FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Hmm, wil hij dan Guido dwarsbomen of via Guido meer over Laura te weten komen denk je?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef Robbiedd het volgende:
Misschien omdat hij weet/denkt dat Guido 'iets' met Laura heeft ..
Over de relatie tussen hen denk ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:47 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Hmm, wil hij dan Guido dwarsbomen of via Guido meer over Laura te weten komen denk je?
De ringer van de telefoon gaat niet in het huis af, dat zijn ze nu aan het testen xd. Amateurs dat dat nog getest moet worden.quote:
Robbiedd..quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:48 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Over de relatie tussen hen denk ik.
Er is een storm geweestquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:48 schreef Juicyhil het volgende:
Handig, tijdens het spel ff testen of de telefoon het eigenlijk wel doet
Nope, had daarstraks een andere, met 4 schermen in groot beeld.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:48 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Robbiedd..
Bedoelde je deze LS:
http://secretstory.hole1988.nl/
Ach, dat kan misschien hebben geholpenquote:
Er is ook een applicatie van spixtv, is ook handigquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:49 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Nope, had daarstraks een andere, met 4 schermen in groot beeld.
Kan em niet vinden in mijn geschiedenis.
ja, ik dacht ook dat dat de regel was..quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom post iedereen hier?
Die ander was eerder en die user had de lapo. Oh well.
Nee kan niet verwijderen, moeten mods doen. Maar denk dat er hier verder wordt gegaan, meeste posts..quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:48 schreef RengDengDeng het volgende:
Er is nog een deel 36..
Ik was net iets te laat..
Maar zag hem niet komen..
Kan ik deze ook verwijderen?
Ik zag deze eerst komen en in het begin van de COS serie afgelopen week werd er steeds al ene nieuwe geopend voor de andere sloot, door iemand anders dus, dus ik snap er geen kut meer van.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee kan niet verwijderen, moeten mods doen. Maar denk dat er hier verder wordt gegaan, meeste posts..
Bellenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:49 schreef das_phantom het volgende:
Waarvoor zou de telefoon gebruikt worden?
http://streams.selfip.com/secret/quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:49 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Nope, had daarstraks een andere, met 4 schermen in groot beeld.
Kan em niet vinden in mijn geschiedenis.
Baaz(in)quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:51 schreef bamby het volgende:
[..]
http://streams.selfip.com/secret/
Deze was later.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:51 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik zag deze eerst komen en in het begin van de COS serie afgelopen week werd er steeds al ene nieuwe geopend voor de andere sloot, door iemand anders dus, dus ik snap er geen kut meer van.
Ja oke, maar zo'n topic is in 3 minuten half volquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Deze was later.
Mja de regel is dat de lapo de nieuwe opent binnen 3 minuten. Anders komen er dubbele topics zoals nu.
Missie? Nee toch....ze dachten een clue. Guido heeft the foto weggegooid of zo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:51 schreef ABundy het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het geeindigd is met die kaart van Guido die Joanna "per ongeluk" te zien kreeg? Heb vaag begrepen dat dat een missie was, maar zie er nergens wat over terug?!
Vandaar ook mijn excuses mensen, het duurde even dus ik dacht miss weet hij niet hoe het moet..quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Deze was later.
Mja de regel is dat de lapo de nieuwe opent binnen 3 minuten. Anders komen er dubbele topics zoals nu.
Ik had de lapo in een vorige cos maar niet de tijd om een nieuwe te openenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Deze was later.
Had straks ook ff problemen, nu werken ze weer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Ben ik de enige waarbij de streams niet meer werken? spixtv doet ook niks.
Die van Bamby werktquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik gebruik deze: http://secretstory.hole1988.nl/quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef 08gnoT. het volgende:
tandartsassistentequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef Rafq het volgende:
lol Joanne roept nu zomaar dingen, "uhms tanden"
http://streams.selfip.com/secret/quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Alex merkte het net nog op toen hij tegen Guido aan het praten was en merkte toen nog op dat hij merkte dat Guido zenuwachtig werd toen het gesprek over de foto ging, dus de foto blijft nog op de achtergrond als clue meespelenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Missie? Nee toch....ze dachten een clue. Guido heeft the foto weggegooid of zo.
Ze hebben het er niet echt meer over.
Alex! (toch!?)quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef camaron het volgende:
Wiens ouders wonen in Hongarije en hebben in Moskou gewoond?
Die doet het inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Ik gebruik deze: http://secretstory.hole1988.nl/
En die werkt prima..
Alex? Die heeft een buitenlandse achternaamquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef camaron het volgende:
dankquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:56 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Alex? Die heeft een buitenlandse achternaam
Dat is Alexquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef camaron het volgende:
Ja dat snap ik, maar jij post hem tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Is niet van mij hoor die eer is voor hidiho
De Ridder ALAAAAAAAAAAAAFFFFFFFquote:
Laura naaktquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:58 schreef Razor21 het volgende:
Iemand nog een verzoek voor bepaalde caps?
Haha nee niet echt..quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:58 schreef Razor21 het volgende:
Iemand nog een verzoek voor speciale caps?
Met dat programma'tje kun je toch nooit snel cappen als er echt iets gebeurtquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:59 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Haha nee niet echt..
Ik benoem jou bij deze wel tot Lucky Cap..
Je capt sneller dan je eigen schaduw..
Dank je heb er een ideaal tooltje voor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:59 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Haha nee niet echt..
Ik benoem jou bij deze wel tot Lucky Cap..
Je capt sneller dan je eigen schaduw..
Ja duhhh het behang hebben ze ook al gelezenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:00 schreef Razor21 het volgende:
Die letters op de muur hebben volgens mij ook een betekenis.
Hier boven zie je ARD van GERARD staan volgens mij een letterpuzzel.
Zorgen dat je niet verkeerd drukt anders gaat het inderdaad mis dat had ik gisteravond ook een paar keer. Maar ben er nu achter hoe ik dat kan omzeilen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:00 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Met dat programma'tje kun je toch nooit snel cappen als er echt iets gebeurt?
ik heb "faststone capture" ideaal tooltje !quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dank je heb er een ideaal tooltje voor.
Oke heb met die stream het minste last van wegvallen, en slurpt het minst geheugen opquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:58 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar jij post hem toch.
Gebruik je die Gyazo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zorgen dat je niet verkeerd drukt anders gaat het inderdaad mis dat had ik gisteravond ook een paar keer. Maar ben er nu achter hoe ik dat kan omzeilen.
Heb Gyazo die upload ook meteen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:02 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb "faststone capture" ideaal tooltje !
Je moet hem inderdaad in je startbalk zettenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Gebruik je die Gyazo?
Want ik kan daar niet mee overweg.. ik probeerde.. maar als ik progamma open kom ik steeds op bureaublad om daar caps te maken:(
dat vind ik een beetje egoistisch, het grooste deel van de mensen zit via de computer en wil gewoon plaatjes zienquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:02 schreef Lesterr het volgende:
Allereerst, die caps zijn echt super leuk om te zien. Zo krijg ik toch een idee wat er precies gebeurd. Toppie! Toch wil ik even vragen of de caps in het CAP topic geplaatst willen worden. Af en toe een cap waarop duidelijk te zien is wat er gebeurd vind ik oke, om hier te plaatsen. Maar kunnen de caps met bijv enkel een close-up van Laura in het daarvoor bestemde topic geplaatst worden? De caps zorgen namelijk voor extreme vertraging met laden via mobiel.
Ja die gebruik ik. Stream aanzetten (programma openen via snelstarten) dan krijg je een kruisje dan een selectie maken paar seconden wachten en je krijgt hem online.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Gebruik je die Gyazo?
Want ik kan daar niet mee overweg.. ik probeerde.. maar als ik progamma open kom ik steeds op bureaublad om daar caps te maken:(
zij waren al de 1e nacht met het spel bezig samen met Karimquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:01 schreef Robbiedd het volgende:
Als ze nog een uur zo zitten, hebben we een goed geheim gehoord. En iedereen maar roepen dat Joanne stom is en Philip niet met het spel bezig is.
Gooi hem in de snelstartbalk! kun je zo aanklikken terwijl je in het venster zit, doe ik ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Gebruik je die Gyazo?
Maar je zit dus al klaar met die selectie op een stream in de hoop dat er wat gebeurtquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja die gebruik ik. Stream aanzetten (programma openen via snelstarten) dan krijg je een kruisje dan een selectie maken paar seconden wachten en je krijgt hem online.
oh dat is helemaal handig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb Gyazo die upload ook meteen.
Daarvoor is toch een cap topic?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat vind ik een beetje egoistisch, het grooste deel van de mensen zit via de computer en wil gewoon plaatjes zien.
Hej, ik heb het tegen mensen die dit vinden he, ik vind zelf het tegendeel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:04 schreef Darklight het volgende:
[..]
zij waren al de 1e nacht met het spel bezig samen met Karim
quote:
Eenschquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat vind ik een beetje egoistisch, het grooste deel van de mensen zit via de computer en wil gewoon plaatjes zien.
Jij mag dit hier ook niet bespreken, daar is een feedback topic voor, dit gaat over de streamsquote:
Nee hoor heb gewoon de stream open staan zodra ik wat zie klik ik op het tooltje en 8 seconden later online.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:04 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Maar je zit dus al klaar met die selectie op een stream in de hoop dat er wat gebeurt?
Logisch nadenken..quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:04 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Gooi hem in de snelstartbalk! kun je zo aanklikken terwijl je in het venster zit, doe ik ook
Wist ik niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:05 schreef 08gnoT. het volgende:
Eigenlijk wel geniaalStreams kosten 1,50 per dag en iedereen kijkt ze gratis naast elkaar
Absoluut!quote:
Geintje joh ..quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef Lesterr het volgende:
Beetje flauw dat er zo gereageerd wordt, het was maar een vraag, en waarvoor is dan het cap topic?
Wij niet danquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
Philip denkt dat iemand zijn sexualiteit verbergt
Niet zo druk maken!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef Lesterr het volgende:
Beetje flauw dat er zo gereageerd wordt, het was maar een vraag, en waarvoor is dan het cap topic?
Ze hebben het over die foto, en dus over Guido.... en ze denken dat Gerard? homo is?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:07 schreef Rafq het volgende:
over wie hebben Joanna en Philip het nu? Guido?
Gerard.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:07 schreef Rafq het volgende:
over wie hebben Joanna en Philip het nu? Guido?
Die doet het niet bij mij. Krijg altijd een error bij het starten, foutje in de .exe.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb Gyazo die upload ook meteen.
Hoi charmed..quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wij ook
Maar vind het grappig dat Philip dat ook denkt
Ow hoi trouwens
Alleen zijn de png's erg groot qua kb's als ik het goed heb. Veel te groot eigenlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja die gebruik ik. Stream aanzetten (programma openen via snelstarten) dan krijg je een kruisje dan een selectie maken paar seconden wachten en je krijgt hem online.
Kan je dat niet op tekst zetten dan. Net zoals je printer, geen kleur maar zwart/wit aubquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef Lesterr het volgende:
Werkt perfect toch?quote:
ja gelukkig wel.... de komende 4 dagen vrijquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:08 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Hoi charmed..
We dagje werk er op zitten?
Dit is een mooie jongen denk dat hij de Huishomo is........... ja vandaag bijna niks gevolgd en bij lezen is me teveelquote:
Maakt toch niet uit iedereen heeft tegenwoordig toch wel 25 of 30 mbit thuis liggen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:08 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Alleen zijn de png's erg groot qua kb's als ik het goed heb. Veel te groot eigenlijk.
Het probleem is.. als je jpeg hebt is er geen probleem..quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:08 schreef Lesterr het volgende:
hmm misschien een andere oplossing.. De caps ietwat verkleinen?
Holaquote:
Ha Heksjequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dit is een mooie jongen denk dat hij de Huishomo is........... ja vandaag bijna niks gevolgd en bij lezen is me teveel![]()
en hoi allemaal
Ja, ze staat bij mij wel redelijk hoog op de 'die is tof' lijst.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Rafq het volgende:
Joanna is slimmer dan dat ze zich voordoet.
'quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geweldig ja, en nog super snel ook
Lekker lekker!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja gelukkig wel.... de komende 4 dagen vrij
Dat denk ik ook soms met haarquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Rafq het volgende:
Joanna is slimmer dan dat ze zich voordoet.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dit is een mooie jongen denk dat hij de Huishomo is........... ja vandaag bijna niks gevolgd en bij lezen is me teveel![]()
en hoi allemaal
Gerard.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:11 schreef beaverhausen het volgende:
Over wie hadden Joanna en Pliepje het nu?
ja zeker, had Joanna nou ook op Philip gestemd?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk gesprek tussen Philip en Joanna
Net Guido, nu Gerard.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:11 schreef beaverhausen het volgende:
Over wie hadden Joanna en Pliepje het nu?
Slimme tip! Zet je mobielbrowser op 'alleen tekst' en iedereen blijquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je dat niet op tekst zetten dan. Net zoals je printer, geen kleur maar zwart/wit aub![]()
Ah, dank jequote:
http://streams.selfip.com/secret/quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef Isabeau het volgende:
Waar kan ik nu streams kijken als spixtv het niet meer doet
http://secretstory.hole1988.nl/quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef Robbiedd het volgende:
Philip!
Jij bent degene die 's nachts dingen onderneemt.
Joanna is die slaapwandelaar toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef Robbiedd het volgende:
Philip!
*klik*quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef Razor21 het volgende:
[..]
http://streams.selfip.com/secret/
http://streams.selfip.com/secret/ top top top streamsquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef Isabeau het volgende:
Jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Joanna is die slaapwandelaar toch?
http://streams.selfip.com/secret/quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef Isabeau het volgende:
Herkenbaar, heb de kids snel eten naar binnen geschoven, moet zo ff weg, er 1 op voetbaltraining zetten en dan snel weer volgenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef Razor21 het volgende:
Even pizza in de oven. Eigenlijk is er geen hol aan, maar blijf het toch geboeid volgen bang dat ik iets ga missen
Haha, ik dacht dat zij daar ook eerst even van schrok want ze was eventjes stil, voordat ze antwoorddequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef Robbiedd het volgende:
Philip!
Het tooltje downloaden van spixtv die loopt nog welquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef Isabeau het volgende:
http://www.spixtv.nl/streams.htm deze doet het wel gewoon bij mijquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef Isabeau het volgende:
'Dat kan ook tegen je werken'quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat zij daar ook eerst even van schrok want ze was eventjes stil, voordat ze antwoordde.
Jep..quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Joanna is die slaapwandelaar toch?
Of bingokoninginquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jep..
maar wie denkt er nou... dat is haar geheim
Net zoals, ik ben piercer.. flutgeheim
Dan ben jij nu officieel de slaapwandel wachtquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Jullie zijn zo lief
Deze linkjes zo maar opslaan en hopelijk werkt het op mijn werk vannacht ook. En dan maar hopen dat er ook wat gebeurt vannacht
Helaas nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:14 schreef Rafq het volgende:
Heeft Joanna eigenlijk al geslaapwandeld?
Mwah.quote:
Is Fok! niet jouw werkquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Jullie zijn zo lief
Deze linkjes zo maar opslaan en hopelijk werkt het op mijn werk vannacht ook. En dan maar hopen dat er ook wat gebeurt vannacht
ik zal ff kijken of dat lukt. Zou inderdaad een goede oplossing zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Slimme tip! Zet je mobielbrowser op 'alleen tekst' en iedereen blij
Huuh ik dacht dat ze vannacht aan de wandel was geweest? Even de COSsen van vannacht teruglezen.quote:
Nou....quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:15 schreef Sportex het volgende:
Denk dat Jurien de minste stemmen krijgt.
Nee ze lag nogal in rare houding en was druk in haar slaap..quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:15 schreef Stranger het volgende:
[..]
Huuh ik dacht dat ze vannacht aan de wandel was geweest? Even de COSsen van vannacht teruglezen.
Ik hoop het niet, hij speelt leuk mee en is ook niet heel vervelend om naar te kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou....
Stand volgesn twitter
1. Gerard
2. Jurien
3. Philip
Dus tot nu toe exit Philip
Nou, op de sst hyve, heeft Philip de meeste stemmen bij ''favoriete bewoner''. Tenminste, dat was vanmiddag zo, weet niet of dat nu nog steeds zo is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou....
Stand volgesn twitter
1. Gerard
2. Jurien
3. Philip
Beetje laat van lampiequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:16 schreef Bunker-Renate het volgende:
Phillip is slim beetje inlikke bij Joanna en ondertussen alles overbrieven aan gerard, de slimbo
Goed dat je het zegt anders vergeet ik de uitzending..quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef Day het volgende:
Even een kwartiertje meepikken voor de tv-uitzending.
In onze poll hopen de meesten dat Jurien eruit gaatquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou....
Stand volgesn twitter
1. Gerard
2. Jurien
3. Philip
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:18 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt anders vergeet ik de uitzending..
De pol hier staat Philip laatste om eruit te gaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou....
Stand volgesn twitter
1. Gerard
2. Jurien
3. Philip
Daar hebben we toch helemaal geen tijd voor!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef Day het volgende:
Even een kwartiertje meepikken voor de tv-uitzending.
Ja dat zag ik ook gelukkig. Maar dit is de stand volgens de echte stemmenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef anniccck het volgende:
[..]
Nou, op de sst hyve, heeft Philip de meeste stemmen bij ''favoriete bewoner''. Tenminste, dat was vanmiddag zo, weet niet of dat nu nog steeds zo is.
[SST] COS #32 Gouden plak voor Ivoorkustquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef Rafq het volgende:
Ik las iets dat ze wakker werd in het bed van iemand anders?
Daar had ik ook Jurien gestemd. Vooral omdat ik die eigenlijk nog niet gezien heb.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:19 schreef catwaezle het volgende:
[POLL] Wie zie jij donderdag het liefst vertrekken?
Kijk eens in andere topicsquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:18 schreef Gellarboy het volgende:
Zijn er iPad vriendelijke streams?
Ze lag vanmorgen dwars over Sofia heenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef Rafq het volgende:
Ik las iets dat ze wakker werd in het bed van iemand anders?
Nadat ik hem gisteren in de uitzending Gerard zag overbluffen, hoop ik eigenlijk dat hij blijft.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:19 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Daar had ik ook Jurien gestemd. Vooral omdat ik die eigenlijk nog niet gezien heb.
Nou ik hoop wel dat Philip mag blijven, is toch wel mijn favoriete bewonerquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook gelukkig. Maar dit is de stand volgens de echte stemmen
Dat kan nog wel interessant wordenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:19 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ze lag vanmorgen dwars over Sofia heen
Spiegeldeurquote:
Uitzending niet gekeken?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:19 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Daar had ik ook Jurien gestemd. Vooral omdat ik die eigenlijk nog niet gezien heb.
oow ze lag gewoon op Sofia haha toch apartquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
[SST] COS #32 Gouden plak voor Ivoorkust
Vanaf hier is ze toch even aan de wandel?
En verder zei Sofia vanochtend dat Joanna ineens bij haar lag?
Lekker belangrijk, zachte eitjes zie je op stream genoegquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Shit vergeet ik me eitjes
Nu heb ik een hardgekookt ei... en ik wilde zacht gekookt
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker belanrijk, zachte eitjes zie je op stream genoeg
Guidoquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wel.... maar een zacht gekookt ei is zo lekker
Ja? Toch maar even terugkijken dan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:20 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nadat ik hem gisteren in de uitzending Gerard zag overbluffen, hoop ik eigenlijk dat hij blijft.
Dan heb je vanmiddag zeker niet gekekenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Stream 1 en 2 zenden sinds gisteren al testbeeld uit, bij jullie ook?
Volgens mij gaat ze het nu zgn proberen ofzo.. Tjaquote:
Nee, ik heb alleen 's nachts een paar keer gekeken tot nu toequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dan heb je vanmiddag zeker niet gekekenToen lagen 3 en 4 er de hele tijd uit.
Cynthia.quote:
misschien komt die wel morgen pasquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:25 schreef Razor21 het volgende:
Ga trouwens niet de reguliere uitzending kijken. Die bonte avond van gisteren heb ik al gezien.
Heb inderdaad het idee dat ze nu 'toenadering' zoekt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze het nu zgn proberen ofzo.. Tja
Komt ie ook lekker snel achter.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:25 schreef Mylene het volgende:
Mijn decolleté is iets te diep, aldus Guido.
een huilie, net als Frank uit BzV. Absoluut niks mannelijks aan die gozer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:24 schreef gniffie het volgende:
die guido kijkt echt als een mogooltje, met zijn slobber gezicht
Die had scherpe opmerkingen vandaag.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
Sharon?
Oh ja, die deed ook mee.
Laura vind dat ook,quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
Guido vind Sharon het minst leuk van de vrouwen
Ja vanmiddag kwam ze even losquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Die had scherpe opmerkingen vandaag.
Dat ligt niet aan jou.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Guido een homo shirtje aan?
Yep, en toen Claudia (?) Laura zei dat alles werd uitgezonden zei hij 'maar ze is ook wel aardig'quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
Guido vind Sharon het minst leuk van de vrouwen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef anniccck het volgende:
Bah Charmed, lees nu pas over welke tweet jij het hebt. Wordt er helemaal depressief van
Lauraquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, en toen Claudia (?) Laura zei dat alles werd uitgezonden zei hij 'maar ze is ook wel aardig'
Gisteren rond half 12. Eergisteren pas de middag erna.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef Deezertje het volgende:
Hoe laat komen de dagelijkse updates als uitzending gemist op de SS website te staan?
Ja inderdaad, en vooral omdat ik er wel een beetje vanuit ging dat hij door zou gaan. Dus dit is niet zo'n leuk nieuwsquote:
Wat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef anniccck het volgende:
Bah Charmed, lees nu pas over welke tweet jij het hebt. Wordt er helemaal depressief van
Die kan niet spelen zonder 100 euro briefjes wapperend voor zijn bakkesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |