SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een standbeeld voor multi-tasking Bakfiets"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Kan niet wachten tot ik ouder benquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet goed wat er mis met jou is (in jouw ogen). Maar hoe dan ook gaat dat wel over naarmate je ouder wordt, dat je beter in je vel groeit.
Ja dat sowiesoquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:25 schreef wonderer het volgende:
Zou goed kunnen, dat restant. Ik ben juist blij met alles wat me uniek maakt, maar het levert ook problemen op. Misschien focus jij je te veel op de problemen in plaats van de leuke dingen.
Goed zo. Meer van dat soort dagen maken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
Maar vandaag voelde ik me prima. Er is niets gebeurd wat me tegenstond.
Gelukkig maar; dacht even dat je je er erg eenzaam door voeldequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:48 schreef wonderer het volgende:
Oh, het is niet iets waar ik dagelijks mee zit hoor. Maar soms is het gewoon een beetje jammer, dat ik ondanks dat ik iets gemeen heb met een groep mensen, TOCH een groot deel van de ervaringen die door dat specifieke kenmerk komen mis.
Wáárom? Wat is er aan het gebeurenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de laatste tijd dat ik soms denk dat mijn zelfacceptatie stappen achteruit gaat. Ook een ontwikkeling die ik niet echt toejuich
.
Soms. Maar meestal niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig maar; dacht even dat je je er erg eenzaam door voelde
[..]
Wáárom? Wat is er aan het gebeurenDit is niet de bedoeling Erik
Glijdend naar de lesbo's. Wat een feestquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:35 schreef wonderer het volgende:
En nu ga ik naar twee lesbo's die ik heb ontmoet op de pride een paar jaar geledenHopen dat ik de afrit afkom met dat ijs nog
Ik weet het, maar soms sluipt de gedachte binnen. Maar ik probeer 'm te bevechtenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:33 schreef ElisaB het volgende:
Wáárom? Wat is er aan het gebeurenDit is niet de bedoeling Erik
Kom maar eens twee uur tegenover me zitten; ben je er voor goed vanafquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het, maar soms sluipt de gedachte binnen. Maar ik probeer 'm te bevechten. En soms lukt het
.
Dat vind ik eng. Niet zo zeer het tegenover je zitten (quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kom maar eens twee uur tegenover me zitten; ben je er voor goed vanaf
I knowquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat vind ik eng. Niet zo zeer het tegenover je zitten () maar dat soort intensieve gesprekken enzo.
Lesbeau is de buitencategoriequote:Op donderdag 17 februari 2011 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[Lesbeau] is toch wel leuk. Ben blij dat ik het weer een beetje teruggevonden heb
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Laten we samen gaanquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[Lesbeau] is toch wel leuk. Ben blij dat ik het weer een beetje teruggevonden heb
![]()
.
*boks*quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook nog steeds. In wat voor groep ben ik (/voel ik me) altijd de buitenstaander. Heel vervelend.
Ik zoek eigenlijk zelf iemand die dat even kan doen....quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Wat fijn. Dan kan iemand vast wel mijn schouder masseren.
Ik reis toch al gratis.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:51 schreef Vanyel het volgende:
Das ook oneerlijk. Moet zij als enige reizen. Dan betaal je neem ik aan op zn minst de reiskosten?
quote:
Nomnomnomquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:55 schreef NanKing het volgende:
Ik kom even een kusje aan Ewik geven
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mag ik Elies zeggen? Ja? Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |