Nou, op de sst hyve, heeft Philip de meeste stemmen bij ''favoriete bewoner''. Tenminste, dat was vanmiddag zo, weet niet of dat nu nog steeds zo is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou....
Stand volgesn twitter
1. Gerard
2. Jurien
3. Philip
Dus tot nu toe exit Philip
Beetje laat van lampiequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:16 schreef Bunker-Renate het volgende:
Phillip is slim beetje inlikke bij Joanna en ondertussen alles overbrieven aan gerard, de slimbo
Goed dat je het zegt anders vergeet ik de uitzending..quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef Day het volgende:
Even een kwartiertje meepikken voor de tv-uitzending.
In onze poll hopen de meesten dat Jurien eruit gaatquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou....
Stand volgesn twitter
1. Gerard
2. Jurien
3. Philip
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:18 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt anders vergeet ik de uitzending..
De pol hier staat Philip laatste om eruit te gaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou....
Stand volgesn twitter
1. Gerard
2. Jurien
3. Philip
Daar hebben we toch helemaal geen tijd voor!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef Day het volgende:
Even een kwartiertje meepikken voor de tv-uitzending.
Ja dat zag ik ook gelukkig. Maar dit is de stand volgens de echte stemmenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef anniccck het volgende:
[..]
Nou, op de sst hyve, heeft Philip de meeste stemmen bij ''favoriete bewoner''. Tenminste, dat was vanmiddag zo, weet niet of dat nu nog steeds zo is.
[SST] COS #32 Gouden plak voor Ivoorkustquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef Rafq het volgende:
Ik las iets dat ze wakker werd in het bed van iemand anders?
Daar had ik ook Jurien gestemd. Vooral omdat ik die eigenlijk nog niet gezien heb.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:19 schreef catwaezle het volgende:
[POLL] Wie zie jij donderdag het liefst vertrekken?
Kijk eens in andere topicsquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:18 schreef Gellarboy het volgende:
Zijn er iPad vriendelijke streams?
Ze lag vanmorgen dwars over Sofia heenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:17 schreef Rafq het volgende:
Ik las iets dat ze wakker werd in het bed van iemand anders?
Nadat ik hem gisteren in de uitzending Gerard zag overbluffen, hoop ik eigenlijk dat hij blijft.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:19 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Daar had ik ook Jurien gestemd. Vooral omdat ik die eigenlijk nog niet gezien heb.
Nou ik hoop wel dat Philip mag blijven, is toch wel mijn favoriete bewonerquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook gelukkig. Maar dit is de stand volgens de echte stemmen
Dat kan nog wel interessant wordenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:19 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ze lag vanmorgen dwars over Sofia heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |