abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92905434
Waarom wordt mijn hele bericht verwijderd als ik een kleine aanpassing doe?!!?

Anyway, ik zei tegen Claudia dat ik zeker zelf zou knippen als je Ivan daarmee stress denkt te besparen. Hij is zich toch nog niet bewust van de hipheid van zijn kapsel.
pi_92905477
Hij mag lekker lang haar krijgen, dus alleen het haar dat in zijn ogen valt is van belang. Hij is nu trouwens echt krullen aan het krijgen. Ik hoop dat hij de jongensversie van Amélie wordt, al zou een Morris helemaal de bom zijn. 8-)

Ivan zit deze week voor het eerst 'voor de televisie geparkeerd'. Als het Teletubbietijd is kijkt hij televisie en drink ik even een kopje thee achter de computer in de andere kamer. c_/
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92905599
Claudia, de 1e knipbeurt was bij Amber helemaal geen drama...
met het verschil dat Amber 7 maanden ouder was toen ze voor het eerst naar de kapper ging..

[ Bericht 44% gewijzigd door Vicky op 17-02-2011 10:07:06 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92905615
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop dat hij de jongensversie van Amélie wordt
't zou me verbazen.. of je moet ook gaan verven.

En Ivan even parkeren, dat doe je goed ;)
pi_92906808
Ik moet eerlijk zeggen dat ik lange haren bij jongens of mannen niet zo leuk vind.

Claudia, dank voor het vragen. Hannah heeft gisterenavond nog even bij me op schoot liggen soezen. Toen ik langs Dora zapte met de stem van Boots was ze ineens klaarwakker en ging ze uitgebreid kletsen en in haar handen klappen :')
Uiteindelijk is ze vannacht nog wel 2 keer huilend wakker geworden maar wel weer snel in slaap gevallen. Ik moest haar vanochtend zelfs wakker maken om 7.30 uur. Nu is ze op het KDV en gaat trakteren :D
pi_92906848
Oh ik vind wat langer haar juist wel leuk bij jongens. Ik vind van dat ultrakorte stekeltjes haar echt zo vreselijk! Zo zie je maar :D

Trakteren, spannend! Waar trakteert ze op?!
pi_92907033
Ik kom even binnenvallen met een goedgekeurde dreumes. Lekker gegroeid en ze doet t prima.

Ze schiet wat de lucht in, dat kon je op de curves van het CB nog beter zien. Lengte tussen +1 en +2 en gewicht tussen -1 en -2 ongeveer... Terwijl ze toch vergeleken met vorige keer bijna een kilo is gegroeid en 8,5 cm :o.

Ze doet t goed :)
Fake it till you make it...
pi_92907191
Senna heeft het woord 'samen' en de betekenis ontdekt. Heel fijn, want dat wil zeggen dat we momenteel alles samen doen :')
samen pelen, samen bouwen, samen toeien, samen pisie kijken, samen zoeken....echt tijd voor mezelf zit er niet meer in :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92907211
netjes Nijna!

whaha herkenbaar Miss! Tess wil ook alles SAMUH mama!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92907384
Oh Nijna wat een lange meid heb je! O+
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:47 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ik vind wat langer haar juist wel leuk bij jongens. Ik vind van dat ultrakorte stekeltjes haar echt zo vreselijk! Zo zie je maar :D
Met gel, dat vind ik ook niet zo. Ko heeft nog niet veel haar, dus ik hoef er nog niet over na te denken. ;)

En wat doet Lena in die parkeertijd, Claudia? Klinkt als een goed besteed moment voor jezelf! O+

Leuk Octo, wat trakteert ze?

Senna lekker samen spelen? Kan straks hoor, met Ko. ;)
En Ko slaapt nu, dus missie 1 van vandaag is gelukt! :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92907607
Ik neem aan dat Lena zichzelf wel even redt ;)
pi_92908715
Wat een prachtcurves Nijna ^O^ Ze wordt lang!

Awhgoshie, arme Tess. Ze had gisteravond vast nachtmerries over de kapper. Het is wel leuk geknipt! O+

Heeft Ivan al zulk lang haar dat het in zijn oogjes hangt! Niels heeft vooral achter 1 lange pluk, ik durf het zelf niet zo goed te knippen, bang dat het heel suf wordt en juist een matje lijkt.
Ik vind langer haar bij jongens heel leuk O+ Hopelijk staat het bij Niels ook leuk, hij heeft op zijn voorhoofd een kruintje, ik ben benieuwd of zijn haar daar later omhoog gaat floepen. Zijn haartjes beginnen meer en meer te krullen <3
Stekeltjes en gel vind ik meer passen bij oudere jongens.

Wij gaan straks naar Ivan en Lena *O* O+ jeeej!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92909288
Senna ligt er nu net in, hopen dat ze ook gaat slapen, want ze ging 'nie slapuh, fietsuh, fijn' :')

Ik heb ook al gezegd dat ze straks fijn samen met Ko kan spelen :Y
pi_92909383
Senna O+ Fietsen is ook fijn, en spelen met Ko helemaal. Wat knap dat ze al weet wat dat betekent.

Niels slaapt nog steeds, zul je net zien :D Ik denk dat ik hem maar wakker maak zo.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92909406
Leander zijn kapsel is perongeluk :')
Hij wil échtecht niet naar de kapper, dus knip ik er af en toe wat af wat over zijn oren piept of de mat in zijn nek of de pony.

Nou, dan krijg je dus dit :+
pi_92909464
Ow, dreumestopic, niet peuter :P Sorry ;)

De kip was een succes :) Meteen voor mezelf maar een soepje gebouwd en een flink stuk kip erbij ingegooid. Net een stukje aan Florian gegeven en munchmunch!
Die blijft op het programma :)
pi_92909467
Ow ja, ik wilde nog even terugkomen op het eten, en met name de tussendoortjes. Tot voor kort was Senna erg blij met fruit en rozijntjes, een enkele soepstengel of zo nu en dan eens een tarwekoekje. Ze wil echter geen van die dingen meer. Fruit nog wel, maar echt minder dan eerst. En ik heb andere dingen geprobeerd, zoals die aardbeistukjes van hema of de gepofte rijst met yoghurt dingen van de hema, maar ze wil ze niet. Net zo min als ontbijtkoek, een crackertje met geitenkaas (wilde ze eerst ook nog wel eens) of liga (zelfs dat heb ik geprobeerd). Per saldo eet ze dus weinig tussendoortjes.

Iemand nog tips? Ik bedacht me dat ik wel eens een schaaltje yoghurt kan proberen, ze heeft maar 1 zuivelmoment per dag, dus nog een keer een klein beetje yoghurt kan geen kwaad, lijkt me. Ow ja, en rauwkost hoeft ze ook al niet :')
pi_92909511
Ik vind Leander's per ongeluk kapsel echt super cute. Zijn haartjes zijn ook zo mooi blond.
pi_92909598
Maar fruit is toch een prima tussendoortje? Ze hoeft toch niet perse iets van koek ofzo?
Hey, misschien vindt ze zo'n smoothy wel lekker!
pi_92909718
een smoothie met yoghurt of alleen met fruit? Op zich wel een idee, dat is dan tussendoortje, fruit en vocht *O*
Drinken gaat momenteel wel iets beter, maar laat nog steeds te wensen over. Hoewel ze gisteren op het kdv toen ik haar ophaalde, meteen zei: drinkuh, dorst en toen ik vroeg of ze nog wat te dirnken voor Senna hadden, heeft ze zonder meer een volle beker water weggewerkt :o ow ja, een gewone beker ook nog, geen tuit- of rietjesbeker :D
pi_92909852
Volgens mij moet dat goed te doen zijn om zelf een randje eraf te knippen Claudia.
Ik heb aan de achterkant een randje van Wolfs haar geknipt, werd echt een matje namelijk.
Gewoon voor de tv geparkeerd en ging vliegensvlug en ook nog aardig recht geknipt.
Ik laat hem ook lang haar groeien, maar wel met een beetje model erin
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92909907
Nu heb ik zin in een smoothie.
pi_92910082
Ik heb Florian helemaal vingerlang geknipt laatst.
Gewoon vinger erdoor overal en direct boven de vinger afknippen.
Dat ging best, maar inmiddels begint het weer te groeien en krijgt hij echt plukjes :')
pi_92910110
En Miss, gaat ze slapen?

Isabeau gaat na vannacht twee nachten logeren. Oké, heel leuk dat B. en ik een weekendje weg gaan met z'n tweeën, maar ik moet wel even slikken. Twee hele nachten! We brengen haar morgenmiddag naar mijn schoonzus en dan zie ik haar zondag aan het eind van de middag pas weer! Poeh!
pi_92910137
Het is stil, maar dat zeg ik niet, want het is de bedoeling dat ze toch wel tot half 2/kwart voor 2 slaapt :X
pi_92910172
Ok, ik heb niks gevraagd! :D
pi_92910174
Ow Sorbootje, dat lijkt me zo lang! Precies de reden waarom we nog geen weekendje weg gaan :@ Ik vind 1 nachtje net te doen, maar langer gaat echt nog niet :N
Maar van de andere kant, als je dan samen lekker weg bent, ga je er vast ook heel erg van genieten :*
pi_92910282
We gaan er zeker van genieten! En ik vind dat we het onszelf en onze relatie verschuldigd zijn om af en toe zoiets te doen. Ik weet ook uit ervaring dat het prima gaat, maar zo kort van tevoren krijg ik gewoon even de kriebels.

Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat iedereen het zo zou moeten doen, maar wij hebben het af en toe echt even nodig. Maakt ons leukere ouders.
pi_92910397
Sorbo: het voelt inderdaad lang, maar het is zó lekker! En als je dan om de één of andere reden haar pas een half uur láter weer ziet is dat halve uur zo lang :D

Voor ons zou het inderdaad langzamerhand ook wel weer heel fijn zijn....
De oudste is geen probleem, die vindt het fantastisch bij de opa's en oma's, maar we hebben er twee en dat compliceert behoorlijk...
pi_92911039
Da's eerlijk gezegd ook echt een van de redenen dat ik niet nog een kind wil! Egoïstisch hè?!
pi_92911078
Ik knip mijn zoom altijd zelf. soms in drie etappes.
pi_92911149
quote:
18s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:20 schreef Sorbootje het volgende:
Nu heb ik zin in een smoothie.
ik heb zin in yoghurtijs, nog steeds :') al een maand ofzo :D

Tess :D ah gut haha sneu en grappig tegelijk.

Met Amélie's haar is nu weer ietsjes meer te beginnen, het heeft een paar maanden tussen steil en krullen ingezeten, en dan niet slag ofzo, maar echt hier een pluk steil, daar een krul, dat idee :') dat resulteerde in een permanente coupe ontploft :D

inmiddels heeft ze alleen achterop nog twee steile plukjes en de rest krult. s morgens is t wel nog coupe ontplofte krul :D

die gekke steile plukken :') dat kind op tv! :D

de out-of-bed coupe :Y)

haha groofs, je zoom? :P
ik knipte het ook zelf maar nu met die krullen durf ik niet zo goed meer, misschien maar eens bijknippen als t nat is ofzo...
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92911272
Ik vind ze prachtig die krullen!

(en lees je pm eens, want ik kom nog steeds niet bij van het lachen ;) )
pi_92911338
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:51 schreef Sorbootje het volgende:
Da's eerlijk gezegd ook echt een van de redenen dat ik niet nog een kind wil! Egoïstisch hè?!
Ik sap het volledig eigenlijk :D
Twee is erg leuk en soms denk je: had ik niet aan één mijn handen al vol :?
pi_92911390
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:47 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind heel lang niet leuk, maar een beetje lang wel, vooral met krullen. En ik was 'blonde' vergeten toe te voegen in 'de jongensversie van Amélie'. }:|

De taart staat klaar! Maar als je langskomt maak ik wel een nieuwe. c_/
pi_92911481
Ja ik ben druk in overleg met manlief (wanneer ik met hem mee kan rijden). Zal waarschijnlijk een vrijdag worden? Is dat goed?
Oh wacht, dit is meer pm materiaal.

Om ontopic te blijven, ik vind halflang leuk bij een jongen, maar dan niet te jort kelderig.
pi_92911508
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:08 schreef oeke het volgende:
Oh Nijna wat een lange meid heb je! O+
En wat doet Lena in die parkeertijd, Claudia? Klinkt als een goed besteed moment voor jezelf! O+
Euh, slapen. Soms in d'r bed, soms in de box, meestal bovenop mij. O+

Haha, geniaal die ontdekking van Senna! :D
pi_92911614
en ik dacht hier trouwens dat het haar stilstond qua groei, dat het maar niet langer werd :D t groeide wel maar dan soort van omhoog ofzo :P

Sorbo ik had em gelezen, heb je enig idee hoe lang ik over dat bericht hierboven heb gedaan _O- :+
ik zag het ding gisteravond en ik kwam ook niet bij :')
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92911686
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:51 schreef Sorbootje het volgende:
Het was de voornaamste reden dat wij het aanvankelijk bij één wilden houden, dat het allemaal gewoon wat praktischer is. Niet alleen het uit logeren gaan, maar ook op vakantie gaan, wonen in Amsterdam, op pad gaan, boodschappen halen, zoveel dingen eigenlijk... Maarja. :Y)
pi_92911775
Wauw, dat haar van Amélie is geweldig!

Stuur maar een pm, Sorbo! Ivan is net wakker en het dictatortje staat me vanuit bed toe te roepen. MAMA! MAMA!
  donderdag 17 februari 2011 @ 13:09:46 #142
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_92911872
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, ik wilde nog even terugkomen op het eten, en met name de tussendoortjes. Tot voor kort was Senna erg blij met fruit en rozijntjes, een enkele soepstengel of zo nu en dan eens een tarwekoekje. Ze wil echter geen van die dingen meer. Fruit nog wel, maar echt minder dan eerst. En ik heb andere dingen geprobeerd, zoals die aardbeistukjes van hema of de gepofte rijst met yoghurt dingen van de hema, maar ze wil ze niet. Net zo min als ontbijtkoek, een crackertje met geitenkaas (wilde ze eerst ook nog wel eens) of liga (zelfs dat heb ik geprobeerd). Per saldo eet ze dus weinig tussendoortjes.

Iemand nog tips? Ik bedacht me dat ik wel eens een schaaltje yoghurt kan proberen, ze heeft maar 1 zuivelmoment per dag, dus nog een keer een klein beetje yoghurt kan geen kwaad, lijkt me. Ow ja, en rauwkost hoeft ze ook al niet :')
Gewoon, niets?
Als ze trek heeft komt ze vanzelf wel :) En dan geef je haar weer eens iets wat ze voorheen ook graag at. Ze is toch fijntje? Dan heeft ze gewoon niet zoveel nodig :)

Amelie met je krullen O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_92911902
Oh die krullen van Amelie! Zo mooi! echt hele lieve haartjes heeft ze, zelfs of juist met haar steile plukken ertussen. O+

Miss, heeft Senna misschien even niet zo'n behoefte aan tussendoortjes? of heb je het gevoel dat ze wel iets zou eten, mocht je iets vinden wat ze lekker vind? Misschien eens een paar blokjes kaas?

Spannend hoor Sorbo, 2 nachtjes weg. Dat is hier ook nog niet echt aan de orde, maar ik verlang bv wel erg naar het tuinseizoen, in april, overdag lekker kneuteren en 's avonds met een wijntje en een kaarsje buiten zitten. Dat brengt ons ook weer helemaal samen. O+

Nu ben ik ook benieuwd waarom jullie zo moeten lachen in de PM! :D

Slaapt Senna Miss? Ko slaapt nog steeds! Al 2 uur. dus die is zo uitgerust om de taart van Claudia aan te vallen! :Y)
pi_92912114
Mooi haar heeft Amelie! O+

Tess lag er om 11.15 uur in, ze was het er niet mee eens maar dat boeide mij even niet.. Na een minuut of 8 was het stil en ze slaapt nu nog.

Qua tussendoortjes.. soms een fruitreepje, soms een kaakje/koekje, soms een yoghurtsnoepje, maar soms ook helemaal niks. Het is iig geen dagelijks terugkomend iets. Net als met toetjes. De ene dag heb ik wel toetjes in huis (danoontje, vla, yoghurt, waterijsje) en andere dag helemaal niks.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92912770
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Gewoon, niets?
Als ze trek heeft komt ze vanzelf wel :) En dan geef je haar weer eens iets wat ze voorheen ook graag at. Ze is toch fijntje? Dan heeft ze gewoon niet zoveel nodig :)

Amelie met je krullen O+
Nou ja, daar komt het momenteel wel een beetje op neer idd, maar ik zou het fijn vinden om haar ongeveer om de 2 uur iets te geven ivm de bloedsuikerspiegel. Hoeft ook allemaal niet spannend en veel, maar gewoon iets. Ze vraagt ook vaak wel naar iets, maar wat ik dan ook geef, ze wil het dan eigenlijk toch niet. Misschien idd toch niet zo'n behoefte op het moment.

De krullen van Amélie zijn geweldig O+

oeke, ze slaapt nog, dus dat is mooi! We gaan dadelijk fietsen, dat heb ik beloofd. Misschien zien we jullie onderweg wel? :)
pi_92913081
Miss_sly, hier is het nog niet "samen", maar bij veel is het wel "mama" ;).
Wel gezellig, alleen blijft er dan wel weinig mama-tijd over he ;).

Oeke, ja lang he...

Twinkly, meet ze :).

Senna, fietsen is leuk he! Veel plezier straks samen met Ko.

Miss, misschien een keer extra fruit geven voor tussendoor? Of een schaaltje yoghurt lijkt me ook een prima idee.
Smoothy, is een mooie combi! Die Senna, leuk dat ze het al zo goed aan kan geven.
Iris slobbert ook graag uit een gewone beker. Best handig dat dat al zo lekker gaat.

Sorbo, oeh spannend. Isabeau uit logeren! En jullie lekker even samen weg! Veel plezier en het is maar zo weer zondag :*

Amelie, out of bed O+

Heerlijk even dreumes op bed en peuter op de psz :)
Fake it till you make it...
pi_92913214
Oeke, laten we het erop houden dat Huup en ik de toekomst kunnen voorspellen. ;) Die tuin van jullie lijkt me ook inderdaad echt zo'n rustpunt. Een plek om even aan jezelf toe te komen.

Weet je wat zo stom is? Dat lijkt me heerlijk. En dan heb ik zelf een tuin van 454m2 en die ziet eruit als een jungle.. who am I kidding. Maar ik wil er toch nu echt een fijne tuin voor Isabeau (en ons) van maken!
pi_92913495
Vicky ik zit de foto's nog eens terug te kijken, en ik vind Tess op de tweede knipfoto ineens erg op Amber lijken!
pi_92913690
ik vind Tess altijd op Amber lijken. Zoals R. van Groofs op S. lijkt. Je kunt heel goed zijn dat ze familie zijn, maar zijn toch verschillend.
pi_92913692
Dat is wel zonde dan van je tuin, Sorbo. Maar ach, onze tuin is ook best jungle-achtig hoor, en maar 300 m2 waarop ook nog een huisje staat.
Omdat er geen stroom is, ben je ook echt weg, dat vind ik erg fijn. En weet je dat al het eten lekkerder smaakt, als het buiten in een laat zomerzonnetje wordt verorberd? :Y)

Leuk Miss, fietsen we samen misschien een eindje op.
Ko slaapt nog steeds, en dat is maar goed ook, want vanochtend was meneer Chagerijnig. Ik denk door ineens weer een hele dag op het kdv, en daar maar aardig en populair doen, tja dan moet je thuis uit je slof schieten als papa je bordje met crackers op de verkeerde plek zet. }:|
pi_92913780
buiten eten doen we zodra het kan! We hebben namelijk een terras direct bij de achterdeur, de enige fatsoenlijk begaanbare plek in onze tuin :')

Vond Isabeau vorig jaar ook altijd heel fijn, buiten eten.
pi_92913844
Ow, ik verheug me ook vresleijk op een huis met tuin. Wie weet...en alles is lekkerder en gezelliger in een (laat) zomerzonnetje O+ De hele wereld is mooier dan, vind ik!

Ko heeft gelijk, hoor. Je kunt je dag toch ook niet op de verkeerde plek beginnen? Dat is niet goed voor de rest van je dag :{w.

Ik hoor uit Senna's kamer wat geluidjes, geloof dat ze wakker begint te worden.

Sorbootje, vind je dat echt? Ik vind Tess doorgaans niet echt op Amber lijken, alleen op die foto zag ik het ineens.
pi_92913992
Ja natuurlijk vind ik dat echt, ik klets toch niet uit m'n nek vrouw! ;)
pi_92914055
En ontbijten in de zomerzon. O+

Waar gaan jullie heen, Sorbo?
pi_92914103
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:52 schreef Sorbootje het volgende:
Ja natuurlijk vind ik dat echt, ik klets toch niet uit m'n nek vrouw! ;)
Dat zou zomaar kunnen, vrouw!
pi_92914205
Ja heu, waarom posten jullie hier nog.
pi_92914293
Claudia kan zich nauwelijks meer inhouden en eet straks die hele taart op. Wegwezen dames!

We gaan naar Rotjeknor Oeke.
pi_92914331
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:43 schreef miss_sly het volgende:
Vicky ik zit de foto's nog eens terug te kijken, en ik vind Tess op de tweede knipfoto ineens erg op Amber lijken!
Dit was Amber op dezelfde leeftijd:

♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92914376
Ja, daar zie ik het ook wel goed, Vicky! Wat heb je toch mooie meiden O+

Claudia, we komen zo, echt waar!
pi_92914665
quote:
8s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ja heu, waarom posten jullie hier nog.
Vanwege deze:

Ik heb al een beetje geschud en gedaan, maar hij slaapt heel diep. :D

Amber is ook al zo'n schatje! O+

Rotjeknor? Oh, ook leuk! Haha, ik had hele romantische fantasieen over Boedapest of Berlijn... :D
pi_92914814
Ko O+
pi_92914853
slaapkoppie Ko O+
Tess ligt ook nog steeds... ik ga d'r er zo maar uithalen, ze ligt al bijna 3 uur :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92914863
aaah die Ko O+

Gaan jullie met zn vieren meeten dan? Veel plezier!

Nobody loves me boehoee :'( ;) :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92915341
We gaan op weg! Poppejans, we gaan Lena ontmoeten! En we do love you hoor! O+
pi_92915469
Oeke, wat ligt Ko daar lief!

En voor romantiek is Rotterdam ook best geschikt hoor ;)
pi_92915839
wij gaan ook zo, alleen nog schoenen aan bij Senna :D
pi_92922603
Om nog wat toe te voegen aan de voedsel discussie: linkje
  donderdag 17 februari 2011 @ 17:26:46 #168
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92923401
We hebben een constructief bezoek gehad bij de kno-arts. Hij heeft het oor schoongezogen en Thomas heeft nu druppeltjes gekregen. We hopen dat die de ontsteking het laatste zetje geven. Volgende week terug op controle, dan krijgen we ook de uitslag van de kweek. Als het nog niet over is kan er, afhankelijk van welke bacterie er gevonden wordt, eventueel nog een specifieke antibioticakuur volgen. Als laatste redmiddel kunnen we nog de neusamandel laten weghalen (die was wat rood, maar hij heeft er verder geen last van), maar daar ben ik niet zo'n voorstander van. Als het alleen het ziek zijn was dan zou ik zeggen: nu even vervelend, maat goed voor zijn weerstand, en maar even doorbikkelen. Maar dat kan nu niet, omdat het zijn oor is en dat toch risico's meebrengt (gehoorschade, hersenvliesontsteking).
Al met al een plan waar ik erg tevreden mee ben.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_92927474
We hebben Lena gekeken O+ O+

M'n poppie heeft het weer zo geweldig gedaan vandaag. Heen en weer naar A'dam met de trein en ook heel leuk gespeeld met Ko, Senna, Niels en Ivan en dat op maar 1,5 uur slaap :')
We hebben haar net lekker volgepropt met eten, kan ze zo lekker naar bed.

Sorboo, Rotterdam is heel erg geschikt voor romantiek hoor, ik weet er alles van :D

Jeetje Cara wat een gebeuren... Maar fijn dat er een solide plan van aanpak is. :* voor jullie
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:21:40 #170
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92928002
Wij hebben visite gehad O-)

en nou ga ik bijlezen
pi_92928500
Ooooh Ko O+

Asy, ik wens je veel succes :D Ze gaan hard joh, hier :+

Florian kreeg gisteren nog een verjaardagskaart van Harry O+ Hoe lief is dat! Een vriendje aan de andere kant van het land O+
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:41:04 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92928979
Wat leuk dat kindertjes al echt de weg naar opa/oma/tante/etc kennen! O+

Och Tess toch... Sneuke... :{
Haren knippen hebben we hier 1x laten doen. Misschien binnenkort weer...

Iris! *O*

miss, dan hoef je je voorlopig niet te vervelen ;)

Spannend Sorbo! Maar wel even lekker eruit met z'n tweetjes *;
dat is hier nog niet aan de orde, komt wel weer, ooit

Out-of-bed-Amélie :D

Slapende Ko O+

En en? Is Lena in het echt net zo leuk als hier op Fok?

Tussendoortjes: hier krijgt Harry een danoontje, een nijntje koekje, fruit(prut), soepstengel, rijstwafel, eigenlijk gewoon wat ie eet :D

ja, alleen had de mama van Harry iets eerder moeten denken aan het versturen ervan, maar dat mag de pret niet drukken
pi_92929335
De mama van Florian vond het alleen maar heel erg tof :D Die heeft geen moment nagedacht over wanneer versturen :D
pi_92930138
Goeiendag, wat gaan jullie snel! Bijlezen kost me een hele avond tegenwoordig.
  donderdag 17 februari 2011 @ 20:06:47 #175
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92930384
We moeten onszelf op rantsoen zetten. Een quotum van 2 posts per persoon per avond ofzo :P
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_92930405
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 20:02 schreef Ssserpente het volgende:
inderdaad en zeker op m'n mobiel! Ik ben bij, alleen dat reageren op een mobiel vanuit bad... Dat wil niet zo goed. Dus ik ga mezelf zo maar eens uit bad hijsen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_92930736
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 20:02 schreef Ssserpente het volgende:
Ja het lukt mij ook niet meer :o Ik heb het opgegeven en ben oude Z&G topics aan het lezen van de dag vóór mijn bevalling en de dag zelf. Ik moet er gewoon wéér van huilen, zo lief hoe echt heel OUD mee komt posten om te zeggen hoe kut ze het voor me vinden dat er niks uit zichzelf gebeurde _O- O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_92931417
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:41 schreef Asyniur het volgende:
En en? Is Lena in het echt net zo leuk als hier op Fok?
:Y het is een klein schoonheidje! En ze lijkt op Ivan maar in het echt weer veel minder dan op de foto's. In het echt is het een klein fijn meiske met ranke vingertjes. En Ivan is een echte grote broer. En best wat overrompeld door alle visite. O+

Ca.ra, dat klinkt als een goed plan van aanpak. Fijn dat de dokter zo met jullie mee denkt en je een goed gevoel geeft. Hopelijk helpt het uitspuiten al gewoon genoeg. :*

Mette is een snoepje, wat is ze fijn en mooi. En ik moest lachen dat ze zulke geluidjes maakt met haar tong. :D
En dat ze kiekeboe ging spelen met Ko vond ik zo grappig!
pi_92931724
Lena is idd een mooi fijn popje O+ Ze lijkt in het echt minde rop Ivan, hoewel ze wel echt broer en zus zijn. Ik vond het zo lief dat Ivan Lena een kusje op haar hoofd kwam geven O+

Mette lijkt al geen flinkerd, maar ze is in het echt nog fijner, wat een popje O+ en wat is ze snel joh op haar billen in die vreemde houding :D Het ziet er onhandig uit, maar ze is razendsnel :D
pi_92932893
Het was geweldig om al die kindjes weer te zien, al had ik helemaal niet het gevoel ze een tijd niet gezien te hebben. Voor m'n gevoel ken ik ze gewoon heel goed.

Ko is een vrolijk jongetje dat zich zo op zijn gemak lijkt te voelen. Hij heeft volgens mij ál Ivans speelgoed wel even in zijn handen gehad. :D Heerlijk, die uitbundige geluiden van hem. En ik vind het zo fijn dat jij hem gewoon zichzelf laat zijn, oeke.

Senna praat ongelooflijk goed, en veel ook! En ze blijft maar knuffelen en afgewezen worden. ;( Op een bepaald moment deed ze knuffels van Ivan in een loopkar en ging ermee aan de wandel. Ze is echt een meisje!

Mette is (vooral vergeleken met Ivan) zó fijn. En haar kruippas is geweldig! Het is ook een meisje met een duidelijke wil. Ik gaf haar een bakje met druiven en ananas. Nee, nee, niet goed. Ondanks het eten van de andere kinderen heeft ze druiven noch ananas gegeten, toch wickie? Wat ik echt heel grappig vond was dat ze de houten blokken van Ivan aan elkaar wilde klikken net als duplo. :D

Niels en zijn moeder kwamen wat later vanwege ongeplande avonturen in Amsterdam (je zult maar op Zuid WTC belanden - ik kom er met een reden nooit!). Wat een rustig, bescheiden en stralend jongetje is hij toch, Twinkly. Hij heeft zo heerlijk gespeeld met al het speelgoed met knopjes. De Little People bus had hij meteen 'door' en onze KPN-ontvanger werd ook voortdurend aan gezet. :Y)

Ivan had weinig geslapen en was eigenlijk alweer aan een tweede dutje toe, maar hij heeft zich best goed gehouden. Ik merk dat hij zich inderdaad wat overrompeld voelt door de visite en hij is bij vlagen écht zichzelf. Zoals hij naar de deur opveert om visite uit te laten en toe te zwaaien, dat is echt Ivan. Ik vond het leuk om te zien dat hij zo lief zijn speelgoed deelde (en vergeefs aan probeerde te geven aan Mette en Ko). Ook kwam hij Lena telkens een kusje geven; ik kon aan hem zien dat hij op die momenten even behoefte had aan het vertrouwde en ik vond het ontroerend dat hij zijn zusje klaarblijkelijk al als zo vertrouwd ziet.
pi_92933001
Wat klinkt dat gezellig, die minimeet! ( ;( ) Ik wil ook meeten! *dramt* @Miss sly, Willow houdt wel van geknuffeld worden door andere kindjes, mocht je interesse hebben O-)
pi_92933073
Altijd innepin! He tlijkt me voor Senna ook wel eens fijn om teruggeknuffeld te worden :D het arme kind leert iig al vroeg omgaan met afwijzingen :')
  donderdag 17 februari 2011 @ 20:50:17 #183
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92933197
Harry deelt ook graag kusjes uit!
pi_92933208
Awww arme Senna! En ze is nog wel zo knuffelbaar O+ ik pm je!
pi_92933276
Ow wat klinkt dat allemaal gezellig!!

En dat out of bed haar van Amelie, zo ziet jaël er ook ongeveer uit 's morgens!

Het kost me ook elke keer wel veel tijd om hier bij te lezen hoor, jullie gaan echt hard. En jullie weten ook zo goed welk kindje bij wie hoort enzo. Mij duizelt het af en toe helemaal maar het is wel leuk om te lezen :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92933405
Oooooh, dat klinkt heerlijk jongens!
pi_92933543
Mijn kind ziet er zo uit als ze 's ochtends net wakker is geworden :P

pi_92933588
Ik heb net weer foto's in zitten plakken. Januari is ingeplakt. Ik begin het te leren nu. Het waren nog geen 10 foto's per boek.

Het is toch niet normaal meer, R is al aan zijn tweede boek. En S al bijna aan haar vierde! :o 8)7

Ik ben drastisch aan het minderen en dat voelt goed. ^O^
pi_92933703
Haha Willow! O+
pi_92933973
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb net weer foto's in zitten plakken. Januari is ingeplakt. Ik begin het te leren nu. Het waren nog geen 10 foto's per boek.

Het is toch niet normaal meer, R is al aan zijn tweede boek. En S al bijna aan haar vierde! :o 8)7

Ik ben drastisch aan het minderen en dat voelt goed. ^O^
Jemig Groof! Weet je wel wat je doet met deze opmerking?
Je laat alle moeders die nog een stapel niet ingeplakte foto's hebben liggen "om ooit in te plakken" zich héél schuldig voelen over hun ongekende luiheid. Myself included. ;(

*pruil*
pi_92934034
Ik plak foto's niet in...! Ik bestel eens ind e zoveel tijd een fotoboekje gemaakt via albelli :) Scheelt een hoop knip en plak werk :)
pi_92934055
Nog veel erger: er zijn ook moeders die niet eens foto's afgedrukt hebben om in te plakken :@
pi_92934117
Miss, ik vond dat knuffelen van Senna zo ontzettend lief en schattig, ik heb daar echt van zitten genieten O+ O+ Mette was er inderdaad wat beduusd van :') Ze snapt het ook niet echt als ik haar knuffel, dat ondergaat ze ook altijd maar zo zo.

Ze heeft inderdaad geen druiven en ananas meer op, ze moest het echt niet :D
Wel jammer want ananas was wel echt heel handig geweest, goed idee van je is dat zeg.
Ook zo grappig dat ze die blokjes aan elkaar wilde klikken.

Ik vond het ook zo grappig om te zien dat Ko met alle drinkbekers overal heen ging sjouwen.

Niels en Twinkly maar kort gezien (ik kom over een tijdje bij jullie op de thee om de boba op te halen :* )
maar Niels is volgens mij een stille genieter, gewoon lekker spelen en z'n dingetje doen. En die ogen O+ O+

En Ivan.. Ivan O+ O+ Van jou ben ik toch nog steeds het meeste fan, zo lief dat je Mette allemaal speeltjes ging geven. Ondankbaar ook van Mette om het allemaal niet te accepteren, je deed zo goed je best :')
Ook dat 'Ja' zeggen op alles. Mette zegt eigenlijk alleen maar 'Nee' op alles, ik vind dat Ja veel leuker.

En Lena is gewoon een wonderschone mooie, lieve, rustige minibaby O+ En Ivan is met recht een zorgzame, lieve grote broer.

Komen jullie (ik bedoel alle dreumes mama's) naar de Zeelandmeet? Lijkt me zo leuk iedereen eens te ontmoeten. Lees altijd zo graag alle verhalen van alle dreumesjes. O+ O+
pi_92934163
Oh no worries, ik vind het eerder suf en 'heb je niks beters te doen' als je het zo bijhoudt zoals ik. Maar ik kan er niks aan doen. Ik hou van foto's, al mijn hele leven geloof ik.

Maar ik wil wel minderen. Ik wil mijn kinderen niet straks met 18 fotoboeken naar een studentenkamer zien vertrekken. :P
pi_92934166
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:03 schreef miss_sly het volgende:
Nog veel erger: er zijn ook moeders die niet eens foto's afgedrukt hebben om in te plakken :@
Check :@
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:05:32 #196
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92934209
Wat klinkt die meet gezellig zeg! O+ Nu wil ik nóg grager Ko en Niels en Wolf en alle andere kindjes zien weer O+

MamaPurk, dat komt vanzelf joh, no worries! Het is gezellig met jou erbij! :)

Zo, en ik ben niet in de wieg gelegd voor een leven als stay-at-home-mom zeg, dat is wel duidelijk! Stef wilde vandaag NIET slapen, ik heb het over de dag wel vier keer geprobeerd, maar hij bleef krijsen tot hij scheel zag }:| Zelfs in de auto ging het niet, dat kind in slaap krijgen duurde vandaag gewoon langer als de tijd die het me kostte om hem te baren :+ Takke hey, niet grappig gewoon.. Hij slaapt nu ook érg onrustig, net als afgelopen nacht (elke 2 uur huilen), dus ik ben benieuwd of ik mijn wallen nog verstopt krijg achter het montuur van mijn bril morgen op het werk :P

En we zijn vandaag naar de fysio geweest voor zijn lopen en hij loopt inderdaad érg met zijn voetjes naar binnen terwijl hij dat niet doet als hij staat, hij loopt erg ip de buitenkant van zijn voetjes en hij 'klauwt' zijn teentjes iets aks hij loopt (zoals je zou doen als je probeerde een pen met je tenen op te pakken). Volgende week hebben we weer een afspraak en dan gaat ze een oefenplan met me uitstippelen.. Ik ben benieuwd!
3!
pi_92934378
Ik hou zelfs fotoboekjes bij voor de buurmeisjes :Y) :P .
pi_92934472
Ik ben ook benieuwd Incantrix. :Y
pi_92934549
Dank je Incantrix :) Het komt ook wel goed, ik leer zoveel hier! En lees zoveel goeie tips en dingetjes waarvan ik denk ow ja nooit aan gedacht :)

En even een foto van Jaël en haar out of bed look:
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:11:56 #200
95408 Incantrix
pi_92934674
En heuj, ik zei net voor ik mijn telefoon aanzwengelde tegen mijn lief dat ik van het weekend weer aan Stef's babyboek wil werken :@ Leuk hoor, ipv een suf invulboek een fotoboel vol geschreven verhalen willen maken, maar ik ga zó traag en heb er al zoveel uren inzitten! Wel leuk hoor, alle baby'tjestopics teruglezen en allemaal mini-uitvoeringen van de huidige dreumessen terugzien O+
3!
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:13:13 #201
95408 Incantrix
pi_92934749
Jaël :D Willow trouwens ook, hahaha!

Groofs, I'll keep u posted :)
3!
pi_92934755
Ik las laatst hier alles reacties enzo om de geboorte van R heen terug. Is het ook mogelijk om dat allemaal uit de printen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')