't zou me verbazen.. of je moet ook gaan verven.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop dat hij de jongensversie van Amélie wordt
Met gel, dat vind ik ook niet zo. Ko heeft nog niet veel haar, dus ik hoef er nog niet over na te denken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:47 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ik vind wat langer haar juist wel leuk bij jongens. Ik vind van dat ultrakorte stekeltjes haar echt zo vreselijk! Zo zie je maar
ik heb zin in yoghurtijs, nog steedsquote:
Ik sap het volledig eigenlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:51 schreef Sorbootje het volgende:
Da's eerlijk gezegd ook echt een van de redenen dat ik niet nog een kind wil! Egoïstisch hè?!
Ik vind heel lang niet leuk, maar een beetje lang wel, vooral met krullen. En ik was 'blonde' vergeten toe te voegen in 'de jongensversie van Amélie'.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:47 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ik vind wat langer haar juist wel leuk bij jongens. Ik vind van dat ultrakorte stekeltjes haar echt zo vreselijk! Zo zie je maar
Euh, slapen. Soms in d'r bed, soms in de box, meestal bovenop mij.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:08 schreef oeke het volgende:
Oh Nijna wat een lange meid heb je!
En wat doet Lena in die parkeertijd, Claudia? Klinkt als een goed besteed moment voor jezelf!
Het was de voornaamste reden dat wij het aanvankelijk bij één wilden houden, dat het allemaal gewoon wat praktischer is. Niet alleen het uit logeren gaan, maar ook op vakantie gaan, wonen in Amsterdam, op pad gaan, boodschappen halen, zoveel dingen eigenlijk... Maarja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:51 schreef Sorbootje het volgende:
Da's eerlijk gezegd ook echt een van de redenen dat ik niet nog een kind wil! Egoïstisch hè?!
Gewoon, niets?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, ik wilde nog even terugkomen op het eten, en met name de tussendoortjes. Tot voor kort was Senna erg blij met fruit en rozijntjes, een enkele soepstengel of zo nu en dan eens een tarwekoekje. Ze wil echter geen van die dingen meer. Fruit nog wel, maar echt minder dan eerst. En ik heb andere dingen geprobeerd, zoals die aardbeistukjes van hema of de gepofte rijst met yoghurt dingen van de hema, maar ze wil ze niet. Net zo min als ontbijtkoek, een crackertje met geitenkaas (wilde ze eerst ook nog wel eens) of liga (zelfs dat heb ik geprobeerd). Per saldo eet ze dus weinig tussendoortjes.
Iemand nog tips? Ik bedacht me dat ik wel eens een schaaltje yoghurt kan proberen, ze heeft maar 1 zuivelmoment per dag, dus nog een keer een klein beetje yoghurt kan geen kwaad, lijkt me. Ow ja, en rauwkost hoeft ze ook al niet
Nou ja, daar komt het momenteel wel een beetje op neer idd, maar ik zou het fijn vinden om haar ongeveer om de 2 uur iets te geven ivm de bloedsuikerspiegel. Hoeft ook allemaal niet spannend en veel, maar gewoon iets. Ze vraagt ook vaak wel naar iets, maar wat ik dan ook geef, ze wil het dan eigenlijk toch niet. Misschien idd toch niet zo'n behoefte op het moment.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Gewoon, niets?
Als ze trek heeft komt ze vanzelf welEn dan geef je haar weer eens iets wat ze voorheen ook graag at. Ze is toch fijntje? Dan heeft ze gewoon niet zoveel nodig
Amelie met je krullen
Dat zou zomaar kunnen, vrouw!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:52 schreef Sorbootje het volgende:
Ja natuurlijk vind ik dat echt, ik klets toch niet uit m'n nek vrouw!
Dit was Amber op dezelfde leeftijd:quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:43 schreef miss_sly het volgende:
Vicky ik zit de foto's nog eens terug te kijken, en ik vind Tess op de tweede knipfoto ineens erg op Amber lijken!
Vanwege deze:quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ja heu, waarom posten jullie hier nog.
inderdaad en zeker op m'n mobiel! Ik ben bij, alleen dat reageren op een mobiel vanuit bad... Dat wil niet zo goed. Dus ik ga mezelf zo maar eens uit bad hijsen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:02 schreef Ssserpente het volgende:
Goeiendag, wat gaan jullie snel! Bijlezen kost me een hele avond tegenwoordig.
Ja het lukt mij ook niet meerquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:02 schreef Ssserpente het volgende:
Goeiendag, wat gaan jullie snel! Bijlezen kost me een hele avond tegenwoordig.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:41 schreef Asyniur het volgende:
En en? Is Lena in het echt net zo leuk als hier op Fok?
Jemig Groof! Weet je wel wat je doet met deze opmerking?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb net weer foto's in zitten plakken. Januari is ingeplakt. Ik begin het te leren nu. Het waren nog geen 10 foto's per boek.
Het is toch niet normaal meer, R is al aan zijn tweede boek. En S al bijna aan haar vierde!![]()
Ik ben drastisch aan het minderen en dat voelt goed.![]()
Checkquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:03 schreef miss_sly het volgende:
Nog veel erger: er zijn ook moeders die niet eens foto's afgedrukt hebben om in te plakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |