Volgens mij gaat ze het nu zgn proberen ofzo.. Tjaquote:
Nee, ik heb alleen 's nachts een paar keer gekeken tot nu toequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dan heb je vanmiddag zeker niet gekekenToen lagen 3 en 4 er de hele tijd uit.
Cynthia.quote:
misschien komt die wel morgen pasquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:25 schreef Razor21 het volgende:
Ga trouwens niet de reguliere uitzending kijken. Die bonte avond van gisteren heb ik al gezien.
Heb inderdaad het idee dat ze nu 'toenadering' zoekt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze het nu zgn proberen ofzo.. Tja
Komt ie ook lekker snel achter.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:25 schreef Mylene het volgende:
Mijn decolleté is iets te diep, aldus Guido.
een huilie, net als Frank uit BzV. Absoluut niks mannelijks aan die gozer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:24 schreef gniffie het volgende:
die guido kijkt echt als een mogooltje, met zijn slobber gezicht
Die had scherpe opmerkingen vandaag.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
Sharon?
Oh ja, die deed ook mee.
Laura vind dat ook,quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
Guido vind Sharon het minst leuk van de vrouwen
Ja vanmiddag kwam ze even losquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Die had scherpe opmerkingen vandaag.
Dat ligt niet aan jou.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Guido een homo shirtje aan?
Yep, en toen Claudia (?) Laura zei dat alles werd uitgezonden zei hij 'maar ze is ook wel aardig'quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
Guido vind Sharon het minst leuk van de vrouwen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef anniccck het volgende:
Bah Charmed, lees nu pas over welke tweet jij het hebt. Wordt er helemaal depressief van
Lauraquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, en toen Claudia (?) Laura zei dat alles werd uitgezonden zei hij 'maar ze is ook wel aardig'
Gisteren rond half 12. Eergisteren pas de middag erna.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef Deezertje het volgende:
Hoe laat komen de dagelijkse updates als uitzending gemist op de SS website te staan?
Ja inderdaad, en vooral omdat ik er wel een beetje vanuit ging dat hij door zou gaan. Dus dit is niet zo'n leuk nieuwsquote:
Wat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef anniccck het volgende:
Bah Charmed, lees nu pas over welke tweet jij het hebt. Wordt er helemaal depressief van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |