Ja echt hequote:Op woensdag 16 februari 2011 13:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, hoezo worden wij nog getolereerd hier in GAM en hoezo krijgen wij niet ladingen notes
Omdat de mods hier volgens mij alleen in de SC soms komen, en verder alleen in spellen die ze iets boeit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, hoezo worden wij nog getolereerd hier in GAM en hoezo krijgen wij niet ladingen notes
Mooi, vooral houden zoquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja echt he
We hebben gewoon al maanden een SC hier, dat mag eigenlijk helemaal niet
Omdat er in GAM al jaren nauwelijks meer wed gemod. Met die ene spike in de tijd dat Morthill, Fallen en ik een ban hadden hier voor admin-bashen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zal ik me opgeven voor mod van GAMquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat er in GAM al jaren nauwelijks meer wed gemod. Met die ene spike in de tijd dat Morthill, Fallen en ik een ban hadden hier voor admin-bashen.
Sinds 80, maar ik geloof dat we ergens along the way opnieuw zijn begonnen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooi, vooral houden zoDit is al een SC sinds topic... 30 ofzo?
Schreeuw: "Ja maar ik kreeg alleen maar hitmarkers en daardoor assists, dat is niet eerlijk!" en stamp woedend de zaal uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:59 schreef KneusTeun het volgende:
Leraar "zo kun je zien wat K deed"
Wat Teun hoort" zo kun je zien wat je k/d". Ik al wachten tot ie ze zin ging afmaken.
haha zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schreeuw: "Ja maar ik kreeg alleen maar hitmarkers en daardoor assists, dat is niet eerlijk!" en stamp woedend de zaal uit
Ik ben op werkquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Hebben jullie geen werk/school of zo?
lees jij me Posts niet lamme tak?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Dagje vrij genomen. Ik had een alleen een cursus mondeling presenteren vandaag, dus ben maar weg gebleven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:04 schreef Tauchmeister het volgende:
De ps3 mensen druipen langzaam af. Net als hoe het hier is begonnen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:06 schreef dreamzk het volgende:
Is het BO topic ook zo verneukt? Kijk al lang niet meer omdat ik het spel amper speel en omdat er allemaal kleine kindjes zitten
Noem jij dit topic verneukt dan!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:06 schreef dreamzk het volgende:
Is het BO topic ook zo verneukt? Kijk al lang niet meer omdat ik het spel amper speel en omdat er allemaal kleine kindjes zitten
Dit is het MW2 bazen topic, met allemaal volwassen mensen waar we over volwassen dingen praten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Noem jij dit topic verneukt dan!
Die heb ik ook al een tijdje niet meer gespot, daar is wel BzP, de ultra-socom-held!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit is het MW2 bazen topic, met allemaal volwassen mensen waar we over volwassen dingen praten.
In BO topic heb je bobbanz ed
Nee, ik ben vrij vandaagquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Zal wel een kloon zijn van Bobbanzquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een tijdje niet meer gespot, daar is wel BzP, de ultra-socom-held!
Nee, volgens mij niet. Voor de rest zijn BzP en kutkabouter een beetje aan het flamen, vermakelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zal wel een kloon zijn van Bobbanz
Erg vermakelijk inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Voor de rest zijn BzP en kutkabouter een beetje aan het flamen, vermakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |