Die doet het niet bij mij. Krijg altijd een error bij het starten, foutje in de .exe.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb Gyazo die upload ook meteen.
Hoi charmed..quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wij ook
Maar vind het grappig dat Philip dat ook denkt
Ow hoi trouwens
Alleen zijn de png's erg groot qua kb's als ik het goed heb. Veel te groot eigenlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja die gebruik ik. Stream aanzetten (programma openen via snelstarten) dan krijg je een kruisje dan een selectie maken paar seconden wachten en je krijgt hem online.
Kan je dat niet op tekst zetten dan. Net zoals je printer, geen kleur maar zwart/wit aubquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef Lesterr het volgende:
Beetje flauw dat er zo gereageerd wordt, het was maar een vraag, en waarvoor is dan het cap topic?
Werkt perfect toch?quote:
ja gelukkig wel.... de komende 4 dagen vrijquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:08 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Hoi charmed..
We dagje werk er op zitten?
Dit is een mooie jongen denk dat hij de Huishomo is........... ja vandaag bijna niks gevolgd en bij lezen is me teveelquote:
Maakt toch niet uit iedereen heeft tegenwoordig toch wel 25 of 30 mbit thuis liggen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:08 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Alleen zijn de png's erg groot qua kb's als ik het goed heb. Veel te groot eigenlijk.
Het probleem is.. als je jpeg hebt is er geen probleem..quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:08 schreef Lesterr het volgende:
hmm misschien een andere oplossing.. De caps ietwat verkleinen?
Holaquote:
Ha Heksjequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dit is een mooie jongen denk dat hij de Huishomo is........... ja vandaag bijna niks gevolgd en bij lezen is me teveel![]()
en hoi allemaal
Ja, ze staat bij mij wel redelijk hoog op de 'die is tof' lijst.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Rafq het volgende:
Joanna is slimmer dan dat ze zich voordoet.
'quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geweldig ja, en nog super snel ook
Lekker lekker!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja gelukkig wel.... de komende 4 dagen vrij
Dat denk ik ook soms met haarquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Rafq het volgende:
Joanna is slimmer dan dat ze zich voordoet.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dit is een mooie jongen denk dat hij de Huishomo is........... ja vandaag bijna niks gevolgd en bij lezen is me teveel![]()
en hoi allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |