Dit is pas pagina 10 man.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:32 schreef kutkabouter het volgende:
stoma, maak eens gauw een nieuw topic
Quotes, namen van pappies die erin moeten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:34 schreef Michhas het volgende:
Mister wat heb je nodig? Ik heb nu zeg maar alle mooie quotes en degene die er in moeten
Oke, PM komt er aan met quotes en personen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Quotes, namen van pappies die erin moeten.
En als iemand nog unieke kleur voor de tekst weet, kom maar.
Ik blijf al gauw bij zwart/wit/grijs.
Oh wat nu weer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
We waren tliciouz helemaal vergeten.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
We waren tliciouz helemaal vergeten.
Hoort die erbij dan?quote:
Die avond weet ik nog wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
"psppspspspsps" tillie (zacht gefluister)
Ik weet niet waar het allemaal over gaat, maar ik dacht dat wij weer vriendelijk deden.quote:
Oja we deden weer vriendelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het allemaal over gaat, maar ik dacht dat wij weer vriendelijk deden.
Heb ik net even gedaan ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oja we deden weer vriendelijk![]()
Moet je het topic even teruglezen
Ik vind het gewoon niet fijn om te praten als mijn vriend er ook is. Michhas weet dat ik ook gewoon gesprekken kan voeren net als ieder mens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die avond weet ik nog wel.
ZOMG!!!1 ZE PRAAT!!
Het eerste verstaanbare woord dat jij zei wat ik kon horen was "kanker"quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet fijn om te praten als mijn vriend er ook is. Michhas weet dat ik ook gewoon gesprekken kan voeren net als ieder mens.
" Want de OP dissen is net zoiets als tegen de wind in pissen, probeer het niet want je faalt geheid en al was je superman dan was ik kryptonite!"quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:45 schreef PierreTT het volgende:
Goed, ik ben er even vandoorIk zie de OP wel tegemoet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |