quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef liesje1979 het volgende:
Philip.
Ik heb het idee dat Gerard en Jurien voor meer actie zullen zorgen.
Maar Jurien ownde Gerard wel even stevig in de uitzening.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Jurien
Gerard en Philip zijn lekker bezig met het spel en zoeken naar hints
Ik ook Philipquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef liesje1979 het volgende:
Philip.
Ik heb het idee dat Gerard en Jurien voor meer actie zullen zorgen.
nou kijk ik snachts ,maar zie verder ook geen actie van hem ,dus buiten dat hij later kwamquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Eigenlijk is dit zo oneerlijk voor Jurien.Zoveel stemmen kreeg hij niet en ik denk dat 1 dag minder in het huis te hebben verbleven echt invloed heeft gehad.
Klopt. Ik had de poll dus ook beter kunnen doen wie je er in wilt houden. Ach, volgende keer dan maar,quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:43 schreef itsme het volgende:
Is het niet zo wie wil je er in houden? Dat je zo moet stemmen.
Mensen vinden hem leuk omdat hij ook wel met het spel bezig is enzo. Clues vinden...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:43 schreef itsme het volgende:
Waarom moet die Philip blijven dan? Zeker om zijn mooie blauwe ogen.![]()
Volgens mij is Jurrien ook met het spel bezig. Ach Ik vind hem gewoon leuk en zou het jammer vinden als een van deze 3 weg moet. Had ik liever een van de andere heren gehad, bv Guido.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen vinden hem leuk omdat hij ook wel met het spel bezig is enzo. Clues vinden...
Nee niet Guido, maar Maik. Die doet helemaal niks, ik wist niet dat hij erin zat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Volgens mij is Jurrien ook met het spel bezig. Ach Ik vind hem gewoon leuk en zou het jammer vinden als een van deze 3 weg moet. Had ik liever een van de andere heren gehad, bv Guido.
Ja Maik. Ik vergeet de hele tijd diens naam en er is een gozer. Weet je wat het is, Ik vind het gewoon oneerlijk als Jurrien er uit zou moeten. Als het niet alleen was vanwege die opdracht had ik er vrede mee gehad.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee niet Guido, maar Maik. Die doet helemaal niks, ik wist niet dat hij erin zat.
Jurien vind ik gewoon een leuk persoon, daar zijn er niet veel van.
De enige reality figuur aan (voor) wie ik ooit geld heb uitgegeven is Huub en dat blijft ook zo!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:08 schreef Rosevink het volgende:
En wat doen we dan?
Bel 0909-1392 of sms JURIEN naar 5353! Veel dank namens Jurien!
(Jaja, het is heus!! Een officieel 'knip-en-plak' werkje van zijn SST Twitter account)
Eens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja Maik. Ik vergeet de hele tijd diens naam en er is een gozer. Weet je wat het is, Ik vind het gewoon oneerlijk als Jurrien er uit zou moeten. Als het niet alleen was vanwege die opdracht had ik er vrede mee gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |