Hopelijk maakt die herinnering je college wat dragelijkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Echt iedereen moet die uitspraak horen![]()
![]()
![]()
![]()
Ouiquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:45 schreef kutkabouter het volgende:
Daar faalde pierre even hard met lapohunten.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:45 schreef kutkabouter het volgende:
Daar faalde pierre even hard met lapohunten.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:47 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Pierre in het weekend.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:47 schreef duvelduvel2010 het volgende:
ook maar even aangemeld, maakt mijn college ook wat dragelijker.
Wazzaaaaaaquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:47 schreef duvelduvel2010 het volgende:
ook maar even aangemeld, maakt mijn college ook wat dragelijker.
Meer zo:quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:47 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Pierre in het weekend.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:48 schreef Michhas het volgende:
Welkom bij een nieuwe aflevering van Jambers.
Vandaag volgen we Pieter, in de volksmond beter bekend als PierreTT.
Overdag is Pieter een doodgewone student, maar 's avonds:
[ afbeelding ]
quote:
Ik kom eraan zodra lex first strike binnen heeftquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef KoningStoma het volgende:
You have no chance to survive make your time!
Wat, hoe, wie...?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef KneusTeun het volgende:
Tilicouz in het weekend
[ afbeelding ]
Fs, in het weekend en daarbuiten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:04 schreef Michhas het volgende:
Fs, maar niet alleen in het weekend:
[ afbeelding ]
Aangezien ik het plaatje niet kan zien kan ik hier geen antwoord op geven.quote:
Met die zwarte polo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Aangezien ik het plaatje niet kan zien kan ik hier geen antwoord op geven.
Edit: 2e van links
Graphic is wel leuk, ik was van de kaart en me huisgenoten waren niet aanwezig. Dus ik met me stronken hases en een kwast beetje kutten en kreeg dit eruit. Daarna hebben zij het 2x geprobeerd en de andere muren compleet verneukt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hehe, die wietplant van je.
Wel vette graphic op je muur.
Pics or it didn't happen.quote:
Nicequote:Op woensdag 16 februari 2011 13:01 schreef dreamzk het volgende:
Yeeeeey, mn homo huisgenoot heeft besloten dat hij genoeg internet van ons jat en dus gaat hij er maar vandoor, vanaf 1 maart nonstop snel internetNu nog evne geld krijgen voor een nieuw gold abbonoment
Word je hard geowned?quote:
Neger wat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:25 schreef Rossdale het volgende:
OOOHHHH jongens wat een blindlegger!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:25 schreef Rossdale het volgende:
OOOHHHH jongens wat een blindlegger!
Haha, wtf.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Secreet! Hohohooooo geen geld zegtie, hij stond laatst bij de pinautomaat, stond er "uw geld wordt geteld" nou, hij stond er vijf dagen later nog hohohoooooooo
Ik snap niet dat jullie die gast niet gewoon uitgestemd hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:01 schreef dreamzk het volgende:
Yeeeeey, mn homo huisgenoot heeft besloten dat hij genoeg internet van ons jat en dus gaat hij er maar vandoor, vanaf 1 maart nonstop snel internetNu nog evne geld krijgen voor een nieuw gold abbonoment
HO dus dat gaat moeilijk en hij weigerde te accepteren dat wij hem weg wouden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie die gast niet gewoon uitgestemd hebben.
Dokter, ik heb zo'n last van mijn rug!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Das weer een tijd geleden
![]()
Secreet! Hohohooooo geen geld zegtie, hij stond laatst bij de pinautomaat, stond er "uw geld wordt geteld" nou, hij stond er vijf dagen later nog hohohoooooooo
Moet jij nodig zeggen, met die dooie kat op je hoofd hohohooooooooo vreselijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dokter, ik heb zo'n last van mijn rug!
Gekke boyquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen, met die dooie kat op je hoofd hohohooooooooo vreselijk
HO is niet heel makkelijk weg te krijgen nee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:28 schreef dreamzk het volgende:
[..]
HO dus dat gaat moeilijk en hij weigerde te accepteren dat wij hem weg wouden.
Ik zit vanaf zondag in Lissabon tot de week erna, ga maar pilzen met Rossdalequote:Op woensdag 16 februari 2011 13:31 schreef Michhas het volgende:
Oh Pierre/Ross, ik heb volgende week vakantie en op zich wel tijd om een pilsje te komen drinken in Brede/TilburgWat vind men hiervan?
Voor de eerste keer dat ik tegelijk met een noorderling vakantie heb.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:31 schreef Michhas het volgende:
Oh Pierre/Ross, ik heb volgende week vakantie en op zich wel tijd om een pilsje te komen drinken in Brede/TilburgWat vind men hiervan?
Heb je wel een stempel in je paspoort, anders wordt je straks nog bij de grens van brabant tegen gehouden. Hooooooohohohoho, wat ver-schriiiiiiikkelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:31 schreef Michhas het volgende:
Hohooooo dat kan je echt niet zeggen, wat vreselijk! Ik zit zo vol met medicijnen, als ze hier over 30 jaar gaan graven lig ik nog onverteerd te zonnebaden hohoooooohoquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je wel een stempel in je paspoort, anders wordt je straks nog bij de grens van brabant tegen gehouden. Hooooooohohohoho, wat ver-schriiiiiiikkelijk
Noorderling? Oosten vrindquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Voor de eerste keer dat ik tegelijk met een noorderling vakantie heb.
Hohohoooo daar stinkt alles naar de ammonia, alsof je sex met je werkster heb gehad hohooooquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:33 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit trouwens volgende week 2 dagen in oost-duitsland voor mijn werk, dat is toch ook vlakbij arnhem? hoohoooooooooooo
Lekker met je krent in het zand Geerquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hohooooo dat kan je echt niet zeggen, wat vreselijk! Ik zit zo vol met medicijnen, als ze hier over 30 jaar gaan graven lig ik nog onverteerd te zonnebaden hohooooooho
West-Duitsland bedoel je?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:33 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit trouwens volgende week 2 dagen in oost-duitsland voor mijn werk, dat is toch ook vlakbij arnhem? hoohoooooooooooo
Daaaaaaaaaaarom juist! Hohohohoho Ik heb er geen kràààcht meer voor! Hoohooooooohohohohoquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
West-Duitsland bedoel je?Oost-Duitsland ligt niet zo dichtbij Arnhem
Misschien ken je wel met hem mee, mag jij op de trekhaak zitten hohohooooquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
De grap niet snappen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaarom juist! Hohohohoho Ik heb er geen kràààcht meer voor! Hoohooooooohohohoho
Vanmiddag zijn zangers Gerard Joling en Gordon, bekend van onder andere 'Geer en Gor over de vloer' en 'Gordon & Re-play' dood aangetroffen in Dierenpark Artis.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Misschien ken je wel met hem mee, mag jij op de trekhaak zitten hohohoooo
Epic cumshot, it's everywhere.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:43 schreef Parvus het volgende:
FS IK CAPTURE DAT FILMPJE WEL VOOR JE MET WINGS KAN JE JE ERNA OP AFTREKKEN WINGS OF REDEMPTION OMG OMG OMG
HOE DENK JE DAT MIJN TV ER NU UIT ZIET!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:43 schreef Parvus het volgende:
FS IK CAPTURE DAT FILMPJE WEL VOOR JE MET WINGS KAN JE JE ERNA OP AFTREKKEN WINGS OF REDEMPTION OMG OMG OMG
Werd tijd.quote:
Sssht, niet doorvertellenquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het BO-topic begint ook wel ernstig te worden trouwens
Ik dacht ik gooi er even een serieuze discussie over SMG tegenaan, maar het is nu alweer afgelopenquote:
We zijn hopeloos manquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik dacht ik gooi er even een serieuze discussie over SMG tegenaan, maar het is nu alweer afgelopen
Ja, hoezo worden wij nog getolereerd hier in GAM en hoezo krijgen wij niet ladingen notesquote:
Ja echt hequote:Op woensdag 16 februari 2011 13:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, hoezo worden wij nog getolereerd hier in GAM en hoezo krijgen wij niet ladingen notes
Omdat de mods hier volgens mij alleen in de SC soms komen, en verder alleen in spellen die ze iets boeit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, hoezo worden wij nog getolereerd hier in GAM en hoezo krijgen wij niet ladingen notes
Mooi, vooral houden zoquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja echt he
We hebben gewoon al maanden een SC hier, dat mag eigenlijk helemaal niet
Omdat er in GAM al jaren nauwelijks meer wed gemod. Met die ene spike in de tijd dat Morthill, Fallen en ik een ban hadden hier voor admin-bashen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zal ik me opgeven voor mod van GAMquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat er in GAM al jaren nauwelijks meer wed gemod. Met die ene spike in de tijd dat Morthill, Fallen en ik een ban hadden hier voor admin-bashen.
Sinds 80, maar ik geloof dat we ergens along the way opnieuw zijn begonnen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooi, vooral houden zoDit is al een SC sinds topic... 30 ofzo?
Schreeuw: "Ja maar ik kreeg alleen maar hitmarkers en daardoor assists, dat is niet eerlijk!" en stamp woedend de zaal uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:59 schreef KneusTeun het volgende:
Leraar "zo kun je zien wat K deed"
Wat Teun hoort" zo kun je zien wat je k/d". Ik al wachten tot ie ze zin ging afmaken.
haha zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schreeuw: "Ja maar ik kreeg alleen maar hitmarkers en daardoor assists, dat is niet eerlijk!" en stamp woedend de zaal uit
Ik ben op werkquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Hebben jullie geen werk/school of zo?
lees jij me Posts niet lamme tak?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Dagje vrij genomen. Ik had een alleen een cursus mondeling presenteren vandaag, dus ben maar weg gebleven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:04 schreef Tauchmeister het volgende:
De ps3 mensen druipen langzaam af. Net als hoe het hier is begonnen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:06 schreef dreamzk het volgende:
Is het BO topic ook zo verneukt? Kijk al lang niet meer omdat ik het spel amper speel en omdat er allemaal kleine kindjes zitten
Noem jij dit topic verneukt dan!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:06 schreef dreamzk het volgende:
Is het BO topic ook zo verneukt? Kijk al lang niet meer omdat ik het spel amper speel en omdat er allemaal kleine kindjes zitten
Dit is het MW2 bazen topic, met allemaal volwassen mensen waar we over volwassen dingen praten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Noem jij dit topic verneukt dan!
Die heb ik ook al een tijdje niet meer gespot, daar is wel BzP, de ultra-socom-held!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit is het MW2 bazen topic, met allemaal volwassen mensen waar we over volwassen dingen praten.
In BO topic heb je bobbanz ed
Nee, ik ben vrij vandaagquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Zal wel een kloon zijn van Bobbanzquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een tijdje niet meer gespot, daar is wel BzP, de ultra-socom-held!
Nee, volgens mij niet. Voor de rest zijn BzP en kutkabouter een beetje aan het flamen, vermakelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zal wel een kloon zijn van Bobbanz
Erg vermakelijk inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Voor de rest zijn BzP en kutkabouter een beetje aan het flamen, vermakelijk
Ik vermaak me er zelf ook wel mee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Voor de rest zijn BzP en kutkabouter een beetje aan het flamen, vermakelijk
Als je maar niet het topic verneuktquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik vermaak me er zelf ook wel mee.Ik vind die gast echt een kutautist. Een beetje de nieuwe roces ofzo.
Ga nog maar even door dan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik vermaak me er zelf ook wel mee.Ik vind die gast echt een kutautist. Een beetje de nieuwe roces ofzo.
Niet echt, hoezoquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Michhas, heb jij een beetje photoshopskillz?
Inderdaad. Zullen wij anders ook gewoon gaan elkaar gaan flamen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
Knap werk, een verneukte topic verneuken.
Ik ben bezig een OP voor dit topic in elkaar te draaien maar ik faal kenkerhardquote:
Is goed kutjong! Wat heb je nu al gefixt voor die OP?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad. Zullen wij anders ook gewoon gaan elkaar gaan flamen?
Je wilt dus zeggen dat je iets aan dit topic serieus probeert te maken?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben bezig een OP voor dit topic in elkaar te draaien maar ik faal kenkerhard
Nog niet veel bontkraagje!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Is goed kutjong! Wat heb je nu al gefixt voor die OP?
Misschien vet om iets met de UI's te doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben bezig een OP voor dit topic in elkaar te draaien maar ik faal kenkerhard
Mwah, vind het best een goed idee, de afgelopen dagen vermaak ik me kostelijk hierquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat je iets aan dit topic serieus probeert te maken?
Nee, maar er moet wel een goed OP bij vind ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat je iets aan dit topic serieus probeert te maken?
Mja, maar dat moet iemand anders dan doen aangezien ik niet veel verder kom dan Paintquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien vet om iets met de UI's te doen
Haha wel mooi idee, kunnen ook al die fotos gebruiken van hoe wij denken dat iedereen eruit ziet irlquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mja, maar dat moet iemand anders dan doen aangezien ik niet veel verder kom dan Paint
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha wel mooi idee, kunnen ook al die fotos gebruiken van hoe wij denken dat iedereen eruit ziet irl
Dan moet je steeds de OP veranderen als iemand zn UI veranderd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien vet om iets met de UI's te doen
[..]
Mwah, vind het best een goed idee, de afgelopen dagen vermaak ik me kostelijk hier
Waaromquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden. Serieus.
Sorry hoor, waar wil je het dan over hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden. Serieus.
Kan misschien wel wat proberen, kom maar met een idee mensen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pringles, kan jij niet wat shoppen?
Shop gewoon een MW2-topic in elkaar met UI's, eens kijken wat dat wordtquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kan misschien wel wat proberen, kom maar met een idee mensen.
Tauch kan ook aardig photoshoppen, hij heeft een mac.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wauw, een topic in elkaar shoppen.
Dus, ieder zn UI en daaronder zn naam ofzo?
De bazen die in dit topic zitten.
Was maar een grapje. Maar het werkt wel, want kutkabouter stopt gelijk met posten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sorry hoor, waar wil je het dan over hebben![]()
Hahahaquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Maar het werkt wel, want kutkabouter stopt gelijk met posten.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Maar het werkt wel, want kutkabouter stopt gelijk met posten.
Tauch, hoe is ie nou?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sorry, OP bedoelde ik dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wauw, een topic in elkaar shoppen.
Dus, ieder zn UI en daaronder zn naam ofzo?
De bazen die in dit topic zitten.
Stakeout ftw boi!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom plaatjes van MW2quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sorry, OP bedoelde ik dusMW2 erin, wat plaatjes van MW2, UI's, namen etc
Counter strike?quote:
Dat ik een dagje vrij neem, wil niet zeggen dat ik niks beters te doen heb dan fokken zo nu en dan tussendoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Precies, als je in Delft zit kan je ook altijd wat fietsen makenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat ik een dagje vrij neem, wil niet zeggen dat ik niks beters te doen heb dan fokken zo nu en dan tussendoor.
Farmville!quote:
Of natuurkundige aids.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Precies, als je in Delft zit kan je ook altijd wat fietsen maken
Kenserbors.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:50 schreef Tauchmeister het volgende:
Quotes erbij is ook wel leuk. Bijvoorbeeld:
"Kanker hitmarkers" (Koning Stoma)
"R-PEEEE-GEEE" (Fsmxi)
"Ripe-off" (Tauchmeister)
Vul maar aan..
Teun, Bozz, Parvusquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:50 schreef dreamzk het volgende:
Micchas
FSMXI
kutkabouter
Pringles
Tauchmeister
dreamzk (me)
'Roekoeeeee' (Michhas)quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:50 schreef Tauchmeister het volgende:
"R-PEEEE-GEEE" (Fsmxi)
Vul maar aan..
Iedereen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:53 schreef dreamzk het volgende:
Wie maakte altijd die mooie nummertjes? Of zong iig altijd?
Een van ons stuurde iig voice messages terwijl hij zong. volgens mij was jij dat Michhas. Moest er iig altijd om lachenquote:
Toen ik terug kwam van vakantie en een stuk of 4 van zulke messages had.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Een van ons stuurde iig voice messages terwijl hij zong. volgens mij was jij dat Michhas. Moest er iig altijd om lachen
Dat was ik jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Een van ons stuurde iig voice messages terwijl hij zong. volgens mij was jij dat Michhas. Moest er iig altijd om lachen
Als je geen Gold hebt kan je toch nog wel msgs krijgen? Zo ja, dan kijk ik er graag naar uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat was ik jaMooie tijden
Lang geleden dat ik dat heb gedaan trouwensVanavond maar weer eens doen
Moet dat echt?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:56 schreef Tauchmeister het volgende:
• "Kanker hitmarkers" (Koning Stoma)
• "R-PEEEE-GEEE" (Fsmxi)
• "Ripe-off" (Tauchmeister)
• "Roekoeee" (Michhas)
• "Huuhhh" (Michhas en Tauchmeister)
• "onPOINT!" (?)
• "Maar mama het potje is bijna afgelopen" (kutkabouter)
...
Hebben we goed om gelachen, dus jaquote:
"I kiel joe laik liettel bietsj!" (Fsmxi)quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:50 schreef Tauchmeister het volgende:
"R-PEEEE-GEEE" (Fsmxi)
Vul maar aan..
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:04 schreef Michhas het volgende:
'Heeey visboer, doe mij nog maar zo'n lekker makreeltje!' (Pierre)
king catheter moet wel achteraanquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:08 schreef KneusTeun het volgende:
"king kaTHETER die is niet heel veel BETER!" Doopsta
Ik niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:12 schreef kutkabouter het volgende:
Ik wil dat dit het "OP deuntje" wordt.
Dat nummer van de Dire Straits is toch echt wel wat ouder hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:16 schreef kutkabouter het volgende:
Die van mij past er veel beter bij.
For old times' sake.
Hahaha heb genoeg quotes en ik had gewoon van iedereen UI jatten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:17 schreef PierreTT het volgende:
Nou, genoeg inspiratie! Lukt het Pringles?
Prima achtergrond!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahaha heb genoeg quotes en ik had gewoon van iedereen UI jatten.
Maar weet nog steeds niet wie er nou allemaal in moet.
En vroeg net wie er een leuke achtergrond weet.
Werk nu met deze.
http://fc09.deviantart.ne(...)by_Thousandhands.jpg
Je vergeet mij Pierrequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prima achtergrond!![]()
Wie erin moeten:
-Michhas
-Bozz187
-Parvus
-kutkabouter
-Mister90
-KneusTeun
-Tauchmeister
-PierreTT
-Fsmxi
-Rossdale
-Soldmayor
-KoningStoma
Eh vergeet ik nog iemand?
Kan ik vanavond nog wel eventjes doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:23 schreef kutkabouter het volgende:
Maakt er nog iemand leuke beschrijvingen voor iedereen die mee post?
KoningStomaquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
KoningStoma
Deze vriendelijke jongen speelt veel op de Xbox. 's Ochtends of 's avonds, je ziet hem wel online. Hij heeft nooit problemen ergens mee, doet nooit moeilijk, zeurt niet en speelt de spelletjes gewoon voor de lol. Zijn k/d maakt hem dan ook niks uit, zijn motto is immers: "Het is maar een spelletje, als we maar plezier hebben!"
Plaatje alleen met UI's, omschrijvingen in text eronderquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Het wordt dan wel een heel groot plaatje.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:26 schreef Tauchmeister het volgende:
Beschrijvingen door Rossdale laten doen
A-ha, ik dacht ook random plaatjes ofzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Plaatje alleen met UI's, omschrijvingen in text eronder
Rossdale:quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:26 schreef Tauchmeister het volgende:
Beschrijvingen door Rossdale laten doen
Weet je welke we zijn vergeten?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:28 schreef Rossdale het volgende:
Als ik dit zo zie, zeg ik weinig memorabele dingen
Ik moest echt keihard lachen gewoon.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weet je welke we zijn vergeten?
ZELFS ROSSDALE...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:28 schreef Rossdale het volgende:
Als ik dit zo zie, zeg ik weinig memorabele dingen
Die was mooi!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weet je welke we zijn vergeten?
ZELFS ROSSDALE...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die was mooi!
"Ha, ik heb gewoon beter gespeeld dan jullie, hahahahahahaha (Rossdale)
Michhas? Ik moet zo wegquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Oke als iemand nou alllllllll die info in een pm wilt plaatsen.
Bespaar mij de moeite.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
KoningStoma
Deze vriendelijke jongen speelt veel op de Xbox. 's Ochtends of 's avonds, je ziet hem wel online. Hij heeft nooit problemen ergens mee, doet nooit moeilijk, zeurt niet en speelt de spelletjes gewoon voor de lol. Zijn k/d maakt hem dan ook niks uit, zijn motto is immers: "Het is maar een spelletje, als we maar plezier hebben!"
So truequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die was mooi!
"Ha, ik heb gewoon beter gespeeld dan jullie, hahahahahahaha (Rossdale)
Dit is pas pagina 10 man.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:32 schreef kutkabouter het volgende:
stoma, maak eens gauw een nieuw topic
Quotes, namen van pappies die erin moeten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:34 schreef Michhas het volgende:
Mister wat heb je nodig? Ik heb nu zeg maar alle mooie quotes en degene die er in moeten
Oke, PM komt er aan met quotes en personen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Quotes, namen van pappies die erin moeten.
En als iemand nog unieke kleur voor de tekst weet, kom maar.
Ik blijf al gauw bij zwart/wit/grijs.
Oh wat nu weer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
We waren tliciouz helemaal vergeten.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
We waren tliciouz helemaal vergeten.
Hoort die erbij dan?quote:
Die avond weet ik nog wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
"psppspspspsps" tillie (zacht gefluister)
Ik weet niet waar het allemaal over gaat, maar ik dacht dat wij weer vriendelijk deden.quote:
Oja we deden weer vriendelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het allemaal over gaat, maar ik dacht dat wij weer vriendelijk deden.
Heb ik net even gedaan ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oja we deden weer vriendelijk![]()
Moet je het topic even teruglezen
Ik vind het gewoon niet fijn om te praten als mijn vriend er ook is. Michhas weet dat ik ook gewoon gesprekken kan voeren net als ieder mens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die avond weet ik nog wel.
ZOMG!!!1 ZE PRAAT!!
Het eerste verstaanbare woord dat jij zei wat ik kon horen was "kanker"quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet fijn om te praten als mijn vriend er ook is. Michhas weet dat ik ook gewoon gesprekken kan voeren net als ieder mens.
" Want de OP dissen is net zoiets als tegen de wind in pissen, probeer het niet want je faalt geheid en al was je superman dan was ik kryptonite!"quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:45 schreef PierreTT het volgende:
Goed, ik ben er even vandoorIk zie de OP wel tegemoet!
Truequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet fijn om te praten als mijn vriend er ook is. Michhas weet dat ik ook gewoon gesprekken kan voeren net als ieder mens.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef PierreTT het volgende:
Ik ga de trein in naar Utrecht. Klacht: NS
Antiklacht: Utrechtquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef PierreTT het volgende:
Ik ga de trein in naar Utrecht. Klacht: NS
Naar mijn vriendinquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Antiklacht: Utrecht![]()
Wat kom je in de domstad doen dan?
Wel gezellig, wist niet eens dat die in Utrecht woonde. Als ik dus een ketting rokende man met een BO t-shirt op een terras zie dan weet ik dat dat Pierre isquote:
Schrap dat BO-shirt alleen even! Roken + terrasquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wel gezellig, wist niet eens dat die in Utrecht woonde. Als ik dus een ketting rokende man met een BO t-shirt op een terras zie dan weet ik dat dat Pierre is
Hij zou zo in Benidorm Bastards mee kunnen doen. Daaraan kun je hem herkennenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wel gezellig, wist niet eens dat die in Utrecht woonde. Als ik dus een ketting rokende man met een BO t-shirt op een terras zie dan weet ik dat dat Pierre is
Ik ben Rossdale nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hij zou zo in Benidorm Bastards mee kunnen doen. Daaraan kun je hem herkennen
Omdat je een vriendin hebt?quote:
MW2 shirt dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schrap dat BO-shirt alleen even! Roken + terras
Mag ik je nu aanraken?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:12 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Pfft, deze baas heeft een eckte Paranormal Activity 2 t-shirt
Meeste noemen hun xbox "vriendin"quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:14 schreef tliciouz het volgende:
Volgens mij zitten er in dit topic nog best normale mensen.Dat sommige een vriendin hebben zegt al heel wat.
Ik doelde niet op gamers. Meer op fokkers.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:15 schreef kutkabouter het volgende:
Gamers zijn ook niet abnormaal ofzo. In tegenstelling tot wat de halve wereld geloofd.
Maakt 'ie teveel herrie voorquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Meeste noemen hun xbox "vriendin"
Ze kunnen er allebei wat vanquote:
Ahh ja, goeie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik doelde niet op gamers. Meer op fokkers.
En het gat in de cd lader is te groot om mijzelf mee te plezierenquote:
Stop hem in het gat voor de voeding.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En het gat in de cd lader is te groot om mijzelf mee te plezieren
Juist die andere kant op man!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Top tip van de dag!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Stop hem in het gat voor de voeding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |