Pics or it didn't happen.quote:
Nicequote:Op woensdag 16 februari 2011 13:01 schreef dreamzk het volgende:
Yeeeeey, mn homo huisgenoot heeft besloten dat hij genoeg internet van ons jat en dus gaat hij er maar vandoor, vanaf 1 maart nonstop snel internetNu nog evne geld krijgen voor een nieuw gold abbonoment
Word je hard geowned?quote:
Neger wat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:25 schreef Rossdale het volgende:
OOOHHHH jongens wat een blindlegger!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:25 schreef Rossdale het volgende:
OOOHHHH jongens wat een blindlegger!
Haha, wtf.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Secreet! Hohohooooo geen geld zegtie, hij stond laatst bij de pinautomaat, stond er "uw geld wordt geteld" nou, hij stond er vijf dagen later nog hohohoooooooo
Ik snap niet dat jullie die gast niet gewoon uitgestemd hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:01 schreef dreamzk het volgende:
Yeeeeey, mn homo huisgenoot heeft besloten dat hij genoeg internet van ons jat en dus gaat hij er maar vandoor, vanaf 1 maart nonstop snel internetNu nog evne geld krijgen voor een nieuw gold abbonoment
HO dus dat gaat moeilijk en hij weigerde te accepteren dat wij hem weg wouden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie die gast niet gewoon uitgestemd hebben.
Dokter, ik heb zo'n last van mijn rug!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Das weer een tijd geleden
![]()
Secreet! Hohohooooo geen geld zegtie, hij stond laatst bij de pinautomaat, stond er "uw geld wordt geteld" nou, hij stond er vijf dagen later nog hohohoooooooo
Moet jij nodig zeggen, met die dooie kat op je hoofd hohohooooooooo vreselijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dokter, ik heb zo'n last van mijn rug!
Gekke boyquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen, met die dooie kat op je hoofd hohohooooooooo vreselijk
HO is niet heel makkelijk weg te krijgen nee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:28 schreef dreamzk het volgende:
[..]
HO dus dat gaat moeilijk en hij weigerde te accepteren dat wij hem weg wouden.
Ik zit vanaf zondag in Lissabon tot de week erna, ga maar pilzen met Rossdalequote:Op woensdag 16 februari 2011 13:31 schreef Michhas het volgende:
Oh Pierre/Ross, ik heb volgende week vakantie en op zich wel tijd om een pilsje te komen drinken in Brede/TilburgWat vind men hiervan?
Voor de eerste keer dat ik tegelijk met een noorderling vakantie heb.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:31 schreef Michhas het volgende:
Oh Pierre/Ross, ik heb volgende week vakantie en op zich wel tijd om een pilsje te komen drinken in Brede/TilburgWat vind men hiervan?
Heb je wel een stempel in je paspoort, anders wordt je straks nog bij de grens van brabant tegen gehouden. Hooooooohohohoho, wat ver-schriiiiiiikkelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:31 schreef Michhas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |