Hohooooo dat kan je echt niet zeggen, wat vreselijk! Ik zit zo vol met medicijnen, als ze hier over 30 jaar gaan graven lig ik nog onverteerd te zonnebaden hohoooooohoquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je wel een stempel in je paspoort, anders wordt je straks nog bij de grens van brabant tegen gehouden. Hooooooohohohoho, wat ver-schriiiiiiikkelijk
Noorderling? Oosten vrindquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Voor de eerste keer dat ik tegelijk met een noorderling vakantie heb.
Hohohoooo daar stinkt alles naar de ammonia, alsof je sex met je werkster heb gehad hohooooquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:33 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit trouwens volgende week 2 dagen in oost-duitsland voor mijn werk, dat is toch ook vlakbij arnhem? hoohoooooooooooo
Lekker met je krent in het zand Geerquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hohooooo dat kan je echt niet zeggen, wat vreselijk! Ik zit zo vol met medicijnen, als ze hier over 30 jaar gaan graven lig ik nog onverteerd te zonnebaden hohooooooho
West-Duitsland bedoel je?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:33 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit trouwens volgende week 2 dagen in oost-duitsland voor mijn werk, dat is toch ook vlakbij arnhem? hoohoooooooooooo
Daaaaaaaaaaarom juist! Hohohohoho Ik heb er geen kràààcht meer voor! Hoohooooooohohohohoquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
West-Duitsland bedoel je?Oost-Duitsland ligt niet zo dichtbij Arnhem
Misschien ken je wel met hem mee, mag jij op de trekhaak zitten hohohooooquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
De grap niet snappen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaarom juist! Hohohohoho Ik heb er geen kràààcht meer voor! Hoohooooooohohohoho
Vanmiddag zijn zangers Gerard Joling en Gordon, bekend van onder andere 'Geer en Gor over de vloer' en 'Gordon & Re-play' dood aangetroffen in Dierenpark Artis.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Misschien ken je wel met hem mee, mag jij op de trekhaak zitten hohohoooo
Epic cumshot, it's everywhere.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:43 schreef Parvus het volgende:
FS IK CAPTURE DAT FILMPJE WEL VOOR JE MET WINGS KAN JE JE ERNA OP AFTREKKEN WINGS OF REDEMPTION OMG OMG OMG
HOE DENK JE DAT MIJN TV ER NU UIT ZIET!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:43 schreef Parvus het volgende:
FS IK CAPTURE DAT FILMPJE WEL VOOR JE MET WINGS KAN JE JE ERNA OP AFTREKKEN WINGS OF REDEMPTION OMG OMG OMG
Werd tijd.quote:
Sssht, niet doorvertellenquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het BO-topic begint ook wel ernstig te worden trouwens
Ik dacht ik gooi er even een serieuze discussie over SMG tegenaan, maar het is nu alweer afgelopenquote:
We zijn hopeloos manquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik dacht ik gooi er even een serieuze discussie over SMG tegenaan, maar het is nu alweer afgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |