Ik vermaak me er zelf ook wel mee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Voor de rest zijn BzP en kutkabouter een beetje aan het flamen, vermakelijk
Als je maar niet het topic verneuktquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik vermaak me er zelf ook wel mee.Ik vind die gast echt een kutautist. Een beetje de nieuwe roces ofzo.
Ga nog maar even door dan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik vermaak me er zelf ook wel mee.Ik vind die gast echt een kutautist. Een beetje de nieuwe roces ofzo.
Niet echt, hoezoquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Michhas, heb jij een beetje photoshopskillz?
Inderdaad. Zullen wij anders ook gewoon gaan elkaar gaan flamen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
Knap werk, een verneukte topic verneuken.
Ik ben bezig een OP voor dit topic in elkaar te draaien maar ik faal kenkerhardquote:
Is goed kutjong! Wat heb je nu al gefixt voor die OP?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad. Zullen wij anders ook gewoon gaan elkaar gaan flamen?
Je wilt dus zeggen dat je iets aan dit topic serieus probeert te maken?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben bezig een OP voor dit topic in elkaar te draaien maar ik faal kenkerhard
Nog niet veel bontkraagje!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Is goed kutjong! Wat heb je nu al gefixt voor die OP?
Misschien vet om iets met de UI's te doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben bezig een OP voor dit topic in elkaar te draaien maar ik faal kenkerhard
Mwah, vind het best een goed idee, de afgelopen dagen vermaak ik me kostelijk hierquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat je iets aan dit topic serieus probeert te maken?
Nee, maar er moet wel een goed OP bij vind ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat je iets aan dit topic serieus probeert te maken?
Mja, maar dat moet iemand anders dan doen aangezien ik niet veel verder kom dan Paintquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien vet om iets met de UI's te doen
Haha wel mooi idee, kunnen ook al die fotos gebruiken van hoe wij denken dat iedereen eruit ziet irlquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mja, maar dat moet iemand anders dan doen aangezien ik niet veel verder kom dan Paint
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha wel mooi idee, kunnen ook al die fotos gebruiken van hoe wij denken dat iedereen eruit ziet irl
Dan moet je steeds de OP veranderen als iemand zn UI veranderd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien vet om iets met de UI's te doen
[..]
Mwah, vind het best een goed idee, de afgelopen dagen vermaak ik me kostelijk hier
Waaromquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden. Serieus.
Sorry hoor, waar wil je het dan over hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden. Serieus.
Kan misschien wel wat proberen, kom maar met een idee mensen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pringles, kan jij niet wat shoppen?
Shop gewoon een MW2-topic in elkaar met UI's, eens kijken wat dat wordtquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kan misschien wel wat proberen, kom maar met een idee mensen.
Tauch kan ook aardig photoshoppen, hij heeft een mac.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wauw, een topic in elkaar shoppen.
Dus, ieder zn UI en daaronder zn naam ofzo?
De bazen die in dit topic zitten.
Was maar een grapje. Maar het werkt wel, want kutkabouter stopt gelijk met posten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sorry hoor, waar wil je het dan over hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |