Allereerst de vorige delen:•
TM's jaren dertig woning#4, waar we een veranda gaan bouwen !•
TM's jaren dertig woning#3, waar het aftellen is begonnen!•
TM's jaren dertig woning! #2•
TM's jaren dertig woning!DONELaat ik dit topique beginnen met het goede nieuws dat de voortuin nu zo goed als af is. Her en der moet er nog een voegje in het muurtje, en we komen in een hoek net een paar kilo leisteen tekort, maar het resultaat is geheel naar onze zin!
Steentjes van lei, ze zijn hier nat dus drogen nog lichter op
Heul veul olijven!
Ik ben verliefd op een 'bloempot' met olijfboompje
Het lijkt misschien niet zo, maar de pot staat precies in het midden van den erker...![]()
We hebben besloten dat we de Japanse esdoorn (hee, zo is er ook nog een link daar Fok! goes Japanese

) toch maar laten staan waar ie staat. Het risico is te groot dat ie het loodje legt wanneer we 'm een beetje meer naar achteren schuiven.
Dan hebben jullie nog de foto's van de zeefdrukken op hun eindbestemming van me tegoed!
TO DO!De achtertuinNu de voortuin is kan de aandacht worden verlegd naar de achtertuin, en derhalve dus naar de veranda

. We zullen er dit najaar niets meer aan hebben, maar volgend voorjaar zal ie op ons staan te wachten! We mogen vanaf 1 oktober immers geheel vergunningvrij bouwen!

Nog even het geheugen opfrissen, dit is de stijl die we voor ogen hebben voor de veranda:
![]()
Maar dan met grijze leisteen op de vloer waarschijnlijk.
Het keukenblad (the story continues)De 'vaste lezers' weten waarschijnlijk nog dat we in het afgelopen jaar al twee bladen op onze keuken hebben gehad. Ik kan jullie melden dat het derde blad er ook gaat komen

. We mogen wederom een nieuw blad uit gaan kiezen en omdat wij beton niet voor de derde keer aandurven (het moet nu een keer klaar zijn) hebben we ervoor gekozen om een terrazzo-blad te laten maken. Deze stond al op een gedeelde eerste plaats in onze bladvoorkeuren, maar we vonden beton net ietsje stoerder. Dit wordt het zometeen:
![]()
Duimen jullie even mee dat het nu wel goed gaat?
De babykamer 
En dan last but most definitely nog least: de babykamer. De daadwerkelijke inrichting gaat nog wel even duren, dat hebben we voor de kerstvakantie gepland staan. Maar hardop fantaseren en alvast inspiratie opdoen kan geen kwaad natuurlijk. Wie weet komen jullie ook nog met fantastische ideetjes!
Deze stijl vinden we in ieder geval heel erg leuk. We willen geen nieuwe babykamer, maar iets dat een beetje bij het huis past. Oud dus!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maarrrrr.... niets zo wispelturig als een zwangere vrouw (damn ik moet alweer plassen!) dus voor hetzelfde geld wordt het een hysterisch drukke kamer met Eijjfinger/Pip-behang:
![]()
En dit hertje vind ik ook zo cute!
![]()
Dus komt u maar met al uw goede ideetjes!
En nu ga ik plassen!
[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 17-09-2010 20:02:47 ]