euhm... wat voor idee had jij bij de naam Nizno dan??quote:
en jij??quote:
Men zegt dat ik dat wel kan. Waarbij heb je hulp nodig?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:09 schreef Qebbel het volgende:
Is hier iemand goed in sollicitatie-/motivatiebrieven?
ow.... zie jij mij als zoiets engs???quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:05 schreef lezzer het volgende:
Ja weet ik veel.![]()
Ik moest meer aan Gizmo denken altijd.
[ afbeelding ]
Ze zeggen dat ik het ook wel lekker kanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:09 schreef Qebbel het volgende:
Is hier iemand goed in sollicitatie-/motivatiebrieven?
Ik sta eigenlijk op het punt 'm gewoon te versturen. Volgens mij is hij wel goed gewoon. Ik pm m wel even.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik het ook wel lekker kan
niets bijzonders een topic dat al een paar jaar soms loopt en waar pics gepost worden door kwijlerige jochies.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:20 schreef lezzer het volgende:
Iemand die weet wat dit is?
Een vraag aan Yvonne over Lesbische Tieners.
Soms denk ik dat ik weet niet wat gemist hebquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
niets bijzonders een topic dat al een paar jaar soms loopt en waar pics gepost worden door kwijlerige jochies.
enige voordeel is dat je er niets aan mistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ik weet niet wat gemist heb
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:10 schreef Qebbel het volgende:
Een motivatiebrief. Ofwel hij is klaar (had 'm al bijna verzonden!), maar misschien is het fijn als iemand hem misschien even leest. Mn vriendin vindt 'm goed. Normaal laat ik 'm aan mn moeder lezen (=neerlandica), maar ze is er niet. Dus dacht misschien hier iemand. Mag ik m anders even pm-en?
Ohquote:
Omdat ie de vorige keer nog vrolijk "zij" en "haar" zei. Maar alles ging goed. Geen gaatjes, gezond tandvlees zelfs, dus ik was blijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:10 schreef lezzer het volgende:
Waarom denk je dat de tandarts er iets over gaat zeggen?
Ik beschouw "hey how are you" niet als iets zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, een Goedemorgen had er best van af gekund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |