Het was louter positief bedoeld, heus!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef Sorbootje het volgende:
Ik weet even niet of ik me nu gevleid moet voelen of juist beledigd.Ik kies maar voor het eerste... is veel fijner.
Wat liefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:16 schreef Twinkly het volgende:
Ik verveel me. Niels was wakker maar besloot bij ons in bed toch maar weer verder te slapen, boven op mijAl bijna 2 uur. Hij had ook wel wat in te halen van gisteren
Preciesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:48 schreef Asyniur het volgende:
Ow Twinkly, das helemaal des mindfulness
Gewoon luisteren naar je zoons ademhaling en je eigen ademhaling
Ko werd best vaak wakker vannacht, onder die- en nee-geroep.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan was ons om 7 uur vanochtend alweer aan het roepen.Ik hoop dat Ko en Senna ook goed hebben geslapen!
Wil hij normaal gesproken niets eten tussen de maaltijden door, of is het meer dat hij er niet om vraagt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:26 schreef Twinkly het volgende:
Daarom heb ik hem net direct na het ontbijt een bakje met fruit gegeven, na het voorbeeld van ClaudiaEn hij eet steeds stukjes, dus het werkt.
Hij vraagt niet om eten, eigenlijk alleen om avondeten als dat te lang duurt. Ik bied hem na het eten nooit ander eten aan omdat ik het gek vind om na de maaltijd te snacken. Hij doet altijd heel lang over een maaltijd, dan is het nog ongeveer 1-1,5 uur spelen en dan moet hij alweer slapen. Vlak voor hij gaat slapen drinkt hij nog wel aan de borst, dus dat is op zich ook wel een soort van snacken, alhoewel ik het idee heb dat hij nog maar weinig drinkt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wil hij normaal gesproken niets eten tussen de maaltijden door, of is het meer dat hij er niet om vraagt?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:10 schreef innepin het volgende:
[..]
Het was louter positief bedoeld, heus!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef wickie het volgende:
Maar ze zegt al wel de hele dag 'Wa' en 'Ja', dus Ivan heeft wel degelijk een indruk achtergelaten
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
Straks gaat ze nog ineens ananas eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |