abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:45:32 #226
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92937056
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef Ca.ra het volgende:
Dat is een leuk idee Asy. Dat je kunt teruglezen hoe je ouders ieder voor zich jouw kindertijd hebben ervaren.
Ja dit dus (maar toen vergat ik wat ik wilde typen :X )
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:47:18 #227
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92937176
Ow en wat betreft foto/babyboeken: ik was eerst heel enthousiast. Heb na 3-4 maanden foto's laten afdrukken maar die liggen nu nog in de kast. :@

Groof, ik plak nog steeds vakantiefoto's in hoor. Wij hebben hier de afspraak: vóór de volgende vakantie, moet de vorige zijn ingeplakt. Niks mutsigs aan! Gewoon leuk! O+
pi_92937319
Oja, dat is ook een leuk idee. Maar ik wil het sahamen. :')
Ik zal het eens opperen. Of gewoon binnenkort weer eens even samen er naar kijken.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92937526
Ik ga geen foto's printen. Ik ga een boek maken en dat laten printen. Ooit.... Misschien heb ik tijd als ik verlof heb en Mette naar het kdv is..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:52:11 #230
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92937553
Ik loop ook een beetje achter met fotoboeken, terwijl ik dat wel heel leuk vind.. Achterstand met vakantiefoto's: 5 jaar. Achterstand babyboek: 1 jaar. En mijn eerste goede voornemen ooit: voordat we 4 jaar getrouwd zijn (dat is aanstande juli) wil ik graag een trouwboek hebben :')
3!
pi_92937693
Fotoboeken maken is hier ook weer gepland voor het verlof. Al heb ik er ook eentje gemaakt op vakantie afgelopen jaar. Gewoon alle foto's mee op een stickie en toen lekker in het franse zonnetje. Maar ja, toen liep Driekus nog niet, dat is nu gewoon niet meer te doen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_92937813
Oh en ik ben zelfs zo erg dat ik dan alleen een fotoboek wil met ingeplakte foto's dus niet zo'n uitgeprint boek. Echt dat schiet al helemaal niet op. :N
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:56:41 #233
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92937898
Het duurde even (ik moest zoeken en iemand zat er tussendoor te PMen :P ) maar kijk: het kan echt, een bad hairday met steil haar!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_92938119
ca.ra: het bewijs is geleverd!

Maaruh wat heeft ie daar nou tussen zijn benen liggen?
pi_92938156
Wauw, zo bad is dat haar niet hoor!!!

Ik ben up to date met mijn fotoboekjes!
Ik laat ze dus wel printen nadat ik ze online gemaakt heb (noem het een vorm van lui)
Voor Jaël hebben we een boekje van haar eerste maand, dan het eerste half jaar, dan het tweede half jaar en straks krijgt ze van 1 tot 2 jaar en alle mooiste foto's die in dat boekje moeten die staan al in een apart mapje op de pc :) Hou ik goed bij scheelt veel werk in een keer.

Hebben hier ook overdreven veel fotó's manlief heeft een hobby en zijn favoriete onderwerp is Jaël :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 17 februari 2011 @ 22:01:49 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92938330
Thomas heeft een ei gelegd! _O-
Zeg mevrouw vd B, wil u zaterdag nog taart? }:|

oeks, das toch tof! Met foto's. Ik moet nog een album zoeken...
  donderdag 17 februari 2011 @ 22:03:35 #237
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92938453
Mefke: een Ikea-spook-lampje (de groene, is tegenwoordig niet meer te koop)

En Asy: sorry...

:D
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_92938500
Ik hou ook niet van geprinte boeken.

En dit is mijn zoon met ochtendcoupe!

pi_92938565
Oh oeke, zo ben ik ook hoor. Ik wil foto's ingeplakt, niet uitgeprint.
Maar aan de andere kant, hoewel het vervelend is dat jullie erover ruzieën, bedenk dan dit: mijn vent is er uberhaupt niet mee bezig, foto's enzo. :P

Hihi Thomas O+ ik had ook al bewijs geleverd hoor! ;)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_92938678
Oeke, ik ben weer zo'n stomme beroepsgek die geheel opgemaakt pagina's naar eigen zin wil hebben en het eigenlijk ook op mooi papier wil hebben, wat dan weer niet gaat bij de standaard winkels..
Dus.. Ik denk dat het nog wel even duurt voordat we allemaal tevreden zijn. Misschien moet ik ook maar gewoon foto's uitprinten en inplakken.
pi_92938984
Fotoboeken met ingeplakte foto's O+! Ik moet aan het eigen boek voor Niels nog beginnen :@ de foto's zijn al wel ontwikkeld maar nog niet ingeplakt. Voor de opa's en oma's heb ik al wel boeken gemaakt, slecht he. Voor Niels wil ik een heel mooi en bijzonder boek maken, zelf heb ik nooit fotoboeken gehad en ik wil dat voor Niels wel heel graag. Ik wil er ook een haarplukje en andere bijzondere dingen inplakken en gebeurtenissen erbij schrijven.

Ik moest heel hard lachen om Thomas die een ei heeft gelegd :D

Het was heerlijk bij Claudia, haar Lief, Ivan en Lena O+ En ik vond het heel leuk Senna, Ko, Mette en hun mama's (weer) te zien. Niels vond de treinreis reuze interessant, maar op de terugweg stortte hij nogal in, heel sneu, hij was zelfs te moet om te eten. Gelukkig ligt hij nu wel lekker te slapen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92939083
quote:
6s.gif[b] Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef innepin het volgende:

Hihi Thomas O+ ik had ook al bewijs geleverd hoor! ;)
ja maar 1 bewijs is geen bewijs...toch?
pi_92939285
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:10 schreef Twinkly het volgende:
Fotoboeken met ingeplakte foto's O+! Ik moet aan het eigen boek voor Niels nog beginnen :@ de foto's zijn al wel ontwikkeld maar nog niet ingeplakt. Voor de opa's en oma's heb ik al wel boeken gemaakt, slecht he. Voor Niels wil ik een heel mooi en bijzonder boek maken, zelf heb ik nooit fotoboeken gehad en ik wil dat voor Niels wel heel graag. Ik wil er ook een haarplukje en andere bijzondere dingen inplakken en gebeurtenissen erbij schrijven.

Ik moest heel hard lachen om Thomas die een ei heeft gelegd :D

Het was heerlijk bij Claudia, haar Lief, Ivan en Lena O+ En ik vond het heel leuk Senna, Ko, Mette en hun mama's (weer) te zien. Niels vond de treinreis reuze interessant, maar op de terugweg stortte hij nogal in, heel sneu, hij was zelfs te moet om te eten. Gelukkig ligt hij nu wel lekker te slapen.
Haarplukje heb ik niet, maar wel entreekaartjes, briefjes van buurmeisjes, een paar bijzondere tekeningen van S en dat soort dingen. Ik hou er ook van. En ik moet uitkijken dat ik er niet steeds al te zoetsappig bij schrijf. :P
pi_92940777
Klinkt als een gezellige mini meet!

Leuk Groofs, dat inplakken. Ik doe dat ook, voor Wolf ben ik bezig met zn 3e fotoboek maar maak nu wel ietsje minder foto's dan voorheen, wil het niet overdrijven.
Ik plak ook allerlei dingen erbij zoals entreekaartjes van de dierentuin, een bonnetje van een restaurant e.d
Laten afdrukken en dan zelf inplakken vind ik wel het allerleukst nog steeds (ipv zo'n kant en klaar boek wat je online maken kan)

Dat haar van R. _O- het lijkt echt net een pruik zo

En hier teruglezen over de periode rondom de bevalling vond ik ook zo gaaf en ontroerend. Dat medeleven en alle gelukwensen waren echt zoooo lief O+
Wolf kreeg zelfs nog een tweede update in het updatetopic toen ik zn naam vertellen kwam :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92941311
Ik ben juist een groot fan van de 'kant-en-klare' fotoboeken. Ik heb nog wel wat fotoalbums liggen met ingeplakte foto's en die hebben zeker hun charme, maar ik neem er niet de tijd voor om er zo'n sfeervolle, all American scrapbook van te maken en met de kant-en-klare boeken kan ik dat wel benaderen, zij het op een wat 'chiquere' manier. Ik ben er gewoon wat handiger mee en ik vind het zo fijn om die boeken door te bladeren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92941608
Ik heb pas zo'n kant-en-klaar boek gemaakt van ons huwelijk. Da's dit jaar vijf jaar geleden. Dat belooft niet veel goed voor het maken van een boek van Isabeau. Maar ik ben het écht van plan.
pi_92942190
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb pas zo'n kant-en-klaar boek gemaakt van ons huwelijk. Da's dit jaar vijf jaar geleden. Dat belooft niet veel goed voor het maken van een boek van Isabeau. Maar ik ben het écht van plan.
:D
Sorbo, ik vind jou zo'n leuk mens _O- O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_92942699
Ik weet even niet of ik me nu gevleid moet voelen of juist beledigd. :P Ik kies maar voor het eerste... is veel fijner.

:*
  donderdag 17 februari 2011 @ 22:58:04 #249
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92942778
Ik heb vandaag foto's gesorteerd vanaf 2004. Nu ligt alles op kind. Dat nog chronologisch leggen en dan vanaf 2007 nog digitaal alles afdrukken :'( dus wees wijs, plak vroeg.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_92943598
Sorboo, eettips voor R'dam. Ga naar Oliva of De Eendracht (voor beide moet je misschien even reserveren). Maar beide echt geweldig!!! Iens of Google maar.

En lunchen bij Lof der Zoetheid, ook heel leuk is dit weekend voor het laatst open, ze moeten een paar maanden dicht vanwege verbouwingen. Hele leuke tent in leuk buurtje net buiten het centrum.

Heel veel plezier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')