Ja dit dus (maar toen vergat ik wat ik wilde typenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef Ca.ra het volgende:
Dat is een leuk idee Asy. Dat je kunt teruglezen hoe je ouders ieder voor zich jouw kindertijd hebben ervaren.
ja maar 1 bewijs is geen bewijs...toch?quote:[b] Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef innepin het volgende:
Hihi Thomasik had ook al bewijs geleverd hoor!
![]()
Haarplukje heb ik niet, maar wel entreekaartjes, briefjes van buurmeisjes, een paar bijzondere tekeningen van S en dat soort dingen. Ik hou er ook van. En ik moet uitkijken dat ik er niet steeds al te zoetsappig bij schrijf.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:10 schreef Twinkly het volgende:
Fotoboeken met ingeplakte foto's! Ik moet aan het eigen boek voor Niels nog beginnen
de foto's zijn al wel ontwikkeld maar nog niet ingeplakt. Voor de opa's en oma's heb ik al wel boeken gemaakt, slecht he. Voor Niels wil ik een heel mooi en bijzonder boek maken, zelf heb ik nooit fotoboeken gehad en ik wil dat voor Niels wel heel graag. Ik wil er ook een haarplukje en andere bijzondere dingen inplakken en gebeurtenissen erbij schrijven.
Ik moest heel hard lachen om Thomas die een ei heeft gelegd
Het was heerlijk bij Claudia, haar Lief, Ivan en LenaEn ik vond het heel leuk Senna, Ko, Mette en hun mama's (weer) te zien. Niels vond de treinreis reuze interessant, maar op de terugweg stortte hij nogal in, heel sneu, hij was zelfs te moet om te eten. Gelukkig ligt hij nu wel lekker te slapen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb pas zo'n kant-en-klaar boek gemaakt van ons huwelijk. Da's dit jaar vijf jaar geleden. Dat belooft niet veel goed voor het maken van een boek van Isabeau. Maar ik ben het écht van plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |