Hahahaquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Maar het werkt wel, want kutkabouter stopt gelijk met posten.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Maar het werkt wel, want kutkabouter stopt gelijk met posten.
Tauch, hoe is ie nou?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sorry, OP bedoelde ik dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wauw, een topic in elkaar shoppen.
Dus, ieder zn UI en daaronder zn naam ofzo?
De bazen die in dit topic zitten.
Stakeout ftw boi!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom plaatjes van MW2quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sorry, OP bedoelde ik dusMW2 erin, wat plaatjes van MW2, UI's, namen etc
Counter strike?quote:
Dat ik een dagje vrij neem, wil niet zeggen dat ik niks beters te doen heb dan fokken zo nu en dan tussendoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Precies, als je in Delft zit kan je ook altijd wat fietsen makenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat ik een dagje vrij neem, wil niet zeggen dat ik niks beters te doen heb dan fokken zo nu en dan tussendoor.
Farmville!quote:
Of natuurkundige aids.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Precies, als je in Delft zit kan je ook altijd wat fietsen maken
Kenserbors.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:50 schreef Tauchmeister het volgende:
Quotes erbij is ook wel leuk. Bijvoorbeeld:
"Kanker hitmarkers" (Koning Stoma)
"R-PEEEE-GEEE" (Fsmxi)
"Ripe-off" (Tauchmeister)
Vul maar aan..
Teun, Bozz, Parvusquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:50 schreef dreamzk het volgende:
Micchas
FSMXI
kutkabouter
Pringles
Tauchmeister
dreamzk (me)
'Roekoeeeee' (Michhas)quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:50 schreef Tauchmeister het volgende:
"R-PEEEE-GEEE" (Fsmxi)
Vul maar aan..
Iedereen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:53 schreef dreamzk het volgende:
Wie maakte altijd die mooie nummertjes? Of zong iig altijd?
Een van ons stuurde iig voice messages terwijl hij zong. volgens mij was jij dat Michhas. Moest er iig altijd om lachenquote:
Toen ik terug kwam van vakantie en een stuk of 4 van zulke messages had.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Een van ons stuurde iig voice messages terwijl hij zong. volgens mij was jij dat Michhas. Moest er iig altijd om lachen
Dat was ik jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Een van ons stuurde iig voice messages terwijl hij zong. volgens mij was jij dat Michhas. Moest er iig altijd om lachen
Als je geen Gold hebt kan je toch nog wel msgs krijgen? Zo ja, dan kijk ik er graag naar uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat was ik jaMooie tijden
Lang geleden dat ik dat heb gedaan trouwensVanavond maar weer eens doen
Moet dat echt?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:56 schreef Tauchmeister het volgende:
• "Kanker hitmarkers" (Koning Stoma)
• "R-PEEEE-GEEE" (Fsmxi)
• "Ripe-off" (Tauchmeister)
• "Roekoeee" (Michhas)
• "Huuhhh" (Michhas en Tauchmeister)
• "onPOINT!" (?)
• "Maar mama het potje is bijna afgelopen" (kutkabouter)
...
Hebben we goed om gelachen, dus jaquote:
"I kiel joe laik liettel bietsj!" (Fsmxi)quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:50 schreef Tauchmeister het volgende:
"R-PEEEE-GEEE" (Fsmxi)
Vul maar aan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |