Wow, wat een resultaat! Daar mag je wel trots op zijn! Ook op dat van die snickersquote:Op zondag 20 februari 2011 16:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja nou ja twas meer dak eik heel trots ben heeee, dak geen snickers ging kopen!
(Dr is al 25 af en ik wil er nog 10, dus een mens moet wat...)
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wow, wat een resultaat! Daar mag je wel trots op zijn! Ook op dat van die snickers![]()
* lezzer ook bezig is met het kweken van een badpakacceptabel figuur
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef Bakfiets. het volgende:
DP praat leuk.
En ik zit nu in mijn huisje in Zweden. Inclusief bevroren woonkamer.
ik zie ineens doctor zhivago voor me, van dat ze in die bevroren woning komenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef Bakfiets. het volgende:
En ik zit nu in mijn huisje in Zweden. Inclusief bevroren woonkamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:20 schreef Vanyel het volgende:
Als het facebook was had ik nu "like" geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:20 schreef Vanyel het volgende:
Oooooooooh jullie worden LEUKE mama's!! Niet van dat benauwde!!! Lieflief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:20 schreef Vanyel het volgende:CoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
speciale groeten aan Mrs. V!
Ik moest googlen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik zie ineens doctor zhivago voor me, van dat ze in die bevroren woning komen
Een van de mooiste films die ik ooit (12x zeg maar) gezien heb.quote:
Friends!quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:20 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Als het facebook was had ik nu "like" geklikt.
Wat het wel te doen? En hoe reageerde Dottir? En hoe eet ze dr ribeye graag?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:11 schreef Vanyel het volgende:
Dat terwijl je in die tijd ook gewoon Buffy had kunnen kijken
En ja, we zijn weer terug hoor. Eerste kroeguitstapje moet ook niet te lang duren.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En hoe eet ze dr ribeye graag?
Als het goed is net als haar moeder: bloederig. Helaas was deze wel heel bloederig, hij was nog niet eens warmquote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat het wel te doen? En hoe reageerde Dottir? En hoe eet ze dr ribeye graag?
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:50 schreef lezzer het volgende:
- ik ben zo'n Miep die het dan doorgebakken moet hebben-
Dan moet je ook kauwen tot je een ons weegt en 18x slikken. Yak.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan smaakt het toch nergens meer naar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef lezzer het volgende:
Ik vind nou net dat je met zo'n bloederig ding moet kauwen tot je een ons weegt...Huh... niet-doorbakken vlees is juist veel makkelijker kauwen. Mits goed stuk vlees en niet doorregen met pezen enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Vanyel het volgende:
Sterker nog, voor je het überhaupt in de pan gooit is t pas echt botermals
quote:Op maandag 21 februari 2011 08:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nomnomnomnom creusli!! It's a sugarparty in a bowl!!
Bestaat er cruesli zonder suiker?quote:Op maandag 21 februari 2011 08:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee tuulk niet hehe, ik heb neurotisch etiketten staan checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |