Ja die gebruik ik. Stream aanzetten (programma openen via snelstarten) dan krijg je een kruisje dan een selectie maken paar seconden wachten en je krijgt hem online.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Gebruik je die Gyazo?
Want ik kan daar niet mee overweg.. ik probeerde.. maar als ik progamma open kom ik steeds op bureaublad om daar caps te maken:(
zij waren al de 1e nacht met het spel bezig samen met Karimquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:01 schreef Robbiedd het volgende:
Als ze nog een uur zo zitten, hebben we een goed geheim gehoord. En iedereen maar roepen dat Joanne stom is en Philip niet met het spel bezig is.
Gooi hem in de snelstartbalk! kun je zo aanklikken terwijl je in het venster zit, doe ik ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Gebruik je die Gyazo?
Want ik kan daar niet mee overweg.. ik probeerde.. maar als ik progamma open kom ik steeds op bureaublad om daar caps te maken:(
Maar je zit dus al klaar met die selectie op een stream in de hoop dat er wat gebeurtquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja die gebruik ik. Stream aanzetten (programma openen via snelstarten) dan krijg je een kruisje dan een selectie maken paar seconden wachten en je krijgt hem online.
oh dat is helemaal handig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb Gyazo die upload ook meteen.
Daarvoor is toch een cap topic?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat vind ik een beetje egoistisch, het grooste deel van de mensen zit via de computer en wil gewoon plaatjes zien.
Hej, ik heb het tegen mensen die dit vinden he, ik vind zelf het tegendeel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:04 schreef Darklight het volgende:
[..]
zij waren al de 1e nacht met het spel bezig samen met Karim
quote:
Eenschquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat vind ik een beetje egoistisch, het grooste deel van de mensen zit via de computer en wil gewoon plaatjes zien.
Jij mag dit hier ook niet bespreken, daar is een feedback topic voor, dit gaat over de streamsquote:
Nee hoor heb gewoon de stream open staan zodra ik wat zie klik ik op het tooltje en 8 seconden later online.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:04 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Maar je zit dus al klaar met die selectie op een stream in de hoop dat er wat gebeurt?
Logisch nadenken..quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:04 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Gooi hem in de snelstartbalk! kun je zo aanklikken terwijl je in het venster zit, doe ik ook
Wist ik niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:05 schreef 08gnoT. het volgende:
Eigenlijk wel geniaalStreams kosten 1,50 per dag en iedereen kijkt ze gratis naast elkaar
Absoluut!quote:
Geintje joh ..quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef Lesterr het volgende:
Beetje flauw dat er zo gereageerd wordt, het was maar een vraag, en waarvoor is dan het cap topic?
Wij niet danquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
Philip denkt dat iemand zijn sexualiteit verbergt
Niet zo druk maken!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef Lesterr het volgende:
Beetje flauw dat er zo gereageerd wordt, het was maar een vraag, en waarvoor is dan het cap topic?
Ze hebben het over die foto, en dus over Guido.... en ze denken dat Gerard? homo is?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:07 schreef Rafq het volgende:
over wie hebben Joanna en Philip het nu? Guido?
Gerard.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:07 schreef Rafq het volgende:
over wie hebben Joanna en Philip het nu? Guido?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |