Truequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet fijn om te praten als mijn vriend er ook is. Michhas weet dat ik ook gewoon gesprekken kan voeren net als ieder mens.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef PierreTT het volgende:
Ik ga de trein in naar Utrecht. Klacht: NS
Antiklacht: Utrechtquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef PierreTT het volgende:
Ik ga de trein in naar Utrecht. Klacht: NS
Naar mijn vriendinquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Antiklacht: Utrecht![]()
Wat kom je in de domstad doen dan?
Wel gezellig, wist niet eens dat die in Utrecht woonde. Als ik dus een ketting rokende man met een BO t-shirt op een terras zie dan weet ik dat dat Pierre isquote:
Schrap dat BO-shirt alleen even! Roken + terrasquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wel gezellig, wist niet eens dat die in Utrecht woonde. Als ik dus een ketting rokende man met een BO t-shirt op een terras zie dan weet ik dat dat Pierre is
Hij zou zo in Benidorm Bastards mee kunnen doen. Daaraan kun je hem herkennenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wel gezellig, wist niet eens dat die in Utrecht woonde. Als ik dus een ketting rokende man met een BO t-shirt op een terras zie dan weet ik dat dat Pierre is
Ik ben Rossdale nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hij zou zo in Benidorm Bastards mee kunnen doen. Daaraan kun je hem herkennen
Omdat je een vriendin hebt?quote:
MW2 shirt dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schrap dat BO-shirt alleen even! Roken + terras
Mag ik je nu aanraken?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:12 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Pfft, deze baas heeft een eckte Paranormal Activity 2 t-shirt
Meeste noemen hun xbox "vriendin"quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:14 schreef tliciouz het volgende:
Volgens mij zitten er in dit topic nog best normale mensen.Dat sommige een vriendin hebben zegt al heel wat.
Ik doelde niet op gamers. Meer op fokkers.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:15 schreef kutkabouter het volgende:
Gamers zijn ook niet abnormaal ofzo. In tegenstelling tot wat de halve wereld geloofd.
Maakt 'ie teveel herrie voorquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Meeste noemen hun xbox "vriendin"
Ze kunnen er allebei wat vanquote:
Ahh ja, goeie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik doelde niet op gamers. Meer op fokkers.
En het gat in de cd lader is te groot om mijzelf mee te plezierenquote:
Stop hem in het gat voor de voeding.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En het gat in de cd lader is te groot om mijzelf mee te plezieren
Juist die andere kant op man!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |