Brainiac is echt tenenkrommend slecht.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Richard Hammond is ook erg leuk, ook met Brainiac...
Boeiend. Ga door. Ik hang aan je lippen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
BIj TED denk ik toch hier aan: http://www.ted.com/
Zonder X kan ik die meuk niet zien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Brainiac is echt tenenkrommend slecht.
Ms voor een glasje gazeuse?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duh, omdat er toen niet eens prik verkrijgbaar was op de NL markt, laat staan prik met alcohol!
ehr.. is gewoon de normale OP..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Boeiend. Ga door. Ik hang aan je lippen.
p.s. Wat een lelijke hoeren-OP.
Groetjes,
Krea.
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:
En nog een keer :
Als je series download, doe deze er dan ook bij.
Prima tochquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik vind de entertainment op de nl tv al jaren van een hersendood niveau. Ik weet dat er vraag naar is, dus die afdelingen/bedrijven doen wel iets 'nuttigs', maar het boeit mij gewoon enorm weinig dat de Wildersstemmers iets te kijken hebben.
Archer schijnt ook hilarisch te zijn. Eerste 3 epi's net van een collega gepakt, vanavond eens kijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:
En nog een keer :
Als je series download, doe deze er dan ook bij.
Oh ja, jij bent al zowat net zo oud hequote:
Nou ja, tis natuurlijk wel jammer dat al dat geld nu naar dat soort programma's gaat en niet naar echt goede NL producties die er in het verleden echt wel zijn geweest.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Prima tochNiemand zegt dat je iets anders moet vinden of moet kijken?
Neem er dan gelijk 85, zie je helemaal geen meuk meer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zonder X kan ik die meuk niet zien.
Oh, Archer, daar heb ik een paar afleveringen van gezien. De ene leuker dan de ander, maar niet mijn serie denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Archer schijnt ook hilarisch te zijn. Eerste 3 epi's net van een collega gepakt, vanavond eens kijken.
Oh, okequote:
Hoe bevalt het Kluts trouwens op dr werk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Neem er dan gelijk 85, zie je helemaal geen meuk meer.
Gazeusequote:
Dan moeten er meer mensen kijken naar die dingen die jij omschrijft als echt goede NL producties en dan staat drama/fictie dus wel weer los van de rest. Ook in de schema's van de zenders.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, tis natuurlijk wel jammer dat al dat geld nu naar dat soort programma's gaat en niet naar echt goede NL producties die er in het verleden echt wel zijn geweest.
Geweldig !quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bevalt het Kluts trouwens op dr werk?
Lie to Me <3quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gazeuse
Ik kijk op tv alleen nog "Lie to me,ncis en Castle". Verder is alleen nat.geo. nog wel interessant.
Lie to Me is met Tim Roth toch ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lie to Me <3
Op het moment mijn favoriete serie (bij gebrek aan een goede SF serie)
Oh, tofquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geweldig !
Ze lijkt haar droombaan gevonden te hebben.
Die kijk ik ook, al is dat wel een beetje hetzelfde idee als the Mentalist en Psych. Die laatste is echtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lie to Me <3
Yupz.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lie to Me is met Tim Roth toch ?
Zo ja, dan vond ik er geen reet aan.
En als ze Generation Kill hier eindelijk eens uit gaan zenden zou ik er wel voor gaan zitten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lie to Me <3
Het is persoonlijk. Ik kijk letterlijk 99% dezelfde series als mijn beste vriendin, maar 1 serie komt zij niet door en die staat in mijn top 3.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:59 schreef stbabylon het volgende:
En dat is jammer. Zit nu halverwege seizoen 3 en vind het zwaar genieten.
Welke kleur wordt het (moet het worden)?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:01 schreef Lotusss het volgende:
Zo, mijn haar in de kleur gezet.... kijken of ik daarna niet naar de kapper hoef om het te corrigeren
Vanwege die een-na-laatste ga ik je NU keihard virtueel op de bek pakken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Favo series blijven toch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seizoen 5 schijnt anders heul spannend te zijn, volgens een collega.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:02 schreef Kreator het volgende:
Oja. Dexter kijk ik ook. Steeds matiger, dat wel. De rest vind ik niks.
Weer richting blond, een nr 7. Heb in November bij de kapper een nr 5 in mijn haar gezet (middenbruin).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Welke kleur wordt het (moet het worden)?
Het heeft even geduurd voordat ik het aandurfde om de serie te gaan kijken (had het ooit eens op tv gezien en het leek me toen echt helemaal niks), maar uiteindelijk was het echt 1 van de beste series ooit ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanwege die een-na-laatste ga ik je NU keihard virtueel op de bek pakken.
MMMMMMMMMWWWWWWWWWWWWWAHHHHHH!!!!!!!!!
Seizoen 1 is leuk omdat nieuw. 2 en 3 zijn spannuhnd. 4 is matig, 5 is matiger.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seizoen 5 schijnt anders heul spannend te zijn, volgens een collega.
Ik moet nog aan seizoen 1 beginnen. Heb 'm wel op dvd, maar nog niet voor gaan zitten.
Blijft dus wel in de buurt van je eigen kleur dus. Is wel handig met uitgroei enzo,m valt het niet gelijk zo op na 3 weken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Weer richting blond, een nr 7. Heb in November bij de kapper een nr 5 in mijn haar gezet (middenbruin).
Mijn eigen haarkleur is een 6 geloof ik
Ze zei idd ook dat 2 en 3 spannender waren dan 1 ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Seizoen 1 is leuk omdat nieuw. 2 en 3 zijn spannuhnd. 4 is matig, 5 is matiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Echt? Waarom?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:08 schreef Ripley het volgende:
Ik wil misschien mijn haar rossig laten verven
Dat ja. Maar merk dat lichtbruin/donkerblond mij over het algemeen het best staat. Over een kwartier mag ik onder de douchequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:06 schreef krengetje het volgende:
[..]
Blijft dus wel in de buurt van je eigen kleur dus. Is wel handig met uitgroei enzo,m valt het niet gelijk zo op na 3 weken.
Net als je neefjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:08 schreef Ripley het volgende:
Ja soms hoor je mensen "O wel eens 1 of 2 van gezien... niet zoveel aan" en dan denk ik "Ja... dit is idd geen serie waar je ff ergens een losse aflevering van tussendoor moet gaan kijken". Sowieso is het een serie waar je echt ff voor moet gaan zitten omdat ie (vind ik) best heftig is. Maar het is echt mijn all time favourite. Seizoen 3 en 4 iets minder dan de rest, maar nog steeds erg goed. De best verhaande thema's, de donkere duistere humor, de lach en een traan in 1 aflevering, de acteerprestaties........... en Patricia Clarksonquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd voordat ik het aandurfde om de serie te gaan kijken (had het ooit eens op tv gezien en het leek me toen echt helemaal niks), maar uiteindelijk was het echt 1 van de beste series ooit ja.
Denk er aub heel goed over na!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:08 schreef Ripley het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk er aub heel goed over na! :S
Als er eenmaal "rood" inzit, dan schijnt het op den duur altijd nog door, ongeacht welke kleur je er daarna opgooit. Enige manier om het helemaal weg te krijgen (bij mij dan) is gewoon laten uitgroeien.
Dit dus!!! Bij mij is het er gelukkig nu ook bijna allemaal uit, maar heeft even geduurd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk er aub heel goed over na!![]()
Als er eenmaal "rood" inzit, dan schijnt het op den duur altijd nog door, ongeacht welke kleur je er daarna opgooit. Enige manier om het helemaal weg te krijgen (bij mij dan) is gewoon laten uitgroeien.
Ik heb het eens Red Night gehad van Live (dat bestaat volgens mij niet meer).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:12 schreef Ripley het volgende:
Ik heb het al eens rood gehad, maar dat was veel te fel. Ik zit nu te denken aan weer wat blonder maken en dan een rossige gloed. Weer eens wat anders
Ik nu ook dus. Zie bovenquote:
Het is inderdaad geen serie die je even tussendoor moet gaan kijken, heb m toen in een maand ofzo helemaal gekeken, en daarna voelde ik zowaar een soort leegte, ik mistte de Fishers oprecht.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja soms hoor je mensen "O wel eens 1 of 2 van gezien... niet zoveel aan" en dan denk ik "Ja... dit is idd geen serie waar je ff ergens een losse aflevering van tussendoor moet gaan kijken". Sowieso is het een serie waar je echt ff voor moet gaan zitten omdat ie (vind ik) best heftig is. Maar het is echt mijn all time favourite. Seizoen 3 en 4 iets minder dan de rest, maar nog steeds erg goed. De best verhaande thema's, de donkere duistere humor, de lach en een traan in 1 aflevering, de acteerprestaties........... en Patricia Clarkson
Heet dat niet iets van Strawberry blond of zo trouwens?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:12 schreef Ripley het volgende:
Ik heb het al eens rood gehad, maar dat was veel te fel. Ik zit nu te denken aan weer wat blonder maken en dan een rossige gloed. Weer eens wat anders
Jahquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen serie die je even tussendoor moet gaan kijken, heb m toen in een maand ofzo helemaal gekeken, en daarna voelde ik zowaar een soort leegte, ik mistte de Fishers oprecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik zat net op die term te googelen jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heet dat niet iets van Strawberry blond of zo trouwens?
Volgens mij welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heet dat niet iets van Strawberry blond of zo trouwens?
Engeltjesblondquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ook een andere kleur. Mijn eigen kleur is stommig.
Word ook steeds meer saai bruinsigpeperenzoutgrijsstom.
Grijs?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Der loopt hier in het ziekenhuis ook zo'n 'model' rond. 1.90m, elke dag sportschool, 3 keer per week een crashdieet en dan z'n haart zwart geverfd. Wat een faalhaas.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JahHerkenbaar.
En hoe bevielen de laatste scenes je?
Zonder te spoilenLaatste scenes waren heel erg mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Wat Samzz zegt: gewoon engeltjesblond!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Morgen met kort rokje en zonder slipje aan naar je werk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... er staat een apart apparaat onder m'n bureau
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Morgen met kort rokje en zonder slipje aan naar je werk?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Der loopt hier in het ziekenhuis ook zo'n 'model' rond. 1.90m, elke dag sportschool, 3 keer per week een crashdieet en dan z'n haart zwart geverfd. Wat een faalhaas.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:26 schreef Samzz het volgende:
Het is een zwart ding en er zitten pedalen bij waar je op kan trappen
Oh, dat is het dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef Kreator het volgende:
[..]Voetpedaal voor dictatieapparaat.
Je klinkt bijna teleurgesteldquote:
Mja, misschien welquote:
Fantaseer er iets leuks omheenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, misschien welIk weet niet, het klinkt saai
Van een zwart stuk plastic kan ik momenteel niks spannends maken eigenlijkquote:
Voetpedalen van een ultiem speeltje?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van een zwart stuk plastic kan ik momenteel niks spannends maken eigenlijk
10 graden. Echt goed te doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:35 schreef cafpow het volgende:
[..]
alles goed? Koud daar in nederland, of valt het wel mee?
ow, 10 graadjes is wel te doen inderdaad..gewoon een dikke jas en t-shirtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voetpedalen van een ultiem speeltje?
Net zo sexy als draadjes aan je speeltjes
[..]
10 graden. Echt goed te doen
Wil ik weten hoe warm het daar is?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, 10 graadjes is wel te doen inderdaad..gewoon een dikke jas en t-shirt![]()
Hier is het officieel 23 graden, maar voelt eerder aan als richting de 30 door de super felle zon
Dikke jas is niet nodig. Beter een trui aandoenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, 10 graadjes is wel te doen inderdaad..gewoon een dikke jas en t-shirt![]()
Hier is het officieel 23 graden, maar voelt eerder aan als richting de 30 door de super felle zon
wil je wat warmte en zon, ik stuur anders wel wat op voor jequote:
verder wel oke hoor...op het feit na, dat mijn hele rug verbrand isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dikke jas is niet nodig. Beter een trui aandoen
Dat klinkt niet verkeerdHoe is het daar verder?
Ik heb ook zwart haar gehad:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Der loopt hier in het ziekenhuis ook zo'n 'model' rond. 1.90m, elke dag sportschool, 3 keer per week een crashdieet en dan z'n haart zwart geverfd. Wat een faalhaas.
Ja graagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
wil je wat warmte en zon, ik stuur anders wel wat op voor je![]()
Nee niet zo grijsquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
China legt roken in films en op tv aan banden!
Geen fijne locals die even je ruggetje willen insmeren?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
wil je wat warmte en zon, ik stuur anders wel wat op voor je![]()
[..]
verder wel oke hoor...op het feit na, dat mijn hele rug verbrand is
nope, de meeste locals vindt ik echt niks..en mijn bekenden hier gaan nooit naar het strandquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen fijne locals die even je ruggetje willen insmeren?
Hoe oud was je op die foto?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook zwart haar gehad:
[ afbeelding ]
Dat is wel jammer dan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
nope, de meeste locals vindt ik echt niks..en mijn bekenden hier gaan nooit naar het strand
Uuuuh... ff denken... woonde al samen... dus ik gok.... 25 of 26 of zo.quote:
Je ziet eruit als 15quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuh... ff denken... woonde al samen... dus ik gok.... 25 of 26 of zo.
meelij hoeft ook niet hoor..ik heb het toch prima naar mijn zin...en heb geen zin in terugreis over 2 weekjes.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dan.
En toch.... kan ik niet heel veel meelij met je hebben
Lijkt wel 10 jaar jongerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuh... ff denken... woonde al samen... dus ik gok.... 25 of 26 of zo.
Ik schrok al. Zelfs ik ben nog niet grijs,en jij bent nog maar een broekiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet zo grijs
Maar van dat asblond, of peper en zout. Weet ik t. Zo dof stom blond.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ga even een goede doos opzoeken om de zon en warmte in te stoppen
Hou maar weer opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
meelij hoeft ook niet hoor..ik heb het toch prima naar mijn zin...en heb geen zin in terugreis over 2 weekjes..ik wil door feesten, zonnen, zwemmen, wandelen enz.
quote:
Nou, vooruit, 16 danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja.... ik heb er altijd al jonger uitgezien dan mijn leeftijd, gelukkig.
Maar 15 is wel ERG jong voor die foto he
Werd verdomme zaterdag nog om mijn legitimatie gevraagd bij de slijterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja.... ik heb er altijd al jonger uitgezien dan mijn leeftijd, gelukkig.
Maar 15 is wel ERG jong voor die foto he
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Werd verdomme zaterdag nog om mijn legitimatie gevraagd bij de slijter
dat had ik vroeger altijd, ook bij het kopen van sigaretten of drank..maar tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Werd verdomme zaterdag nog om mijn legitimatie gevraagd bij de slijter
Legal jailbaitquote:
Bij ons is het inmiddels ver over de rand en enkel vleiendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
lekker genant kan dat af en toe zijn. Nou ja, balancerend op de rand van genant en vleiend.
Heb het echt nooit gehad, ook niet toen ik 16 was ofzo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat had ik vroeger altijd, ook bij het kopen van sigaretten of drank..maar tegenwoordig niet meer
Ik word niet veel meer om legitimatie gevraagd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij ons is het inmiddels ver over de rand en enkel vleiend
Enjoyquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:00 schreef cafpow het volgende:
iedereen fijne avond nog verder, hier gaan we eten, en daarna lekker de straat op..en ff kijken of er vanavond nog iets te beleven valt, en ik zit inmiddels op bijna 5 dagen alcohol vrij
same..ik hoop dat het zonnetje en de warmte snel aankomen daar...want het is inmiddels onderwegquote:
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer voor het laatstquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word niet veel meer om legitimatie gevraagd.
1x nog wel, bij een 23+ kroeg, toen ik 30 was
Dat was de laatste keer.
Oh, hoe dat zo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:00 schreef cafpow het volgende:
iedereen fijne avond nog verder, hier gaan we eten, en daarna lekker de straat op..en ff kijken of er vanavond nog iets te beleven valt, en ik zit inmiddels op bijna 5 dagen alcohol vrij
Ik word regelmatig om legitimatie gevraagd...voor 55+ kortingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word niet veel meer om legitimatie gevraagd.
1x nog wel, bij een 23+ kroeg, toen ik 30 was
Dat was de laatste keer.
De temperatuur begint al te stijgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
same..ik hoop dat het zonnetje en de warmte snel aankomen daar...want het is inmiddels onderweg
quote:
55+ dat je dat niet bent, dat geloof ik zo wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik word regelmatig om legitimatie gevraagd...voor 55+ korting
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
55+ dat je dat niet bent, dat geloof ik zo wel.
22+ kom ik wel ff opmeten.
Ja je moet iets zonder valentijn hequote:
Ik weet hoe slecht jij over me denktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij neemt gewoon aan dat ik het over jou heb, kan toch ook mezelf bedoelen?
Jij date, ik wil er niks meer over horen nuquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je moet iets zonder valentijn he
quote:
Denk helemaal niet slecht over jequote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet hoe slecht jij over me denkt
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik werd volgend jaar gevraagd of ik wel 21 was. Maar ja, dat was in Amerika. Het werd die hoer maar niet duidelijk dat ik ook al had ik niet mijn paspoort bij me (nl rijbewijs telde niet), dat ik toch al echt mijn halve!!! leven mag drinken in mijn eigen land. Kut-Amerika!
Geloof er niks van.quote:
Eten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, duurt nog zo lang voor het eten klaar is
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eten?
Je hapt hier al genoeg dus straks heb je geen trek meer :p
Ja toch zeker wel. [knaag]we have to card everyone[/knaag]. In frigging Tucson. In Flagstaff en Presscot (Vegas zeker) waren ze een stuk relaxter. Dat was dan ook een stuk gaver stappen.quote:
Alsof je dan niet over andere dingen mag klagen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij date, ik wil er niks meer over horen nu
Jij met je babyfacequote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja toch zeker wel. [knaag]we have to card everyone[/knaag]. In frigging Tucson. In Flagstaff en Presscot (Vegas zeker) waren ze een stuk relaxter. Dat was dan ook een stuk gaver stappen.
Niet valentijn-gerelateerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof je dan niet over andere dingen mag klagen!
En ik date ja. Een beetje. Maar ik weet niet of ie 't wel is
Ik voel geen lust/spark ... of kan dat nog komen?
Gelukkig in Europa al jaren geen problemen meer en Europa is toch WAY cooler dan alle andere continenten bij elkaar!quote:
Ja blond is sowieso lastig zelf doen vind ik, liet ik altijd bij de kapper doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:15 schreef Lotusss het volgende:
Hmmm... mijn haar is wat rossig geworden....
Het zal geen verrassing zijn...maar bespaar je de moeitequote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
55+ dat je dat niet bent, dat geloof ik zo wel.
22+ kom ik wel ff opmeten.
Is wel echt zo'n kleur die je of goed staat of totaal nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:17 schreef missbehavin het volgende:
Maar vind je het lelijk dan, strawberry blonde? Het kan best mooi zijn hoor, vind ik.
Verstandigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
That's my story and I'm sticking to it.
Ja precies.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is wel echt zo'n kleur die je of goed staat of totaal niet
quote:
2 dates pas.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet valentijn-gerelateerd.
Oef, hoe lang daten jullie nu?
Oh dan zou ik het nog even aankijken, als ie verder wel heel leuk is enzo...quote:
Daar zijn wel manieren voorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan het heel lang volhouden.
Die leeft nog. En ik ook.quote:
Moet even wachten totdat het helemaal droog is... maar het zal wel meevallen denk ik...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:17 schreef missbehavin het volgende:
Maar vind je het lelijk dan, strawberry blonde? Het kan best mooi zijn hoor, vind ik.
We maken het onszelf ook vaak erg moeilijk hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die leeft nog. En ik ook.
Date = de witte zwaan
Barman2 = de zwarte zwaan
Date is good news, maar prikkelt me niet op fysiek vlak
Barman2 is bad news, maar godallejezus wat
Ik ben nu wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moet even wachten totdat het helemaal droog is... maar het zal wel meevallen denk ik...
quote:
Hou ze allebeiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die leeft nog. En ik ook.
Date = de witte zwaan
Barman2 = de zwarte zwaan
Date is good news, maar prikkelt me niet op fysiek vlak
Barman2 is bad news, maar godallejezus wat
Paniek om niks dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moet even wachten totdat het helemaal droog is... maar het zal wel meevallen denk ik...
Jij hebt ook een zwarte en een witte zwaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We maken het onszelf ook vaak erg moeilijk he![]()
Lastig jong...
Als dat zou kunnenquote:
Mja, maar ja. Gevoel kun je niet zomaar aanzetten. Afzetten is al lastig maar kan nog wel soms.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We maken het onszelf ook vaak erg moeilijk he![]()
Lastig jong...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hebt ook een zwarte en een witte zwaan?
Alleen een zwarte zwaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet letterlijk atm, maar ik ken zijn dilemma
Don't we all?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet letterlijk atm, maar ik ken zijn dilemma
Nee idd, ik zou niet te lang door gaan als het gevoel er niet is. Maar goed, ik heb me ook voorgenomen alleen nog maar voor groots en meeslepend te gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
[..]
Mja, maar ja. Gevoel kun je niet zomaar aanzetten. Afzetten is al lastig maar kan nog wel soms.
Shhhhtquote:
Oh ik vind het wel een mooie kleur hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:35 schreef Lotusss het volgende:
Beetje heel erg rossig... oeps
[ afbeelding ]
Het is geen rampkleur... maar ik HAAT dus roodquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel een mooie kleur hoor.
Ik ben juist zo blij met roodquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is geen rampkleur... maar ik HAAT dus rood
Maar kan er gelukkig wel mee over straat.
Ja stomkopquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja sorry, we zouden het geheim houden
Als mijn stufi binnenkomt meteen maar even naar de kapperquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben juist zo blij met roodEn ja hoor, je kunt zeker over straat. Maar jammer dat het niet is wat je wilde..
Je foto doet het niet op mijn mobielquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:35 schreef Lotusss het volgende:
[ afbeelding ]
Gemistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:35 schreef Lotusss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga na het weekendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:52 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga vrijdag naar de kapper, gewoon inkorten die boel.
Leukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Californication, House, 2.5 men en HIMYM. Altijd op dinsdag.
Ik vind het vervelend dat ze niet synchroon lopen. Krijg je na een jaar ineens weer een ouwe episode. Of je hebt een verjaardag.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
LeukIk moet weer even beginnen aan californication, maar HIMYM en 2,5 men ben ik flink bij nu geloof ik. En house kijk ik op tv, dat komt zo vaak
TS.. In dit geval Babsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:31 schreef PeuRac het volgende:
welke grappenmaker heeft het topic trouwens gefilterd onder Psychologie & Psychiatrie
Alleen je beschrijving deed me al watertanden gisterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man zat zichtbaar te genieten van de caraïbische kippenbouten, heeft er 2 opgepeuzeld. En zo lief maar complimenten maken. * missbehavin glundert van trots
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen je beschrijving deed me al watertanden gister
Ik hou van kip en ik hou van pittig, dus pittige kip doet het helemaal goedquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man zat zichtbaar te genieten van de caraïbische kippenbouten, heeft er 2 opgepeuzeld. En zo lief maar complimenten maken. * missbehavin glundert van trots
Ja, zulke momenten maken een hoop goed.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Als je dit leest zo je zelf bijna zelf kinderen willen. Bijna
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hou van kip en ik hou van pittig, dus pittige kip doet het helemaal goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:52 schreef missbehavin het volgende:
Het mooiste was dat hij van tevoren nog zat te mopperen dat hij iets anders wilde, tot het op tafel stond.
Mooi zoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zulke momenten maken een hoop goed.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]Als je dat aantreft is er íets niet goed gegaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je dat aantreft is er íets niet goed gegaan..
KFC ga ik ook wel heen, die heb ik dichterbij dan een Macquote:
Je lijkt het alleen? Ga eens gauw naar huis dan!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit nog op mijn werk! Ik lijk wel gek
Neh, kan nog niet. Net een kwartier geleden gezegd dat ik nog wel een half uurtje blijf.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je lijkt het alleen? Ga eens gauw naar huis dan!
And you did that, why exactly?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, kan nog niet. Net een kwartier geleden gezegd dat ik nog wel een half uurtje blijf.
Jup! En het is nog steeds zo leuk!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klutsje, 2e werkdag dus ook overleefd
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
Alleen op werk zitten is het leukste dat er is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit nog op mijn werk! Ik lijk wel gek
Dan heb je of heel leuk werk of geen leven. Ik gok op het laatstequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen op werk zitten is het leukste dat er is.
Ergens anders zijn dan op het werk is ALTIJD leuker dan op het werk zitten. Ik leef niet voor mijn werk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen op werk zitten is het leukste dat er is.
Ik werk om te leven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ergens anders zijn dan op het werk is ALTIJD leuker dan op het werk zitten. Ik leef niet voor mijn werk.
Mijn twee collega's op de kamer hebben een dermate oosters accent dat ik er niet zeker op ben of ze daar wel klinkers uitgevonden hebben. Daarbij is mijn werk op dit moment nogal solitair en heb ik dus geen behoefte aan de nederlandstalige radio en dergelijke.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je of heel leuk werk of geen leven. Ik gok op het laatste
Soep kan ook lekker zijn!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eten![]()
Helaas soep, en geen Kippenboutjes van MissB
quote:
Twents toetje, 13 letters? Vlaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn twee collega's op de kamer hebben een dermate oosters accent dat ik er niet zeker op ben of ze daar wel klinkers uitgevonden hebben. Daarbij is mijn werk op dit moment nogal solitair en heb ik dus geen behoefte aan de nederlandstalige radio en dergelijke.
Alleen zijn op werk vind ik het fijnst.
Maar wat babs zegt is ook waar.
Nee, maar dat eet je toch ook gewoon niet.quote:
Alles is lekker zolang het maar met liefde is klaargemaaktquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eten![]()
Helaas soep, en geen Kippenboutjes van MissB
Laat maar eens zien dan die boutjesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb dan ook lekkere boutjes
Misschien komen ze wel meer uit de achterhoek. Ik herken die accenten ook niet vlekkeloos. Zeker als ik ze niet kan verstaan. Ik weet wel dat de minst verstaanbare nu nabij Deventer woont.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Twents toetje, 13 letters? Vlaaaaaaaaaaa
Twents drankje, 26 letters? Coooooooooooolaaaaaaaaaaaa
Hoezo geen klinkers in het oosten?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien komen ze wel meer uit de achterhoek. Ik herken die accenten ook niet vlekkeloos. Zeker als ik ze niet kan verstaan. Ik weet wel dat de minst verstaanbare nu nabij Deventer woont.
Me too mop! Hoe is het met u verder?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:15 schreef missbehavin het volgende:
Maar kluts, echt tof dat het je zo bevalt, ben zo blij voor je
Ik heb wederom niets te bewijzen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat maar eens zien dan die boutjes
Demtah. Komt ie uut Battem ofzooo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien komen ze wel meer uit de achterhoek. Ik herken die accenten ook niet vlekkeloos. Zeker als ik ze niet kan verstaan. Ik weet wel dat de minst verstaanbare nu nabij Deventer woont.
Daarom stel ik dan ook dat 'ie daar nu woonachtig is. Ik neem zelf aan dat 'ie daar niet is opgegroeid.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het één hoeft niets met het ander te maken te hebben he.
I stand corrected, Erwtensoepquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar dat eet je toch ook gewoon niet.
Ja, gaat... Hadden jullie het nog laat gemaakt eigenlijk zaterdag? Wel erg obvious hoor, voetbal opzetten.. I can take a hintquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Me too mop! Hoe is het met u verder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Hij heeft 't wel gezegd maar - zoals te verwachten viel - heb ik 't niet verstaan. Ik kon "dvntr" nog wel vertalen of wat hij dan ook zei.quote:
Je spreekt jezelf tegenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij heeft 't wel gezegd maar - zoals te verwachten viel - heb ik 't niet verstaan. Ik kon "dvntr" nog wel vertalen of wat hij dan ook zei.
Jawelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb wederom niets te bewijzen.
Like I (of mijn boutjes) carequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawelhet is Fok! pics or it did not happen
hoe kun je nu iets vertalen als je niet weet wat ie zei?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nietus!
Er staan niet voor niets dubbele apostroffen eromheen.
Ik hoop dat je boutjes gesmaaktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Like I (of mijn boutjes) care
Met vertalen bedoelde ik dat ik "dvntr" (of wat hij dan ook zei wat daar ongeveer gelijk aan stond, mijn geheugen is op dat soort dingen niet zo kritisch van een week terug) naar Deventer wist om te batsen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hoe kun je nu iets vertalen als je niet weet wat ie zei?
Jij batst een Twentse Tolk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met vertalen bedoelde ik dat ik "dvntr" (of wat hij dan ook zei wat daar ongeveer gelijk aan stond, mijn geheugen is op dat soort dingen niet zo kritisch van een week terug) naar Deventer wist om te batsen.
Bestaan die dan?quote:
Batsen? Je weet wat dat betekent?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met vertalen bedoelde ik dat ik "dvntr" (of wat hij dan ook zei wat daar ongeveer gelijk aan stond, mijn geheugen is op dat soort dingen niet zo kritisch van een week terug) naar Deventer wist om te batsen.
Er was geen tolk. Dat was het probleem. Aan de andere kant helemaal geen probleem want hun werk is nog solitairder dan het mijne.quote:
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er was geen tolk. Dat was het probleem. Aan de andere kant helemaal geen probleem want hun werk is nog solitairder dan het mijne.
Iemand zegt batsen en kijk wie binnenwandelt...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:23 schreef stbabylon het volgende:
Ah, Deventers en Zwols hebben wel weinig klinkers.
Als bijen op honing.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iemand zegt batsen en kijk wie binnenwandelt...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat berust gewoon louter op toevalquote:
Dit vind ik schandelijk, Stbabs een beetje zwart zitten maken, hij was al binnen voordat er gebatst werd hoor!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vindt ie helemaal niet ergquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit vind ik schandelijk, Stbabs een beetje zwart zitten maken, hij was al binnen voordat er gebatst werd hoor!
Spring je wagen en gaan naar Deventer toequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soep op![]()
Nu heb ik alsnog trek in jouw boutjes
Dat kan nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Spring je wagen en gaan naar Deventer toe
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:35 schreef xFriendx het volgende:
Sowieso ga je toch niet voor boutjes naar Deventer...nou ja, tis wel een schattebout natuurlijk.
Pff jij liever dan ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan niet![]()
Ik moet uiterlijk 10 uur op bed liggen, en moet morgen om 5 uur op m'n werk zijn
Negerquote:
Niggers love chickenquote:
Tijntje tochquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niggers love chickenen waar hou jij ook al weer van? Kip ergo jij bent een neger
![]()
Tijnlogica you have got to love it
Alohaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
![]()
hoi hoi
![]()
Zo..... hapjes op.... maar ik hoef niet af te wassen
Ik ook geen afwas, das voor pap en mamquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
![]()
hoi hoi
![]()
Zo..... hapjes op.... maar ik hoef niet af te wassen
*bitchslaps Tijn*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niggers love chickenen waar hou jij ook al weer van? Kip ergo jij bent een neger
![]()
Tijnlogica you have got to love it
Niks mis met negersquote:
Hi TBquote:
Deze afwas was nu voor de snackbarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ook geen afwas, das voor pap en mam
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*bitchslaps Tijn*
Mond dicht yo!
Mond dicht of ik ga je echt klappen, mattie of nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht wij brothers je weet toch matties enzo
Wat doe je swa?
Jaaaaaaja.. Engeltje tochquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... als het een lekker ding is, mag ie morgen komen afwassen en een massage geven
Yukiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |