Oh, pindakaas en appelstroop vergeten idd, maar dat krijgt ze iedere ochtend. Ik bedoel eigenlijk iets hartigs smeerbaars.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vergeet pindakaas niet! En appelstroop! Wordt alleen zo'n plakkerige knoeiboel hier.![]()
Wickie, vis eet Ivan de ene keer wel en de andere keer niet. Meestal pikt hij de groentes uit zijn avondeten, eet hij zijn koolhydraten gretig en laat hij vlees/vis staan. Wat gooien jullie trouwens in een boerenomelet?
Buuf, we beknibbelen ook absoluut niet op vet! Da's een ander aandachtspuntje, dat Ivan volgens mij vrij weinig vet binnenkrijgt. Vet krijgt hij nu vooral op zijn boterhammen.
Hier werd eerst ook een poosje met bestek gegeten, maar nu dus ook niet meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij gaat dat vastpakken natuurlijk ook beter leren als hij wel moet. Het is wonderbaarlijk wat Ivan allemaal met zijn handen kan eten. Hij is er denk ik nog beter in dan ikzelf.![]()
Wat trouwens echt heel suf is, is dat Ivan ontzettend goed met bestek at en daar een paar weken geleden ineens mee is gestopt. Nu eet hij weer met z'n handen.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef miss_sly het volgende:
En nu zit ik met een wakker meisje. Slapen lukte niet, ze wilde nog een banaan en net liep ze rond terwijl ze zei "Papa komt zo"![]()
Tis echt zo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:26 schreef Incantrix het volgende:
Bestek? Dat is van dat spul dat méér last heeft van de zwaartekracht dan andere dingen toch?Stef vind het heel leuk spul om mee te gooien in elk geval, vooral nadat hij heeft geoefend met een schepje yoghurt pakken
En erwtjes met een vorkGroofs, zijn motoriek is wel ongeëvenaard zeg
![]()
Hij mag wel mee hoor, morgen, ik heb fietstassen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft de laatste tijd heel erg moeite met afscheid nemen, van iedereen eigenlijk. Als er visite komt dan wil hij ermee in de lift stappen en als dat niet mag gaat hij héél hard huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |