abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86548289
Allereerst de vorige delen:
TM's jaren dertig woning#4, waar we een veranda gaan bouwen !
TM's jaren dertig woning#3, waar het aftellen is begonnen!
TM's jaren dertig woning! #2
TM's jaren dertig woning!

DONE
Laat ik dit topique beginnen met het goede nieuws dat de voortuin nu zo goed als af is. Her en der moet er nog een voegje in het muurtje, en we komen in een hoek net een paar kilo leisteen tekort, maar het resultaat is geheel naar onze zin!

Steentjes van lei, ze zijn hier nat dus drogen nog lichter op

Heul veul olijven!

Ik ben verliefd op een 'bloempot' met olijfboompje

Het lijkt misschien niet zo, maar de pot staat precies in het midden van den erker...

We hebben besloten dat we de Japanse esdoorn (hee, zo is er ook nog een link daar Fok! goes Japanese :D) toch maar laten staan waar ie staat. Het risico is te groot dat ie het loodje legt wanneer we 'm een beetje meer naar achteren schuiven.

Dan hebben jullie nog de foto's van de zeefdrukken op hun eindbestemming van me tegoed!

TO DO!

De achtertuin
Nu de voortuin is kan de aandacht worden verlegd naar de achtertuin, en derhalve dus naar de veranda *O* . We zullen er dit najaar niets meer aan hebben, maar volgend voorjaar zal ie op ons staan te wachten! We mogen vanaf 1 oktober immers geheel vergunningvrij bouwen! *O*

Nog even het geheugen opfrissen, dit is de stijl die we voor ogen hebben voor de veranda:

Maar dan met grijze leisteen op de vloer waarschijnlijk.

Het keukenblad (the story continues)
De 'vaste lezers' weten waarschijnlijk nog dat we in het afgelopen jaar al twee bladen op onze keuken hebben gehad. Ik kan jullie melden dat het derde blad er ook gaat komen :') . We mogen wederom een nieuw blad uit gaan kiezen en omdat wij beton niet voor de derde keer aandurven (het moet nu een keer klaar zijn) hebben we ervoor gekozen om een terrazzo-blad te laten maken. Deze stond al op een gedeelde eerste plaats in onze bladvoorkeuren, maar we vonden beton net ietsje stoerder. Dit wordt het zometeen:

Duimen jullie even mee dat het nu wel goed gaat?

De babykamer O+
En dan last but most definitely nog least: de babykamer. De daadwerkelijke inrichting gaat nog wel even duren, dat hebben we voor de kerstvakantie gepland staan. Maar hardop fantaseren en alvast inspiratie opdoen kan geen kwaad natuurlijk. Wie weet komen jullie ook nog met fantastische ideetjes!

Deze stijl vinden we in ieder geval heel erg leuk. We willen geen nieuwe babykamer, maar iets dat een beetje bij het huis past. Oud dus!

Maarrrrr.... niets zo wispelturig als een zwangere vrouw (damn ik moet alweer plassen!) dus voor hetzelfde geld wordt het een hysterisch drukke kamer met Eijjfinger/Pip-behang:

En dit hertje vind ik ook zo cute!

Dus komt u maar met al uw goede ideetjes!

En nu ga ik plassen!

[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 17-09-2010 20:02:47 ]
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:02:10 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_86548478
Ik heb nog gepost in deel 1, daarna heb ik de rest van de topics even gemist.

Maar wat geweldig ziet er goed uit!!!
pi_86560736
Thanks Daniel! We zijn er ook nog iedere dag blij mee :) .
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:57:39 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_86560766
Al veel te lang niet meegelezen!

Maar de verandastijl!
En de Japönische Esdoorn, luvv! Ik had er 1 in mijn huurhuistuin, en wil er nog steeds 1 nu!
disclaimer
  zaterdag 18 september 2010 @ 01:26:05 #5
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_86561265
Oeh, ziet er goed uit zo :) .
Lekker onderhoudsvriendelijk, de voortuin zo :) .
Halen jullie de olijf binnen elke winter?
pi_86563439
Twentemeisje wordt Twentemoeder! Gefeliciteerd!
Eeuwig vijfentwintig
pi_86563533
Thanks y'all! :*

Met een beetje mazzel kan de olijf buiten blijven staan, we draaien er dan noppenfolie omheen als het echt koud wordt (en dan maar duimen draaien ;) ). We begrepen dat het tot -15 celsius kan. We hebben ook een extra isolatielaagje in de pot zelf aangebracht. En onderhoudsarm was inderdaad precies wat we in gedachten hadden :-) .
pi_86565265
Jay *O* TM topic O+

Hihi dat plassen dan ook :P
Jammer zeg van het blad :( maar terazzo is ook wel errug mooi!
En die veranda O+ O+ en je babaykamer ideetjes :D (als ik weer in NL ben zal ik eens meekijken zijn hele leuke ideeën die je hebt overigens zeg!!).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_86575826
Heeeee, we zijn d'r weer!!!
Leuke ideeën voor de babykamer! Ik zou het wel een beetje rustig houden. Hoe leuk dat pip-behang ook is in rood en paars en roze enzo, ik zou mijn eigen slaapkamer ook rustig willen hebben, zodat je rustig kan slapen, dus een baby ook, lijkt me... Of niet?
pi_86575910
*O* Geniet nog maar ff lekker van je welverdiende vakantie Ml-etje!

Thanks Beijtje! En inderdaad, we zouden dan ook alleen de wand achter het bedje (dus waar hij of zij niet direct naar toe kijkt) met iets druks behangen. Maar right now spreken die grijstinten me wel heel erg aan.
pi_86576405
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:07 schreef twentemeisje het volgende:
*O* Geniet nog maar ff lekker van je welverdiende vakantie Ml-etje!

Thanks Beijtje! En inderdaad, we zouden dan ook alleen de wand achter het bedje (dus waar hij of zij niet direct naar toe kijkt) met iets druks behangen. Maar right now spreken die grijstinten me wel heel erg aan.
Ja dat vind ik idd ook mooi... :Y
pi_86599709
Gefeliciteerd! :*

Ik kijk weer vol genoegen mee... O+
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_86599966
Ging ik me toch de mist ik, even verkeerd gelezen dus dacht dat Beijtje zwanger was :@
Dus snel posting weggehaald maar, echte mams, van harte gefeliciteerd, wordt vast een megaleuke babykamer en, wat nog véél belangrijker is, een megaleuke baby.
Enjoy ^O^
(en wees voorzichtig hè)

[ Bericht 57% gewijzigd door Lottekoekkie op 19-09-2010 14:29:34 ]
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  zondag 19 september 2010 @ 19:01:02 #14
309653 BiebelYip
lang lurken - en nu meedoen!
pi_86608783
Laat ik toch eerst denken dat dit
quote:
Met een beetje mazzel kan de olijf buiten blijven staan, we draaien er dan noppenfolie omheen als het echt koud wordt (en dan maar duimen draaien ). We begrepen dat het tot -15 celsius kan. We hebben ook een extra isolatielaagje in de pot zelf aangebracht. En onderhoudsarm was inderdaad precies wat we in gedachten hadden :-) .
over de nieuwe baby ging... Gelukkig was het de olijfboom in de pot en die wil ik ook!

En voor de baby: je verandert nog wel 3 keer van kleur & smaak. Om toch bij grijs uit te komen. Of wit, want dat is zo lekker makkelijk. Of toch giraffeoranje (Biebelyipbaby heeft daar prima in geslapen en er is niets van te merken:-) Oh en.. Jullie beiden (twentemeisje & twentejongen) gefeliciteerd!
pi_86612967
Bij een baby denk ik nou niet direct aan onderhoudsarm :P
Eeuwig vijfentwintig
  zondag 19 september 2010 @ 20:52:25 #16
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_86613140
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:49 schreef Reese het volgende:
Bij een baby denk ik nou niet direct aan onderhoudsarm :P
Wel aan voldoende mest voor de tuin _O-
pi_86616310
Ahhh dit ledikantje vind ik mooi :)

pi_86616338
vind deze toch zo beeldig, krijg allen de foto niet geplaatst wel de link
http://www.google.nl/imgr(...)330&biw=1343&bih=567
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_86628383
Wow wow wow wow wat een fantastisch huis hebben jullie er van gemaakt!!! I'm in love! O+

Je topic gaat in mn favoriete!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Ps heeft je lief niet een tweelingbroer?? ;)
pi_86638006
*O* wat een hoop leuke reacties weer!

:W Obli en Reese! :)

Thanks Lottekoekie!!

:D BiebelYip! Ik zal ietsje voorzichtiger zijn met de baby straks ;). Die krijgt over de noppenfolie nog een jasje aan! Wat de pot betreft, dat is de Elho Pure Round (diameter 80cm).

Dat is ook mijn favorietje ledikantje Mereltje O+ .

CherryB je maakt me bijna verlegen ... Helaas voor jou heeft mijn liefje geen tweelingbroer -O- .

En voor iedereen die hier vandaag meepost en -lurkt een stukje

cause it's my birthday! *O*
pi_86644315
Gefeliciteerd!!! :*

*O* *O* *O* Hapy happy joy! *O* *O* *O*

Een bambi... O+
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_86644452
He happy Birthday!!

Jammerrr :'( soortgelijke vrienden,kennissen, buurmannen dan??? :P
  maandag 20 september 2010 @ 20:32:29 #23
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_86650740
Gefeliciteerd!!!
  Moderator maandag 20 september 2010 @ 20:54:22 #24
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_86673608
Thanks mensen, het was een gezellig avondje gisteren!

quote:
Op maandag 20 september 2010 18:10 schreef cherryB het volgende:
He happy Birthday!!

Jammerrr :'( soortgelijke vrienden,kennissen, buurmannen dan??? :P
:N Ik ben bang dat ik de hoofdprijs al heb weggekaapt O+ . Sorry!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')