Raak!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag ik spammen met mijn tweewekelijkse column?
http://frontpage.fok.nl/c(...)d-de-terugwegen.html
Prayers for Bobby is een nogal ontroerende film.quote:
Ahhh, okequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:58 schreef wonderer het volgende:
Prayers for Bobby is een nogal ontroerende film.
Oh, daar heb ik ook bij zitten huilen zeg.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Prayers for Bobby is een nogal ontroerende film.
Wel fijn om te weten, soms was ik wel eens bang dat ik helemaal geen emoties meer had.quote:
Dat was boarden. En toen hebben we besloten om een skiles te nemenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:52 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht dat je al eens geweest was, of was dat boarden?
Pics or...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:05 schreef lezzer het volgende:
Mooi Erik!![]()
Vandaag gaat het gebeuren, ik ga skiën! Met vieren in een klasje, ik verwacht dat de rest van het klasje er niet blij mee gaat zijn dat wij meedoen
De hoop op de bankquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och ik lig gewoon met een megakoffie en een liter fles water te wachten tot de hoop op de bank wakker is. En dat combineert mooi met het laten zakken van de hoofdpijn
Ik twijfel tussen vriendin, scharrel of katquote:
Of ze denkt dat die hoop was op de bank tot leven kan komenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen vriendin, scharrel of kat.
Wow, jij praat écht in raadselenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hihihi. De hoop is wakker en terwijl ik Prayers for Bobby lig te kijken hopt de hoop al "IM ON THE RIGHT TRACK I WAS BOOOOOOOOOORN THIS GAY" gillend door het huis!
![]()
![]()
Tssskkk... JIj snapt hetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:46 schreef Vanyel het volgende:
Haar fag is wakker en huppelt al zingend door het huis terwijl zij een serieuze film probeert te kijken.
Jij hebt vaker met dr getongd?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:14 schreef Vanyel het volgende:
Ze spreekt vaker in tongen. Ik heb wat meer oefening gehad in het vertalen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:46 schreef Vanyel het volgende:
Haar fag is wakker en huppelt al zingend door het huis terwijl zij een serieuze film probeert te kijken.
quote:Op zondag 20 februari 2011 07:02 schreef Vanyel het volgende:
Mogge. Ik ben weer bezig met mijn leuke nieuwe baan in de melkvoorziening.
Eng he. DP 2.0 oidquote:
Drink je wel genoeg water?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:46 schreef lezzer het volgende:
Skiën was een bad idea
Verzuring alom, van die schoenen.
Dus, wintersport gaan bestaan uit "met warme choco in de zon".
Ik ga het later nog wel eens proberen denk ik, maar dan wel na het trainen van de beenspieren
Ik droom nogal eens dat ik kan skieen en dat voelt wel lekker. Maar ik heb de conditie van een natte krant, dus voor ik het echt ga doen toch maar een beetje trainenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:04 schreef lezzer het volgende:
Nee, niet leuker. Ik denk dat ik skiën leuker vind, alleen mijn conditie laat het echt heel erg afweten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |