewafel terwijl je gewoon zin hebt in een zompige brownie.
Mja. Een blaar doorprikken geeft ook een tof gevoel. Maar liever had ik helemaal geen blaar. Want een blaar is evil en verpest mijn dag. Ik kan me voorstellen dat niet mogen trouwen met je lief en -imo belangrijker- niet dezelfde rechten genieten als ieder ander met zijn/haar lief een blaar tot de macht 3000 is. Er iets aan (tegen) doen, voelt vast fijn, maar liever was het helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het ook wel weer wat heeft om de straat op te kunnen met zo'n doel, en actie voeren voor je eigen rechten. Beetje een Milk-idee.
Ik rijd straks op de terugweg wel even langs de supermarkt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh, zei er iemand zompige brownie en zo ja, waar kan ik die krijgen?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja. Een blaar doorprikken geeft ook een tof gevoel. Maar liever had ik helemaal geen blaar. Want een blaar is evil en verpest mijn dag. Ik kan me voorstellen dat niet mogen trouwen met je lief en -imo belangrijker- niet dezelfde rechten genieten als ieder ander met zijn/haar lief een blaar tot de macht 3000 is. Er iets aan (tegen) doen, voelt vast fijn, maar liever was het helemaal niet nodig.
Oh great, een brownie 20000 kilometer ver wegquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik rijd straks op de terugweg wel even langs de supermarkt.
Je vroeg waar je die kon krijgen, dat is het antwoord. Moet je maar een andere vraag stellenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh great, een brownie 20000 kilometer ver weg.
Je hebt ook wel gelijk hoor, maar toch (en ja, ik heb Milk gisteren weer gekeken en ik krijg daar altijd zo'n gevoel bij van "Ik zou daar bij hebben willen zijn!!!") geven dat soort protesten me het gevoel dat wat je doet er iets toe doet. Dat je voor iets belangrijks strijdt. En dat gevoel mis ik soms een beetje in dit ingekakte Nederland. Niet dat ik wil dat hier het homohuwelijk wordt ingetrokkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja. Een blaar doorprikken geeft ook een tof gevoel. Maar liever had ik helemaal geen blaar. Want een blaar is evil en verpest mijn dag. Ik kan me voorstellen dat niet mogen trouwen met je lief en -imo belangrijker- niet dezelfde rechten genieten als ieder ander met zijn/haar lief een blaar tot de macht 3000 is. Er iets aan (tegen) doen, voelt vast fijn, maar liever was het helemaal niet nodig.
Gemeenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je vroeg waar je die kon krijgen, dat is het antwoord. Moet je maar een andere vraag stellen
Ik ben mijn valsenichterigheid aan het oefenen, lukt het?quote:
Het kan valser. Maar ik houd niet van valse nichten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben mijn valsenichterigheid aan het oefenen, lukt het?
En ook al niet van blonde stoppelbaarden... volgens mij wordt het nooit wat tussen ons, Erik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het kan valser. Maar ik houd niet van valse nichten.
Denk het ook niet. Het spijt me (het ligt aan mij, niet aan jou).quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
En ook al niet van blonde stoppelbaarden... volgens mij wordt het nooit wat tussen ons, Erik.
Relatie tussen collega's is ook niet zo verstandig. Dus misschien maar beter ook, zo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Het spijt me (het ligt aan mij, niet aan jou).
Whehe, da's nog best een leuk idee. Maar denk dat die tegenwoordig niet zo snel meer een uitgever vinden, tenzij we allebei keiberoemd worden over twintig jaar of zo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
We hadden misschien wel, in verband met de afstand, een briefroman kunnen beginnen.
Ik ga meteen een mailtje tikken!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word natuurlijk keiberoemd binnen nu en twintig jaar. En dan neem ik wel wat mensen mee in mijn beroemdheid.
Ik kreeg Skunks kerstkaart half februari... snail mail lijkt me niet zo heel handigquote:
Amen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aww, lieverd, ik zat maar een beetje te plagen...quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Snapt niemand mijn dingen? Ik mis soms dat samenhorigheidsgevoel, that's all
. Bij een groep horen enzo.
Ik snap je wel hoor; had ik 20 jaar geleden ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Snapt niemand mijn dingen? Ik mis soms dat samenhorigheidsgevoel, that's all
. Bij een groep horen enzo.
Ik heb het zelf ook nog steeds. In wat voor groep ben ik altijd de buitenstaander. Heel vervelend.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor; had ik 20 jaar geleden ook
Ja, dát lijkt me nou pas écht vervelend. Hoewel; er is ook helemaal niemand helemaal gelijk aan mij, maar ik heb wel met veel mensen overeenkomsten. Dat geldt natuurlijk ook voor jou.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:34 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het zelf ook nog steeds. In wat voor groep ben ik altijd de buitenstaander. Heel vervelend.
Maar het is vaak maar een of twee overeenkomsten, niet een hele hoop. En het zijn ook grote verschillen, niet dat de ene van klassiek houdt en de andere van jazz of zo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dát lijkt me nou pas écht vervelend. Hoewel; er is ook helemaal niemand helemaal gelijk aan mij, maar ik heb wel met veel mensen overeenkomsten. Dat geldt natuurlijk ook voor jou.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook nog steeds. In wat voor groep ben ik altijd de buitenstaander. Heel vervelend.
Maar toch hoeft het niet. Ik kan de vinger er niet op leggen, maar het heeft iets van doen met thuis zijn bij jezelf; gewoon zijn wie je bent en jezelf daarin helemaal accepteren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:44 schreef wonderer het volgende:
Maar het is vaak maar een of twee overeenkomsten, niet een hele hoop. En het zijn ook grote verschillen, niet dat de ene van klassiek houdt en de andere van jazz of zo.
Oh, het is niet iets waar ik dagelijks mee zit hoor. Maar soms is het gewoon een beetje jammer, dat ik ondanks dat ik iets gemeen heb met een groep mensen, TOCH een groot deel van de ervaringen die door dat specifieke kenmerk komen mis.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar toch hoeft het niet. Ik kan de vinger er niet op leggen, maar het heeft iets van doen met thuis zijn bij jezelf; gewoon zijn wie je bent en jezelf daarin helemaal accepteren.
Maakt het niet minder lastig hoor. Zo bedoel ik het niet. Maar het komt nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |