quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:04 schreef Michhas het volgende:
'Heeey visboer, doe mij nog maar zo'n lekker makreeltje!' (Pierre)
king catheter moet wel achteraanquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:08 schreef KneusTeun het volgende:
"king kaTHETER die is niet heel veel BETER!" Doopsta
Ik niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:12 schreef kutkabouter het volgende:
Ik wil dat dit het "OP deuntje" wordt.
Dat nummer van de Dire Straits is toch echt wel wat ouder hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:16 schreef kutkabouter het volgende:
Die van mij past er veel beter bij.
For old times' sake.
Hahaha heb genoeg quotes en ik had gewoon van iedereen UI jatten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:17 schreef PierreTT het volgende:
Nou, genoeg inspiratie! Lukt het Pringles?
Prima achtergrond!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahaha heb genoeg quotes en ik had gewoon van iedereen UI jatten.
Maar weet nog steeds niet wie er nou allemaal in moet.
En vroeg net wie er een leuke achtergrond weet.
Werk nu met deze.
http://fc09.deviantart.ne(...)by_Thousandhands.jpg
Je vergeet mij Pierrequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prima achtergrond!![]()
Wie erin moeten:
-Michhas
-Bozz187
-Parvus
-kutkabouter
-Mister90
-KneusTeun
-Tauchmeister
-PierreTT
-Fsmxi
-Rossdale
-Soldmayor
-KoningStoma
Eh vergeet ik nog iemand?
Kan ik vanavond nog wel eventjes doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:23 schreef kutkabouter het volgende:
Maakt er nog iemand leuke beschrijvingen voor iedereen die mee post?
KoningStomaquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
KoningStoma
Deze vriendelijke jongen speelt veel op de Xbox. 's Ochtends of 's avonds, je ziet hem wel online. Hij heeft nooit problemen ergens mee, doet nooit moeilijk, zeurt niet en speelt de spelletjes gewoon voor de lol. Zijn k/d maakt hem dan ook niks uit, zijn motto is immers: "Het is maar een spelletje, als we maar plezier hebben!"
Plaatje alleen met UI's, omschrijvingen in text eronderquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Het wordt dan wel een heel groot plaatje.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:26 schreef Tauchmeister het volgende:
Beschrijvingen door Rossdale laten doen
A-ha, ik dacht ook random plaatjes ofzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Plaatje alleen met UI's, omschrijvingen in text eronder
Rossdale:quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:26 schreef Tauchmeister het volgende:
Beschrijvingen door Rossdale laten doen
Weet je welke we zijn vergeten?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:28 schreef Rossdale het volgende:
Als ik dit zo zie, zeg ik weinig memorabele dingen
Ik moest echt keihard lachen gewoon.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weet je welke we zijn vergeten?
ZELFS ROSSDALE...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:28 schreef Rossdale het volgende:
Als ik dit zo zie, zeg ik weinig memorabele dingen
Die was mooi!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weet je welke we zijn vergeten?
ZELFS ROSSDALE...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die was mooi!
"Ha, ik heb gewoon beter gespeeld dan jullie, hahahahahahaha (Rossdale)
Michhas? Ik moet zo wegquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Oke als iemand nou alllllllll die info in een pm wilt plaatsen.
Bespaar mij de moeite.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
KoningStoma
Deze vriendelijke jongen speelt veel op de Xbox. 's Ochtends of 's avonds, je ziet hem wel online. Hij heeft nooit problemen ergens mee, doet nooit moeilijk, zeurt niet en speelt de spelletjes gewoon voor de lol. Zijn k/d maakt hem dan ook niks uit, zijn motto is immers: "Het is maar een spelletje, als we maar plezier hebben!"
So truequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die was mooi!
"Ha, ik heb gewoon beter gespeeld dan jullie, hahahahahahaha (Rossdale)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |