Ik herinner het me nog omdat wij ook een overkapping wilde maken en ik me afvroeg wat dat nu zo ongeveer zou gaan kostenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:06 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks.
Over het budget (ik wist niet eens dat ik daar hier wat over had geroepen), daarvan hebben we wel eens tegen elkaar gezegd dat het onder de 2500 wilden houden. Mijn meneer heeft net uitgerekend dat we dat niet gaan redden. Nu reken ik daarin ook de 25,5m2 leisteen mee, die waren eigenlijk voor iets anders bedoeld, maar we schuiven ze nu op naar de veranda (en moeten dus voor die andere plek nog wel wat nieuws kopen). En das dus al meer dan 1000 euro, dus dat tikt aan. Het zou dus ook wel goedkoper kunnen.
How cute! Die tulpen ernaast ook..quote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef twentemeisje het volgende:
Is ook leu-heuk! Mijn lief wil zijn kolenbbq'tje ook nog steeds niet wegdoen.
En dan iets heel anders, kijk eens wat er in onze woonkamer staat!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was benieuwd waar ie goed zou staan/passen dus proefopstelling, Maar hebben net besloten dat we 'm gewoon lekker laten staan.
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:25 schreef BiebelYip het volgende:
Veranda is gaaf - maar die box is zo schattig. Ik mis alleen *bevallen* op je actielijstje:)
Thanks NMN! Ik vind het ook leuk om me daarmee bezig te houdenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Mooi plaatje zo die box met tulpen en dat kistje.
Styling is wel aan jou besteed TM!! I like
Deze is ook nog wel wat voor in jouw mooie keuken:quote:Op zondag 6 maart 2011 16:04 schreef Ml-etje het volgende:
Zwangere muts![]()
Die bordenrekken zouden ze in het enorm moeten hebben dan hing er hier allang 1 aan de wand.
Zo'n kleintje zet geen zoden aan de dijk
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:26 schreef Ansu het volgende:
Oe, maar voor mij als eenzaam studentje wel! Waar haal je die leuke dingen allemaal vandaan?Wij hebben wel een beetje dezelfde smaak, en ik ken wel veel van die kleine winkeltjes, maar mogelijk heb jij nog meer dingen om me van mijn werk af te leiden!
Ik vermoed ook dat we daar vele uurtjes door gaan brengenquote:Op zondag 6 maart 2011 17:10 schreef Marloes het volgende:
Jullie komen niet meer onder de veranda weg gok ik zo!
Hij is gaaf jaquote:Op zondag 6 maart 2011 17:43 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Deze is ook nog wel wat voor in jouw mooie keuken:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm zo gaaf! Hij is alleen een bietje duur...
Je kunt er ook zelf eentje maken:
[ link | afbeelding ]
[..]Wat leuk! Ik zal eens even in mijn linkjes-lijstje kijken
.
[..]
Ik vermoed ook dat we daar vele uurtjes door gaan brengen. Lekker wijntje erbij, vuurkorfje aan, babietje erbij en mijn lief diep in de ogen kijkend
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Dezxe is ook cute TM Voor bij een bordenrek
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:46 schreef Cyan het volgende:
Volgens mij heeft TM een hele mooie accessoire () voor in haar babykamertje gekregen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:55 schreef twentemeisje het volgende:
JaWhiehoeeeeee!
* twentemeisje zoekt batterij van de camera
Dat doe ik met mijn mobielquote:Op maandag 20 juni 2011 13:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
je hoort je dochter iedere dag op de kiek te zetten
De aannemer van de overkant heeft ook de andere daken op ons huis gedaan, dus die kan dat wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef twentemeisje het volgende:
Dankjewel Gripper! Mijn lief wil ook heeeeeeel graag Sedum op het dak van het (te verbouwen) houthok! We zijn even aan het uitzoeken hoe en wat.
Wat het EPDM betreft, vergeet je niet de lijm even een beetje te laten rusten/aandrogen voor je het EPDM weer terug vouwt? Dat hebben wij namelijk niet helemaal goed gedaan waardoor het er wat strakker op had kunnen liggen. Minor detail want het water loopt supergoed weg, maar strak is natuurlijk beter. En nu ga ik even naar jouw veranda kijken!
Thanks voor je tip Gripper, we zullen er eens even navraag doen! Er komt ook EPDM op de herziene versie van het houthok.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
De aannemer van de overkant heeft ook de andere daken op ons huis gedaan, dus die kan dat wel.
Sedum: als je tips nodig hebt, roep maar. De onze komen bij AABO trading vandaan (groothandel, dus misschien kun je er als particulier niet zo makkelijk terecht?)
Het zijn complete matten van 60x80x4 cm, honingraatstructuur met sedumplantjes en substraatkorrels voorgevuld. Kosten iets van 22 ¤ / mat, ex btw.
Voorzover wij hebben kunnen nagaan leveren zij ook de lichtste sedumbedekking.
Als het dak van het houthok niet is voorzien van EPDM, de enige dakbedekking die echt wortelwerend is, moet er eerst een worteldoek op, dan een viltvlies als drainagelaag, en dan de plantjes.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
Oooohen die boretti
![]()
Rallydame en ik willen een demonstratie
Hot tubdenk dat dat voor jou extra fijn is qua warmte?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:12 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Je dacht toch ook niet dat we jullie met een lege maag terug laten rijden??
En het is inderdaad fijn die warmte van zo'n bad, al werkt het bij bijv. die hete dagen eerder deze week weer net andersom, die hakten er lekker in.
Deze jaquote:Op zondag 3 juli 2011 20:29 schreef twentemeisje het volgende:
Meiden help 's ff denken, wat voor lamp hangen we in de veranda boven de vierkanten tafel dievorig jaar heeft gemaakt? Als je voor de veranda staat dan komt de tafel aan de rechterkant (voor de twee ramen).
Ik zit zelf aan iets als dit te denken, zo'n industriële lamp is robuust en stoer:
[ afbeelding ]
Zal even een foto makenquote:Op maandag 4 juli 2011 08:14 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks DJMO! Ik ga ook weer eens even in jouw draadje spieken!
En Ml, graag!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |