Is er al geslaapwandeld of niet? En zo ja , hebben anderen dat gezien?quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:28 schreef krootje het volgende:
Ik zit al een uurtje te wachten tot ze aan de wandel gaat, maar het wordt alweer licht buiten, dus ik ben bang dat er niet veel meer geslaapwandeld gaat worden.
Voor zover ik weet nog niet!quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is er al geslaapwandeld of niet? En zo ja , hebben anderen dat gezien?
goeiemorgen
Waar het een beetje op lijkt is dat hij zijn eigen geheim (fake relatie met Laura) ondergeschikt maakt aan het winnen van het programma. Misschien denkt hij wel wat boeit het als dat mislukt als je aan het einde van de rit de pot wint.quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beste speler tot nu toe denk ik:
[ afbeelding ]
Da's het allermooiste want dan is het elke avond koopavond..quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Guido schijnt van alle markten thuis te zijn...
De TV staat idd nog aan, maar wat is er op te zien, niet het oog namelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:53 schreef Blueman het volgende:
Waarom staat die TV nog aan.. of wat is het wat er op stream 3 knippert?
Ja, kan er niet uithalen wat ik nou zie namelijk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
De TV staat idd nog aan, maar wat is er op te zien, niet het oog namelijk
Met dien verstande dat Nena zeer de moeite waard was om naar te kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 03:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nena was ook zo preuts. Amanda daarentegen...
Er is juist van alles gebeurdquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:00 schreef Karina het volgende:
Ik ben gisteravond al vroeg afgehaakt, omdat er niets gebeurde en zo te lezen is het zo gebleven...
Laura en Guido of Laura en Alex?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is juist van alles gebeurd
Ik weet niet wanneer je naar bed bent gegaan, maar ze hebben in de tuin liedjes gezongen, de polonaise gedaan, ze zijn het zwembad in gedoken, zowat iedereen is naar de KvdW geweest (waarom is mij niet bekend) en knus en knuisje vonden elkaar weer keer op keer
Laura en Alex, maar Guido liep er een beetje doelloos omheen te hangenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Laura en Guido of Laura en Alex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |