Tadaaaaaah! Na endlich! Jullie begrijpen wel dat mijn laksheid t.a.v. dit topic maar aan 1 iemand te verwijten is… here she is!
![23k8zzm.jpg]()

.
Hier had eigenlijk een foto van mij moeten staan natuurlijk
.Dan over naar de meer on-topic aangelegenheden…
Den Puintuin… (nog even volhouden ™, nog maar heel even…)
![ngyec5.jpg]()
De zijkanten zijn dicht! Aan de achterkant met damwanden en in het zicht de houten planken, met daaronder een betonnen muurtje:
![2v12rdu.jpg]()
![2qtfj3k.jpg]()
![24y5p8w.jpg]()
Het houthok behoeft ondersteuning
![2q2iufl.jpg]()
…door het afgraven van heul veul zand!
![sltehf.jpg]()
![bdv500.jpg]()
De overkant:
![ngovwo.jpg]()
Lampjes! Met afstandsbediening

.
![333iniw.jpg]()
![28w1il5.jpg]()
Voorbereidingen voor het schilderwerk!
![2s920si.jpg]()
Nee, geen asbestsanering, maar verven met behulp van de compressor

![wbcbop.jpg]()
Eerste laag zit erop!
![5jwr2p.jpg]()
Voor de muur, zijwanden, pilaren, boei en het plafond gebruiken we de kleur Schelp van Histor. Voor de kozijnen, deuren en de onderkant van de muur (om schmutz te voorkomen) worden in Histor Boulevard geschilderd.
![2lm0v1w.jpg]()
Links = boulevard, rechtsboven is schelp.
Zoals gezegd moeten de boeien er nog voorlangs, deze zijn besteld. Het schilderwerk moet verder worden afgemaakt (tweede laag plus de muur/deur/kozijnen nog helemaal). Er moeten nog wat stopcontacten worden geplaatst en de vloer (leisteen, net als binnen en op het terras) moet worden gelegd, evenals de bestrating in de tuin. Het plan voor de tuin is nagenoeg klaar (wacht nog op de nieuwe tekening, dan zal ik deze hier ook neerzetten).
Dit is trouwens de canvas die we hebben laten maken van de tegoedbon die ik vorig jaar heb gewonnen met de verbouwingstopics! Het is de tekening van Saar's geboortekaartje

.
![1z2hugg.jpg]()
Hopelijk heb ik mezelf weer een klein beetje in de gratie ge-update!

!
[ Bericht 4% gewijzigd door twentemeisje op 22-06-2011 22:35:18 ]