Vergeet pindakaas niet! En appelstroop! Wordt alleen zo'n plakkerige knoeiboel hier.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Ssserpente het volgende:
Trix, echt, maak je niet druk joh. Stef eet hartstikke gezond zo te zien. Ik vind het ook lastig hoor, vooral omdat smeerbaar beleg gewoon het beste werkt. En dan kom je als snel uit bij smeerkaas, leverpastei of jam. Geitenkaas kan ik trouwens wel weer eens kopen, bedenk ik net.
quote:
Nou ik wil het best een week proberen, maar ik weet nu al bijna zeker dat hij me met ene brede grijns aan zit te kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef Incantrix het volgende:
Meimeltje, ik vind het echt superhandig dat Stef nu een beetje doorkrijgt hoe hij moet 'kiezen'. Dan hou ik twee dingen voor hem (met lekker wat ruimte ertussen) en vraag hem 'wil je die?' *houdt de ene hand hoger* 'of die?' *houdt andere hand hoger*
Het kostte hem iets van een week om uit te vogelen wat de bedoeling was, maar sinds hij het snapt gaat hij echt nadenken en dan vroeg of laat komt er een overtuigd 'díe!' en dan wijst hij met zo ongeveer heel zijn lijf naar het belegje of wat ook dat hij wil hebben
Ik bak ze gewoon in de olijfolie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef Incantrix het volgende:
Oh, Groofs, die eet Stef ook bij de spinazie jaWij doen ze altijd in de oven, volgens mij valt het dan best mee? Hoe maak jij ze klaar?
Geprakt, gepureerd hoe dan ook....hij eet het niet. Toen hij nog niet zelf wilde eten at hij het wel hoor, toen gaven we het hem gewoon en hij vond het ook lekker. Nu wil hij al een hele tijd zelf eten en we mogen hm echt geen hapje geven (alleen het toetje mogen wij wel gevenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh en Meimel, ik pureer de pastasaus hier.
Ik pureer de suas voor de kinders en hussel de hele bole al door elkaar in de keuken. Ze weten dus niet beter dan dat pasta nou eenmaal met saus komt. De kaas strooien we wel aan tafel erop.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Geprakt, gepureerd hoe dan ook....hij eet het niet. Toen hij nog niet zelf wilde eten at hij het wel hoor, toen gaven we het hem gewoon en hij vond het ook lekker. Nu wil hij al een hele tijd zelf eten en we mogen hm echt geen hapje geven (alleen het toetje mogen wij wel geven). Maar zelf eet hij dus alleen maar sommige dingen. Aardappeltjes en worteltjes gaan ook goed. Het moet volgens mij iets zijn wat hij makkelijk vast kan pakken.
Wij doen het precies hetzelfde, maar dan niet door de pureerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik pureer de suas voor de kinders en hussel de hele bole al door elkaar in de keuken. Ze weten dus niet beter dan dat pasta nou eenmaal met saus komt. De kaas strooien we wel aan tafel erop.
Hij gaat dat vastpakken natuurlijk ook beter leren als hij wel moet. Het is wonderbaarlijk wat Ivan allemaal met zijn handen kan eten. Hij is er denk ik nog beter in dan ikzelf.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef Meimeltje het volgende:
Het moet volgens mij iets zijn wat hij makkelijk vast kan pakken.
Mjah, de eerste smaakontwikkeling weet ik uiteraard niet meer, maar als ik zie wat ze bij Stef doet heb ik wel een idee: ze snapt gewoon níet dat alles dat zij lekker vind geen feit is, maar een mening zeg maar.. Dus als zij van patat houdt dan móet Stef dat ook proeven, dat begon al toen hij amper zijn eerste wortelprutje naar binnen had geslobberd als halfjarige, en zij houdt dus vooral van slechte dingen en geeft daar ook aan toe. Zo hebben we maandenlang een gevecht gehad over dat ze hem om de één of andere reden per sé een lik slagroom wilde voeren (het kind was dus, zogezegd, 6 maanden oud), ze heeft hem meermaals háár thee te drinken gegeven (ter info: ze drinkt haar thee met 3 scheppen suiker en 2 zoetjesquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
Incantrix, wat heeft je moeder dan bij jullie gedaan? (Of zeg je dat liever niet?)
Oh, pindakaas en appelstroop vergeten idd, maar dat krijgt ze iedere ochtend. Ik bedoel eigenlijk iets hartigs smeerbaars.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vergeet pindakaas niet! En appelstroop! Wordt alleen zo'n plakkerige knoeiboel hier.![]()
Wickie, vis eet Ivan de ene keer wel en de andere keer niet. Meestal pikt hij de groentes uit zijn avondeten, eet hij zijn koolhydraten gretig en laat hij vlees/vis staan. Wat gooien jullie trouwens in een boerenomelet?
Buuf, we beknibbelen ook absoluut niet op vet! Da's een ander aandachtspuntje, dat Ivan volgens mij vrij weinig vet binnenkrijgt. Vet krijgt hij nu vooral op zijn boterhammen.
Hier werd eerst ook een poosje met bestek gegeten, maar nu dus ook niet meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij gaat dat vastpakken natuurlijk ook beter leren als hij wel moet. Het is wonderbaarlijk wat Ivan allemaal met zijn handen kan eten. Hij is er denk ik nog beter in dan ikzelf.![]()
Wat trouwens echt heel suf is, is dat Ivan ontzettend goed met bestek at en daar een paar weken geleden ineens mee is gestopt. Nu eet hij weer met z'n handen.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef miss_sly het volgende:
En nu zit ik met een wakker meisje. Slapen lukte niet, ze wilde nog een banaan en net liep ze rond terwijl ze zei "Papa komt zo"![]()
Tis echt zo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:26 schreef Incantrix het volgende:
Bestek? Dat is van dat spul dat méér last heeft van de zwaartekracht dan andere dingen toch?Stef vind het heel leuk spul om mee te gooien in elk geval, vooral nadat hij heeft geoefend met een schepje yoghurt pakken
En erwtjes met een vorkGroofs, zijn motoriek is wel ongeëvenaard zeg
![]()
Hij mag wel mee hoor, morgen, ik heb fietstassen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft de laatste tijd heel erg moeite met afscheid nemen, van iedereen eigenlijk. Als er visite komt dan wil hij ermee in de lift stappen en als dat niet mag gaat hij héél hard huilen.
Ieeew dat zal lekker meuren jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef Incantrix het volgende:
Is er ook een vistas?(waarbij ik maar even de gedachte aan de geur ervan negeer
)
Haha, mijn katten eten rauw vlees en krijgen soms ook een bakje rauwe, gemalen vis.. Ik moest daar metéén aan denken, dat krijg ik voor twaalven in de middag niet in hun bakjes geprakt hoor, wát een luchtquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ieeew dat zal lekker meuren ja
Wel een vleestas
Ik keek voor die tassen trouwens op www.odin.nl
Goeie tip!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ieeew dat zal lekker meuren ja
Wel een vleestas
Ik keek voor die tassen trouwens op www.odin.nl
oh heel goed! mijnese schoten helemaal in de vlekken van mayonaisequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef oeke het volgende:
[..]
![]()
En dat heb ik ook gelezen Buuf, onze hersencelletjes gedijen op vet, vet is helemaal niet zo slecht als altijd beweerd is. Integendeel zelfs.![]()
Wij geven hem mayonaise.
Dat heeft Jaël dus ook van maar dan alleen van mayonaise, gaat dat weer over?? Wij geven haar nu maar even geen mayo meer...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh heel goed! mijnese schoten helemaal in de vlekken van mayonaiseheb ik weer. Contactallergie, daar waar het op het wangetje zat kwam een vlek. Ook met ketchup. dus ik dacht dat het inwendig dan misschien ook wel een reactie gaf? Psychologie van de kouwe grond, maar toch. Dat is opvoeden.
![]()
volle melk, volle yoghurt, gewone boter op brood, vette vis en een poosje in het kader van de concentratie visolie. wel de goede vetten geen geharde enzo. nou ja, je doet wat.
en nooit nee gezegd tegen fruit, ook niet voor het eten, die vitaminen zitten er maar weer in. romaatjes, snackkomkommer, augurk (zijn ze dol op!) paprika. Sla eten ze nog steeds bijna niet.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
oh heel goed! mijnese schoten helemaal in de vlekken van mayonaiseheb ik weer. Contactallergie, daar waar het op het wangetje zat kwam een vlek. Ook met ketchup. dus ik dacht dat het inwendig dan misschien ook wel een reactie gaf? Psychologie van de kouwe grond, maar toch. Dat is opvoeden.
![]()
volle melk, volle yoghurt, gewone boter op brood, vette vis en een poosje in het kader van de concentratie visolie. wel de goede vetten geen geharde enzo. nou ja, je doet wat.
en nooit nee gezegd tegen fruit, ook niet voor het eten, die vitaminen zitten er maar weer in. romaatjes, snackkomkommer, augurk (zijn ze dol op!) paprika. Sla eten ze nog steeds bijna niet.
Dat klinkt heel naarquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mjah, de eerste smaakontwikkeling weet ik uiteraard niet meer, maar als ik zie wat ze bij Stef doet heb ik wel een idee: ze snapt gewoon níet dat alles dat zij lekker vind geen feit is, maar een mening zeg maar.. Dus als zij van patat houdt dan móet Stef dat ook proeven, dat begon al toen hij amper zijn eerste wortelprutje naar binnen had geslobberd als halfjarige, en zij houdt dus vooral van slechte dingen en geeft daar ook aan toe. Zo hebben we maandenlang een gevecht gehad over dat ze hem om de één of andere reden per sé een lik slagroom wilde voeren (het kind was dus, zogezegd, 6 maanden oud), ze heeft hem meermaals háár thee te drinken gegeven (ter info: ze drinkt haar thee met 3 scheppen suiker en 2 zoetjes), als we binnenkomen duwt ze hem het liefst meteen iets in de mond.. Als je een kind van die leeftijd alleen zulke dingen te eten geeft snap ik best dat ik en mijn broertje, toen we ouder waren, niks lustten.. En toen kwam de dwang. Ik heb wel eens tot een uur of 10 in de avond naar een bord met koud eten zitten staren, ik heb wel eens met mijn bord op de gang gezeten, of in het toilet, er is tegen me geschreeuwd, er was een stickersysteem, ik heb mijn avondmaaltijd wel eens 's-morgens in een boterhamzakje in de handen gedrukt gekregen als ontbijt, ik heb het wel eens twee avonden achter elkaar hetzelfde opgewarmde eten gekregen tot ik mijn bord leeg had.. Ik heb gehuild, gejankt, gekrijst, gesmeekt, hen op het hart gedrukt dat ik het écht niet lustte 'maar vroeger at ik het ook'.
Dus ja. Ik kan wel zeggen dat ik eten háát. ik hou van lekkere dingen, maar zodra er ook maar iets van druk opgaat (bij vrienden eten bijvoorbeeld) dan lig ik twee avonden vantevoren al wakker van de zenuwen en eet ik vantevoren voor de zekerheid een boterham (met hagelslag) om niet te verraden dat ik het niet lustte door vlak na het eten te knorren ofzo
Ze vindt het even heel leuk om papa te zien en dan gaat ze weer ergens anders mee bezig, zoals spelen of lezen of rondjes rennenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Heb je het idee dat het skypen het gemis een beetje goedmaakt? Of zou dat het gemis alleen aanwakkeren?
Ivan heeft de laatste tijd heel erg moeite met afscheid nemen, van iedereen eigenlijk. Als er visite komt dan wil hij ermee in de lift stappen en als dat niet mag gaat hij héél hard huilen.
Oh ja, die weet ik wel te vinden ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef oeke het volgende:
Deze smeer-geitenkaas is van de Lidl, ook lekker. En niet zo sterk.
[ afbeelding ]
Trouwens misschien niet dit exacte merk, maar het lijkt er toch op!
Jááá! We hebben met Ivan hetzelfde! We vragen ons al een tijdje af vanaf welk moment hij doorheeft dat we naar zijn opa en oma gaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef mefke79 het volgende:
Het meest frapante vind ik nog steeds zijn plaatsbesef.
Dat dacht ik ook meteen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:28 schreef oeke het volgende:
Vervelend zo'n nacht Vicky, misschien had ze nachtmerries van de kapper.
Knap hoor Isabeau!
't zou me verbazen.. of je moet ook gaan verven.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop dat hij de jongensversie van Amélie wordt
Met gel, dat vind ik ook niet zo. Ko heeft nog niet veel haar, dus ik hoef er nog niet over na te denken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:47 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ik vind wat langer haar juist wel leuk bij jongens. Ik vind van dat ultrakorte stekeltjes haar echt zo vreselijk! Zo zie je maar
ik heb zin in yoghurtijs, nog steedsquote:
Ik sap het volledig eigenlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:51 schreef Sorbootje het volgende:
Da's eerlijk gezegd ook echt een van de redenen dat ik niet nog een kind wil! Egoïstisch hè?!
Ik vind heel lang niet leuk, maar een beetje lang wel, vooral met krullen. En ik was 'blonde' vergeten toe te voegen in 'de jongensversie van Amélie'.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:47 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ik vind wat langer haar juist wel leuk bij jongens. Ik vind van dat ultrakorte stekeltjes haar echt zo vreselijk! Zo zie je maar
Euh, slapen. Soms in d'r bed, soms in de box, meestal bovenop mij.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:08 schreef oeke het volgende:
Oh Nijna wat een lange meid heb je!
En wat doet Lena in die parkeertijd, Claudia? Klinkt als een goed besteed moment voor jezelf!
Het was de voornaamste reden dat wij het aanvankelijk bij één wilden houden, dat het allemaal gewoon wat praktischer is. Niet alleen het uit logeren gaan, maar ook op vakantie gaan, wonen in Amsterdam, op pad gaan, boodschappen halen, zoveel dingen eigenlijk... Maarja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:51 schreef Sorbootje het volgende:
Da's eerlijk gezegd ook echt een van de redenen dat ik niet nog een kind wil! Egoïstisch hè?!
Gewoon, niets?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, ik wilde nog even terugkomen op het eten, en met name de tussendoortjes. Tot voor kort was Senna erg blij met fruit en rozijntjes, een enkele soepstengel of zo nu en dan eens een tarwekoekje. Ze wil echter geen van die dingen meer. Fruit nog wel, maar echt minder dan eerst. En ik heb andere dingen geprobeerd, zoals die aardbeistukjes van hema of de gepofte rijst met yoghurt dingen van de hema, maar ze wil ze niet. Net zo min als ontbijtkoek, een crackertje met geitenkaas (wilde ze eerst ook nog wel eens) of liga (zelfs dat heb ik geprobeerd). Per saldo eet ze dus weinig tussendoortjes.
Iemand nog tips? Ik bedacht me dat ik wel eens een schaaltje yoghurt kan proberen, ze heeft maar 1 zuivelmoment per dag, dus nog een keer een klein beetje yoghurt kan geen kwaad, lijkt me. Ow ja, en rauwkost hoeft ze ook al niet
Nou ja, daar komt het momenteel wel een beetje op neer idd, maar ik zou het fijn vinden om haar ongeveer om de 2 uur iets te geven ivm de bloedsuikerspiegel. Hoeft ook allemaal niet spannend en veel, maar gewoon iets. Ze vraagt ook vaak wel naar iets, maar wat ik dan ook geef, ze wil het dan eigenlijk toch niet. Misschien idd toch niet zo'n behoefte op het moment.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Gewoon, niets?
Als ze trek heeft komt ze vanzelf welEn dan geef je haar weer eens iets wat ze voorheen ook graag at. Ze is toch fijntje? Dan heeft ze gewoon niet zoveel nodig
Amelie met je krullen
Dat zou zomaar kunnen, vrouw!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:52 schreef Sorbootje het volgende:
Ja natuurlijk vind ik dat echt, ik klets toch niet uit m'n nek vrouw!
Dit was Amber op dezelfde leeftijd:quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:43 schreef miss_sly het volgende:
Vicky ik zit de foto's nog eens terug te kijken, en ik vind Tess op de tweede knipfoto ineens erg op Amber lijken!
Vanwege deze:quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ja heu, waarom posten jullie hier nog.
inderdaad en zeker op m'n mobiel! Ik ben bij, alleen dat reageren op een mobiel vanuit bad... Dat wil niet zo goed. Dus ik ga mezelf zo maar eens uit bad hijsen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:02 schreef Ssserpente het volgende:
Goeiendag, wat gaan jullie snel! Bijlezen kost me een hele avond tegenwoordig.
Ja het lukt mij ook niet meerquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:02 schreef Ssserpente het volgende:
Goeiendag, wat gaan jullie snel! Bijlezen kost me een hele avond tegenwoordig.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:41 schreef Asyniur het volgende:
En en? Is Lena in het echt net zo leuk als hier op Fok?
Jemig Groof! Weet je wel wat je doet met deze opmerking?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb net weer foto's in zitten plakken. Januari is ingeplakt. Ik begin het te leren nu. Het waren nog geen 10 foto's per boek.
Het is toch niet normaal meer, R is al aan zijn tweede boek. En S al bijna aan haar vierde!![]()
Ik ben drastisch aan het minderen en dat voelt goed.![]()
Checkquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:03 schreef miss_sly het volgende:
Nog veel erger: er zijn ook moeders die niet eens foto's afgedrukt hebben om in te plakken
Ik ga daar eens een keer achteraan. Dat soort dingen zijn toch wel heel erg leuk om te bewaren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef Incantrix het volgende:
Volgens mij wel, heeft Simmu dat njeiet gedaan met Kiro's topics?
Dat vind ik heel lief, maar ik begrijp niet zo goed wat je er mee bedoelt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ko is een vrolijk jongetje dat zich zo op zijn gemak lijkt te voelen. Hij heeft volgens mij ál Ivans speelgoed wel even in zijn handen gehad.Heerlijk, die uitbundige geluiden van hem. En ik vind het zo fijn dat jij hem gewoon zichzelf laat zijn, oeke.
Als hij kraait van plezier zit je er bijvoorbeeld niet bovenop met een "ssst". En hij hoeft niet te knuffelen als hij dat niet wil. Van die kleine dingen. Ik heb het gevoel dat hij de ruimte krijgt en dat voelt prettig. Maar misschien heb ik jou wel te veel beknot door Lena bij je te parkeren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:28 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat vind ik heel lief, maar ik begrijp niet zo goed wat je er mee bedoelt.
Waarom zou je je daarvoor schamen oeke. Volgens mij is het gewoon niet zo van deze tijd meer, dat fotoboeken plakken enzo. Nogmaals, ik voel me juist mutsig dat ik dat doe hoor, hoe dierbaar ze me ook zijn, al die foto's enzo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:28 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat vind ik heel lief, maar ik begrijp niet zo goed wat je er mee bedoelt.
Ik merkte wel dat ik moet wennen aan Ko zijn 'assertiviteit'. Delen vind hij nog moeilijk geloof ik.
En wat je zegt over vertrouwdheid, dat heb ik ook erg, alle dreumesjes zijn zo leuk!
Oh god, alle foto's staan in mijn laptopje en moeten nodig eens op een externe harde schijf gezet. En het babyboek... Ik schaam me dood.
Oja, dat doe ik inderdaad niet. Haha, volgens mij is P. daarom ook bij me gebleven, zijn vorige vriendin had er een handje van te zeggen dat hij niet zo raar moest doen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
Als hij kraait van plezier zit je er bijvoorbeeld niet bovenop met een "ssst". En hij hoeft niet te knuffelen als hij dat niet wil. Van die kleine dingen. Ik heb het gevoel dat hij de ruimte krijgt en dat voelt prettig. Maar misschien heb ik jou wel te veel beknot door Lena bij je te parkeren.
Omdat ik zelfs 2 babyboeken heb en ik die graag wil invullen maar P. en ik niet helemaal gelijke gedachten hebben over de invulling ervan, waardoor we steeds ruzie krijgen als het daarover gaat. Maar ik wil wel zo'n mooi babyboek voor Ko maken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Waarom zou je je daarvoor schamen oeke. Volgens mij is het gewoon niet zo van deze tijd meer, dat fotoboeken plakken enzo. Nogmaals, ik voel me juist mutsig dat ik dat doe hoor, hoe dierbaar ze me ook zijn, al die foto's enzo.
Kruidvat. Ik heb gewoon mappen foto's per maand. En elke keer aan het einde van de maand bestel ik de foto's dan bij. En plakken maar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
Doe niet zo raar, Groofsken! Ik vind het geweldig dat je boeken bijhoudt. Laat je eens in de tijd foto's drukken bij de Hema of zo?
Wat een goed en lief idee!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:41 schreef Asyniur het volgende:
oeke, kun je niet allebei eentje invullen, naar eigen idee?
Dan heeft Ko 2 mooie unieke babyboeken
Ja dit dus (maar toen vergat ik wat ik wilde typenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef Ca.ra het volgende:
Dat is een leuk idee Asy. Dat je kunt teruglezen hoe je ouders ieder voor zich jouw kindertijd hebben ervaren.
ja maar 1 bewijs is geen bewijs...toch?quote:[b] Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef innepin het volgende:
Hihi Thomasik had ook al bewijs geleverd hoor!
![]()
Haarplukje heb ik niet, maar wel entreekaartjes, briefjes van buurmeisjes, een paar bijzondere tekeningen van S en dat soort dingen. Ik hou er ook van. En ik moet uitkijken dat ik er niet steeds al te zoetsappig bij schrijf.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:10 schreef Twinkly het volgende:
Fotoboeken met ingeplakte foto's! Ik moet aan het eigen boek voor Niels nog beginnen
de foto's zijn al wel ontwikkeld maar nog niet ingeplakt. Voor de opa's en oma's heb ik al wel boeken gemaakt, slecht he. Voor Niels wil ik een heel mooi en bijzonder boek maken, zelf heb ik nooit fotoboeken gehad en ik wil dat voor Niels wel heel graag. Ik wil er ook een haarplukje en andere bijzondere dingen inplakken en gebeurtenissen erbij schrijven.
Ik moest heel hard lachen om Thomas die een ei heeft gelegd
Het was heerlijk bij Claudia, haar Lief, Ivan en LenaEn ik vond het heel leuk Senna, Ko, Mette en hun mama's (weer) te zien. Niels vond de treinreis reuze interessant, maar op de terugweg stortte hij nogal in, heel sneu, hij was zelfs te moet om te eten. Gelukkig ligt hij nu wel lekker te slapen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb pas zo'n kant-en-klaar boek gemaakt van ons huwelijk. Da's dit jaar vijf jaar geleden. Dat belooft niet veel goed voor het maken van een boek van Isabeau. Maar ik ben het écht van plan.
Het was louter positief bedoeld, heus!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef Sorbootje het volgende:
Ik weet even niet of ik me nu gevleid moet voelen of juist beledigd.Ik kies maar voor het eerste... is veel fijner.
Wat liefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:16 schreef Twinkly het volgende:
Ik verveel me. Niels was wakker maar besloot bij ons in bed toch maar weer verder te slapen, boven op mijAl bijna 2 uur. Hij had ook wel wat in te halen van gisteren
Preciesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:48 schreef Asyniur het volgende:
Ow Twinkly, das helemaal des mindfulness
Gewoon luisteren naar je zoons ademhaling en je eigen ademhaling
Ko werd best vaak wakker vannacht, onder die- en nee-geroep.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan was ons om 7 uur vanochtend alweer aan het roepen.Ik hoop dat Ko en Senna ook goed hebben geslapen!
Wil hij normaal gesproken niets eten tussen de maaltijden door, of is het meer dat hij er niet om vraagt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:26 schreef Twinkly het volgende:
Daarom heb ik hem net direct na het ontbijt een bakje met fruit gegeven, na het voorbeeld van ClaudiaEn hij eet steeds stukjes, dus het werkt.
Hij vraagt niet om eten, eigenlijk alleen om avondeten als dat te lang duurt. Ik bied hem na het eten nooit ander eten aan omdat ik het gek vind om na de maaltijd te snacken. Hij doet altijd heel lang over een maaltijd, dan is het nog ongeveer 1-1,5 uur spelen en dan moet hij alweer slapen. Vlak voor hij gaat slapen drinkt hij nog wel aan de borst, dus dat is op zich ook wel een soort van snacken, alhoewel ik het idee heb dat hij nog maar weinig drinkt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wil hij normaal gesproken niets eten tussen de maaltijden door, of is het meer dat hij er niet om vraagt?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:10 schreef innepin het volgende:
[..]
Het was louter positief bedoeld, heus!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef wickie het volgende:
Maar ze zegt al wel de hele dag 'Wa' en 'Ja', dus Ivan heeft wel degelijk een indruk achtergelaten
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
Straks gaat ze nog ineens ananas eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |