Of nietquote:Op maandag 21 februari 2011 10:26 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon een buurtbaby kapen en elke dag aanleggen. Wie weet werkt het op den duur.
En dan komt de moeder van de baby binnen. Of vrouw Lezzer.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:26 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon een buurtbaby kapen en elke dag aanleggen. Wie weet werkt het op den duur.
Nope; ik heb nog nooit een aflevering van het begin tot het eind gezienquote:Op zondag 20 februari 2011 19:03 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die hooguit een handvol Friends-afleveringen heeft gezien...
Dat dan weer welquote:Op zondag 20 februari 2011 19:29 schreef lezzer het volgende:
Ook een ontzettende seriekijkert hier trouwens
Het gaat vooral om het woordje "fleece" in bovenstaande zin.quote:[...] he could have put up a sign saying that he refused to fleece needy motorists in a time of crisis; acting against his own self-interest [...] in this way certainly would have made him more likeable [...]
Afzettenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:20 schreef skunkasaur het volgende:
Hello hello,
Even though my English is said to be fairly good, I can't figure out what this sentence actually means.
Hoe is jullie Engels? Help?
[..]
Het gaat vooral om het woordje "fleece" in bovenstaande zin.
Dank
Ja, ik ook! Dus wat mij betreft staat daar dat 'ie automobilisten geen warmte wil verkopenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken fleece alleen als in zo'n zacht wollig deken/vest.
Aaaaaaah... ja dat kan wel, past inderdaad. Fleece, though? Afzetten? Hoe dat?quote:
Ik kan het je niet vertellen; ik volg vertalen.nuquote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef skunkasaur het volgende:
Aaaaaaah... ja dat kan wel, past inderdaad. Fleece, though? Afzetten? Hoe dat?
Ghehe, ik google translatequote:Op maandag 21 februari 2011 13:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan het je niet vertellen; ik volg vertalen.nu
en dan zul je zien dat het een verschrikkelijk saai stuk isquote:Op maandag 21 februari 2011 15:06 schreef ElisaB het volgende:
Tadaaa; opgelost!
Ik vind het overigens een intrigerende zin; ik ben benieuwd naar het verhaal er achter
Ja, dat dit de al-ler-mooiste zin uit het heule stuk isquote:Op maandag 21 februari 2011 15:15 schreef Nizno het volgende:
en dan zul je zien dat het een verschrikkelijk saai stuk is
dat de rest alleen maar zinnen als....quote:Op maandag 21 februari 2011 15:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat dit de al-ler-mooiste zin uit het heule stuk is
Bo-ooooringquote:Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef Nizno het volgende:
dat de rest alleen maar zinnen als....
Though he sold them the pieces and they lived happely ever after.
Nou, daar ga je.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:06 schreef ElisaB het volgende:
Tadaaa; opgelost!
Ik vind het overigens een intrigerende zin; ik ben benieuwd naar het verhaal er achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tadaaaa.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:59 schreef skunkasaur het volgende:
Nou, daar ga je.Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tadaaaa.
Briljant overigens; ik ben er gek op
Wat studeer je?Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Topic is dicht, dus je kunt zelf niet meer editten. Heb ik vandaarom dus ff gedaanquote:Op maandag 21 februari 2011 16:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank je
Briljant overigens; ik ben er gek op
Wat studeer je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door ElisaB op 21-02-2011 17:49:24 ]h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Leuk! Een combi - al is het maar half - is volgens mij altijd goedquote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef skunkasaur het volgende:
Niet gequote, want dat zou ik nooit doen als het niet gewenscht is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:12 schreef ElisaB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:18 schreef lezzer het volgende:
Waar, wat welkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat er gewoon in, sufkut
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Uitkleden, lijkt mequote:
Dat dit nou weer van jou moet komenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef wonderer het volgende:
Uitkleden, lijkt me(en dan natuurlijk niet letterlijk).
Lesbeaus meeten niet; het is besmettelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er eigenlijk nog wel eens een Lesbeaumeet geweest? of zijn jullie allemaal zo teruggetrokken en anoniem?
Zou zomaar kunnen; ik hobbelde hier twee weken geleden per ongeluk binnen, dus 'wij' gaan niet zover terugquote:Op maandag 21 februari 2011 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Back in de days was er wel een Lesbeaumeet! Daar was toen Lezzer en d'r mrs, NanKing, Stroekie, ik en volgens mij nog wel iemand die ik nu even vergeet.
Ja, die ligt nog in zijn nest (President's day).quote:Op maandag 21 februari 2011 17:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat dit nou weer van jou moet komen
Is de heer al weer thuis?
Valt niet tegen; en je leeft nogquote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar jou heb ik ook gemeet. Wat ben ik eigenlijk een meetslet
. En dat met mijn zwakke zenuwen.
En jij leeft ook nog; niet vermoord door een inbreker en niet van de trap gevallenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef wonderer het volgende:
Ja, die ligt nog in zijn nest (President's day).
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Back in de days was er wel een Lesbeaumeet! Daar was toen Lezzer en d'r mrs, NanKing, Stroekie, ik en volgens mij nog wel iemand die ik nu even vergeet.
En ook niet aangerand door ranzige mannetjes bij een homomeetquote:Op maandag 21 februari 2011 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Valt niet tegen; en je leeft nog
[..]
En jij leeft ook nog; niet vermoord door een inbreker en niet van de trap gevallen
Dan hadden we niet slecht gegoktquote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef wonderer het volgende:
En wat dat uitkleden betreft: voor zover ik weet is "to fleece" een schaap ontdoen van zijn vacht. Dus vandaar. En misschien zelfs niet "scheren" maar er een schapenvacht van maken, dus met de huid er nog uit. Echt uitkleden.
Nee, dat is dan wel jammer. Maar je kunt niet alles hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:37 schreef wonderer het volgende:
En ook niet aangerand door ranzige mannetjes bij een homomeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:38 schreef wonderer het volgende:
Ik wil ook helemaal niet alles hebben
Je eigen heer of het ranzige mannetjequote:Op maandag 21 februari 2011 17:39 schreef wonderer het volgende:
Hij verontschuldigde zich trouwens wel. Dat vond ik dan wel weer okee.
Dat ranzige mannetje. Dat ie dat niet had moeten zeggen enzo.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Je eigen heer of het ranzige mannetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |